JOIN FACEBOOK DR MIM

Friday, November 26, 2010

Lidah Biawak Berbohong Lagi !

Kerajaan DAP Pulau Pinang didakwa melakukan pembohongan apabila tidak memberi fakta sebenar berhubung isu pengambilan tanah penduduk di Kampung Genting, Balik Pulau bagi memberi laluan kepada pembinaan sebuah universiti asing.

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Teluk Bahang, Datuk Seri Dr. Hilmi Yahaya mendakwa, ketika sesi penggulungan Sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) baru-baru ini, kerajaan negeri menyatakan bahawa pengambilan tanah berkenaan masih di peringkat cadangan dan kajian.

”Bila disiasat, tanah itu sebenarnya sudah pun digazetkan mengikut Seksyen 8 (Akta Pengambilan Tanah 1960) dan ini membuktikan bahawa proses pengambilan tanah sedang berlaku.

”Hanya tunggu perbicaraan dan bayar duit (pampasan penduduk) akan dibuat, seterusnya tanah menjadi hak kerajaan negeri. Jadi, bagi saya ini satu pembohongan oleh kerajaan negeri,” katanya.

Kerajaan negeri bercadang mengambil sebahagian besar tanah milik penduduk di Kampung Genting untuk dijadikan sebagai Hab Kecemerlangan Pendidikan termasuk pembinaan universiti swasta dari luar negara.

Cadangan itu bagaimanapun menimbulkan kemarahan penduduk yang mempersoalkan kewajaran tanah di perkampungan kecil itu mahu diambil sedangkan masih banyak tanah kosong di tempat lain yang lebih sesuai seperti di Kuala Sungai Pinang, Pulau Betong dan Air Putih.

Pada 18 Oktober lalu, lebih 100 penduduk Kampung Genting berhimpun bagi membantah cadangan tersebut dan bertekad akan mempertahankan tanah berkenaan daripada diambil.

Sementara itu, Hilmi turut mempersoalkan pembinaan universiti swasta di tapak berkenaan kerana ia tidak memenuhi syarat proses pengambilan tanah yang menetapkan pembangunan hendaklah membabitkan kepentingan awam.

”Setakat ini Kementerian Pengajian Tinggi tiada menerima permohonan daripada kerajaan negeri untuk membina universiti berstatus awam, sebaliknya kami difahamkan ia berstatus swasta.

”Lebih penting, kita bukan bercakap soal tanah orang Melayu tetapi melibatkan semua kaum memandangkan penduduk termasuk yang berketurunan Cina dan India sudah lama tinggal di situ dan masih ada tempat lain lebih sesuai,” jelasnya. - Utusan Malaysia

Thursday, November 25, 2010

C.I.F.U.T - Anwar Ibrahim Tak Nafi Keinginan Homoseksual Beliau.

Oleh MIM TEAM


Video di bawah adalah jawapan Anwar Ibrahim kepada keputusan Mahkamah Persekutuan yang menyebut dengan jelas bahawa beliau memang disyaki terlibat di dalam aktiviti homoseksual di Tivoli Villa. KLIK SINI

Mahkamah Persekutuan mengatakan :-
"... we find evidence to confirm that the appellants [Dato' Seri Anwar bin Ibrahim and Sukma Darmawan Sasmitaat Madja] were involved in homosexual activities and we are more inclined to believe that the alleged incident at Tivoli Villa did happen." KLIK SINI.
Rujuk video di bawah :-


Yang menariknya tentang video ini ialah betapa Anwar Ibrahim berputar-putar menggunakan ayat bombastik untuk menjawap soalan wartawan tersebut. Tetapi tidak ada pun dari kenyataan beliau itu yang sebenarnya menafikan soalan wartawan tentang keputusan Mahkamah Persekutuan itu!

Jawapan Anwar Ibrahim adalah sangat lemah, tidak menjawap soalan dan beliau sebenarnya terperangkap di dalam jawapan beliau sendiri.

Malah, keputusan Mahkamah Persekutuan itu memang merujuk kepada bukti, fakta dan perbicaraan mahkamah seperti yang dikiaskan oleh beliau!! Makanya :-

1. Kenapa Anwar Ibrahim mengatakan bahawa ianya adalah innuendo belaka?


2. Kenapa Anwar Ibrahim tidak berkata, "It's all lie."? Kan senang? Ini tidak...berjela-jela beliau berpusing kiri kanan depan dan belakang tapi tidak menjawap kepada soalan!

Anwar Ibrahim tidak mahu bersumpah muhabalah. Laporan kesihatan Hospital Pusrawi telah disalah tafsirkan. Air mani telah dikesan dan diketahui 'pemancutnya'. KLIK SINI

Selain daripada itu, MIM berpendapat bahawa video di atas juga adalah salah satu daripada bukti kukuh yang menunjukkan bahawa Anwar Ibrahim cuba menutup aktiviti homoseksual beliau.

Rakyat Malaysia mesti tengok video di atas!

Wednesday, November 24, 2010

Updated : Harakah Yang Haprak & Gudang Putar Belit !

Oleh MIM TEAM

Apa lagi yang MIM boleh katakan selain mengulangi kata-kata bahawa Harakah dan HarakahDaily adalah gudang segala putar belit dan pembohongan parti PAS.

Portal berita ini sungguh menghinakan kerana wartawan mereka menyebarkan maklumat yang tidak tepat dan berbau pembohongan. Dan mereka seperti tidak bersalah malah sangat suka dengan kaedah putar belit mereka itu.


Kita tentu masih ingat dengan kenyataan akhbar Harakah seperti yang di bawah. Rujuk juga artikel ini KLIK SINI.

Realitinya, Harakah telah memutarbelitkan kenyataan YB Farid. Beliau sendiri menafikan sekeras-kerasnya laopran berita yang disiarkan di dalam suratkhabar tersebut.

Tambahan : YB Farid memberi tempoh dua minggu kepada akhbar terbitan Pas, Harakah, supaya memohon maaf berhubung laporan yang tidak benar mengaitkan beliau.

Katanya, jika akhbar itu gagal berbuat demikian dalam tempoh 14 hari ini, beliau akan mengambil tindakan undang-undang.


Rujuk video di bawah :-



Harakah semakin bermaharajalela melaporkan berita-berita yang tidak benar. Dan mereka itu layak dipanggil wartawan tidak bermaruah. Janganlah lagi bertopengkan Islam. Mereka telah mencemar kesucian Islam itu sendiri!

Welcome Back AIDC.com - Video Anwar Liwat 10 orang !

Oleh MIM TEAM


MIM mengucapkan selamat datang kembali kepada blog AIDC.com. Dengan logo baru, MIM berharap agar AIDC.com akan terus berjuang di landasan kebenaran dan terus mendedahkan kemungkaran yang dilakukan oleh pengkhianat bangsa dan negara.

Di harapkan lebih ramai lagi yang akan sedar dengan lakonan dan pembohongan Anwar Ibrahim.


Video terbaru dari AIDC.com :-

Tuesday, November 23, 2010

Peminat Si Bangsat Namewee Tapi Berlagak Hero Semua Kaum !!

Oleh MIM TEAM

Ahli politik hingusan DAP, Er Teck Hwa dari Parlimen Bakri, Johor cuba nak berkokok pula. Rujuk kenyataan beliau di dalam HaprakDaily :-
Ahli Parlimen Bakri, Er Teck Hwa mencadangkan supaya kesemua parti komponen dalam BN yang berasaskan kaum dibubarkan untuk menghapuskan sentimen perkauman yang semakin berleluasa di negara ini.

Beliau menyatakan demikian sebagai mengulas keputusan Barisan Nasional (BN) baru-baru ini yang memperkenalkan pendaftaran ahli BN secara terus, ahli-ahli parti, Rakan BN dan Kelab Sahabat BN.

Tambahnya, keputusan itu telah menunjukkan kuasa Umno semakin berleluasa dalam BN dan parti perkauman Melayu itu semakin mengetepikan parti komponen yang lain. Menurutnya, laungan perkauman sering kali kedengaran di perhimpunan agung Umno.

MIM tersenyum sinis apabila Er Teck Hwa hendak menjadi hero semua kaum. Siapa la lu ?

Beliau sendiri tak betul, terbantut dan terkebil-kebil tidak fasih berbahasa Melayu, bahasa kebangsaan negara beliau sendiri! Sehinggakan si hingusan Er Teck Hwa itu terpaksa mengambil guru peribadi untuk mengajar beliau bahasa Melayu!
Alahai Teck Hwa!

Kalau ya pun nak jadi hero, perbetulkan diri itu dulu.
Perkara fundamental pun beliau tak ambil kisah sebelum ini. Artikel 152 Perlembagaan Malaysia pun tidak disemat di dalam hati, macam mana beliau nak memahami isi hati kaum-kaum bukan cina di negara ini?

Seperkara lagi, ahli politik hingusan DAP ini adalah penyokong kuat Namewee, yang terkenal kerana kurang ajar, rasis dan biadap beliau di dalam lagu-lagu beliau!

Er Tek Hwa DAP senyum kambing berjumpa 'pujaan' beliau, Namewee.

Makanya, kepada ahli politik DAP seperti Er Teck Hwa dan yang lain, janganlah berlagak hero. Anda semua tidak pernah memberi sumbangan yang signifikan kepada rakyat Malaysia sebelum ini, apatah kepada kaum Cina itu sendiri.

Er Teck Hwa pula tidak bergaul dengan kaum Melayu sebelum ini. Mana mungkin beliau dapat memahami kegusaran, rintihan mahu pun harapan setiap orang Melayu di dalam hidup mereka. Dan segalanya itu disuarakan oleh parti UMNO.

Kerana itu setiap perhimpunan Agung UMNO, isu kaum Melayu pasti akan timbul tetapi tanpa membelakangi hak-hak kaum lain di negara ini.

Er Teck Hwa dan DAP ....... Shame On You !! ( 你感到羞耻 !! - terjemahan mandarin). Mana la tau kalau si Er Teck Hwa tak fasih juga bahasa Melayu dan Inggeris!!)

Artikel Mesti Baca :KLIK SINI

Parti PKR - Suami, Isteri & Anak - Isteri Tak Dihormati.

Oleh MIM TEAM

Parti PKR sudah semakin hancur. Pemilihan kepimpinan baru-baru ini menjerlahkan ketimpangan demokrasi yang nyata. Kronisme di dalam PKR adalah di tahap yang amat memalukan. Suami, isteri dan anak menguasai kepimpinan tertinggi.

Si isteri pula hanya sekadar boneka yang tidak mampu berbuat apa-apa baik di dalam parti mehu pun di dalam perkahwinan beliau. Segala-galanya telah terbukti. Hanya mereka yang taksub sahaja yang tidak nampak pergolakan dan kepincangan yang teruk berlaku di dalam parti PKR.

Si isteri seperti tidak dihormati oleh kepimpinan PKR sendiri dan si suami seperti tidak kisah dengan penghinaan tersebut. Foto di bawah menerangkan segalanya :-

Di manakah foto Presiden PKR ? Terlupa atau memang tak berguna?

Anwar Ibrahim pula terkenal dengan lidah bercabang dan chameleon beliau. Rakan politik pun di kutuk dan dihina. Dilaporkan terdapat video tentang isu itu. Sila rujuk blog Minda-info-Kita :-
Dalam rakaman VCD ini, Anwar Ibrahim telah menghentam, mengutuk pemimpin dan konsep parti PAS dan DAP didepan pemimpin PKR. Begitu emosinya Anwar melabelkan DAP dan PAS sebagai TAMAK,,! BODOH…! SOMBONG…!

Tindakan Anwar ini amat memeranjatkan ramai pemimpin PKR ketika itu kerana sebaik sahaja pemimpin DAP dan PAS hadir, Anwar terus berubah nada dan kata katanya semakin lemah lembut, terserlah “mainan wayang” serta lakonan Penasihat PKR itu…

“ Tempat pekan [bahasa utara maksudnya bandar] pun PAS sakan nak kacau..? tempat cantek semua depa nak ambek, tempat bodoh bagi kat kita..? depa saja yang cerdik..! dah dua kali kita bodoh, tak kan nak bodoh lagi kot..? “ [maksudnya dah 2 pilihanraya 1999 & 2004 PAS pilih kawasan yang elok] begitulah kata kata Anwar dalam loghat utara..

“ yang hangpa semua dok takut dengan PAS & DAP pasai apa..? Haa..! yang hangpa dok buat kerja serupa mintak sedekah pasai apa..?? Pi bincang laa..” tinggi suara Anwar ketika memarahi pemimpin PKR .

“ Rakyat tengok kita yang sebenaQnya kuat, bukan depa..!! Isu nasional semua kita, bukannya depa..!! “ tekan Anwar lagi.

“ Penang pun dah kalut kita nak kena bincang, DAP Sarawak pun dok kata depa kuat..” demikianlah diantara kata kata Anwar menempelak rakan rakannya dari DAP dan PAS sambil mengajar pemimpin PKR tidak menghormati mereka.


Terdapat beberapa lagi kata kata dan "body gesture & facial expression Anwar" dalam VCD tersebut membuktikan beliau tidak pernah jujur mahu bekerjasama dengan DAP & PAS, hanya sekadar mahu memperkudakan mereka untuk mencapai cita cita politikya sahaja..

Menurut pemilik VCD ini, kelakuan dan tingkah laku Anwar terus bertukar sebaik sahaja pemimpin pemimpin PAS muncul untuk mesyuarat tersebut. Memang bercabang sungguh lidah si Anwar ni, pandainya dia bermuka-muka! (seterusnya)
Anwar Ibrahim tentu sudah nampak parti beliau semakin tidak terkawal dan mula mengeluarkan nanah-nanah kepincangan yang semakin menyedarkan rakyat Malaysia.

Anwar Ibrahim semakin tertekan !

Monday, November 22, 2010

Anwar Ibrahim Hentam Rakan Sendiri PAS dan DAP.


Bekas Ketua Wanita Parti Keadilan Rakyat (PKR) negeri, Aminah Abdullah menunggu masa dan keadaan yang paling sesuai untuk mendedahkan bukti rakaman percakapan Datuk Seri Anwar Ibrahim menghentam rakan sekutunya, DAP dan Pas.

Beliau tidak menolak kemungkinan pendedahan mengenai percakapan Penasihat PKR itu akan dilakukan dalam masa terdekat tetapi belum menetapkan tarikh dan masanya.


Menurut Aminah, pendedahan itu akan dibuat setelah mendapat persetujuan beberapa rakan yang turut sama berjuang dengannya dalam membuka mata masyarakat mengenai siapa sebenarnya Anwar.


"Saya bersedia menyahut cabaran beliau (Zamil Ibrahim). Buat apa saya takut kerana saya memang mempunyai rakaman berkenaan yang kini berada dalam simpanan beberapa rakan baik.
"Apabila tiba masa yang sesuai kita akan dedahkan supaya masyarakat di luar sana tahu siapa sebenarnya Anwar yang mereka sanjung. Saya akan berbincang dengan beberapa rakan untuk berbuat demikian," katanya di sini.

Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Kedah, Zamil Ibrahim meminta Aminah serta mereka yang sebelum ini mendakwa mempunyai bukti mengenai Anwar yang menghentam rakan sekutunya, DAP dan Pas supaya mendedahkan semua bukti itu.


Zamil berkata, sekarang adalah masa paling sesuai untuk Aminah dan yang lain berbuat demikian untuk membuka mata masyarakat terutama penyokong yang taksub dengan Penasihat PKR itu yang kebanyakannya ahli PKR dan Pas.


Dalam pada itu, Aminah turut mengakui, rakaman berkenaan telah dibuat di Yayasan Aman dua tahun lalu semasa mesyuarat tentang pembahagian kerusi bagi kawasan utara.
(seterusnya)

Sunday, November 21, 2010

Habis Madu Serpah Di Buang - Tahap Hipokrit Parti DAP !

Oleh MIM TEAM



Tahniah kepada rakyat Pulau Pinang yang hadir dan menunjukkan sokongan padu kepada akta ISA di KOMTAR pagi tadi.

Demonstrasi aman itu adalah bertepatan sekali kerana SUARAM dan DAP telah mengadakan satu forum anti-ISA di tempat yang sama.

Rakyat Pulau Pinang cintakan keamanan !

Sedikit orang sahaja yang hadir di forum SUHAKAM/DAP

Mereka yang tidak hargai keamanan negara.

Tahniah rakyat Pulau Pinang !

Amerika Syarikat, negara yang dipandang tinggi kerana 'human rights' pun mempunyai Akta ISA mereka iaitu USA Patriot Act.

Untuk pengetahuan pembaca sekalian, parti DAP adalah salah satu daripada penyokong kuat akta ISA suatu masa dahulu.

Salah seorang pemimpin pioneer parti DAP apabila berpisah dengan parti PAP, Devan Nair pernah berkata :-
There were other policy differences, which is not so serious and might have been circumvented. For example, the DAP was not prepared to forego its support in principle for the Internal Security Act, whereas all the others were ready to play up to the gallery by denouncing the Internal Security Act in principle but quietly agreeing to its need in practice. (SETERUSNYA)
Difahamkan bahawa sokongan parti DAP ketika itu disebabkan oleh anasir-anasir komunis yang menyelinap masuk parti-parti Cina di negara ini. Tambahan pula, ancaman komunis masih bahaya ketika itu.

Tetapi sekarang, habis madu serpah dibuang. Parti DAP mahu menafikan pula keberkesanan akta ISA. Dan kenapakah parti DAP begitu beria-ia untuk menentang ISA?

Apakah mereka jahat sangat atau, apakah mereka mempunyai agenda besar yang bakal mengganggu gugat ketenteraman rakyat Malaysia?

Dan jika isu ini seperti 'habis madu serpah dibuang', 'serpah' mana lagi yang mahu dibuang? Hak kaum Melayu?

Siapa yang makan cili, dia akan terasa pedasnya !! DAP sudah kepedasan?

TAHNIAH RAKYAT PULAU PINANG !

p/s : Foto di ambil dari blog Media Permatang Pauh & Pisau.net

ANWAR IBRAHIM SEMAKIN HILANG PENGARUHNYA !!

Oleh MIM TEAM

The New Ledger pernah mengeluarkan satu artikel bertajuk
'The Reversal of Anwar Ibrahim'. Di antaranya :-
Ibrahim has now effectively trashed his old friends in Washington and has used this PR contract as an excuse to spin a dark conspiracy theory of Jewish control, Zionist plots, and subversion.
Portal antarabangsa The Caller juga pernah menyentuh isu Anwar Ibrahim. Di antaranya:-
Another recent convert to the chameleon cause is Anwar Ibrahim. From 1993-98, Mr. Anwar served as Deputy Prime Minister of Malaysia.(seterusnya)
Yang terbaru ialah artikel oleh Rachel Motte di dalam The New Ledger :-


Pemimpin utama PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak boleh menyamakan diri beliau dengan pejuang demokrasi Burma Aung San Suu Kyi, kata seorang penulis laman web berhaluan kanan Amerika.

Rachel Motte, yang menulis dalam New Ledger, sebuah penerbitan laman web Amerika yang menyiarkan pendapatan berhaluan tengah-kanan, berkata persamaan itu tidak wujud kerana kes peribadi yang dihadapi Anwar berbeza dengan yang dihadapi Suu Kyi.

Tambahan lagi, kata penulis itu, landskap politik Malaysia jauh bezanya dengan yang terdapat di Burma. "Jika ada manusia yang menderita kerana memperjuangkan demokrasi, maka Suu Kyilah orangnya... bukan Anwar Ibrahim, kerana beliau diberi peluang menghadapi perbicaraan, dibenarkan mendapat khidmat kumpulan peguam, diberi akses kepada media tempatan dan antarabangsa, dibenar bergiat dalam parti politik pimpinannya dan diberi kebebasan untuk bergerak ke seluruh dunia.

"Anwar bukan Aung San Suu Kyi. Sebenarnya, tindakan beliau sebagai pengasas bersama sebuah badan yang memperjuangkan Persaudaraan Islam Sejagat menunjukkan beliau jauh berbeza dengan Suu Kyi, yang telah banyak berkorban untuk memperjuangkan demokrasi," tulis Motte.

Penulis berkenaan mendakwa Anwar menggunakan pembebasan Suu Kyi baru-baru ini untuk menarik perhatian ramai kepada masalah politiknya ketika beliau berucap tentang keadilan sosial dan demokrasi di Sydney, Australia awal minggu ini.--Bernama
Sememangnya itulah Anwar Ibrahim. Tiada siapa dapat menduga apakah sebenar pendiriannya pada masa lalu, sekarang dan juga masa hadapan. Sama-sama kita tunggu dan lihat adakah sikap bermuka-muka insan ini akan memakan diri sendiri. (Klik sini)

ARTIKEL TOP MINGGU INI.

.