FACEBOOK DR MIM

Friday, December 28, 2012

HOT! KEKAYAAN KELUARGA ANWAR TERSEBAR!!


Apakah Anwar akan menafikan pendedahan di bawah?

Kita mahu jawapannya. Sila baca printscreen di bawah :


Sila baca sumbernya : BACA SINI


Anda baca juga artikel ini : KLIK SINI

32 comments:

  1. Suka hati la Anwar & keluarga dia kaya! Ko jeles ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai... dasar manusia bacul, ternyata penjubur yg ko angkat selama ni memang x boleh pakai

      Delete
  2. Eh eh puak pkr ni bila kena batang hidung sendiri dia boleh kata suka hati le, jeles le, bila kena puak lain dia meroyan walaupun bukti tak ada.

    Munafik hipokrit betul juak pr haprak ini.

    ReplyDelete
  3. Hei setan anony 12.39 ,,,,bila kena pada nuar jubur ko kata jeles,,,bila org BN kaya ko kata kronisme,,,memang babi sial la ko ni,,, wahai celaka babi,,,,,,

    ReplyDelete
  4. Anon 12.39

    ....ko ni bodoh bertingkat2 punya penjilat bontot. Dia tu dari keluarga miskin la bodoh!
    Pikirkan la dari mana duit tu datang....
    Pasal tu la dia dikenali sebagai Bapa Rasuah Malaysia, Al juburi wal Bontoti tettaik!

    Sekian. Aku cukup loya tgk muka bapuk tua tu kat mana2 la.

    Orang Melaka

    ReplyDelete
  5. Bukan jeles. Peel cai pakatan tunjuk pemimpin depa lebih baik daripada pemimpin BN, zuhud tak takbur, pakai kereta cabuk, rumah miskin je.

    ReplyDelete
  6. Aku sokong anony 12:29! Bravo....

    ReplyDelete
  7. ada jugak rupanya penyokong org bodoh yg mabuk. sekupangpun nuar tak sedekah kt ko doh.....

    ReplyDelete
  8. Anony 1:58... yg ko p bravo anony 12:29 tu siapa dia.. hantu ka.. yg ada 12:39... kahkahkah...

    ReplyDelete
  9. org yg sokong anon 2.39 yg sokong nuar juboq tuo tu sama je dgn nuar main juboq sbb tu sokong natte tu.

    ReplyDelete
  10. KAH KAH KAH

    TAHU PULAK PENCACAI ANGKAT NAJIS PR KATA SUKA HATI KELUARGA ANWAR KAYA? JELES LA KONON? APE DIA ASAL BANGSAWAN KE? TIDAK BUKAN???

    ORANG LAIN KAYA KORANG DOK TUDUH RASUAH BELAKA APEHAL? BANGANG BETOL LA HANG NIH!

    PENCACAI2 PR ADALAH CONTOH MUNAFIK YANG NYATA.

    ReplyDelete
  11. Pi mampuih la lu usin, anony 3:23, 8:13 & 8:19 & semua yg tak suke Abg Anwar Ibrahim!

    Korang semua UMNOngok...tak leh harap. Pemimpin korang pun 2x5 jugak.....kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penyokong pgayR sudah meroyan. Heee. Siapa sokong peliwat sebagai pemimpin adalah merupakan penhuni tetap hell jahanam. Sama dengan si peluwat tetsrbut. Muka pun dah nampak tsk berseri lsngsung. Tu tanda muka orsng ysng kat hell. Kusam musam

      Delete
  12. pencacai haPRak dah meroyan...kah kahkah

    ReplyDelete
  13. Dulu lagi aku dah kata anuar ni sebenarnya puk**ak anak beranak!

    ReplyDelete
  14. penjuboq anuar x ada benda dah nak cakap, depa main sokong je, kepala otak depa dah dirosakkan oleh virus BABI (BROTHER ANUAR BIN IBRAHIM) JADI BIARKAN JE LAH DEPA NI TERJUN KE LAUT DGN LABU2 DEPA....HAHAHAHAH

    ReplyDelete
  15. Anon 8.50
    Main abg abg nampak..ko tu adik adik ke?

    ReplyDelete
  16. kini barua2 umno baru teringat nak bangkitkan isu keluarga Anwar.Awat hampa ingat sejak Anwar kena pecat dari dulu,keluarganya mesti susah berpanjangan ka?pelax haram jadah punya bangang kanyak umporno haramjadah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni lg satu pencacai bodoh... pakai otak la wei... jgn asyik nak menjubor jer... semua harta tu dia kumpul masa jadi tpm dulu la bodoh... ada akal pakai la.... bangang

      Delete
  17. pencacai angkat najis haPRak dah panas... anugerah tuhan dapat kekayaan yang turun dari langit..kah kah kah

    ReplyDelete
  18. Betui tu...pelaq punya kaki juboq, rasuah, salah guna kuasa.... Tapi time hina tun M, Najib....macam dia tu ulamak besaq, orang alim, tadak salah apa.....aku harap hamjadah ni mati lagi baguih..

    ReplyDelete
  19. Pengampu dan penyokong taksub aljuburi laknatullah terkutuk tu adalah setan2 sesat terkutuk yg direjam jubur mereka dengan besi panas yg menyebabkan mereka tak lagi merasa selasa walau dimana pun mereka berada, membebel, merapu dan mencarut tak tentu pasal...tak lama lagi kerongkong mereka pula dimasuki Sakaratul Maut yg menyebabkan mereka bisu dan tak lagi rasa selesa makan dan minum, padan muka penyokong taksub sipembohong besar.

    ReplyDelete
  20. Biarkanlah pencacai aljuburi terjun kelubang taik dengan labu labunya.

    ReplyDelete
  21. All of u the umnongok will be burn in hell!!!

    ReplyDelete
  22. Mamakdir yg hidung gajagtu,dah cakap yg cerdik pandai dlm umno tu semua dah cabut lari dan hanya yg tinggal dlm umnog adalah pencacai2 ahli2 berkiblatkan duit,otakpun tak seberapa mcm lembu...cerdik hanya ala samseng dusun..depan najis riuh riak,punyalah bos yg hanya lantang bersuara depan ahli dlm gelangang sendiri....namun hakikatnya bacul pengecut,ajak DEBAT terkesup telor mcm pondan...layak jadi bini Rosmah....kah3....

    ReplyDelete
  23. kau selalu ckp org kaki bontot,tah2 kau sendiri yg kaki bontot,puiiiiii,,

    ReplyDelete
  24. Hampa semua lagi bodoh. Sebenarnya dua2 pihak pun tak guna. Tak payah nak menyebelah mana2. Kita tadbir dan urus makan pakai sendiri lg bagus

    ReplyDelete
  25. sudah la tu.. hampa dok sembang kat sini apa xdapat. jadi ahli politik/jadi ahli perlimen, pahtu cakapla. cakap kat sini x jadi apa2.

    moga allah memberi petunjuk kepada kamu semua.

    ReplyDelete
  26. PENYOKONG P.GAY.R NI KEBANYAKKAN SEMUA BODOH2BELAKA. DEPA INGAT DEPA PUN BOLEH KAYA MACAM NUAR ANAK HARAM JUGAKLAH. KEPALA PENUH TAIK DEK KELENTONG NUAR ANAK HARAM2. BERASAL DARI KELUARGA69 HIDUP SONSANG JADI KAYA RAYA YG PENTINGNYA MATI ESOK KITA TENGOKKAN APA JADI PADA HUJUNG HAYATNYA. DEPA SEKELUARGA INGAT DEPA KEBAL X BLEH MATI KOT. KALO DAH TERLIBAT DGN PERJANJIAN SYAITAN APTB. JGN DOK BANGGA SGT SOKONG YAHUDI SEBAB TERIKUT DGN PERJANJIAN SYAITAN ANTARA SYARATNYA BERASAL DARI ANAK HARAM BONUS SEBAB PENYOKONG P.GAY.R

    ReplyDelete
  27. Astaqfirullahalazim..kenapa sampai maki memaki sesama kita kerana hal politik dunia ni..pasal politik kita bodoh membodoh sesama agama kita dan bangsa kita..kita ni tak tahu 100 peratus pun siapa yg benar dan siapa yg salah..dah lah pemimpin kita tak bersatu tak kan kita pun nak ikut..rezeki kita bkn ahli politik yg tentukan..india dan cina ketawa dan senyum tengok kita bergaduh..penganut agama lain tgh sibuk nak murtadkan agama kita tp kita bergaduh psl politik kita..ahli politik bergaduh kerana kuasa..sepatutnya kita kene bersatu kerana kuasa...bkn ahli politik yg akan mengadili kita kat kubur nanti..

    ReplyDelete
  28. Kenapa sampai mcm ni sekali kita bergaduh.....yang kaya tetap kaya yang miskin tetap miskin kalau tak berusaha....politik tetap politik...agenda tetap agenda masing masing...Islam tetap Islam....yang keruh jernihkanlah wahai saudara saudari sekelian....bertengkar tak berguna lagi....sekarang bukan masa untuk kita bertelagah....sekarang penyelesaian mesti didahulukan....UMNO ka PAS ka PKR ka semuanya tu banyak yang ISLAM....jadi cuba fikir fikirkanlah....ada ka orang yang bergaduh macam kita bertiga ni.....tak sudah sudah sudah...aku dah banyak jumpa orang pemimpin UMNO/kerajaan makan rasuah....aku jumpa orang PAS kata depa macam tersilap pilih pemimpin depa...saja rasuah.....aku jumpa orang PKR.....depa kata kami kecewa tak di pilih..... semua tak kena kalau mereka tak dapat apa yang mereka berhajat...tuduh menuduh tanpa bukti....itu yang merugikan kita orang ISLAM....BERSATULAH...BERSATULAH...BERSATULAH... DATO'NAJIB, DATO'HADI AWANG DAN DATO' KHALID.....jadilah ISLAM di depan untuk mentadbir negara yang tercinta ini...perjuangan kita umat ISLAM belum selesai....bacalah bait bait lagu ANAK KECIL MAIN API.... WASALAM.

    ReplyDelete
  29. buktikanlah beliau rasuah,jgan hanya buat fitnah saje.kalu beliau rasuah,knapa smpi ke hari ini tiada sebarang dakwaan rasuah terhadap beliau.Cincin 24 juta pun xterjawab.alangkah malang nasib org2 umno.

    ReplyDelete

ARTIKEL TERPANAS MINGGU INI.