FACEBOOK DR MIM

Sunday, November 18, 2012

TEKS PENUH DOA MELAMPAU PAS YANG MEMALUKAN UMAT ISLAM!



Kepimpinan PAS semakin melampau. Mereka menanam kebencian yang melampau sesama saudara Islam di negara ini.

Pas meminta doa  agar Allah  SWT menjahanamkan UMNO dan BN  sebagaimana Allah memusnahkan Firaun, Qarun,  Namrud serta Abu Lahab selepas solat hajat,  sempena muktamar parti itu di Stadium Sultan  Muhamad IV, Kota Bharu.

Doa itu yang diketuai Nik Razi Nik Mat, iaitu  adik kepada Mursyidul Am Pas, Nik Abdul  Aziz Nik Mat turut mendakwa UMNO dan BN telah  bertindak zalim kepada agama Islam, rakyat serta  negeri Kelantan padahal kenyataan itu satu pembohongan yang nyata dan tidak berasas.

Berikut adalah di antara teks doa tersebut;
Ya Allah...hukumlah UMNO. Ya Allah...  Hukumkanlah UMNO dan BN. Ko! BN, Ko! BN, BN  Ko!, Ko! BN, BN Ko!, BN Ko!, BN Ko! dalam  PRU-13 ini Ya Allah.

Muda-mudahan dalam  perjalanan kami ke Putrjaya Ya Allah dengan begitu  sekali mudah dengan pertolongan Mu Ya Allah.Kalaulah Kamu pernah tenggelamkan firaun di  dalam laut. Kamu telah izinkan bumi Mu telan  Qarun. Ya Allah...Kamu telah laknat Namrud dan  begitu juga Abu Lahab.

Maka sungguh mudah  untuk Kamu bagi menjahanamkan UMNO dan BN  dalam PRU-13.

Tidak larat kami nak lihat anak-anak kami dalam  suasana yang tidak selamat di dalam dan luar  rumah dengan ragut, rogol, bunuh, bakar,  cincang manusia dan begitu juga dengan  bermacam-macam jenayah dan begitu juga  dengan bermacam-macam rasuah.seterusnya
Anda dapat baca sendiri di antara doa yang berbau pembohongan dan fitnah yang nyata.

Apa nak jadi dengan kepimpinan Pas sekarang? Sungguh memalukan!

41 comments:

  1. "KAMU"..bahasa biadap dgn ALLAH..

    ReplyDelete
  2. apa itu saja doanya.Laknatkan semua pemimpin, anak dan keluarga,kroni serta pentadbir yang merosakan negara selama 55tahun sehingga rakyat menderita dan dizalimi.Amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. KEPALA BAPAK KO HITAM...BANGSAT PUNYA PKR DAN KRONI- KRONI LAKNATULLAH...
      ABAI AL- JUBURI...

      Delete
    2. Pala hotak ko!

      Delete
    3. Da ambik borang convert agama? Sila ambil d pejahat parti kencing rakyat..sekian..

      Delete
  3. Bunyi doa tu mcm dari orang yg angkuh jer.

    ReplyDelete
  4. Dri brdoa mcam 2, lg baik doa unk keselamatan saudara kta d gaza, atau doakan la bnda yg baik sperti perelokan kerajaan sekarg dri buruk menjadi lbih baik, nie nk menjatuhkan saudara islam.

    ReplyDelete
  5. anoy - 12:36 - jgn la taksub sgt.dalam pkr , pas dan DAP kroni berlambak lambak.diluar negara umta islam dibom di tindas, di malaysia puak taksub politik makin melampau, guna nama islam nak raih sokongan, hakikatnya PAS takde apa pun sumbangan untuk ummah...cuma janji kosong dan air liur..nauzubillah

    ReplyDelete
  6. Doa dri golongan Syiah

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. Mengapa tak doakan dilaknakan Pemimpin mereka yang menabur benih di dalam dubur dan faraj. Mengapa tak doakan pemimpin yang akrab dengan zionis.

    Mengapa tak mendoakan pemimpin mereka yang memutarbelitan ayat Allah swt untuk memuaskan nafsu serakah memfitnah orang lain.

    Paling Afdal Nik Razi minta lah doa agar kau sendiri selamat dari BALA Allah swt daripada doa kamu itu dimakbulkan keatas kamu sendiri.

    ReplyDelete
  9. "mudahkan perjalanan ke PutraJaya???"
    Patutnya mudahkan perjalanan ke syurga...

    ReplyDelete
  10. doa ni yg bohong atau org yg post ni bohong? Ingatlah fitnah itu umpama membunuh, siasat la dulu btol ke? Ada bukti ke.?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada bukti la.. Ada video dlm youtube. Try search. Aku dah tgk. Itu bukti dia doa mcm org bongkak

      Delete
    2. apa bleh buat bro.klu kena tang puam diprang bagi bukti jelas dan kukuh pun tak diteri.a. tapi bila kena pihak yg tak sebulu ngan dia, dh tak payah bukti pun ckp2 org kat kedai kopi bayar yg nk bayar duit minum pun tunggu ckp bulan pun diorang percaya. gmbr yg dh jelas di superimpose pun di canang kata betul. .. tu yg doa diorng sendiri buat pun tak percaya bila hati dah gelap.. nnt sikit nak saman tv3, utusan, berita harian.. tu la modal diorng.. batu asas lebuhraya rakyat kat kelantan pun ti ggal batu bata je plat yg pork nick t.tgn dh kemana je. taknak pulak kata zalim.. tu kira camne tu? nk kata bn tak bantu ke???? modoh punya olang...
      APTB...

      Delete
  11. dlm bedoa pun masih sempat lagi menabur fitnah!

    "Ya Allah...Habislah negara kami ini dijual oleh UMNO. Singapura dah habis Ya Allah, Pulau Batu Putih dan Tanjung Pagar. Ya Allah...Hancurkan UMNO tumbangkan BN.."

    Bila masa Umno jual Singapura? Asalnya Singapura mmg diluar malaysia lalu masuk malaysia namun dikeluar krn mrosak kharmonian negara. Apa kamu ingat Allah tidak tahu kah itu semua?
    bila masa Umno jual P.Batu Putih?
    Allah tahu dlm sesuatu pertikaian maka kena selesaikn secara baik. kes telah dibawa ke mahkamah. dan umno telah berusaha sedaya upaya mmpertahnkannya...bukan menjualnya? kalu menjual, brp hrg yg umno dpt dari hasil jualan itu?
    Apa mrk ingat Allah tidak tahukah mana satu perbuatan menjual dan perbuatan menyelesaikn pertikaian secara baik?

    Depan Tuhan pun nak menfitnah! bersedialah menerima kemurkaanNya....

    -wau

    ReplyDelete
  12. Zaman kezaliman sudah lama berpanjangan....Selama 55 tahun Allah bagi kuasa pada UMNO tapi masih gagal tegakkan syariat Islam.

    Zaman kebangkitan Islam sudah terbuka...Janji Allah dan Rasul adalah benar...Sebelum kiamat Islam akan kembali menguasai muka bumi ini....Mudah2 an dengan doa2 dari hamba2 yg soleh ini akan diperkenankan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenyataan kapal sinki nak letak mana? bawah kelengkang mat saboooon ke? mat sabooon letak bawah bantal kat hotel bilik 121...
      APTB...

      Delete
  13. Doa ke tu ? Bunyi macam pemimpin PAS memberi arahan jer kpd Pencipta.

    ReplyDelete
  14. Salam semua pembaca, reaksi pemimpin UMNO terhadap doa kehancuran UMNO dan BN oleh Pas boleh dibaca di http://gandasarimerdeka.blogspot.com/2012/11/reaksi-umno-terhadap-doa-pas.html

    ReplyDelete
  15. Salam semua pembaca, reaksi pemimpin UMNO terhadap doa kehancuran UMNO dan BN oleh Pas boleh dibaca di http://gandasarimerdeka.blogspot.com/2012/11/reaksi-umno-terhadap-doa-pas.html

    ReplyDelete
  16. Memang patut pun berdoa mcm tu...setelah 55 tahun habih harta rakyat dicuri.....duit bela lembu pun lesap kena rompak....perompak dan pengkianat tidak sepatutnya wujud lagi didunia....kasi mampus terussss

    ReplyDelete
  17. Anon 3.15,
    Doa dari hamba yang soleh.Orang yang soleh tidak berdoa macam doa yang dibuat olih hamba-hamba ALLAH saperti dipaparkan.Orang orang yang soleh akan berdoa kpd ALLAH supaya seteru(Orang UMNO)diberi hidayah balik ke pangkal jalan dan bertaubat.Apa yang dipaparkan kelihatan hamba-hamba yang riak.Semoga ALLAH memberi pertunjuk kepada anda.Salam

    ReplyDelete
  18. zaman kebangkitan islam itu pasti .. cuma pas bukan islam .. pas adalah parti politik lalang

    ReplyDelete
  19. Hamba2 soleh?kpala hotak ko.mcm tu ke ajaran nabi junjungan kita?mendoakan keburukan utk sedara islam yg lain?dahla sokong penjubo?hak tuih......

    ReplyDelete
  20. Parti yg dikatakan alim ulamak di dalamnya sanggup buat begini....pegi jahanam dgn parti ajaran sesat PAS

    ReplyDelete
  21. Parti yg dikatakan alim ulamak di dalamnya sanggup buat begini....pegi jahanam dgn parti ajaran sesat PAS

    ReplyDelete
  22. Menjerit jerit serupa pelesit tu doa ka? Nama saja pandai agama tapi adab berdoa pun x tau....pooorah.....patut la PAS diambang kehancuran...berkawan la dgn anwar dan Dapigs lagi....Alllahuakbar!!!!!

    ReplyDelete
  23. depa ni dah hilang akal..

    ReplyDelete
  24. DULU PAS BANYAK BACA QURAN, SEMENJAK NAK KEPUTRA JAYA SEPERTI YG DIJANJIKAN OLIH ANWAR IBRAHIM, MEREKA PUN TUKAR MEMBACA BUKU JINGA PULAK. DOA SEMALAM DOA KEPUTRA JAYA BUKAN DOA KESYURGA.

    ReplyDelete
  25. DOA KE MACAM TU!!!! Desperado kot... Taksub dan takburnya 'doa' org PAS ni...tidak takutkah dgn azab dari TUHAN andainya semua tuduhan tu tidak benar... akan balik pada SIPENUDUH... renungkan wahai semua saudara ISLAM ku...Tuhan panjangkan umur kita 'bersebab'...beri peluang untuk kita bertaubat, bertaubat dan bertaubat...

    ReplyDelete
  26. malaikat jibril prnah satu ktika bertanya kpd rasulullah ketika baginda d zalimi ktika brdakwah, untuk memusnahkan tmpat trsebut, ttapi baginda tdk mau malah mndoakan hidayah keatas mereka, bilal juga prnah brdoa memohon ampun bg pihak mereka yg prnah mnyiksa dan mnzalimi bliau... apakah zalim yg pas maksud kan mereka ini d siksa bgitu skali... kan lbih baik pas yg mngaku lbih islam dr yg lain ni mndoakan hidayah kpd saudara islam dlm umno agar masuk pas dan lbih mntaatinprintahNya. mndoakan agar org kafir dap masuk islam, israel d musnahkan....

    ReplyDelete
  27. TUKANG BACA DOA BENGONG SOKMO...TUKANG AMIN BANGANG NAK MAMPOS....

    ReplyDelete
  28. Doa yang dibacakan adalah bukti betapa dangkalnya pemahaman dalam Islam dan tipisnya penghayatan dalam agama. Jelas pendoa sudah terpedaya dan tanpa disedarinya jarum zionis sudah masuk kekalbunya! Tak payahlah marah-marah pada Yahudi kerana tanpa anda sedari sahabat Yahudi disebelah sini sudah meresapi tubuh anda wahai PAS!

    ReplyDelete
  29. Orang lemah, orang hina, orang kecewa, orang bodoh memang doa macam tu.

    Tapi tak apa kawan2, tak jadi apa pun doa diaorang tu.. Bukan tak biasa..dah beribu kali doa, sembahyang hajat. umat Islam masih macam tu jugak. lemah, mundur, ketinggalan, miskin dan lain2 lagi..

    Setakat berdoa aje lah korang PAS. Orang kita memang macam tu. banyak doa dari bekerja..ha ha ha bodoh bedengung..itulah banyak sangat dengar ceramah Azhar Idrus..kan dah jadi bodoh

    ReplyDelete
  30. Adui, Pemimpin2 PAS,PKR,DAP dan pengikut2 tu maksum ke semuanya? Ramai juga yg penziana, pemfitnah, pendusata, penipu, dsgnya.Mudah2an Allah KO kan juga semuanya! Apa mcm ada fahamkah? Nauzubillahmin zaliq. Selamatkan semua Pemimpin, ahli UMNO dan rakyat Malaysia yg didusta dan dizalimi oleh pendoa2 sesat ini!

    ReplyDelete
  31. 55 th BN perintah duit lembu lesap...!bangang punya otak...sedarkah..22 th PAS perintah serambi mekah ..apa TGNA buat..air keruh..mesjid baru 1 pun xterbina,..islam taik kucing.

    ReplyDelete

  32. Doa hancur Umno demi selamatkan agama dan negara

    Tok Janggut,

    Pada mulanya tersentak juga penulis apabila membaca kenyataan beberapa pihak akan doa yang dibaca dalam solat hajat anjuran PAS di Kelantan baru-baru ini. Antara yang didoakan ialah minta agar Allah tumbang dan hancurkan Umno kerana kezaliman yang lakukan sudah sampai ke kemuncaknya tanpa boleh dinasihat atau sudah tidak nampak tanda-tanda yang Umno ini akan insaf dan kembali ke jalan Allah dan Rasul.

    Tidak timbul PAS mendoakan kehancuran kepada saudara seagama denganya. PAS hanya berdoa terhadap orang yang zalim dan PAS adalah golongan yang dizalimi dan ditindas selama ini. Bukankah Nabi pernah bersabda “takutilah kamu akan doa orang yang dizalimi kerana doa mereka tidak ada hijab dengan Allah”. Hal ini bermakna jika kita dizalimi, kita boleh berdoa kepada Allah untuk dihancurkan golongan zalim itu demi untuk keamanan, keselamatan dan kemakmuran kita.

    Islam tidak pernah membenarkan kita melakukan kezaliaman sesama sendiri hatta dengan orang bukan Islam pun kita dilarang melakukan kezaliman. Tetapi Umno tidak peduli semua itu, apatah lagi mereka sentiasa dibela dan dipertahankan oleh ulama upahan, puak mufti dan tok guru mereka sedangkan golongan agama mereka ini tidak pernah pun dilihat menegur Umno melakukan kezaliman dan penindasan terutamanya terhadap PAS dengan merampas royalti dan menafikan hak yang sepatutnya dimiliki oleh rakyat yang meyokong PAS.

    Dalam al-Quran Allah telah memberi amaran “Janganlah kamu cenderung kepada golongan yang zalim, kelak kamu akan disambar api neraka”. Ini bukan sahaja membuktikan bahawa bukan sahaja golong yang zalim akan ke neraka bahkan sesiapa yang cenderung, menyokong dan menjadi sebahagian daripada mereka juga akan disambar api neraka.

    Zalim hendaklah dilihat daripada kaca mata Islam, bukan daripada kacamata parti atau menggunakan logik akal. Kazaliman yang paling besar dan nyata ialah apabila sesebuah kerajaan yang mengaku beragama Islam itu tidak melaksanakan syariat Allah sebagai undang-undang tertinggi negara malahan mereka mempersendakan, memperlekeh dan mempermain-mainkan pula syariat Allah itu.

    Selain itu, kezaliman dalam menafikan hak rakyat atas alasan tidak menyokong kerajaan yang memerintah juga adalah satu kezaliman. Hal ini kerana apa-apa sahaja rezeki yang ada di muka bumi adalah milik Allah, bukan milik kerajaan yang memerintah. Antaranya menafikan hak royalti minyak yang sudah pun mempunyai perjanjian dan persetujuan bersama tetapi telah dikhianati atas dasar dendam dan iri hati. Dalam Islam, mungkir janji yang telah dibuat melalui lisan sahaja pun sudah dianggap melakukan kezaliman, apatah lagi yang telah pun dibuat perjanjian yang melibatkan hak sejumlah besar rakyat yang berhak ke atas royalti itu.

    Bagaimana pula penafian dari segi peruntukan yang telah disahkan dalam undang-undang negara, menafikan hak mendapatkan biasiswa, tanah, rumah dan berbagai-bagai lagi. Semua itu termasuk dalam istilah zalim yang Allah janjikan neraka kepada mereka yang melakukanya. Tidak timbul isu berdoa seperti ajaran sesat atau tidak boleh berdoa untuk kehancuran terhadap saudara seagama kerana doa ini terpaksa dilakukan terhadap golongan yang sudah terlalu jauh sesat dan juga tidak mungkin mereka akan melakukan kezaliman jika mereka merasakan mereka itu adalah saudara seagama.

    Apabila sudah banyak nasihat, teguran dan kritikan diberikan agar Umno kembali ke jalan Allah tetapi mereka tetap dengan kesombongan, bongkak dan dengan sikap takburnya, maka tiada jalan lain kecuali berdoa kepada Allah agar Umno ini tumbang dan hancurkan demi untuk menyelamatkan lebih 20 juta rakyat.

    ReplyDelete
  33. Salam..

    Memang diikutkan UMNO tidaklah mengamalkan 100 peratus dasar2 islam...tapi kita perlu lihat kita sudah ada,islamic banking,jabatan2 islam dan lain2 yang UMNO lakukan...di mana sedikit demi sedikit perubahan UMNO lakukan..

    Kita nak buat semua dalam satu masa agak payah...Tapi lihat apa yang sudah UMNO hasilkan dengan bantuan Allah..

    Apa yg kelantan ada ?Maaf saya bukan penyokong tegar UMNO tetapi apa yang PAS buat silap,tetap saya akan katakan silap....

    Seandainya kita mengatakan Kelantan 100peratus negeri islam,maaf saya kurang bersetuju..

    Doa yang dibaca tidak menunjukkan akhlak yang baik bagi seorang ustaz...

    ReplyDelete
  34. klu doa x makbul..apa pandangan ahli pas tentang doa ini..tidakkah doa itu terbalik ke diri sendiri..kita tunggu dan lihat pd pru 13.

    ReplyDelete
  35. Bru aku tau UMNO tu sedara se Islam dgn cai2 UMNO!Kah3

    ReplyDelete

ARTIKEL TERPANAS MINGGU INI.

.