FACEBOOK DR MIM

LIVE ! GAZA UNDER SIEGE

Wednesday, February 20, 2013

VIDEO TUN M GAMATKAN DEWAN PWTC !

Kehadiran lebih daripada 3,000 wakil Felda hadir menyatakan sokongan kepada program bersama Tun Dr Mahathir di PWTC :



Lihat video di bawah :


Penjelasan Tun Dr Mahathir

5 comments:

Anonymous said...

sayang ayahnda ... semuga panjang umur dan serta diberkati allah
teruskan perjuangan ayahnda
Amanat ayahnda ... tajam , kikir ibarat sembilu

Anonymous said...

Mufti Mesir, Dr Ali Gommal juga berpendapat bahwa hukum hudud sudah tidka sesuai pada zaman ini keran mustahil untuk mendapatkan 4 orang saksi yang bersih dari dosa besar.

Ada golongan yang pandang rendah pada Tun disebabkan pengetahuan Tun dalam pengajaran Islam tidak setinggi mereka atau pemimpin mereka tapi Allah ingatkan kita dalam AlQuran agar tidak memandang rendah pada orang kerana yang kita pandang rendah itu mungkin lebih baik dari kita.

Saya berpegang pada apa yang dikatakan oleh seorang tua dari Yemen, seorang hafiz dan seorang pengamal perubatan dengan menggunakan AlQuran yang mengatakan bahwa "Mahathir adalah seorang pemimpin yang ada iman".

Muhammad Khalid.

Anonymous said...

mahathir ni dah tua......tak payah lah nak dgr org tua ni brckp...hodoh..lagi hodoh lah...nyanyuk....zaman dia da berlalu lah....jadi sejarah je lah...dah tak relevan masa kini...

Anonymous said...

Apa yang kau merepek ni Anon 12:14 Aku tak suka Nik Aziz, Hadi Awang apatah lagi Anuar. Yang intipati apa yang dicakapkan dan guna akal fikiran kurniaan Allah s.w.t untuk menilainya. Kau suka kutuk orang tu orang ni tapi sempat ke kau minta maaf sebelum mati?

Anonymous said...

Kepada Anon 12:14.
Kenapa juak PR dari setinggi tingi pangkat sampai pencacai macam hang dok takut dengan si Doktor Tua ni? Sebab dia berilmu tak macam you all? Itulah, tuhan bagi akai tak guna, guna kepala lutut untuk bercakap ikut sedap hati tampa pikir panjang!
Dah lah tak pakai akai, sanggup samakan Allah dengan Jesus Christ. Dalam masjid, boleh mengajar orang, kalau percaya kat bomoh tu dah kira syirik kecil.
Bersetuju nak gunakan Allah dalam buku New Tastement ( saya tak nak katakan KITAB di sini !! ) ni kira lebih syirik dari pergi jumpa bomoh nak sembuhkan penyakit!

Istigfar lah banyak2 wei !



ARTIKEL TERPANAS MINGGU INI.

.