FACEBOOK DR MIM

Siapakah Yang Patut Jadi MB Selangor?

Saturday, November 24, 2012

GAZA : ABBY ABADI SALAHKAN KERAJAAN KERANA TAK BOLEH BAWA PISTOL??


Beberapa lagi twitter kedangkalan penceramah bidan terjun artis PAS bernama Abby Abadi!

Lihat di bawah :


MiM tidak pasti tarikh twitter ini tetapi realitinya, parlimen telah meluluskan 10 perkara menentang keras kekejaman Israel di Gaza. Malah, DS Najib Razak telah menyatakan pendirian Malaysia kepada Barrack Obama, Presiden Amerika Syarikat.

Obama sendiri telah menelefon beberapa pihak untuk membantu berlakunya gencatan senjata di sana. KLIK SINI

Jika twitter itu selepas yang berlaku di atas, artis PAS itu tidak mengikuti perkembangan negara atau hanya merujuk kepada Harakah, lidah rasmi PAS yanh dibalun oleh perwakilan PAS sendiri sebelum ini.

Dan kenyataan 'kerajaan sekat bawa senjata' merupakan satu kenyataan yang tidak berpijak di bumi yang nyata.

Tetapi jika dilayan sebentar kerenah artis PAS itu, dengan teknologi dan kecanggihan senjata peperangan hari ini, takkan beliau bermaksud pedang atau parang? Sekurang-kurang pistol dan lain-lain? Betul tak?

Atau pun beliau teringat masa sebelum 'insaf' dulu ketika berlakon sebagai inspektor polis yang bersenjatakan pistol mainan di dalam drama tersebut?

Anda baca dan beri komen anda.

Selain daripada itu, tuduhan kononnya kaitan di antara perdagangan kepala sawit dan Israel juga satu melulu walau pun perkara ini telah diperjelaskan sebelum ini :


Anda baca buktinya di sini : KLIK SINI

13 comments:

  1. apa hendak jadi..sepatutnya kita bersyukur apa yg allah swt bg kat kita..marilah dtg ke blog sy dan bg komen skt..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kenapa banyak blogger pro BN terlalu taksub dengan komen komen yang dibuat oleh perempuan murahan ini ? Kenapa perlu dilayan dan diberi publisiti sebegini ? Biar aje betina kadok ni dengan falsampah bodohnya kerana yang mendengar dan percaya dengan komen komen dia pun dari golongan yang bodoh bodoh belaka jadi tak perlu lah diberikan perhatian kerana memang itu pun yang dia cari...

    ReplyDelete
  3. Ketinggalan keretapi betul la matjan ni.... Malaysia memang terkenal antara negara yang vokal mengenai isu Palestin-Israel sejak dulu lagi. Bantuan makanan, minuman dan kemanusiaan dari Malaysia pun dah banyak kali sampai ke Palestin. Kalau nak bising sebab tak hantar tentera, bising la pada PBB yang dikuasai oleh PBB. Takpun hantar je skuad unit amal hamPAS ke sana. Setakat berani bergolek depan kereta sambil pegang bendera Palestin buat ape....!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Jgn layan minah meroyan ni. Buang masa je. Dia ni nak publisiti murah itu je. Cara terbaik jgn bagi ruqng berita pada dia lama2 nanti senyap lah

    ReplyDelete
  5. Sekarang baru saya paham kenapa sipolan tu kena cerai sama Norman, sebab bodoh. Sedap tulis saja, otak tarak pakai. Dia ingat dunia ada puak Pas sahajakah?

    Negara terdekat, Arab sendiri tak ada kemampuan untuk berperang dengan Israel. Kalau betul sipolan tu serius nak berjihad, sewa dulu kapal untuk ke Pelestin seperti Aman Malaysia buat. Then daftar nama sukarelawan yg mahu ke sana. Kemudian, kita minta Kementerian bagi senjata.. ada berani ke MJ Abby?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong. Sejak2 kena talak nie, die meroyan sakan...

      Delete
  6. Apa kata cabar sj abby ababi pi palestin...
    Jgn sembang jer abby ni...
    Nk ijtihad xde alasan...nk pegi bile2 ms jer leh pegi..
    Setakat xde senjata mcm alasan budak2 x dpt belonkat sogo jln tar...

    ReplyDelete
  7. Makin lama makin lalut minah sekorni...nak sokong parti mana pun itu hak masing-masing, tapi kalau ilmu kurang disebabkan kurang membaca...itulah jadinya...

    ReplyDelete
  8. ala...org dah tak laku, gitu la cara nak popular....

    ReplyDelete
  9. Abby nih mau dok hantaq pi sana dgn Mat Sabu.. Baru dia tau langit tinggi ka rendah.. Mat Sabu kan penembak tepat.. Bole la dia ajar si Abby nih.. Heheheh..

    zoRRo..

    ReplyDelete
  10. kenapa KERAJAAN x ambil tidakan pada JANDA GIAN ni..nak kata x de bukti dah terang2 ada..bkn sekali dua JANDA GIAN ni keluarkan statement yg berbentuk hasutan dan fitnah..

    ReplyDelete
  11. Mak janda ni dok meroyan sebab dah lama tergian pistol air..dulu bila gian, boleh jugak bawak jantan muda melengcong ke luar negara..abby..pak lobai pas pun lebih kurang jugak kalau ko offer berebut mereka datang kat ko..

    ReplyDelete
  12. Desperately need pistol..haaa kesian..

    ReplyDelete

ARTIKEL TERPANAS MINGGU INI.

.