FACEBOOK DR MIM

Wednesday, November 21, 2012

VIDEO : SINDIRAN PEDAS TUN DR MAHATHIR TENTANG CALON PM PEMBANGKANG!


Percanggahan pendapat sesama pakatan haram pembangkang tentang calon PM mereka disindir pedas oleh Tun Dr Mahathir Mohamad.

Dengan nada sinis, Tun M mengingatkan kita tentang permainan politik pakatan pembangkang dan betapa mereka memperalatkan sesama sendiri. Nama Karpal Singh juga disebut oleh Tun M sebagai salah seorang lagi calon yang patut difikirkan oleh pakatan pembangkang.


Lihat video kenyataan Tun Dr Mahathir di bawah :

10 comments:

Anonymous said...

SYAITAN TUA YANG PENCEN DAN NYANYUK PUN HAMPA MASIH PAKAI???KESIANN

Anonymous said...

Tun M ni hidupnya berkat, tenang dan dapat banyak pahala sebab selain jasanya yg besar memakmurkan agama Islam, bangsa Melayu dan negara Malaysia... banyak juga pahala akibat fitnah dan sumpah seranah penyokong PR terhadapnya. Percuma saja pahala korang dapat kat Tun M.

Orang dah berjasa pada kita... kalau taknak berterima kasih padanya, toksahlah caci hina dia.

Anonymous said...

anon 9:49am...sungguh biadab dan sangat malang mak bapak yang punya anak seperti cow.

Got You! said...

Anon 9:49 AM tu hanya Pok Nik dgn Si Kote Bengkok saja pujaan hatinya!

Anonymous said...

Aku lebih kesian pada anon 9.49...... KESIAN...

Anonymous said...

syaitan bisu mcm poknik tu masih muda belia ka yg dok jd mursidul smpi skrg....haha... kesiannn

Anonymous said...

Paroh lg nyanyok pok jis dpd Tun M..

Anonymous said...

ANON 9.49...ADUH KESIAN KO NI.....

Anonymous said...

Orang yang caci hina beliau tu orang BANGSAT!

Anonymous said...

pas drop water face Nuar,dia org.kata Hadi layak jadi PM sebab moral dan akhlak bersih.makna nya akhlak dan moral Nuar kotor.Dap nak Nuar sebab senang nak cucuk hidung bebab kapal sing tahu hobi Nuar.

ARTIKEL TERPANAS MINGGU INI.

.