Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Wednesday, February 22, 2012

MALU BESAR! Kenyataan Pemimpin Hamas PM Gaza Sahkan Pembohongan Terbaru Anwar Ibrahim...

Satu lagi putar belit Anwar Ibrahim dan kali ini mangsanya ialah Nik Aziz dan anda sekalian!


Di antara kenyataan Anwar pro-Israel :
Selepas 40 minit bertentang mata, Anwar berkata kenyataannya yang dibuatnya sebelum ini selari dengan pandangan Hamas dan Fatah.

“Saya rasa baik sebab dah beri penjelasan,” kata Anwar.“Akhirnya saya bagi tahu, saya tunduk dengan apa yang dikehendaki Hamas dan Fatah dan apa yang dirunding di Doha dua minggu lalu.
Persoalannya sekarang, apakah benar pendirian Anwar Ibrahim yang menyokong keselamatan negara Israel itu `selari` dengan pandangan Hamas dan Fatah?

Apakah Hamas atau pun Fatah menyokong negara Israel?

Realitinya, kenyataan Anwar Ibrahim itu sebenarnya satu pembohongan besar! Yes...pembohongan besar yang menipu Nik Aziz dan kita semua!

Di bawah adalah kenyataan terbaru, Ismail Haneyih, pemimpin Hamas yang juga merupakan PM Gaza, Palestin!



Ismail Haniyeh dengan jelasnya mengatakan bahawa Hamas tidak akan sesekali mengiktiraf Israel!

Pemimpin Hamas itu menyatakan pendirian beliau ketika memberi ucapan sempena majlis merayakan 33 tahun Revolusi Islam di Tehran's Azadi Square pada 11 Februari lepas.

Kenyataan tersebut di siarkan di portal Al Arabiya News

Di antara ketegasan pemimpin Hamas itu :
Hamas “will never recognize Israel,” its Gaza prime minister said Saturday in a speech in Iran that is likely to complicate Palestinian efforts to form a unity government in the teeth of opposition from the Jewish state.

“They want us to recognize the Israeli occupation and cease resistance but, as the representative of the Palestinian people and in the name of all the world’s freedom seekers, I am announcing from Azadi Square in Tehran that we will never recognize Israel,” Ismail Haniyeh said.
Persoalanya sekarang, jika Hamas begitu jelas tidak akan mengiktiraf Israel, kenapa Anwar Ibrahim mengiktiraf negara tersebut?

Dan jika Hamas begitu tegas tidak akan mengiktiraf negara Israel, mana mungkin konsep `dua negara` yang kerap dicanang-canangkan oleh Anwar Ibrahim, akan dipersetujui di Doha? Mana buktinya?

Jika pendirian Anwar selari dan tunduk dengan Hamas, Anwar Ibrahim sepatutnya turut tidak menyokong negara Israel!

Anwar berbohong lagi! Memang dasar kaki putarbelit dan pembohongan besar!

16 comments:

  1. dari dulu hingga skrg si nuar gay tua ni tak abis2 berbohong tapi yg menghairankan masih pula yg percaya,,apa saja klua dari mulut gay tua ini pasti ramai yg percaya,,,mungkin ini lah petanda kelahiran dajal semakin dekat di akhir zaman ini,,,mungkin ini satu petunjuk,,,renungkanlah dgn hati terbuka

    ReplyDelete
  2. Yang jelas anwar seorang pemimpin yang gila.sangup lakukan apa saja demi kegilaannya untuk jadi pm.ini matlamat anwar yg sebetulnya.adakah ini insan yg kita hendak angkat menjadi ketua kita?tanyalah hati kalian semua jangan pulak menyesal dikemudian hari.

    ReplyDelete
  3. pada penyokong buta..sebab dah di'terliwat'kan...tu yg tak boleh cakap apa tu..


    buta perut...penyokong tegar..buta hati,,buta minda

    ReplyDelete
  4. This guy need his head inspected. Sah dia ni gila. His obsession to become PM has made him crazy. Sudah gila. Gila nak jadi PM, gila seks songsang, gila cina doll, gila nak musnah negara Islam, Gila nak menipu bini dia (tapi bini dia pun gila juga kot...entah lah)..Dia ni bukan fanatik tapi gila.

    ReplyDelete
  5. apa lah sangat n ajis,mudah je nuar kelenton,israil ke,cina doll ke,siam doll ke,eli kangkang ke,semua n ajis dan pas telan.

    ReplyDelete
  6. Aku tak tahu la mana yg betul mana yg salah pasal komen si anwar ni bkenaan israel tp aku spakat dgn dewan ulama pas bahawa terang dan jelas yahudi adalah musuh islam, tidak ada kompromi dan tdk ada nak pastikan keselamatan israel krn memang haram dan berdosa kita pertahankan yahudi laknatullah! JELAS

    ReplyDelete
  7. Calling all Muslims world wide.Please send a very, very, very clear message to Anuar Ibrahim that we will not support his stand for supporting Israel laknatullah as mentioned in the Alquran.

    ReplyDelete
  8. bagi sebut sikir perkataan hamas dan fatah baru nampak islamik terus puak2 Pas bertakebeerrr... kununnya dah di islamkan dan sudah dihalalkan

    ReplyDelete
  9. Minta kedutaan Palestin buat official statement tentang kenyataan Anwar yg membabitkan pemimpin tertinggi Hamas...biar datang dari mulut depa sendiri...betulkah benar apa yg dikatakan Anwar....

    ReplyDelete
  10. ada akal xnk pakai...apada...dgr apa yg anwar ckp,dgr apa PM Gaza ckp...adoi la....harap lambang jer dacing..tp berat sebelah..asyik nk putar kenyataan je..bak lembu dicucuk idung masuk ke kondo....

    ReplyDelete
  11. nampak tu, anjing dapigs spt diatas masih nak backing jewish lover kahkahkahkah

    ReplyDelete
  12. Satgi Anwar tuntas akan menyaman Al-Arabiya News sebab keluarkan berita yang x sama dgn statement dia..

    Hahahaha

    ReplyDelete
  13. AMERIKA SYARIKAT. TOLONGLAH ANWAR IBRAHIM.MEMINTA SIMPATI.TIADA JALAN LAGI.TERPAKSLAH BERSEKUTU DENGAN SETAN DEMI MEMBALAS DENDAM.

    ReplyDelete
  14. dah lama dah anwar nihh dok pemohong tapi yang aku pelik ada lagi yang dok dengar malah percaya sangat kat anwar nihh

    ReplyDelete
  15. Kepada Anonymous @February 23, 2012 at 7:33 PM
    Kau ni mesti penyokong tegar Abg Nuek tapi sayangnya kau tak kenal siapa Abg.Nuek.Mungkin kau baru kenal dia setahun dua.Kesian...(sambil geleng kepala)

    ReplyDelete

FOLLOW BLOG MiM

ARTIKEL TOP MINGGU INI.