FACEBOOK DR MIM

Siapakah Yang Patut Jadi MB Selangor?

Thursday, January 24, 2013

MEMALUKAN! KETUA PEMUDA PEMBANGKANG MEROYAN TUDUH DS @NajibRazak !

Anda tentu ketawa besar dengan sikap Ketua Pemuda PAS, Nasrudin Hassan yang cuba memperlekeh lawatan Perdana Menteri, DS Najib Razak ke Palestin untuk menghantar bantuan kemanusian di sana.

Sila baca kenyataan beliau di bawah dan MiM akan akan terangkan siapakah yang sebenarnya 'hipokrit tahap durjana' jika tidak si Nasruddin Hassan sendiri?


 Beliau begitu keras menuduh Perdana Menteri kita 'bersikap hipokrit tahap durjana' tetapi apakah Ketua Pemuda PAS turut berkeras untuk mengutuk Anwar Ibrahim apabila Anwar mengeluarkan kenyataan kontroversi di bawah ?



Apakah Ketua Pemuda PAS melenting dan menentang  kenyataan itu?

So, sekarang ini, siapakah yang sebenarnya 'hipokrit tahap durjana'?


Anda baca sepenuhnya perenggan yang menyebabkan Anwar Ibrahim terkedu kantoi 'sayangkan negara Yahudi' :


Sila baca translation perengan tersebut dalam bahasa Malaysia seperti di bawah:

Israel boleh buat apa sahaja untuk melindungi negara mereka dan Anwar Ibrahim akan menyokong mereka?

Tidakkah janggal dan sungguh pelik tetapi dalam masa yang sama menimbulkan rasa muak kita?

Pemimpin pembangkang memang 'hipokrit tahap durjana'!

11 comments:

  1. kupiah besar bakul...tp hati berkarat.hasad dengki nya trhadap PM amat memalukan.dulu sya pnyokong PAS..tp skarng..maaf bnyak2 lah..dh bolih fikir sndiri...islam anutan puak2 PAS sungguh menjijikan.,..

    ReplyDelete
  2. Tengok allah punya game...allah tau serban bakul jual agamanya...

    Sebab :-

    Allah kata jangan kutok orang melampau2.. tapi dia degil tup tup kena batang idong dia sendiri...

    Itu lah chara Allah swt buka pekong sebenar pedagang2 ugamanya...

    Btw, tak main gitar bawah pokok macham bro Yahood kamu Nasruddin ?

    Woi jangan bagi malu nama Din tu...sial lu serban bakul besar ....

    ReplyDelete
  3. Pakai serban sebab nak tutup bau taik dlm kepala kosong dia tu

    ReplyDelete
  4. Bila masa Malaysia ada hubungan diplomatik dengan Israel???? Kan asas sebegitu pun tak tahu kut!!!

    ReplyDelete
  5. Inilah dia sikap tidak bertanggung jawab pemimpin PAS. Bercakap mengikut emosi. Terlalu kerap bercakap tidak mengeluarkan fakta inilah jadinya. Tak malu2. Semasa berdebat hari tu pun dia sanggup menipu. Apatah lagi dalam facebook. Dia tahu puak PAS taksub hanya kepada mereka dan mempunyai low class intelektual jadi asalkan boleh spin, dia SPIN lah ikut mana dia suka.

    ReplyDelete
  6. Tu lah telampau Ikut couburator dunk.....otak pun dak mcm dongki dunk...tAbsub dng parti mereng , terlalu berat dng seban topeng haha

    ReplyDelete
  7. lihat dari komennya kita boleh tau tahap mana pemikiran beliau,ini kah taraf pemimpin yang kita boleh harapkan memimpin sebuah negara,lebih bersandarkan emosi,

    ReplyDelete
  8. Sebijik macam rupa datuk Nikah Kawin dalam Musang Berjanggut.

    ReplyDelete
  9. Kita ni TANTTTTEKWEEEE,kalau bodoh biar le sorang jangan ajak orang lain bodooooooo macam kita!
    Ade ke salah bila ketua kerajaan melawat negara luar demi diplomatik.
    Si NUAR melawat tiap bulan keluar negara ko orang ok jee........
    Kalau PR memerentah dia ni ukan jadi Menteri Nikah kawin,tapi DAP lantik jadi TOK mudimmmm!!!!!Tantiau

    ReplyDelete
  10. masuk pintu belakang masih boleh dimaafkan lagi tapi membenarkan dan berkawan dgn org suka masuk lubang belakang memang tidak boleh dimaafkan, nabi pun tak mahu nak mengaku umat. sangat dasyatkan...!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju, tapi dia didapati tak bersalah. Fikir2kan lah.kita tak de hak nak benci sesama manusia . sedangkan Allah yg mencipta kita pun maha pengasih. Kalau betul AI bersalah dah tentu allah hukum dia.

      Delete

ARTIKEL TERPANAS MINGGU INI.

.