FACEBOOK DR MIM

Thursday, September 13, 2012

SIDANG AKHBAR BODYGUARD ANWAR JADI PANAS!!

Video di bawah dan anda akan saksikan bagaimana mereka cuba menjawab soalan-soalan panas dari para wartawan tentang insiden sebenarnya yang berlaku sehingga menyebabkan bodyguard Anwar didakwa mengacu pistol kepada orang ramai. (minit 6:00 - 9:20)

Lihat di bawah :



Anda lihat pula video di bawah :


Video kontroversi tindakan bodyguard Anwar


Inilah masaalahnya apabila ada pihak yang buat sidang akhbar tetapi perkara yang mahu diberitahu itu dalam siasatan polis. Maka kelam-kabut kenyataan bodyguard dan yang seorang lagi dalam video tersebut apabila ditanya oleh para wartawan.

11 comments:

  1. Bajet yes je diorg ni

    ReplyDelete
  2. Scene terakhir?..time bersih pun sama la diorg buat

    ReplyDelete
  3. Procedure?..kalau polis buat ikut s.o.p pun puak2 ni spin

    ReplyDelete
  4. siapa yg memulakan keganasan politik...terjadi 98.......bersih 3....

    ReplyDelete
  5. movement?

    movement apa tu bangsat?

    movement la...procedure la...talk simple la musibat biar org senang paham

    video tu TERANG2 si dumbo keluar dan acu pistol

    ACU PISTOL!!! nak tembak saper?

    lu boleh tipu tapi lu tak bleh tipu semua org

    BANGSAT lu!

    ReplyDelete
  6. Sekejap kata polis confirm...sekejap kata dlm siasatan...mcm pariah daaaa...

    ReplyDelete
  7. what I can sat is " L;ANCAULAH" lu PKR

    ReplyDelete
  8. PKR akan bela apa pun org diorg buat salah..mcm cibai

    ReplyDelete
  9. bercakap berbelit-belit macam yahudi mabuk! kamu berdua ni nak bodoh-bodohkan orang ramai serta wartawan cakap macam tu kamu ingat ini tahun dan zaman apa?taktik menipu berbelit macam tu dah basi lah malah kamu menampakkan kamu tu bangang sungguh..dah sah2 mamat tu acu pistol pada orang ramai kamu nak nafikan dengan ayat2 yg berbelit-belit dan xabis-abis skit2 umno..skit2 perkasa..adui..penat lah melayu semakin bodoh bangang mcm ni...kamu ni elok tak payah jadi melayu tak payah anut islam..buat malu kaum ajelah!!-ikhlas@KK

    ReplyDelete
  10. Aku semakin keliru dgn pencacai Anwar ni. Bukti nyta tapi masih nak belit2 lagi. Pengawal ikut SOP yg betul? Jelas mengacu pistol ke arah orang awam tapi dinafikan oleh pencacai tergagap-gapp menahan sabar tu. Hei buta ke apaa?

    Kena batang hidung sendiri baru kelamkabut satu dunia.

    Pada aku semua ni berpunca dari strategi PR sendiri dari dulu dan sekarang. Siapa yang memulakan demo ganas, provokosi melampau terhadap lawan kalau bukan pihak PR sendiri. Ini kenyataan. Lihat kembali sejak tahun 1998 hingga sekarang.

    Dan sekarang sebahagian kumpulan dan individu lain yang ekstrim sikit yang memang semakin meluat dgn PR, mengikut rentak mereka, cara mereka dan strategi mereka. Bagi kumpulan ini buku lima dbalas buku lima, parang dilawan dgn parang, darah dibalas darah.

    Sebab tu PR jangan marah jika apa yang mereka buat akan diikut sama oleh puak2 ini.

    Kalau pihak PR dah takut kecut dgn peristiwa seperti di atas, mula sekarang ubah strategi supaya lebih menghormati, berhemah dan bersopan bila berhadapan dengan pihak BN atau kerajaan. Insaf dan berubah ke arah yang lebih baik.

    Pada ketika itu, pihak2 lain juga akan menghormati kamu.

    ReplyDelete
  11. klau dah dapat sms knapa tak buat laporan dahulu ke polis....polis lagi yg lambat? Si bangang ni ingat si Aljuburi bakal menteri ke? nak spesial polis? Bawa aljuburi keluar drp tanah ni. Bangsat. Negara luar senang kluar permit pistol..bukan negara ni ..bangang. Tuduh PERKASA , UMNO lak pundek lu....Inilah akibatnye..bila byk minum kencing dan nasi kangkang..mcm inilah pencacai aljuburi. Klau Aljuburi kcau keamanan rakyat dan menyundal taknak buat statement lak.

    ReplyDelete

ARTIKEL TERPANAS MINGGU INI.