JOIN FACEBOOK DR MIM

Saturday, March 02, 2013

TERBARU! 5 FOTO YANG MENYAYATKAN HATI! #LahadDatu

MiM tersentuh dengan beberapa foto kanak-kanak kecil yang berdoa di atas kematian ayahanda beliau.



Kanak-kanak kecil tidak bersalah ini kehilangan seorang bapa yang juga merupakan seorang pahlawan negara yang terkorban mempertahankan kedaulatan negara.

Sila baca juga SMS terakhit anggota pasukan yang terkorban : KLIK SINI



Yang menyakitkan hati MiM dan sudah pasti rakyat sekalian ialah krisis pencerobohan di Lahad Datu didakwa diidalangi oleh kepimpinan pakatan pembangkang. BACA SINI


Benarkah? Apakah pakatan pembangkang tidak cukup menghuru-harakan sesama rakyat ? Mereka menyebabkan umat Islam bertelagah tentang kalimah Allah.  KLIK SINI


Dan kini, pendedahan perisik Filipina yang mengaitkan pencerobohan di Lahad Datu dengan kepimpinan pakatan pembangkang. BACA SINI



Tidak cukupkah pakatan pembangkang menyusahkan seluruh rakyat Malaysia? Anda baca juga pendedahan ini : KLIK SINI dan KLIK SINI.

Yang terbaru ialah jawapan kepada konspirasi disebalik pencerobohan Sabah! KLIK SINI














42 comments:

  1. Semoga roh mereka dicucuri Rahmat...Ispektor dan anggota PDRM mati tinggalkan nama yang harum...Inspektor Haliza lak ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. inspektor haliza ditinggalkan laki....huhuhu....

      Delete
  2. Demi mencapai nafsu serakah yg ditunjangi oleh hati tanpa akal dan didorong oleh syaitan yg direjam
    maka pakatan maut merancang lalu bersekongkollah dgn manusia2 yg juga memang gilakan kuasa.....akhirnya insan yg tidak berdosa dan demi menjaga kepentingan dan kedaulatan Malaysia terkorban......keluarga yg ditinggalkan juga hilang tempat bergantung dan bermanja.......CELAKA lah mereka2 yg melakukannya.....Alfatihah untuk perwira bangsa.....

    ReplyDelete
  3. Memang celaka lah puak2 SULU ni....

    Perang dan bunuh semua kaun SULU yang menceroboh Sabah... jangan tinggal baka lagi...

    ReplyDelete
  4. Ini semua rancngan umngok

    ReplyDelete
  5. Begok nya penulis ni. sesuka sedap hati kau je tuduh pembangkang eh. Project IC sape yang mula?

    ReplyDelete
  6. Pembangkang kepala hotak ko...ni umngok punya pasal la

    ReplyDelete
  7. Sedekah kan Al Fatihah kpd perwira yg terkorban.

    ReplyDelete
  8. Bodoh..balik2 nak kaitkan ngan politik..patut time2 camni sume bergabung..bodoh la korang ni sume..inila tujuannye Allah bagi ujian dan mungkin hikmahnye supaya sume bergabung..x kira melayu, cina, india, sikh, serani dan segala kaum2 kat malaysia..yg penting semangat pertahankan negara..x abih2 nak politik sana politik sini..kalu kompom berita betul xpe gak..ini selalunya sudahkan terang lagi bersuluh ngan x abih2 nak tegakkan benang yg basah..ko duduk gak umah baca berita je..kut2 la pegi tolong ape yg patut..ini habuk pun tarak..

    ReplyDelete
  9. Manusia mcm korg ni mmg pandai berkata-kata, mudah tepgaruh, cepat melatah.. Sblm menunding jari pada org kaji dulu.. Korg yg x tahu cite dari pangkal tup2 dh teriak mcm tahu yg dia benar yg dia salah...Kesian tuhan bagi akal tuk berfikir korg pandai2 buat andaiyan sendiri.. Org melayu bergaduh... Org cina bertepuk tangan tunggu masa nak memerintah malaysia... Al-fatihah buat pewira org kampung ku Azrl Amira L/Kpl 160475... "tanah tumpahnya darah ku"....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tepat sekali...mostly yg duk mengutuk melayu dengan melayu. sedarlah sebelum terlambat...

      Delete
  10. Jangan pula kita yang bertelagah...mereka menunggu kesempatan untuk kita rapuh... Buat masa sebegini...kita lupakan soal politik...menagis melihat pewira bangsa yang gugur... Negara kita sedang di duga...sama sama kita bertahan..pertahan kan agama bangsa dan negara...jika kita lalai mereka akan menyusup ke dlam lagi..ingat ketika ini tanah melayu perlukan kita...aminnnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. doakan juga yang bertelagah kerana politik ini sedr akan perbuatan mereka inilah yang akan mybbkn perjuangan nenek moyang sebelum merdeka sia sia. bersatulah untuk tanah air kita.

      Delete
  11. Ingatlqh kita sedang di uji...tak perlu nak tunjuk jari...sama sama kita doakan ketenteraman kiambali...sedih melihat pewira perwira kita gugur kerana pertahan kan ibu pertiwinyang kita sama sama sayang...walau apa alasan sekali pun...hutang darah mesti dibayar dengan darah...marinkitanketepikan dulu fahaman kita sama sama kita doa kan ...tak mau lihat sepaerti negara lain...ammminnm

    ReplyDelete
  12. Admin yang celaka, gunakan kesedihan orang untuk pecah belahkan semua. Lahanat, cari makan cara fitnah tanpa usul periksa! Tak ada maruah diri!

    ReplyDelete
  13. marilah kita sama@ mempertahankan Negara MALAYSIA !!!

    ReplyDelete
  14. Oi penulis biadab!!!!!! Ko ada bukti ke ini semua keje pembangkang!!!.....celik kan mata ko, kebanyakan pemimpin pembangkang adalah telus x macam najib tu telan berjuta2 duit rakyat!!!! YaAllah bila la korang yg menyokong kerajaan ni baru nak sedar? Najin dan umno tu yang lakhnat..!!!!

    ReplyDelete
  15. Anak sultan sulu sudah nafikan ada kaitan ngan opposition leader...so...apa umno nk belit lgi...ini drama ciptaan umno...rakyat tak berdosa jadi mangsa...mcm kt memali....sauk...skrg...lahad datu...sedarlah wahai saudara setanah tumpah darahku...kita skrg sdg dizalimi oleh segenap pemerintah...ya allah...tunjukkanlah kpd kami pemerintah yang sebenar2 mahu membela rakyat...pru13 penentu kita

    ReplyDelete
  16. kalau kita asyik sibuk nak tuduh menuduh sampai bilapun takkan ada jln penyelesaian.sepatutnya kita bersama dan bersatu ketika negara dicerobohi orang luar.

    ReplyDelete
  17. Al fatihah tuk wira negara.just nk tnya,pe bukti kata pembangkang?pengetahuan am yg aku ada:ramai org filipina kt sana yg dh ada ic.mcm dlm berita arini kata sukar nk bezakan pengganas tu dgn org rempatan sbb mereka pn ada ic gak. X pelik ke Malaysia?

    ReplyDelete
  18. Korang sume bodoh......anak luar nikah korg ni....aku dok cbok perang kat cni...korg lak yang gaduh.....berani xkp ja....mai cni la kambing....

    ReplyDelete
  19. Semua korang ni bodo except aku. Hehehe. Bodo bodo bodo bodo. Semua nya ngok makan taik kambing. Aku saje yang pandai. Makan nasi. Cik siti tak kembangkembang

    ReplyDelete
  20. penulis mengambil kesempatan menyalahkan pembankang sedangkan tiada bukti kukuh. Padahal semua rakyat malaysia tahu bahawa pemberian ic secara meluas terutama kepada bangsa suluk di sabah merupakan kerja umno. Keselamatan rakyat sabah terutamanya perairan di sabah di bawah tanggung jawab pemerintah malaysia. Tulisan tuan adalah berniat jahat dan semberono sekali. Perlu di ingat pembankang juga mempunyai fakta untuk menyatakan bahawa pihak umno dan barisan nasional secara jelas mengheret sabah ke kancah peperangan dan masalah pencerobohan di sabah. Perlulah juga Perdana menteri mengadakan sidang parlimen tergempar untuk membahas isu yang besar ini. Mohon penulis menulis dengan penuh etika dan tulus.

    ReplyDelete
  21. cukup cukuplah perbalahan fahaman politik(totally kaum melayu sesama kaum melayu). banyak mata yang bertepuk tangan melihat pertelagahan yang akan merugikan diri sendiri. bersatulah untuk keamanan tanah air kita.perbanyakan doa untuk parajurit di sabah.

    ReplyDelete
  22. Dr mim layak ke kaw dpnggil dr. Meh cn aq nk luku kepala kaw nie no tel aq kalo gentle 017 6767141

    ReplyDelete
  23. bodoh punyer penulis agaknya mak ko lahirkan ko dulu dlm kandang babi kot..sbb tu bodo mcm babi..kita patut bersatu..bkn patut cari salah org lain..bodo..bodo..bodo..phuuuiiii..

    ReplyDelete
  24. Ingat semua kaum melayu malaysia. .sekarang ni kita diuji oleh sultan sulu. Tapi jangan lupa ada puak yg lagi bahaya di kalangan kita.

    ReplyDelete
  25. SALAM..KPD SUME INSAN YG X DIKENALI...Kita rakyat malaysia biarla berhemah klu nak menegur. Jgn terbw dgn emosi nak kutuk mengutuk..klu dah suka kutuk mengutuk maki memaki apala bezanya kita dgn kaum sulu...sekadar mengingatkan..istigfar banyak2..

    ReplyDelete
  26. Siapa makan cili dia rasa pedas. Kita tunggu dan lihat.

    ReplyDelete
  27. PERGI MAMPOS LAH PEMBANGKANG2 SEMUA, TAK CUKUP BANGKANG..GEMAR PULAK TERKANGKANG2, HATI IBARAT DAGING BABI DI BASUH MACAMANA BERSIH PUN TETAP BUSYUKKK!!...ALANG2 NAK MENGUTUK HAH AMBIK KAU...SETIAP AYAT YG KELUAR DARI MULUT KORANG TAK PERNAH WANGI...TAPI MASIH NAK MENUMPANG REZEKI KAT MSIA..SBB MSIA AMANKAN!..HIDUP KORANG PUN KAYARAYA..TAPI TAK PERNAH BERSYUKUR!...CUBA KOMEN DAN BERDIRI SEBAGAI INDIVIDU YG BERAGAMA ISLAM KERANA AKHIRNYA KITA SEMUA AKAN DIHIMPUNKAN DISANA..AMALAN SAJA YG MENENTUKAN KEISTIMEWAAN SESEORANG...INSAFLAHHH SEMENTARA NEGARA MASIH AMAN DAMAI.

    ReplyDelete
  28. mmg pembangkang2 ni mulut longkang...ckp mcm pandai, tp mcm haram jadah..klu hebat sgt pi la sabah sana..dak pn lucut ja warganegara kaum2 ni...hantar ke filipina...klu dh rasa x blh nk hormat negara malaysia ni..ingat ckit malaysia negara yang berdaulat..jgn kerana mulut2 longkang hampa,semua org nk bergaduh...SIAL!

    ReplyDelete
  29. Blog ni mengeruhkan keadaan

    ReplyDelete
  30. Seronok baca komen2..dan aku pasti bukan aku je yg baca,ramai lg..kalau la tau siapa yg komen2 tu,mesti malu dan d gelakkan oleh bangsa lain..apa2 pun kita mesti berubah, Nabi juga suh kita hijrah,jd negara dah parah,mari kita TUKAR

    ReplyDelete
  31. Jangan jadi bodoh yang p lawan org melayu jer cina bangsat dgn pariya yg dok malaysia mana semangat patriotik..patut kita jgn dok jadi hakim sana sini tafsir bukanx2

    ReplyDelete
  32. Penyokong pembangkang bodoh, duduk kat Malaysia senang lenang, anak-beranak lahir kat sini,lahir2 kat dunia terus duduk dlm keadaan aman.....Kerana terlalu taksub kpd parti pembangkang, semua yang kerajaaan buat tak betul,carik kerja cari makan kat sini masih nak salahkan kerajaan..
    Dasar tak sedar diri, anak haram semua penyokong pembangkang..ptuihhhh

    ReplyDelete
  33. gambar fb esmail d kiram II... adik Jamalul Kiram III ketua pengganas...
    gambar ni tunjuk hubungan beliau dengan orang di Malaysia (dalang?)

    https://www.facebook.com/pages/Esmail-D-Kiram-ll/117934531594666?id=117934531594666&sk=photos_stream

    ReplyDelete
  34. wehhhhh,, lek la. asl nk gduh2.. time ni la kte nk brstu, jgn bngkitkn isu politik lak kt sni.. asik2 pmbngkang je kne,, istri sndiri pon pmimpin xbleh nk bmbing, lg2 nk conduct rkyt.. sorila trmsukkn skit isu politik, just nk kaitkn je..
    papehal pon, kte sume kne doakan ksjhteraan lahad datu dn tntera malaysia, smoga Allah mlindungi kte semua.. aminn., :)

    ReplyDelete
  35. anonoymous..ko nie cnfim dh berjubo ngn anuaq ank ibrahim kn....cnfim...

    ReplyDelete
  36. Apa la korang ni, kita kan satu bangsa, satu agama. tak baik bergaduh bro. Kite semua bertanggungjawab jaga ikatan persaudaraan. Sebab parti politik kita semua gaduh. Mana boleh macam tu, politik, politik juga..bukan gelanggang gaduh. Cuba korang semua tengok pemimpin kita, tak kesah la umno ke pkr..kite rakyat asik diperbodohkan dengan cerekarama mereka. Kalau pemimpin kita semua bagus , aku tak rasa bende macam ni jadi. Ingat satu je la, politik punya cerita sampai kat dunia saja, tapi agama kita bukan sampai mati je, tapi selamanya. kena jadi professional la sikit kalau berpolitik kan? jangan lah cari salah orang, tuding sana sini..itu bukan cara islam. kite kena selesai masalah, bukan gaduh. Sedih betul

    ReplyDelete

ARTIKEL TOP MINGGU INI.

.