FACEBOOK DR MIM

Friday, August 05, 2011

Malaysia Di Hina ! 'Middle Finger' Perempuan Mulut Celupar !!




Kurang ajar rupanya isteri Shahril, ketua pasukan Singapura yang menghina pasukan bolasepak Malaysia. Sanggup melabelkan pasukan kita sebagai Monyet di dalam twitter beliau!


Isteri Shahril juga menulis tidak senonoh di dalam Facebook beliau. Hairan, apakah sudah terlalu liberal? Bukan liberal tetapi sombong bodoh!

Isteri ShahRil dituntut meminta Maaf kepada rakyat Malaysia!

9 comments:

  1. Salam Doc,

    Tidak payah la kita nak layan perkara2 budak kecil ini. Dah dia bodoh, kita pun x payah nak ikut bodoh mcm dia. Biarlah dia nak cakap apa pun, yg nyata Msia tetap hebat bila menurunkan pemain2 anak Msia sendiri. Lg pun, mcm org selalu ckp Melayu Spore ni cuma melukut tepi gantang di negara mereka sendiri. Org lain dia berani la kutuk tp suruh cuba dia kutuk gomen dia, ada brans ka? Lg satu kalau dah mcm ni perangai perempuan Spore,confirm laki dia x tau ajar bini. Malu la jadi lelaki (walaupun dikatakan hebat di padang)

    ReplyDelete
  2. very snobbish singaporean malay wife!! she thinks her position gives her all the right to curse others as well? go see yourself in the mirror and ask yourself.."am i a good Muslimah?"

    the name 'hidayah' doesnt give her any enlightment in how to treat other Muslims, eh?

    ReplyDelete
  3. sekali pandang ada iras2 monyet gak isteri ketua pasukan singapork ni, sebut tu mulut ikut sedap monyet je kot....

    ReplyDelete
  4. pukimak dia lah...
    fuck singapore and singaporean!!!!

    ReplyDelete
  5. Konon ck English org tak faham... Ko grammar pun tak betul Bodohnya boyan

    ReplyDelete
  6. kawan2, tengok penampilan pun dah tau, tak payah uji akal, BODOH TAK BOLEH DIAJAR, PANDAI TAK BOLEH DIIKUT. korang yg kat singapore jangan sombong ya, korang Melayu kat sana dah kene "tekan" dgn gov sendiri pun masih tak sedar, ke ni hasil presure nya. hahaha

    ReplyDelete
  7. Memang perempuan tu bodoh sombong kata seolah2 orang Malaysia tak faham bahasa Inggeris. Grammar dia pun tak betul. Konon pandai sangat bahasa Inggeris. Untuk makluman perempuan tu, ayat yang betul ialah 'on the pitch' bukannya 'in the pitch'. Janganlah ingat diri awak saja yang pandai & pandang hina orang lain.

    ReplyDelete
  8. biasalah boyan s'pork..perasan diri bagus,cantik & pandai.padahal hari2 makan benda haram.makanan kat s'pork kebanyakan haram dan melayu s'pork suka makan kedai cina selagi ditulis "NO PORK NO LARD".kroiiihhh ptuii!!!!

    ReplyDelete
  9. wahh....she is too much....kita pon boleh cakap Pelacur Singapore sorang ni ingat dia bagus sangat

    ReplyDelete

ARTIKEL TERPANAS MINGGU INI.

.