FACEBOOK DR MIM

LIVE ! GAZA UNDER SIEGE

Saturday, November 17, 2012

VIDEO MELAMPAU YANG MEMALUKAN UMAT ISLAM!!



Anda saksikan sendiri video di bawah dan anda lihatlah betapa kepimpinan PAS begitu taksub menaburkan kebencian yang melampau di dalam politik!

Tetapi mereka bersikap bodoh apabila ada yang menyokong pluralisme dan liberalisme!

Sila baca laporan Minaq-Jinggo :

Venue : Stadium Sultan Muhammad, Kota Bharu, Kelantan.
Event : Solat Hajat bersempena Himpunan Kebangkitan Rakyat.
Date : 16/11/2012 @ 8.00 pm.

Solãt Hajat di imamkan oleh abang kepada Nik Aziz. Isi doa beliau berbunyi "KO BN !! .. KO BN !!...BN KO !!... KO BN !!.. BN KO !!...."

Ini lah kali pertama kali dalam sejarah hidup saya yang dah pun mencecah 50 tahun mendengar doa sebegini. Terkejut dan tersedak saya dibuat nya.

Saya yang tak berparti mempunyai ramai kenalan disebelah pembangkang dan juga disebelah pihak kerajaan yang memerintah. Tak sampai hati saya mengaminkan doa tersebut.

Ramai juga kenalan media yang memulanya mengaminkan doa tersebut menurunkan tangan sebagia tanda 'protest' apabila terdengar jeritan imam meng-KO kan UMNO / BN... Mungkin ini adat budaya Melayu / Islam sebelah Pantai Timor, saya perlu belajar lagi untuk memahami mereka...

"Ya Allah Engkau tentukan lah apa yang terbaik untuk negara ku yang tercinta ini supaya kami dapat beribadah dalam keadaan tenang dan lengkap sempurna segalanya.

Lihat video di bawah :

28 comments:

Anonymous said...

Subhanallah, hanya kau ya Allah yang maha mengetahui. Apakah kesalahan sebahagian besar dari kami orang UMNO yang seperti hamba MU yang lain juga memperjuangkan agamam MU? Kami sedih ya Allah melihat ada diantara saudara-saudara kami yang sanggup mendoakan akan kehancuran kami sedemikian rupa. Apakah yang telah menusuk jiwa saudara seagama kami ini sehingga mereka tergamak melaung-laungkan caci maki dan kehancuran terhadap kami! Ya Allah!hanya KAU yang layak menilai ya Allah, hanya KAU yang layak menilai! Kurniai kami kebaikan di dunia dan di akhirat! Selamatkanlah umat Islam dan bebaskanlah hati kami dari sikap benci membenci dan jauhkan kami dari kehancuran akibat dari kebencian yang tidak terbatas sedemikian! Kurniai kami perasaan kasih sayang diantara saudara=saudara kami. Jauhkanlah kami dari kesesatan! Amin, ya Rabbal'Alamin!

Anonymous said...

Amin.....semoga dibukakan hati saudara-saudara kami dalam Pas yang taksub berkarat itu. A

Anonymous said...

pas piss puss mendoakan kehancuran nya sendiri........allahhhhuakbar

Anonymous said...

Dengan orang PAS ni, Allah swt depa buat macham kuli. Suruh Allah hanchor sana suruh Allah hanchor sini.

Ya Allah mengapakah puak PAS suka sangat menyuruh dikau menghanchorkan itu dan ini!

Kasihani lah mereka supaya pulang kepangkal jalan.....amin.


- abu ahmef

Nadia Shafri said...

Apakah kerana tak dapat ke Putra Jaya maka sesuka hati mereka mendoakan kehancuran orang UMNO, sedarkah mereka yang mereka mendoakan rakyat Malaysia supaya hancur, sedangkan rakyat lah yang menentukan samada mereka dapat ke Putra jaya. Adakah Imam yang sedang berdoa tu mengambil dadah sehingga tak tahu apa yang di doakan. sedangkan mereka mereka yang lain menadah tangan mengaminkan akan kehancuran bangsa mereka sendiri, wahai orang2 MELAYU fikir2kan lah.

Anonymous said...

sedih mlihat saudara seagama, sebangsa n senegara mendoakan kehancuran saudara2nya sendiri dalam Malaysia ni..x cukup amankah kita selama ni.. Ada lebih baiknya kita sama2 mendoakan keselamatn untuk saudara kita di bumi Palestin sana yg sedang dibunuh dgn kejam oleh Israel Yahudi..

-Hati Panas-

Anonymous said...

doa tu patut di tujukan pada peliwat negara dan pencacai yang menyokong pluralisme agama insyallah PRU ini golongan atas pagar penentu kehancuran pelliwat negara,penyokong murtad dan pluralisme agama

Anonymous said...

Perlu diingatkan mereka tu bukan beragama Islam tapi beragama PAS. Dan doa-doa mereka kebanyakannya ibarat meludah ke langit. Tak lama lagi bakal hancurlah PAS.

Anonymous said...

Pasal doa pon mau kecoh nak ulas macam2
Perkara dah pon berlaku.Apa daya kita sebagai hambaNya

P/S:Suka hati orang la nak berdoa mintak apa.Nak yang baik atau yang buruk.Makbul atau tidak itu kita tak tahu.
Kita ke nak tentukan apa doa yang boleh apa yang tak boleh.
UMNOBN pun boleh buat solat hajat dan minta lah apa yang teragak di kepala tu.
KAHKAHKAH APA PON TAK BOLEH

Anonymous said...

Yang pasti undiku tetap pd. Pakatan rakyat..
Pgundi atas pagar

Anonymous said...

Mcm tu ke adab berdoa dlm pas tak pernah pun aku blaja.. Manusia yg dpt kebenaran tu sikit jumlahnya. Bertambah meluat aku tgk puak ni..

Anonymous said...

amin..... semoga Allah hancurkan parti Umngok yg kaki rasuah, kaki fitnah, kaki penipu, anti hudud, parti yg hampir kepada kesesatan dunia dan akhirat...

amin......

Anonymous said...

Aib orang nampak aib sendiri buat tak tahu. Dimana letaknya maruah seorang ulama. Maruah mereka letaknya bila dia mendoakan kesejahtreaan saudaranya. Dimana hinanya ulama bila dia mengangkat dirinya sendiri lebih baik drp orang lain. Ya!Allah selamatkanlah saudara2 ku diMalaysia dan diseluruh dunia drp sebarang kekejaman.

Anonymous said...

Hang takut pasai apa? Klu hang betul berjuang untuk tegakkan Islam dn ikhlas, x perlu takut. Bkn semua doa dimakbulkn. Mungkin doa mcm tu akn blk pd yg mendoa, klu dia tak betul. So, relax la bro!

Anonymous said...

PAS hanya membawa sial dan celaka pd umat ISLAM. PAS seperti ayah pin, syiah atau ajaran2 sesat yg lain bergantung kpd golongan manusia yg B.O.D.O.H demi survival. selagi wujud golongan manusia B.O.D.O.H yg mnjadi makanan mereka selagi itulah umat ISLAM akan sentiasa lemah dan berpecah belah

Anonymous said...

PAS itu satu kecelakaan

Anonymous said...

Agaknya selama ini amal ibadat ahli pas ni bukan dalam suasana tenang ke?Adakah negara kita dalam suasana huru hara seperti palestin sekarang.
? Kalau ye pun pas tak merasa tenang itu adalah suasana yang diciptanya sendiri.

Anonymous said...

Allahuakbar...biarlah Allah yg tentukan...

Ben Zahrain said...

Salam semua pembaca. Teks penuh doa Pas hancurkan UMNO tersebut boleh dibaca di http://gandasarimerdeka.blogspot.com/2012/11/islam-terus-menjadi-mainan-pas.html

Anonymous said...

pas. ..Parti Anak Sial

Anonymous said...

Yg didoakn KO kn parti dn selamatkn ahli2 nya moga diberikn keterangan2 ttg tuntutan islam sebenar...

Anonymous said...

BN PASTI MENANG.......HEHEHE

Anonymous said...

PAS BERDOA MCM SETAN....

Anonymous said...

Wahai hamba-hamba PAS,
Kalau di perhatikan didalam Quran, kaum2 yang dihampuskan ia lah dari golongan yang ingkar tahap tegar kepada Allah BUKAN ingkar kepada PAS. Lihatlah cermin kot2 ternampak muka sendiri dan kena backfire.
Sudah2 lah, jangan mempolitikkan Ugama Islam.

mms

Anonymous said...

Hentikan memanggil golongan ini sebagai rakan seagama.Rakan seagama tidak berdoa begitu.Itulah 'aqidah' mereka.Jelas mereka tidak mengEsakan Allah S.W.T seperti yang kita ingat.Tidak ada tempat yang paling baik,hebat dan berkesan untuk syaitan duduk bekerja melainkan di dalam parti PAS yang bertopengkan Islam.Setuju dengan ungkapan 'bodoh semulajadi'.Hadi dan N.ajis tidak mungkin menjadi pemimpin kepada masyarakat yang ada kewarasan berfikir.

Anonymous said...

Ketua Hakim Syarie tegur kerajaan Pas Kelantan tidak pernah serius laksana hudud

KOTA BHARU 6 Okt. - Ketua Hakim Syarie negeri, Datuk Daud Mohamad menegur kerajaan Pas Kelantan kerana tidak pernah serius memberi penerangan kepada masyarakat mengenai hukum hudud sekalipun sudah meluluskan peruntukannya hampir 20 tahun lalu.

Daud berkata, kempen dan pendidikan berterusan kepada rakyat mengenai hudud sepatutnya dilakukan tanpa henti sejak Enakmen Kanun Jenayah Syariah (II) Kelantan diluluskan pada tahun 1993 lagi.

Beliau berkata, kerajaan negeri tidak sepatutnya hanya lantang bercakap mengenainya pada waktu-waktu tertentu sahaja kerana ia boleh menimbulkan keraguan niat sebenar kerajaan dalam melaksanakan hudud.

"Kerajaan mungkin mengambil masa pada peringkat awal. Namun supaya benda ini tidak berlaku pertikaian atau pertentangan, eloklah beri penerangan dan penjelasan, tapi ini pun satu hal kerana dari 1993 sampai sekarang kita tidak dakwah betul-betul pun pasal hudud ini, tidak ada.

"Padahal kita boleh dakwah dengan pelbagai cara, dengan risalah dan macam-macam. Pegawai dakwah kita ramai, ia sepatutnya berterusan, jangan hanya tunggu masa-masa tertentu sahaja, orang akan pandang lain pula," katanya semasa menjadi ahli panel Wacana Pelaksanaan Hudud di Dewan Teratai, Kompleks Kota Darulnaim di sini, hari ini.

Program wacana khusus kepada pegawai kerajaan negeri dan Persekutuan itu turut dibarisi pakar Perlembagaan, Prof. Dr. Abdul Aziz Bari dan Ahli Majlis Agama Islam Dan Adat Istiadat Melayu Kelantan (Maik), Datuk Mohamed Daud.

Daud yang merupakan salah seorang yang terbabit dalam merangka Enakmen Kanun Jenayah Syariah (II) Kelantan juga berkata, kerajaan negeri sepatutnya tidak takut untuk melaksanakan hukum hudud sekalipun mendapat tentangan dan ugutan daripada banyak pihak.

Beliau berkata, kerajaan negeri seharusnya berani melaksanakan hukum yang mereka sendiri luluskan dan tidak membiarkan batasan bidang kuasa dalam Akta Mahkamah Syariah 1965 (pindaan 1985) dan lain-lain akta sebagai halangan.

Daud berpandangan, Perkara 11 Perlembagaan Persekutuan memberikan hak yang jelas kepada setiap warganegara mengamalkan agama masing-masing termasuk masyarakat Islam yang mahu mengamalkan hudud dan sebarang undang-undang yang menyekat kebebasan ini sebenarnya yang patut dipertikai.

"Perkara 11 memberikan kebebasan mengamalkan agama, kenapa kita nak takut, kita nak amalkan agama kita, kita nak laksana, tanggungjawab ini tertanggung kepada kerajaan yang akan ditanya Allah di akhirat nanti kenapa luluskan enakmen tetapi tidak laksana," katanya.

Sementara itu, Timbalan Menteri Besar, Datuk Ahmad Yakub ketika ditemui selepas program berkata, kerajaan negeri akur dengan saranan yang diberi dan akan mula mengambil langkah lebih serius ke arah pelaksanaan hukum hudud.

Katanya, ini termasuklah menubuhkan dua mahkamah baru iaitu Mahkamah Bicara Syariah Khas dan Mahkamah Rayuan Syariah Khas yang akan menjadi tempat kes berkaitan kesalahan hudud dibicarakan.

"Selama ini, kita fikirkan akan bercanggah dengan Perlembagaan Persekutuan tetapi dari perbincangan wacana tadi nampaknya tidak banyak halangan untuk kita laksanakan hudud.

"Kami akan maklumkan tindakan selanjutnya secara terperinci selepas selesai persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) tidak lama lagi," katanya.

Read more: http://www.pisau.net/2012/11/muktamar-himpunan-munafik-semalaysia.html#ixzz2CZbg2Bux

jijan mali said...

Apalah nak jadi dengan PAS-pis-pus ni. Naik mual dengar doa solat hajat depa ni...tahap budak sekolah tak cukup akal....memang sah lah otak depa ni ada kat kepala LUTUT...mudah-mudahan apa yang depa mintak patah balik kat depa semua....amin.

Anonymous said...

Lucu sekali dengar org2 pakai kain tabal dikepala doa kan kehancuran sebahagian ummah diMalaysia. Depa ni semua tak pernah baca khutbah terakhir Rasulullah SAW, di mana Beliau mengingat kan kita bahawa semua org Islam adalah saudara kita dan juga org2 pakai kain tebal dikepala juga lupa permintaan terakhir Rasulullah SAW pada Allah SWT supaya dimasukan semua org Islam ke syurga selepas dihisap dosa nya. Lihat la berapa cinta nya Beliau pada umah Nya. Kita pula sewenang2 nya mendoakan kan kehancuran sebagian ummah Rasulullah SAW. Gak nya kepala dililit kan kain tebal sampai jadi keliru dan celaru kot.

ARTIKEL TERPANAS MINGGU INI.

.