FACEBOOK DR MIM

Wednesday, November 21, 2012

VIDEO : SINDIRAN PEDAS TUN DR MAHATHIR TENTANG CALON PM PEMBANGKANG!


Percanggahan pendapat sesama pakatan haram pembangkang tentang calon PM mereka disindir pedas oleh Tun Dr Mahathir Mohamad.

Dengan nada sinis, Tun M mengingatkan kita tentang permainan politik pakatan pembangkang dan betapa mereka memperalatkan sesama sendiri. Nama Karpal Singh juga disebut oleh Tun M sebagai salah seorang lagi calon yang patut difikirkan oleh pakatan pembangkang.


Lihat video kenyataan Tun Dr Mahathir di bawah :

10 comments:

  1. SYAITAN TUA YANG PENCEN DAN NYANYUK PUN HAMPA MASIH PAKAI???KESIANN

    ReplyDelete
    Replies
    1. syaitan bisu mcm poknik tu masih muda belia ka yg dok jd mursidul smpi skrg....haha... kesiannn

      Delete
  2. Tun M ni hidupnya berkat, tenang dan dapat banyak pahala sebab selain jasanya yg besar memakmurkan agama Islam, bangsa Melayu dan negara Malaysia... banyak juga pahala akibat fitnah dan sumpah seranah penyokong PR terhadapnya. Percuma saja pahala korang dapat kat Tun M.

    Orang dah berjasa pada kita... kalau taknak berterima kasih padanya, toksahlah caci hina dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang yang caci hina beliau tu orang BANGSAT!

      Delete
  3. anon 9:49am...sungguh biadab dan sangat malang mak bapak yang punya anak seperti cow.

    ReplyDelete
  4. Anon 9:49 AM tu hanya Pok Nik dgn Si Kote Bengkok saja pujaan hatinya!

    ReplyDelete
  5. Aku lebih kesian pada anon 9.49...... KESIAN...

    ReplyDelete
  6. Paroh lg nyanyok pok jis dpd Tun M..

    ReplyDelete
  7. ANON 9.49...ADUH KESIAN KO NI.....

    ReplyDelete
  8. pas drop water face Nuar,dia org.kata Hadi layak jadi PM sebab moral dan akhlak bersih.makna nya akhlak dan moral Nuar kotor.Dap nak Nuar sebab senang nak cucuk hidung bebab kapal sing tahu hobi Nuar.

    ReplyDelete

ARTIKEL TERPANAS MINGGU INI.