FACEBOOK DR MIM

Saturday, April 20, 2013

TERKINI! ANWAR TIDAK MAHU BERSALAM DENGAN DR MAZLAN ISMAIL, CALON BN PERMATANG PAUH?!! #PRU13

Berita panas di P44 Permatang Pauh!

Anwar Ibrahim didakwa pada mulanya tidak mahu bersalam dengan Dr Mazlan Ismail, calon BN Permatang Pauh tetapi terpaksa juga selepas orang ramai meminta beliau berbuat demikian.


Tindakan Anwar itu disedari oleh orang ramai yang hadir di tempat pengumuman calon sebentar tadi. MiM hairan kerana Anwar bertindak demikian seolah-olah berlagak angkuh tidak gentleman.

Atau apakah Anwar sudah mulai resah berdepan dengan Dr Mazlan Ismail, calon BN yang dianggap buku bertemu rusa di Parlimen Permatang Pauh?

Sumber di Permatang Pauh melaporkan bahawa ramai ahli dan penyokong PAS di Parlimen tersebut sudah tukar angin dan akan menyokong Dr Mazlan Ismail. Tambahan pula, mereka sudah lama kenal dengan calon BN tersebut sebelum ini memandangkan calon BN itu bekas Ketua Pemuda PAS Pulau Pinang.

49 comments:

  1. MANA BOLEH SALAM DENGAN ORANG ALIM MACAM Dr MAZLAN.

    ReplyDelete
  2. Anon 1:33

    LOLLLLL ^____________^

    ReplyDelete
  3. lg kerap dia tunjuk sikap sebenar dia yg bongkak tu lg bagus, lg mudah kerja BN utk bg kesedaran siapa malaun bernama Anwar Ibrahim ini...

    ReplyDelete
  4. ni le ulasan pakatan haram , toron bini orang kata umno punya angkara, langgan cina doll kata umno suruh buat , balon jubok jantan pun umno suruh balon , stopa henjut dgn GRO pun angkara umno , jalang hisab kote pun salah umno juga ......... lain kali jadi jantan le pakatan haram berani buat berani tanggung le.......akai ada ka

    ReplyDelete
  5. Anwar sudah kena checkmate dgn BN. dia ingat saingan dia hanya Papa Gomo. Rupanya pancing semata mata. Dia tak sangka BN ada projek khas utk PRU13 dgn org kuat PAS Permatang Pauh atau mungkin juga PAS Permatang Pauh sendiri. Apa sudah jadi dgn spy spy PKR? Makan gaji bute ke? HAHAHAHA kesian Bang Non terus hilang seri tadi.....

    ReplyDelete
  6. Anwar sombong mcm babi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn kurang ajar! DsAI ialah pejuang tulen, tdk rasuah dan rompak harta rakyat mcm AmeNo.

      Delete
    2. Anon:7:17pm, dsai pejuang tulen, tak makan rasuah, hahahahaha.....

      Delete
    3. Pejuan lubang jubo yer...ha ha ha

      Delete
    4. 7.17..joke of the year hehehe

      Delete
    5. Anon 7.17...nHahaha..suci la gamaknye anuar tu ye...mengong!!

      Delete
    6. Pejuang tulen kepala hotak hang. Bukan tulen, juling ada tengok bontot hang. Kahkahkah.

      Delete
    7. Anuar kaki jubox

      Delete
    8. Try suar juboq kat Nuar.. Kompom dia Pejuang Tulen..

      Delete
  7. Manusia yg rasa dirinya serba kekurangan dan penuh dosa, cela dan keji tak akan tergamak bersalam dgn seorang yg terpuji dan tak ada isu moral..kekekekeke!
    Akhirnya AnuWar sedar siapa dirinya..kekekeke!!
    SELAMAT JALAN ANUwAR!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.i suke komen u ni..

      Delete
    2. Yess terbaiklah 12:02. . .

      Delete
  8. Anwar maknusia sombong beliau tidak pernah ikhlas denga sesiapa pun,hatta dgn isterinya sendiri.

    ReplyDelete
  9. buat bertobat dr MIM, bertobat la...jgn suka sgt tabur fitnah. kang kena saman lagi baru tau.
    takkan salam pun anwar tak nak, sedangkan lubang bontot jantan pun anwar tutoh ? priksa dulu fakta tu sebelum menuduh.

    ReplyDelete
  10. Takut beb nk salam..takut panas!!!!

    ReplyDelete
  11. PUKIMAK LU LAA ... AKU BERANI KERAT TELINGA LA KALAU ANWAR KALAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Telinga apa...telinga dog and pig kah....

      Delete
    2. Bodonyer ko, nuar kalah dia ada 3billion ko hilang telinga kah kah kah..

      Delete
    3. Ok sounds nice. Y dont you just do that and if we see anybody w/o ears it must b you...hehehe lagi satu joke of the year..

      Delete
    4. Lubang faraj bonda tuan hamba lah....

      Delete
    5. Hanya Allah yg tahu anda kerat telinga atau tak kalau Anwar kalah.. Tapi yg pasti, kalau anwar kalah, telinga ko mesti intact lagi pasal ko x kan pegang janji nya la nak kerat telinga ko yg Allah bagi hehehe.. Cakap gebang kat sini boleh la kikiki

      Delete
  12. Hshaha kelakar la komen korang. Aku tumpang gelak jer. Bye bye pkr

    ReplyDelete
  13. ade org suh keraty telinga kalau anuar kalah..hahaha..kite tengok.

    ReplyDelete
  14. pejuang tulen???? dsai pejuang tulen??? pppttuuiihhhh....

    ReplyDelete
  15. dey anon 7;17.....
    anwar pejuang tulen???tidak rasuah...?? x makan harta rakyat....

    rumah banglo 7 juta tu dapat dari gaji MP ke...?atau gaji TPM ke...kalau kumpul pun x cukup 18 tahun jadi wakil rakyat....

    tu baru kira ruma...saham lagi...mau tau lanjut tanya face to face dgn dr sidik bab, chadra muzaffar,zul nordin,zarain...dll ex pkr member...baru tau siapa itu anwar...

    nampak sangat lu buta sejarah...apa lu ingat pungkok ka....

    ReplyDelete
  16. Anon 7:17pm....
    Marah Nampak....alah...jangan lah tension sangat. Nuaq Berahi tu memang lah kurang ajaq sikit. Tulah sebabnya BN tarok Dr Mazlan kat situ. Boleh lah Tn. Doktor tu ajaq Nuaq Berahi apa-apa yang dia kurang.....kahkahkah

    Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ReplyDelete
  17. mari kita baca pesanan dari Umat Terakhir

    Nota Panel: Untuk kali ini, buatlah kerana Allah

    http://umat-akhir.blogspot.com/2013/04/nota-panel-untuk-kali-ini-buatlah.html

    -posman-

    ReplyDelete
  18. dsai seorang yg bertuah,segala caci maki merupakan pahala bertingkat buat dirinya, dsai berjiwa juang, setiap fitnah bagaikan kekuatan. untuk beliau terus kedepan....perjuangannya bagaikan racun buat umno/bn terutamanya tun madey

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adeehh....sakit prut aku gelak baca komen ko ni.. ni la namanye komen mtk nyawa... ok la.. ksian kt ko psl ko sorg je yg bria bela gay tua ni.. aku atas pagar ni dgn rela & rendah jiwa mgistiharkn akn undi pr tp dgn syarat... ko bg bni ko ke @ adik pmpuan ko kt aku dlu.. aku nk main bontot dorg dpn ko.. amcm..?? deal..?? tu je cra nye nk ngajor org bodo piang mcm ko ni..

      Delete
    2. Kakakkaaaaa hehe Tun M pun bnyk kumpul pahala dr Puak2 PAS dan PKR, ada yg dah dtg mintak maaf sebab nak bunuh Tun hehehe....

      Delete
  19. dsai bertuah, kerana setiap fitnah dan cacian,merupakan pahala bertingkat2 buatnya,dia yg berjiwa juang dan tidak gentar dgn berbagai asakan.. perjuangannya bagaikan racun buat umno/bn....

    ReplyDelete
  20. pemimpin yang paling ditakuti umno/bn ialah dsai.... dia hanya seorng pejuang yg menyampaikan sesuatu yang tidak mahu disampaikan umno/bn pada rakyat....iaitu kebenarannnn.....tak perlu takut!!!! kebenaran itu perlu, walaupun pahit.....betultak pemimipin2 umno/bn?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kebenarannya bang non adalah perasuah no 1 di malaysia tapi buat2 alim. Menipu rakyat tapi buat2 pejuang keadilan. Kalu lu org still nak kata bang non pejuang tulen wa no komen tapi jangan sangfah fakta yg bang non perasuah no 1 malaysia then kata najib lagi rasuah. Sebenarnya semua sama tapi buat2 alim dan menipu yg wa tahan. Bye2 pakatan.

      Delete
  21. Tengok kat Berita Tv tadi, mereka bersalaman.... OK je......

    ReplyDelete
  22. nak kenal anwar tak cukup kalau takat baca paper dan tv pro umno/bn...kalau nak kenal umno/bn pun tak cukup juga, kalau takat merujuk kat paper dan tv pro umno/bn... nasihat aku, luaskan pengetahuan dari segala sumber bacaan....jangan jumud/sempit akal

    ReplyDelete
  23. akal porno bukan ciri2 kematangan berlandaskankan iman....kalau nak berhujah, berhujahlah cara berpendidikan...simple saja ....pilih dosa atau pahala...tepuk dada tanya iman.....islam itu mudah, saudara!!!!

    ReplyDelete
  24. Jgn bising2 n gaduh2 marilah kita semua undi PR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry la...i tk kan undi dsai

      Delete
  25. jangan melatah!!! hanya sekadar komen ikhlas....berbicara dengan hemah, tindakan yang mulia...berhemahlah dalam memperjuangkan pemimpin2 yang anda pilih.....

    ReplyDelete
  26. Saya bagi pihak abg anwar merangkap pegawai media beliau menyangkal bhw anwar tidak bersalam dgn dr mazlan atas sbb sombong dan angkuh. Tetapi kerana semasa dr mazlan menghulurkan tangan dia mengucapkan salam sejahtera. Gila ke nak smbut. Buatnya nye bos aku terbakar kang camne? Tu baru bagi salam. Buatnya dr mazlan ada wuduk masa tu.mau rentung bos aku kang. Klau bos aku takde.camne kitaorg nak ber lgbt. Sekian timakasey.

    ReplyDelete
  27. Kebenaran, pejuang tulen? Hahahahahahaah!
    Bodohnya org2 ni.
    Semua yg dipaparkan adalah akibat dosa2nya sendiri.
    Tapi dia tak pernah kisah sebab banyak org bebal yg sanggup cuci dosanya iaitu pengikut totok nya .
    Bodo buta hati punya pkr.

    ReplyDelete
  28. yg kt atas aku ni, apa sbnrnya yg ko mkn hah selama ni sampai jd mcm ni

    ReplyDelete
  29. masih ada lagi ke manusia terutama islam yg sokong pakatan rakyat aku rasa yg tinggal tu smua binatang2 yg sesat dri hutan je kot?. biar lah binatang2 nak sgt kt pakatan rakyat tu.

    ReplyDelete
  30. Klu korang yg sokong BN ni islam sgt?? Asl kite bergaduh sesama islam..aq bkn nak ckp pe..fitnah x bwak kemana2..klu DSAI betol meliwat..da tentu2 dia da kena malapetaka sbb korang PERCAYA video sumpah laknat saiful depan kaabah tu kan??

    ReplyDelete

ARTIKEL TERPANAS MINGGU INI.

.