FACEBOOK DR MIM

Saturday, January 19, 2013

EKSKLUSIF! JAWAPAN UMMI HAFILDA TERHADAP TUDUHAN DS @NajibRazak SPONSOR JUTAAN RINGGIT PERKAHWINAN BELIAU!


MStar telah melaporkan majlis perkahwinan Ummi Hafilds, adik Azmun Ali.

Di antaranya :
Majlis resepsi persandingan Ummi Hafilda Ali, 45 dengan Dr Zaman Khan, 33, berlangsung meriah dengan dihadiri kira-kira 800 orang jemputan termasuk perdana menteri dan isteri.

Mengangkat tema 'Syurga Khayalan', pelamin indah menjadi penyeri Dewan Merdeka Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) pada hari bersejarah pasangan mempelai ini.

Dewan bertambah berseri apabila Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak dan isteri Datin Seri Rosmah Mansor turut hadir meraikan hari bahagia pasangan ini.

Najib yang berpakaian warna sedondon dengan isterinya tiba di dewan tepat pukul 8.40 malam dan diberi penghormatan oleh hadirin.

Suasana dewan bertukar kepada 'mood' romantis tatkala pasangan mempelai melangkah masuk ke dalam dewan sambil diiringi alunan lagu 'Hero' dendangan Mariah Carey....
Menarik pula bila MStar melaporkan seperti 'sedondon' atau pun 'mood' romantis. Mungkin wartawan itu terasa 'mood' tersebut hingga melaporkan perkahwinan Ummi Hafilda secara terperinci.

Tetapi seperti biasa, media alternatif pro-pembangkang begitu cepat spin dan menimbulkan persepsi negatif. Lebih-lebih lagi dengan kehadiran DS Najib Razak dan isteri beliau.

Maka secara kebiasaan mereka akan mengaitkan PM dengan perkahwinan tersebut dari segi sponsorship yang didakwa bernilai jutaan ringgit.

Yang paling kelakar dan tidak masuk akal apabila media pro-pembangkang menceritakan perkara di bawah :
Yang terakhir ini paling menarik – pakej bulan madu ke Hawaii, Amerika Syarikat bernilai lebih RM 1 juta juga!!  Wah, untungnya badan.  Dahlah lambat kahwin, dapat pakej bulan madu ke Hawai.  Khabarnya guna pesawat Korean Airlines, transit dari Incheon ke Honolulu sebab tidak ada penerbangan terus dari Malaysia untuk ke Hawa seterusnyai.
MiM sendiri telah menghubungi Ummi Hafilda dan beliau ketawa besar dengan tuduhan yang dilemparkan oleh media pro-pembangkang.

Tidak pernah beliau dan suami untuk 'honeymoon' di Hawaii tetapi pasangan pengantin baru itu merancang untuk 'honeymoon' di negara Eropah. Bagaimana pun, rancangan itu terpaksa ditangguh kerana Ummi komited dengan kerja beliau di negara ini. Perancangannya adalah selepas PRU13.

Ummi Hafilda juga menafikan tuduhan kononnya Najib Razak sponsor perkahwinan beliau yang bernilai jutaan ringgit.

Kita tentu tidak percaya dengan tuduhan terbaru yang dilemparkan terhadap Ummi. Tambahan pula, suami beliau adalah seorang pakar dermatologist dan sebagai seorang doktor, MiM boleh agak pendapatan bulanan suami Ummi yang boleh mencecah puluhan ribu ringgit.

Maka, tidak ada masaalahnya untuk pasangan tersebut mengadakan upacara perkahwinan yang grand.

Satu lagi pembohongan media pro-pembangkang yang amat memalukan!

13 comments:

  1. diorang ni memang sial.....asyik tuduh tuduh tanpa bukti......kalau diorang buat fitnah semua tak salah dari segi hukum.

    ReplyDelete
  2. Apek punya majlis lagi hebat..

    ReplyDelete
  3. Tahniah pada kedua mempelai, semoga perkahwinan dirahmati Allah swt berkekalan hingga ke akhir hayat...

    Biarlah yang HASAD DENGKI kata macam macam, mereka memang tak ada kerja lain pun..

    ReplyDelete
  4. Setiap pertuduhan, sediakn bukti, dan jgn ada2kan bukti kt kertas semata2 utk sokong dakwaan anda. Kalau anda beragama islam dan masih kuat pegang ajaran islam, igt2lah dosa fitnah. Jgn main2.

    ReplyDelete
  5. Ramai ahli neraka jahanam darai puak pengemar jubur dan penyokong yg tak ta apa apa mcm paklah. Al samdol..sokong membawa rebah...meka pun belum lahir masa tu..yg tuan bangka yg sokong tu masa keja kerajaan hutang byk..enjoy sana sini dan pencen utang byk..pencen tinggal sikit ,aka sokong geng pengemar jubur ni , mek aingat dgb sokong meka akan doat pencen lebih atau di lantik menteri ha ha bebal puak ni..fitnah fitnah fitnah fitnah fitnah fitnah..jubur jubur jubur jubur..sedap gila kau

    ReplyDelete
  6. pundek ko la macai bn !!!!!

    ReplyDelete
  7. takut nk approve ker cooment aku?xpe la...hidup bn...hidup umi hafilda..hidup chu soi lek...amacam boleh????hahahaaaa

    ReplyDelete
  8. Tahniah UMMII,,,,,,yang puak pakatan ni marah sangat orang kawin ni ngapa?
    JOHATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTsungguh mu semua ni.
    Macai PKR cemburuuuuuuuuuuuuu.....jahane negara kerana muuuuuuuu!orang kawin pun jadi isu.akai ada ke?

    ReplyDelete
  9. Live Streaming for Seminar Islam di Nusantara....Cabaran dan Harapan, visit http://202.186.136.25:80/broadcamjpg.html?src=1&speed=1
    http://202.186.136.25:80/flash.html?src=1&speed=1

    ReplyDelete
  10. UK PENCACAI PAKATAN, FITNAH ITU WAJIB DLM HIDUP MCM SOLAT, BOLEH MEMBAWA KESYURGA.

    Bagi yg menyokong kerajaan BN, beringatlah, fitnah itu berat hukumnya.

    Dunia, dunia jugak. Akhirat itu kehidupan yg tiada penghujungnya.

    ReplyDelete
  11. Hensemnye laki ummi.bang non kote bengkok jeles la tu.x dpt ummi.disuruhnya pencacai buat fitnah terbaru.hahahahah

    ReplyDelete
  12. Aku minat juga kat Umi tapi dia x minat aku..tapi x ada lah aku nak melalak..he,,he tahniah Umi selamat Pengatin baru ...

    ReplyDelete

ARTIKEL TERPANAS MINGGU INI.

.