FACEBOOK DR MIM

LIVE ! GAZA UNDER SIEGE

Wednesday, February 06, 2013

MEMALUKAN!!! NIK AZIZ INGAT PSY ADALAH SEORANG WANITA.


Sangat memalukan apabila seorang Menteri Besar tersalah anggap artis popular PSY yang terkenal di seluruh dunia, sebagai seorang wanita. Namun itulah yang dilakukan oleh Nik Aziz.

Menurut laporan portal pro Pakatan MalaysiaKini, Nik Aziz menggesa supaya PSY menutup 'AURATNYA' ketika membuat persembahan di P.Pinang pada sambutan Tahun Baru Cina nanti.

Yang MiM tahu, PSY sentiasa mengenakan pakaian lengkap ketika berada diatas pentas. Jadi dimana timbulnya isu menutup aurat disini?

Mungkin Nik Aziz boleh menasihati penari-penari wanita yang mengiringi PSY sewaktu mengadakan persembahan itu nanti, tetapi mengapa beliau tak melakukan sedemikian?

Jelas disini Nik Aziz telah tersilap dengan menganggap PSY itu sendiri adalah seorang wanita seperti yang dilaporkan oleh MalaysiaKini.

Inilah akibatnya jika terlampau nak membela Lim Guan Eng selaku anak emas Pakatan sampaikan lelaki pun disalah anggap sebagai wanita. Betul-betul memalukan!!

Despite the global sensation created by South Korean artist Psy, PAS spiritual leader Nik Abdul Aziz Nik has been oblivious about it and even mistook Psy for a woman.

Even Psy is not exempted from PAS’ Modesty Rules

According to a Sin Chew Daily report yesterday, he urged Psy to tutup aurat (protect modesty) when told by media that BN has invited a South Korean celebrity to perform at its Chinese New Year open house on February 11.

When told that Psy is a man, Nik Aziz was concerned whether the content of the songs is positive for the youngsters.The 82-year-old politician also asked reporters, “In what language does he sing?” and after being told that it is Korean, he was perplexed on why people listen to songs in a language that they do not understand.

The Kelantan Menteri Besar commented that it is extravagant to hire foreign performers as the resources can be used to develop local artists.

“Don’t we have many local singers? Why don’t we hire local youths? Isn’t is better to spend the money on our youths?” he asked. - DinMerican


Baca cerita yang sama disini..

23 comments:

Anonymous said...

Jantan dan betina xdop beza... N.ajis belajar dengan Anu-war ke?

Muntaha Kaliwon said...

Nik Aziz hoyak tu betul ... lelaki pun kena tutup aurat... kalau telanjang macam vidio Anuar , nampak terung bengkok lentok haru jugok !

Anonymous said...

tolak saja nik aziz, dia bukan tuan guru, dia politician yang tak matang politik, macam kawan dia hadi besi tu,..nak jd politician biar lah tahu juga hal dunia,,, kalau tidak jadi saja lah tuan guru tak campur politi,,,nik ajis nik ajis...

Anonymous said...

X kenal penyanyi bkn x kenal nabi.... nk malu apa kalo x amik tau pasai benda2 hiburan ni..... Otak org UMNO lain la asyik nk seronok sj

Anonymous said...

Aii.. tak tahu pasal PSY pon malu... itu menunjukkan dia tu tak la popular mana dan bukan semua orang ambik tau pasal artis-artis ni.. kalau tak tau pasal sahabat-sahabat nabi malu tak? B***H...!

Anonymous said...

Betul kata Nik Aziz tu. Aku setuju bebenau!. Dia kan ulamak tersohor. Sedangkan PM pun dia confirmkan masuk neraka inikan perkara remeh. Biasa lah ulamak bagi teguran secara berqias. Mesej dia sebenarnya ditujukan kepada si Anugay tu.Dia bimbang si fulan tu kemarok bila terbayangkan gelek kuda Psy..Nak jaga Bos bib..

Anonymous said...

dok thu wak care dop thu.diam2 sudah.

Anonymous said...

BEBAL....Dr Bebal....Idea Bebal...Mahu Bebalkan negara....

EQITO said...

ape yg memalukan.. rasenye bnde tu cm xde mslh je.. org tua.. biase la kot klu x kenal artis2 ni..

Anonymous said...

benda dunia apa yang nak dibanggakan sangat ? pelik betul dgn pemikiran melayu ni.. nak tunjukkan yg dia tu hebat sgt pasal dunia.. klau tya bab akhirat haram tak tau.. sembang je lebih, samseng sana sini.. Melayu Bodoh !

dek iemz said...

Owh macai.. Biarlah dia xtaw.. Yg pnting dia tu sudah knal hkum agama .. Yg korang mmbebel mcam sial ni dh knal ker.. Ntah2 rkun wduk pon xtaw.. Dia mmg ahli politik yg hebat.. Dia x mkn rasuah mcm umno.. Tgulah azab... Macai2 sekalian.. Kmi ada kt blkang tok gru kami..

Anonymous said...

maksud korang, korang sokong psy nyanyi buka2 aurat? Jantan ada aurat jugak der..

Nik Aziz x tau psy tu jantan betina. memang la, Nik Aziz bukan kaki layan kpop mcm najibo rosmah cincin.

amirul aizat said...

Lagi malu kalau tak kenal nabi dari malu tak kenal psy -_-

penulis sangat provokatif dan tak matang.

Anonymous said...

admin rasanya bukan org yg beragama islam dan macai2 dia pun bukan islam jugak...tu yg merepek jer.... banggakan org kafir yg sesat dr ulamak yg ingin membawa kebenaran

Anonymous said...

Doc bodoh. Mahafiraun mesti kenai psy. Mahafiraun apa pun tau. Lagi 3 bulan insyallah Mahafiraun dok dalam lokap.

Anonymous said...

Nik Aziz ni jenis berlagak pandai dan serbatahu....

Anonymous said...

alah penulis! benda ni pun nak jadikan isu! Nik Aziz tk lyn la benda k-pop mcm ni. Apa yg nk dimalukan, mcm la mak apak penulis knl PSY ni laki ka wnita. Hidup tk pyah nak jdi pncacai umno sngt.LINGKUP derr !

ABU said...

Macai-macai umno sekalian..kalian x nmpk ke Nik aziz tu cmne orgnya..ko borak hiburan yg mlalaikan cmni mmg la die xamek port weh cz tu bkn bnda wajib yg disoal akhirat sok.klu agama pn amek suku cmne umno nk juangkan islam..byk isu kebocoran dana..spe yg lesapkn dana ngara..klu bkn dr pmimpin kmu sndri. nk ubah bkn psl benci pd ngara tp nk buang kaki2 korup yg da bkulat duduk ats yg skng tgh cm cacing kepanasan klu PR menang kelak.cz kes siasatanakan dibuka utk tentukan bukti pgkhianatan mrk yg diberi tgjwb mjaga rkyt sblm ini

Anonymous said...

Saya pun tak kenal psy. Adakah dia penting utk pembangunan negara kita?

Anonymous said...

Kenapa masyarakat kita hr ni pemikirannya sangat low class..tak jd isu pun nik aziz x kenal psy. Saya pun tak kenal..ada masalah?

Anonymous said...

X pyh lah pikey jauh2 sgt....sefaham saya...penulis tu nak bgtau kita yg seorg tokoh politik diagung2kn puak pmbngkang tu.....bercakap tanpa berfikir....atau becakap tanpa rujuk mana2.! Pakai hntam jer! Samalh juga mcm declare setuju dulu sebelum msyuarat syura! Pastu tunggu jelah dia salahkan umno. Haha...cmne lah bole ada org yg sokong dia...

Anonymous said...

Assalammu'alaikum,
LEBIH MEMALUKAN BILA RAMAI TAK KENAL SAHABAT RASULALLAH, MENYANGKA MAISARA PEMBANTU RASULALLAH s.a.w tu yang dibekalkan oleh oleh Sydatina Khateejah tu PEREMPUAN

ENGKAU PUN TAK KENALKAN.........


Tokwan perak

Anonymous said...

tOK gURU TAK BUTA LAGI, TAPI KAU TU BUTA HATI, tOK gURU TAK MAKSUDKAN pSY TU, TAPI PENARINYA...SESAT OTAK DAN PEMIKIRAN KAU NI.

ARTIKEL TERPANAS MINGGU INI.

.