FACEBOOK DR MIM

LIVE ! GAZA UNDER SIEGE

Tuesday, November 27, 2012

HOT! TUN DR MAHATHIR TEMPELAK ANWAR IBRAHIM!



Di bawah adalah kenyataan Tun Dr Mahathir Mohammad tentang tindakan Anwar Ibrahim mengadu kepada Australia kononnya berlaku ketidakadilan dalam pilihanraya di negara ini.

Di antara kenyataan Tun M :
"Tujuan satu sahaja, dia (pembangkang) kalah dia nak buat demonstrasi tentang penipuan dalam pilihan raya. Kerajaan tipu sebab itu parti kerajaan menang. Itu sahaja.

"(Pembangkang) Nak buat rusuhan macam di negeri Arab supaya dapat jatuhkan kerajaan di luar daripada sistem pilihan raya," katanya apabila ditanya mengenai tindakan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dilaporkan menulis kepada Menteri Luar Australia Senator Bob Carr meminta negara itu membantu memantau pilihan raya di Malaysia.

Ditanya mengenai pemerhati bebas yang dijemput semasa pilihan raya umum lepas, Dr Mahathir berkata: “Secara rasmi kita tak jemput, tapi kalau dia nak datang dan tengok, tengoklah.

'Tak ada negara yang mana parti kerajaan boleh kalah di lima buah negeri...tak dapat dua pertiga kerusi di Parlimen.

Kalau betul-betul dia (kerajaan) nak tipu, saya ingat parti lawan (pembangkang) tak boleh menang lima buah negeri," katanya. Bernama

8 comments:

Anonymous said...

orang tua jahat yang hampir nak mampos!!!!

Anonymous said...

Tu lah cakap nyanyuk orang Mamak yang lidah bercabang dua.

Kalau PRU lepas adil, seharusnya PR dah memerintah Malaysia.

Kan bagitu?

Anonymous said...

Pr pun menang terkejut. Itu pun sebab ada melayu dengki dan cina yg racis yg tak sedar diuntung. Ramai yg terikut ikut strategi benci pr. Tapi sekarang orang dah mula sedar. pr bukanlah alternatif yg diharapkan tapi penipu yg nak ambil kesempatan.

Anonymous said...

Walaupun orang tua tu jahat tapi dia banyak berjasa pada negara, bukan macam kau apa ada cuma pandan mencaci dan memaki orang je, peliwat jugak yang kau sanjung dan kau bontoti

Anonymous said...

Anon 2.11 PM awak tu tak tua dan mamposke????

Anon 4.54 PM Kalau Mamak tu lidah bercabang 2, maknanya awak pun manusia bercabang 2 juga, tak gitu???

ALLAH baru bagi betis kat PR, dah nak peha...TAMAKKKKK...

Kan bagitu???

Anonymous said...

Alhamdulillah Malaysia dikurniakan negarawan ulung seperti Tun Mahathir.kenapa kita perlu peduli dengan orang yang mencaci beliau kerana lebih ramai yang menghargai beliau..

Anonymous said...

Hanya mereka dari golongan bodoh semulajadi (GBS) yang membenci Tun.Negarawan ulung ini boleh dijadikan kayu ukur untuk menilai kemampuan berfikir seorang itu.

Anonymous said...

kesian ko ni.. dilahirkan celik, tp buta fikiran dan hati. sah le tak mengaji tinggi. membaca pun tak reti. bodoh tahap gaban..

ARTIKEL TERPANAS MINGGU INI.

.