FACEBOOK DR MIM

Friday, December 28, 2012

VIDEO CHINA DOLL VERSI BARU TERSEBAR!!



ilustrasi

Semasa program di Petaling Jaya tidak lama dulu, Anwar Ibrahim telah menuduh parti UMNO/BN 'mereka-reka satu lagi video lucah beliau dengan pelacur bangsa Cina. "Dulu muka macam Anwar (tetapi) perut buncit. Sekarang tidak, muka macam Anwar, perut pun dah (di)kempis(kan)." kata Anwar.

Anwar juga mendakwa bahawa video akan 'digunakan' menjelang PRU13 yang akan datang.

Tetapi yang peliknya ialah video 'lucah terbaru' itu bukannya tersebar di negara tempat Anwar akan bertanding. Video itu tersebar di Jakarta, Indonesia!

Dan video kali ini didakwa berlainan dengan video yang telah tersebar luas sebelum ini. Logikkah?

Apakah relevannya menyiarkan video 'lucah terbaru' itu di Jakarta, Indonesia sedangkan negara itu tidak mungkin akan masuk campur hal ehwal dalaman negara kita ini?

Tambahan pula, video lucah dengan pelacur bangsa Cina itu telah dikaji selidik sebelum ini.

Laporan  oleh Profesor Hany Farid and Lorenzo Torresani dari Dartmouth College di Hanover, New Hampshire, Amerika Syarikat telah mengesahkam keirasan 99.99 peratus lelaki dalam klip video itu, dengan foto Anwar berdasarkan analisis pengenalpastian wajah.

Makanya, isu video pelacur bangsa Cina itu tidak hanya bergantung kepada 'perut' orang itu tetapi kesemuanya termasuk tarikh dan masa. Seperti yang MiM dedahkan sebelum ini, Anwar telah 'hilang' lebih 2 jam dari alam twitter dan facebook.

Dan apabila Rafizi Ramli cuba mempertahankan boss beliau, Rafizi didapati telah terkantoi malu!

Anda baca laporan di bawah :
Jakarta 26 Disember: Menjelang lawatan Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim ke sini pada awal Januari 2013, telah tersebar luas menerusi internet terutama BalckBerry Video Sexnya dengan seorang wanita Cina tetapi ada kelainan dari yang tersebar di Malaysia.

Kelainannya adalah tepat seperti yang diramalkan oleh Anwar Ibrahim sendiri yang tersiar dalam Suara Keadilan 26 Disember iaitu "Dulu muka macam Anwar, tetapi perut buncit, tetapi sekarang muka macam Anwar, perut pun dah kempis.

"Penyebaran ini meluas terutama sekali di kalangan para wartawan dalam dan luar negara yang berpusat di Jakarta, pemimpin-pemimpin agama Islam dan juga rakan-rakan rapat Anwar sendiri.

Anwar dijangka akan berucap kepada wartawan-wartawan luar negara (FR) di Jakarta pada 10 Januari depan, tetapi lokasinya belum diumumkan kerana menurut penganjurnya ditakuti ada pihak-pihak yang mahu mensabotaj majlis itu kerana merasakan Video itu memalukan orang Islam, terutama penyokong-penyokong Anwar di Indonesia.

Seorang wartawan Indonesia terkemuka dari Media Tempo yang melihat Video itu memberitahu,  "Hebat sekali pukulannya Pak,dia bisa jadi Phonographic Actor." seterusnya
Seperkara lagi, kita tidak akan terkejut jika video terbaru itu sengaja diedarkan oleh Pakatan pembangkang sendiri.

Kaedah black op ini bertujuan untuk memburuk-burukkan parti lawan. Mudahkan?

Lagi pun, kita tentu pelik kerana Anwar dapat 'meramalkan' video yang terbaru ini tetapi beliau gagal untuk pre-emp video sebelum ini.



17 comments:

  1. Pi mampuih la lu MiM!!!

    Ko menyibuk sgt la pasal abg Anwar! Boleh ko diam tak? Cisss....

    ReplyDelete
  2. Apa pun......I LOVE U ANWAR! Jangan jeles ye!

    ReplyDelete
  3. relax bro..jgn risau mmg bung nuar kaki nonok dan kaki lobang buunntot, lu tak caye try sama lubang kunyit bung nuar..

    ReplyDelete
  4. Ko ni loveee buntut anwar....hahahsha..psl tu ko love anwar...anoy 11.44 -45..

    ReplyDelete

  5. FFUCK MY LUBBBANNNNNNNGGG TAIK Lah BABI...

    ReplyDelete
  6. Itulah pemimpin yg yg disayangi cina kristian dap. Heran aku dengan cina kristian dap ni, memalukan penganut kristian aje.

    ReplyDelete
  7. Itu semua perancangan dia. Masa PRK Lunas, selesai je penamaan calun, malam tu PKR mengadakan ceramah..

    Antara kata penceramah tu.. "Esok pada hari mengundi tuan2 akan dapati 7 buah bas angkut pengundi hantu.. tuan2 mesti hambat.."

    Pelik tak, mereka dah rancang awal perkara tu. Pada hari mengundi betul2 ada 7 buah bas.. akhirnya dikenalpasti bas itu membawa penyokong depa yg menyamar sebagai pengundi hantu.. ishh.ishh. nak tipu sapa.

    ReplyDelete
  8. Hidup Anwar!!!undiku kali ini pru13 utk PR.

    ReplyDelete
  9. versi video yg di siarkan di indon tu direka dan disebarkan utk menyangkal versi video asli di malaysia...tujuan hanya 2 perkara..dlm banyak perkara yg lain!!

    1-utk menyakinkan khalayak di indon
    utk mempercayai anwar bukan yg
    beraksi.
    2-utk memburukkan seteru politik,
    kerajaan malaysia dan agensi
    kerajaan yg berkaitan.

    ReplyDelete
  10. Woi anon 11.44 kaki jilat lubang kunyit aka kaki balas juboq... Nape xbole berak ke atau x dpt batang anuar yg ko marah sangat sama mim... Kalau pemimpinnya kaki juboq pasti penginkutnya pun kaki juboq... Dah confirm anon 11.44 kaki juboq.

    ReplyDelete
  11. BANG NUAR MEMANG HEBAT.............YOU BELUM TAHU HMMMMMMMMMMMMMMM WOW.

    ReplyDelete
  12. ape klebihan anuar awal2 leh tau video tu akn keluar "muka cam anuar tp perut xbuncit"jwb nye dia sndri yg reka video tu...klu tk camne dia leh tau psal video tu...pooraaaah,kt indon leh la ko klentong...ingat2 la mati anuar woii,xtkut ke nnti allah akan tnye akhirat nnti

    ReplyDelete
  13. Azmin memang sengaja tidak mahu terima hakikat seperti bini beliau Shamshida kena main dengar Anwar walaupun ada bukti DNA bahawa air mani Anwar dan air puki Shamshida bertemu diatas katil ddi Tivoli Bangsar hingga melahirkan anak perempuan Afifa. Azmin masih dengan sandiwara

    ReplyDelete
  14. aku dah meloya tengok anwar ni... pasal konek bengkok dia, huru hara satu malaya...

    bila laaa nak p.raya.... tak sabar2 nak tammatkan riwayat politik nuar jubo...

    skrg nuar kerekk sbb dia perasan ada 4 negeri bahalol yg sokong dia...

    tp dia lupa thn 2008 org tak tau dia agen zionis, org tak tau dia meliwat saiful, org tak tau dia ada video prono dgn amoi...

    thn 2013, ko tauu la nasib ko nuarr.... kembali la ke sg bulohh...

    ko tak layak nak bercampur dgn org yg bertammadun...

    otai
    subang

    ReplyDelete
  15. Fuck you bn bastards go fuck ur mother....our support for anwar..he is the best leader not like the bn leaders good for nothing and takut bindi..puiiih

    ReplyDelete
  16. hei u anony 3:29 am, u better get out of this country, u better shut the fuck up or I knock u down with my lorry...if all u stupid PR supporters don't like BN, simple just get out of this country, this country don't belong to u all who are the stuptiest human being.

    ReplyDelete

ARTIKEL TERPANAS MINGGU INI.

.