Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Wednesday, April 03, 2013

HOT! GILIRAN TUNKU AZIZ DEDAHKAN PERANGAI BURUK LIM KIT SIANG DAP!

Sebelum ini MiM telah menulis tindakan Lim Kit Siang DAP yang mengheret nama Tun Dr Mahathir di dalam survival politik di Gelang Patah, Johor.

MiM menganggap tindakan Kit Siang DAP itu sekadar mendapatkan publisiti percuma kerana beliau tiada sumbangan yang signifikan di kawasan Parlimen tersebut. BACA SINI



Yang terbaru, Lim Kit Siang DAP sekali lagi terkedu apabila Tunku Aziz secara terbuka telah membidas beliau.

Seperti yang kita tahu, Tunku Aziz pernah mendedahkan cubaan Lim Guan Eng DAP untuk menyogok beliau sebanyak RM50,000 supaya kekal di dalam parti DAP.



Dek kerana sogokan atau pun rasuah itu, Tunku Aziz telah melabelkan anak Lim Kit Siang DAP itu sebagai biadap dan tidak boleh dipercayai.

Kali ini Tunku Aziz membidas veteran tua Kit Siang DAP yang disifatkannya sebagai 'tamak kuasa'!
Tindakan Penasihat DAP, Lim Kit Siang yang masih ‘enggan’ berundur dianggap sebagai usaha untuk memastikan keluarganya terus mendominasi politik parti itu. 
Menyifatkan Kit Siang umpama ‘tamak kuasa’, bekas Naib Pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim berkata, pemimpin DAP itu juga seolah-olah ‘cakap tak serupa bikin’ kerana seringkali pula mengkritik pemimpin UMNO dan Barisan Nasional supaya bersara apabila usia telah meningkat. 
Namun, kata beliau, yang peliknya Kit Siang sendiri sehingga hari ini masih bercita-cita besar untuk mengetuai DAP, sekali gus pakatan pembangkang mengharungi cabaran politik tanah air.
“Saya masih ingat lagi bagaimana beliau sering mendesak bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad dan bekas Presiden MIC, Datuk Seri S. Samy Vellu untuk berundur kerana sudah terlalu lama dalam politik. 
“Dan mereka berdua sudah lama berundur, bagaimana pula dengan dirinya? Sehingga hari ini dia masih lagi memegang jawatan tertinggi parti dan mahu bertanding kerusi Parlimen. Siapa lagi ‘gila kuasa’ kalau bukan diri Kit Siang? 
“Tidak cukup dengan itu, beliau juga memastikan anaknya, Lim Guan Eng dipilih sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang selain jawatan terpenting dalam parti. 
Cukup-cukuplah Kit Siang. Saya minta beliau segera berundur dan beri peluang kepada yang lebih ‘layak’,” katanya kepada Utusan Malaysia ketika dihubungi hari ini. 

Anda baca juga cubaan DAP untuk memperalatkan nama Tun Dr Mahathir : BACA SINI


12 comments:

  1. Dr.Fitnah melalak!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu Dr MIM ni memfitnah @ melalak...awat yg hang masuk blog dia?.... Sukahati dia le nak tulis apapun.....ini blog Dr MIM yg punya....bukan Ahmad Albab yg punye.....Yg hang syg sgt ke lim kit sial tu apesal? Base Melayu X sdor diri la hang ni!!! Gi jilat jubor kit sial tu....hang ingat dia heran sgt ke?...Kit sial ni kata Melayu "X DE NILAI....HARGA MELAYU HANYA RM100 JE!!!" Bodo punya Melayu mcm hangpa yg X sdr diri!!!

      Delete
  2. Tunku aziz ni pengasas transparensi malaysia. Bukan mcm macai panas jubo, lepas kene liwat anwar. Weiii anoy 7:40 dah cium ketiak anwar ke belum? Cium dulu baru undi

    ReplyDelete
  3. Sok mati suh kit siang baca talkin.

    ReplyDelete
  4. sedarla melayu..... hanya kuasa sahaja mereka mahukan sekarang untuk menguasai AGAMA, BANGSA DAN MALAYSIA dan orang melayu ISLAM hanya ada sedikit kuasa sahaja yang tinggal, itu pun nak kita gadaikan?

    ReplyDelete
  5. anon 740 pakai lah otak yg allah bagi,jgn lah nak jadi pencaicai aje'tungku Aziz dah kenal lim kit sial tu

    ReplyDelete
  6. Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

    ReplyDelete
  7. Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

    ReplyDelete
  8. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun penyokong kaum sesat LGBT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ReplyDelete
  9. Sy cadangkan tunku aziz berkempen di gelang patah utk menyedarkan sapa kit sial & anak branaknya pd pengundi di sana. Sy juga cadangkan banner perdana menteri drp 1st smpai sekarang dan compare dgn kit sial yg dr dulu smpai skrg yg masih gila kuasa di print...letak kt gelang patah tu so rakyat blh fikir sapa yg penipu besar kt sini!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya setuju cadangan anon 11.40 pm ni....adalah lagi baik klu Tunku Aziz lawan kit sial ni di Gelang Patah...di bawah parti Bebas....biar menggelupor kit sial ni!!!Ayuh Tunku Aziz....semoga Tunku Aziz dapat menimbangkan cadangan ini demi AGAMA BANGSA & NEGARA....Saya yakin ramai yg akan menyokong Tunku...Biar rakyat Gelang Patah akan......PATAH kan batang kit sial ni...dan humbankan dlm longkang najis!! Sahutlah cabaran ini wahai Tunku Aziz....

      Delete
  10. BN cuba bernafas melalui isu racis. Itu sj modal yg ada utk menipu rakyat malaysia. Kesian kita tengok depa...kalaulah rakyat tahu BN dok tipu, lagi kesian akan ku lihat nasib mereka. Modal hanyalah itu racis sj..

    ReplyDelete

ARTIKEL TOP MINGGU INI.