FACEBOOK DR MIM

Friday, March 08, 2013

HOT! JAWAPAN SAIFUL BUKHARI TENTANG KENYATAAN BAPANYA!


Kenyataan bapa kepada Saiful Bukhari mengenai kes liwat anak nya hanyalah satu sandiwara UMNO, agak mengejutkan . Kita tahu semasa kes liwat berlangsung bapa Saiful adalah antara yang paling lantang mengutuk Anwar Ibrahim.
Agak pelik dikala isu Lahad Datu yang kini menjadi duri dalam daging untuk PR, tiba2 saja keluar statement konar baring dari bapa Saiful . 
Adakah ini 'bullet' yang digunakan oleh Anwar untuk mengalihkan perhatian rakyat dan menimbulkan simpati pada beliau?

Dilihat penyokong2 PR begitu gembira sekali dengan pengumuman yang dibuat oleh bapa Saiful. Seolah olah merayakan satu kemenangan yang amat besar. 
Di pihak penyokong kerajaan, tidak dinafikan berlaku kekeliruan sejenak, namun mujurlah segala penipuan ini dapat dileraikan dengan penjelasan dari Saiful sendiri yang menyatakan bahawa bapanya diperguna oleh orang2 tertentu. 
Saiful sebaliknya mengatakan beliau istiqamah dan akan tetap pendirian. Saiful sekarang sedang berfikir dan bersedia untuk buat kenyataan balas penafian. seterusnya
Anda baca juga komen-komen di dalam FB Saiful Bukhari :












12 comments:

Anonymous said...

suruh saiful bukhari buat pc habis cerita,dia pun ada cerita bapak dia dah 3 minggu tak balik sebab masalah kewangan tau2 buat statement uturn

Anonymous said...

Siapa yang tak kenal dengan Anwar - Azmin Ali pun kenal Anwar and vise versa - Dalam politik Anwar everything is possible

Anonymous said...

Amat terkilan bapa Saiful berpaling tadah dan tikam belakang kita. Taakan dia tau demi mempertahankan bangsa dan negara, matlamat menghalalkan cara??!!

Di negara Sicily, mafia-mafia yang melanggar omerta dan bongkar rahsia kepada polis akan dihapuskan serta merta. Malangnya kita tiada sistem seperti itu

Anonymous said...

Cukup-cukup lah Anwar nak tutup cerita Lahad Datu ni. Dah tak boleh nyanyi karaoke dekat ceramah sekarang tup2 bapa saiful lak buat pengakuan. Rakyat malaysia tak terpedayalah Bro Azlan. Sakit hati kerana pembangkang mempermainkan keselamatan dan maruah rakyat dan negara satu isu yang amat-amat besar tak mungkin terubat la.

Ini trik lama la bro, dari Raja petra ke Bala etc dan sekarang ini pulak. Berapa banyak Anwar bayar ni, almaklumlah bapa Saiful ni banyak hutang dan nak hidup tak berapa hari lagi. So Anwar letak RM5 juta depan mata, apa lagi terkedip-kedip la mata orang tua tu. Tak ada angin dan ribut nak dekat2 pilihanraya ni tiba-tiba lak bersemangat nak jadi penyelamat anwar ek.

Tak gentle la bro, bagi la gempak sikit bawa saiful sendiri dan biar dia yang nyatakan depan "open PC". Ataupun lu cari modal lain lah nak bagi gempak. Bab ni nampak sangat la bapa Saiful ni kemaruk. Kalau tak pun suruh je bapak si saiful ni angkat sumpah masa open PC. Amacam ada brani... hehehehehe. Dengar Khabar Anwar la ni menerima rawatan kerana terberak-berak kena jangkitan kuman "Lahad Datucephilis"...Sesiapa ada maklumat tolong update ek...

Anonymous said...

Actually who do you think the people will believe the youthful saiful or the father who knows he will meet his maker sooner than his son ?. I believe in saiful, I think we have the poll sooner so we can show our support for saiful at the poll.

akulah69 said...

hahaha.... terkedu.. bos guana citer ds najib, altantuya, flora.... klu ds anwar, terus berani saman n jawab, ds najib sepi.. mcm takut kerana salah.... so bos, cukup2 fitnah org klu tak brani berlaku adil. cukup le skali kalah saman. jangan jd macam utusan, setiap berita tak ble cayer hatta melapor ttg pm n tpm pun tak ble pecayer...hehehe..

Edisi Blogger said...

kes lama berpusing kembali..buat rakyat jadi pusing..ah, ini semua poyoo..

Anonymous said...

tolong perhatikan ayat bapa saiful ...
dia mulakan dengan "saya rasa ..."
statement ini amat lemah dan amat diragui kredibiliytinya ..."
sepatutnya dia menyatakan "saya yakin 100% dan saya mempunyai bukti yang kukuh ... bla ... bla ... bla ... dan keluarga saya telah diberi rm xxx juta sebagai imbuhan kepada konspirasi ini ... sifulan bin sifulan telah membayarnya ... ini buktinya ... resit dan akaun ini ... bla ... bla ... bla ...." statement seumpama ini baru buleh dipercayai ... dengan bukti bergambar, akaun bank dll ... buktikan ... kalau tidak ini doa saya semoga Allah melaknat mereka yang menpertahankan kebatilan sama seperti Allah melaknat pembuat kebatilan ...

Anonymous said...

perhatikan ayat yang dimulakan oleh bapa saiful ... "saya rasa ... bla ... bla ... bla"
ayat ini tidak ada kredibiliti lansung ... sesiapapun buleh kemukakan statement seumpama ini ...
sepatutnya bapa saiful berkata begini "saya yakin 100% tuduhan liwat yang dibuat oleh saiful adalah konspirasi umno ... saya mempunyai buktinya, (1) keluarga saya telah dibayar rm xxx juta oleh umno ... (2) keluarga saya telah mendapat xxx ekar tanah (3) keluarga saya telah mendapat pelbagai kemudahan yang diberikan oleh umno sifulan bin sifulan yang menjadi perantara antara umno dan keluarga saya ini buktinya (1) ini akaun yang digunakan ini penyata masuk keluar duit yang diterima (2) ini geran tanah yang diberi oleh umno (3) ini senarai kemudahan yang keluarga saya perolehi dan ini bukti bertulis dan dokumen yang berkaitan ... ini semua adalah sebagai imbuhan kepada konspirasi itu ... sumpah laknat yang dibuat oleh saiful adalah lakunan semata ... sifulan bin sifulan yang rancang ..."
mana bukti bahawa wujud konspirasi itu ... kemukakan wahai Azlan ... kalau tidak ini doa aku "semoga Allah melaknat pembuat kebatilan dan mereka yang mempertahankan kebatilan"

Anonymous said...

Kepala zakar yg bapa dia dudok dlm mesjid jd saksi palsu....

Ini Allah dah tunjok dajjal dan iblis berjaya bg saksi yg bukan kepalang nasabnya telah memanggil neraka jahanam untok semadi diri nya...

Moga2 dia kembali ke pangkal jalan...

Sarar la yg dimuliakan En. Saiful...kerajaan langit bersama mu...

Perchaya lah.....

Anonymous said...

AMEEN. SEMOGA ALLAH LAKNATI PEMBUAT DAN MEREKA YG MPERTAHANKAN KEBATILAN. AMEEN. AMEEN. AMEEN.

Anonymous said...

Akulah69... hehehe Anwar brani ek.. Bila last lu g periksa tekanan darah dan fungsi otak lu bhai.. Cuba jawab sejujurnya... hehehhe...

Klu Anwar brani dah lama lah bersumpah.. klu anwar brani dia dah bagilah keterangan bersumpah dalam kadang saksi.. klu Anwar berani dia dah bagilah contoh DNA dia secara sukarela..Klu Anwar berani awal-awal lagi lah dia dah sedekah fatihah untuk pejuang-pejuang yang gugur di Lahad datu... Nak lagi?

Seriously.. Lu dulu g sekolah ada belajar tak bhai... hehehe... lu x jawab pun x pe bhai sebab semua tau jawapannya.. Lu panas ek... hehehehe

ARTIKEL TERPANAS MINGGU INI.

.