Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Tuesday, March 26, 2013

GEMPAR! VIDEO TERLARANG ANAK ANWAR TESEBAR!!

 Gambar hiasan

Pakatan pembangkang memang terkenal dengan strategi pre-emp mereka sebelum sesuatu perkara berlaku atau dijangka berlaku.

Dengan cara itu, jika perkara itu benar-benar berlaku, maka mereka secara automatik akan menyalahkan parti UMNO dan BN. Begitulah cara mereka meracuni pemikiran rakyat sehingga ke hari ini.

Sebagai contoh ialah kenyataan Tun Daim Zainuddin dan anda tentu bersetuju dengan kenyataan tersebut.

Di antara kenyataan beliau :
"Beliau (Anwar) telah mewujudkan pentas untuk mewajarkan kekalahan mereka sekiranya mereka kalah dalam pilihan raya umum akan datang.

Pakatan telah menyediakan rakyat supaya mereka boleh menyalahkan kerajaan dan Suruhanjaya Pilihan Raya.
seterusnya
Yang terbaru ialah kenyataan di bawah.


Setiausaha Agung PKR mendakwa ada pihak yang 'menjemput beliau' untuk melihat beberapa keping gambar video terlarang yang dikaitkan dengan Nurul Izzah. Beliau juga mendakwa tidak tahu siapa 'pihak' itu tetapi mereka didakwa 'kelihatan mempunyai banyak pengetahuan tentang produksi video'.

Tetapi yang musykilnya ialah di dalam usaha pemimpin pembangkang begitu tekun cuba membongkar identiti blogger pro-UMNO, Saifuddin enggan menamakan 'agen Umno-BN' itu padahal sebagai seorang pemimpin, beliau akan dilihat berbohong mencipta cerita tanpa bukti-bukti yang sah.

Apa tidaknya, politik hari ini penuh dengan persepsi yang belum tentu benarnya. Dan sesiapa pun boleh mengeluarkan kenyataan kononnya ada agen 'Pakatan Pembangkang' menjemput pemimpin Umno untuk melihat keping gambar video terlarang pemimpin Umno yang lain.

Dan cerita itu tergantung begitu sahaja tanpa kesudahan tetapi menimbulkan persepsi kurang enak kepada pemimpin Umno. Dan hairannya ialah buat apa agen 'Umno-BN' itu 'menjemput pemimpin pembangkang untuk melihat keping gambar video terlarang pemimpin pembangkang yang lain'?

Jika benar pun, apakah mereka peduli dengan pendedahan tersebut?

Sedangkan isu ultimate iaitu kalimah suci umat Islam Allah SWT pun mereka tidak tegur Lim Guan Eng DAP yang mencetuskan polemik kalimah Allah, apa lagikan perkara seperti video terlarang rakan mereka.

Makanya, apabila kita membaca keterangan Setiausaha Agung PKR di bawah, kita pastinya akan tersenyum sinis dan tergelak. Dan biarlah rakyat yang menilaikan kebenaran aksi terlarang tersebut tanpa perlu dipre-emp oleh pembangkang yang awal-awal lagi mendakwa gambar dan video itu adalah palsu.

Sila baca spin di bawah :
Selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim, pejuang siber Umno sekarang bercadang menyerang anak perempuannya Nurul Izzah Anwar dengan video seks untuk merosakkan imej bersihnya, dakwa Datuk Saifuddin Nasution Ismail hari ini. 
Setiausaha Agung PKR itu mendakwa, beliau dan beberapa pemimpin lain dijemput oleh agen “Umno-BN” untuk melihat beberapa keping gambar video seks dikatakan melibatkan Nurul Izzah (gambar), ahli parlimen Lembah Pantai dan kedua yang melibatkan bapanya. 
Saifuddin menambah agen tersebut juga memberi amaran mereka mempunyai beberapa video lagi yang sedang disiapkan melibatkan pemimpin PKR lain termasuk Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim. Menurut laporan media hari ini, Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali juga dikatakan terlibat dalam satu video lain. 
“Ia adalah amaran, ugutan politik... sebagai ahli politik senior, kita tahu tujuan akhirnya untuk menyebabkan kerosakkan maksimum terhadap integriti pemimpin kita. 
Keburukan calon pemimpin perlu didedah
“Saya tidak tahu siapa mereka tetapi mereka kelihatan mempunyai banyak pengetahuan tentang produksi video,” kata beliau dalam satu sidang akhbar di Ibu Pejabat PKR hari ini. 
Saifuddin tidak menyatakan permintaan atau sebab mengapa agen tersebut membenarkan beliau untuk menonton video, disiarkan di dalam kereta tetapi mengulangi ia adalah ugutan biasa untuk memusnahkan karier politik mereka yang disiarkan menuju pilihan raya umum.
Beliau menegaskan video tersebut adalah palsu, mengatakan ia direka menggunakan manipulasi imej digital melibatkan gandingan adegan berasingan untuk memberi gambaran penggubal undang-undang yang diketengahkan telah melakukan salah laku seksual.
"Kami tidak rasa takut. Kami sudah biasa," katanya, sambil menambah jika dikeluarkan, kesahihan video dan gambar boleh dicabar di mahkamah. 
Tetapi Saifuddin menerangkan, PKR mahu memberi amaran kepada rakyat Malaysia terlebih dahulu mengenai video mungkin akan dikeluarkan untuk menggelirukan pengundi dalam apa yang beliau labelkan sebagai tindakan terdesak. 
"PKR ingin mengingatkan rakyat Malaysia bahawa sudah menjadi lumrah perjuangan bahawa mereka yang berada di barisan kebenaran akan diuji dengan sengit. 
"Ia hanya mengukuhkan keazaman kami untuk terus mara ke hadapan," katanya. "Dan kami yakin video-video palsu ini akan dilihat rakyat sebagai taktik politik Umno yang terdesak, jijik dan keterlaluan." 
Anwar telah berulang kali pada masa lalu dikaitkan dengan pelbagai video seks dan gambar, termasuk video terkenal yang mendakwa perlakuan seksnya dengan gadis China yang dikeluarkan oleh "trio Datuk T" tahun lepas - MI



25 comments:

  1. Kesian PKR. Jangan terkejut kalau video ni betul2 keluar, produksi merekalah, kemudian tuduh Umno. Jadi bila video tulen ANU... keluar nanti, orang ramai akan kata palsu jugak. Tapi satu dia orang silap. Dalam ramai-ramai puak ni pilih sebagai pelakon, apa jadahnya dia orang ambik Khalid Ibrahim. Apa kelas.

    Carilah fitnah lain. Sebab nampak sangatlah.

    ReplyDelete
  2. Dah lama dengar mengenai video klip Nurul Izzah. Mengapa masa itu pakatan tak bersuara. Tak sabar nak tengok bagaimana agaknya cipap Nurul Izzah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ikut screen shot tu videonya da pernah tengok.

      Delete
  3. kalau anwar atau nurul izzah sekalipun yg buat kenapa x panggil JAIS atau JAWI masa tu jugak.. pandai buat trap tapi cuma ambik video je?.. apakah niat yg pasang cctv atau spycam tu?

    ReplyDelete
  4. Pakar divert salahkn umno mamat jerawat batu . Aku rasa mmg betol vd c anak puaka tu. Jadi takut tembelang pecah awal2 declare. Poki mak ngko lah pudin babi pundek. Sampai mati keturunan ngko di sumpah dek org melayu.

    ReplyDelete
  5. lepas kejadian anwar masing2 rasa gabra sbb takut gambar aksi dah di spy..jadi buat lah pre emp ni....

    ReplyDelete
  6. nak panggil jais @jawi? ingat lagi kes ostart badrulamin? umno jugak yg dipersalahkan,.

    ReplyDelete
  7. Tak selera aku nak tengok video Kalid Gagap, Asmin IceCream & Nujul Izah nie! meloyakan!

    ReplyDelete
  8. Ni semua nak tarik perhatian ja.. sebenarnya puak2 Pakatan Haram le yg punya kerja.. sendiri buat video sendiri tengok dan sendiri kata ada konspirasi nak jatuhkan diri sendiri.. taktik basi puak2 yg terdesak dan nyawa2 ikan.. he he he

    ReplyDelete
  9. TERBAIK LE DR.MIM!

    ReplyDelete
  10. Biasalah kalau org dah jelas buat salah....maka terciptalah cara BODOHHH utk cover kesalahan.....iaitu dgn mencipta alasan yg teramatlah jelas KEBODOHHHAN diri sendiri...si Saifuddin=Rafizi drp spesis yg sama....terhabis pandai....hidup biarlah jadi bijak pandai tetapi bukan memandai2 utk tampak bijaksana....macam Nuar...banyak jasa masa jadi TPM dulu sbb tampak bijaksana dlm segala hal dan perkara.....

    ReplyDelete
  11. Sendiri yang buat tapi tuduh orang lain, itu lah sifat sifat pemimpin2 PKR.....

    ReplyDelete
  12. Cam sial korang semua nihh..tak ingat dosa pahala..semoga Allah melaknat kamu semua dengan seburuk-buruk pembalasan..Ingatlah..Allah melihat apa yg kmu kerjakan..tp as usual klw dah geg setan tu setan jugak..

    ReplyDelete
  13. Pencacai pkr anugairah tak boleh terima kenyataan...Cubalah beristigfhar sikit..lapangkan dada...solat istikarah Dan hajat 40 Kali..pasti korang Akan dapat jawapan siapa anwar sebenarnya..dia adalah dajal kecil yang Allah hantar untuk menguji umat melayu di akhir zaman ini.

    ReplyDelete
  14. Anon 910 menyebut nama Allah dibibir DLM masa sama memaki hamun serta mendoakan keburukan org lain dan menuduh manusia seislam golongan setan....Allah melihat apa yg kmu kerjakan....tahniah... sifat2 Islam sejati ada pd anon 910..acuan islam PAS...tapi takpe kata depa Allah pun mencarut???????

    ReplyDelete
  15. Aku teringin sangat nak bubuh aspalt kat muka gravel tu.

    ReplyDelete
  16. Sendiri buat video, sendiri dedah, lepas tu tuduh UMNO.

    Sendiri amik gambar, sendiri muat naik, lepas tu tuduh UMNO.

    Sendiri bawak bas, sendiri simbah cat, lepas tu tuduh UMNO.

    Sendiri buat konspirasi, sendiri buat sidang akhbar, lepas tu tuduh UMNO.

    Sendiri hina Hj Hadi dan Nik Aziz, lepas tu tuduh UMNO.

    Kok dah tengok gambar2, air liur dia meleleh kot..

    Kok dah tengok gambar tu, pergilah repot polis cepat, apalak nak tunggu gambar keluar baru nak report.

    Teringat kisah 7 buah bas yang dirancang bawa penyokong dia dikatakan pengundi hantu pada PRK Lunas dulu. Hahaha.. Pudin, pudin..

    ReplyDelete
  17. Ini taktik reversed psychology....nak bagi org ramai rasa sangsi dgn ketulenan video mahasiswa pondan dgn anwar....sebab tu depa announce awal2....boleh baca daaaaa....

    ReplyDelete
  18. Si pudin ni kalau buat skrip cerita penyiasatan gerenti tak seronok, sebabnya awal-awal lagi orang dah boleh agak dia punya ending. Tapi kalau buat cerita lawak, pudin memang pandai tahap gila.

    ReplyDelete
  19. Mana...mana....mana.... nurul izah aku nak tengok jugak cepatlah pudin dgn pudin kah? mesti best punya mcm interracial beuty & beast
    jgn makan sorang sorang pudin
    aku dah boleh bayang dah...
    tapi undi sorry ye nurul

    ReplyDelete
  20. Bosanlah, ni saja je lah agaknya, tembak kak izah lah pulak, minta simpati rakyat lah kut. Pada aku lah, kalau betul ada agen pro umno tunjuk gambar, takkan depa ni boleh diam gitu je, kompom dah sebuk cari identiti nak dedahkan. Takkan boleh terima seadanya je. Macam x logik lah kan. Lebeh lah si pudin ni.

    ReplyDelete
  21. K.O United Meleis National Orgasme(UMNO)

    parti haramjadah dulu, kini, selamanya

    ReplyDelete
  22. Kamu steam pada umno ke anon12.41pm. Asyik nak orgasm je.

    ReplyDelete
  23. Sudah gharu cendana pula..abang non suruh si rafizi gay dgan abang pudin cover dia...buat cerita izah disondolkan toot...sebab dia tahu cara spin "Play safe" bukan kondom Play safe tau...kononya nak bg tau rakyat yg mereka ni di sodommized oleh geng UMNO..tapi sebnarnya depa ni goyang video akan diterbitkan bila masa dan keadaan sesuai depa dah boleh agak bila video anuwar ngan bdak lelaki tuh keluar sudah semetinya bila pilihanraya menjelma...jadi depa ni spin lah keluar kan video izah agar rakyat juga akan kata video sebnar abang non adalah palsu tetapi depa lupa ..papagomo juga ada stretegi...hahahha... Ambik pedoman dengan pendedahan china doll jadi alu tersangat la yakin cai cai PR tengah plan spin terhebat 2013...depa kata depa tera...tapi org kita lagi tera.... Depa tak tau ka abang non ni nafsu tinggi bukan 1 video.. 2 video...tapi banyak tau...hehehhe tuingguuuu je lar...btw syabas DR MIM...jangan jadi macam2 blog cai2 PR (erapasca) mcm haremm...buat CSI konon mesti terikut2 drama CSI Miami.. Letak analisis tak relevan langsung..adok sangkal guna fakta la bukan auta kalau stakat ukur muka anwar bandingkan dengan gambar lain...buat apa...baik kau ukr anu dia tgk panjang ke dak..atau bengkok ke dak...akai ada ka... Lama aku x update blog hangpa tguu plak aku plak nak wat CSI Malaysia...tediaaaaaa

    ReplyDelete
  24. Cabaiutara.blogspot.com tungguuu naaaa hangpa nak tau follow na...tq

    ReplyDelete

ARTIKEL TOP MINGGU INI.