FACEBOOK DR MIM

LIVE ! GAZA UNDER SIEGE

Friday, November 23, 2012

BERANIKAH NIK AZIZ TENGOK VIDEO INI??



Di bawah adalah satu lagi bukti dan penerangan tentang kepimpinan PAS berdoa secara melampau yang memalukan umat Islam di negara ini.

Sila lihat video di bawah :



Anda baca juga di bawah :


Semoga kepimpinan PAS sedar dari kesilapan mereka.

16 comments:

Anonymous said...

HANCURKANLAH UMNO WAHAI TUHANKU

Anonymous said...

Hai Anon 9.09 hati kamu sudah pun ditutup dan hancurkan! hanya kamu yang tidak sedar! Siapalah agaknya tuhan kamu? Sudah tentu bukan Allah, kerana Allah maha penyanyang.

Iceblender said...

Bukan hadith ni cuba tengok balik video....

Anonymous said...

Parti PAS dah nak hancur.. Memang sesuai Presiden PAS Hj. Hadi jadi khadam DAP & PKR.. Pecacai seumur hidup.. PRU13 nih PR bungkus la..

zoRRo...

Anonymous said...

PABILA NIK AZIZ DI ANUKAN OLEH 1KOTE...

BERTUHANNKAN ANU WAR IBRAHIM

Jenny Nathan said...

Ala buta x tau jerr parti sesat PAS PIS PUS.. pi lantak nak buat pa... dah memang parti sesat .. apa na pelik?

Anonymous said...

Wahai Tuhanku hancurkanlah umat SODOM dan penyokong mereka sebagaimana kau hancurkan Kaum Nabi Luth . Selamatkanlah kami dari LGBT.KO LGBT!KO LGBT!ABCD sampai Z

Anonymous said...

haaaa haaaa pencacai komen mcm munyet kawannya lumbu nfc kena rembat dgn umngok pun sokong x ke bodo tu. sorry aarr kasar sikit mmng mcm lumbu pun bodohhhh piang sgt....kaahhhhkahhhh.mengong x tau kena cucuk hidung.

Anonymous said...

hai anon1124 allah mmng maha penyayang tp tgk gak nk syg kat sapa byk sgt membuat perkara mungkar,menzalimi, mengkhiniati,fitnah,bongkak,allah x syg selagi x bertaubat. x gitu anon hoiii.agak2 laaa nk masuk longkang pun gi laa sorang jgn ajak org lain.

Anonymous said...

apa nk malu dh mmng pun ada nas membenarkan kita berdoa sekiranya kita dizalimi. x hbs khatam lg kot...p cr ustaz jgn cr kak ros kalu xpandai bab ugama,kalu bab shopping duit menabung boleh lah.

idrus said...

Dizalimi mcm ne gak duduk kat m'sia ni?

Anonymous said...

bodohlah kalau sesiapa cakap kerajaan Bn ni zalim..sejak dalam kandungan lagi kerajaan dah bagi bantuan sampai lah dan tua pun kerajaan bagi bantuan...kalau kerajaan zalim xder der kerajaan bagi peruntukan kepada kerajaan pembangkang tetapi tiap2 tahun beratus juta kerajaan pusat bagi..tue kat kelantan 600 juta kerajaan pusat bagi untuk pengurusan air sahaja..

BrotherMus said...

Hadis Yang Direka Reka saja.ini ceramah untuk umno.

Anonymous said...

tengok...tengok!

Allah jadi Khadam anon 9.09!

Anonymous said...

aku yakin Doa anon 13.34 tu betui dan sejajar dgn syariat. Amin ya Allah!

Anonymous said...

yang ini hadis? Apa punya pokimak ni!


Hadis adalah kata2 Nabi! Pukimak punya Penyokong PKR dan Pas. Tu nak menyesatksn manusia ramai la tu?

ARTIKEL TERPANAS MINGGU INI.

.