FACEBOOK DR MIM

Sunday, January 20, 2013

CERAMAH ANWAR TARIK PULUHAN RIBU ORANG...

Anwar Ibrahim telah mengempur Shah Alam semalam. Ceramah yang diadakan di tapak pasar malam Seksyen 17 Shah Alam.

Sambutannya sangat menggalakka.n. Lihat foto di bawah :


Ramainya orang yang datang. Bacaan seterusnya : Klik Sini

9 comments:

  1. Ada harapan buat nasi bungkus nih.....

    ReplyDelete
  2. Sudah2 la tu, orang yg tak berakhlak jangan dijadikan pemimpin, rosak masyarakat......

    ReplyDelete
  3. org luar je tertipu, hohoho

    ReplyDelete
  4. Pakat2 kita kalahkan dia di pru13 dimana saja dia bertanding. Bagi malu negara aje pilih orang tak ada akhlak jadi pemimpin.

    ReplyDelete
  5. wui..ramai giler..dasyat nye

    ReplyDelete
  6. Jelajahlah 1 dunia sekalipun anuar.. Yg penting aku xkan biarkan keturunan2ku memilih engkau wahai si kaki penipu!! Noob sgt~

    ReplyDelete
  7. Yang ramai datang tu semua yg pakei kondom kat kepala...nampaknya...

    ReplyDelete
  8. aku pun penduduk shah alam tak pernah sekali pun pegi dengar ceramah Anwar ni. membazir, buang masa hanya dapat dosa apa taknya kalu yg diceramahnya penuh dgn pembohongan dn hasad dengki dn fitnah aje bukankah itu dosa namanya!...aku mula tak percaya sejak dia tak berani saman Datuk T video seks dulu tu...kenapa hingga la ni tak dpt tunjukkan jam omega...omega oh omega....sungguh malang nasibmu!

    ReplyDelete
  9. tunggu omega dilelong tentu ramai nak beli....takut dah bekarat...lama sgt!

    ReplyDelete

ARTIKEL TERPANAS MINGGU INI.