FACEBOOK DR MIM

LIVE ! GAZA UNDER SIEGE

Sunday, April 07, 2013

TERKINI! LIM GUAN ENG DAP KANTOI DI GELANG PATAH BERSAMA BAPA LIM KIT SIANG!! #PRU13 #PG13

Kelmarin, Pulau Pinang ditimpa banjir kilat dek hujan yang berterusan sejak awal pagi.

Lihat video di bawah :



Yang mendatangkan persoalan ialah ketidakhadiran Lim Guan Eng DAP semasa rakyat Pulau Pinang menimpa masaalah.

Pada hari yang sama, Lim Guan Eng telah menulis di dalam blog beliau yang menyatakan beliau berada di Johor untuk upacara adat Qing Ming iaitu membersihkan kubur nenek moyang beliau di sana.



MiM menghormati adat kaum Cina seperti Qing Ming.

Tetapi yang menimbulkan persoalan ialah Lim Guan Eng DAP berada di Johor bukan hanya menghadiri Qing Ming tetapi turut menghadiri program politik bapa beliau, Lim Kit Siang DAp di Gelang Patah!

Dan perkara ini tidak diumumkan kepada rakyat Pulau Pinang! Kenapa?

Lihat laporan di bawah :



Apakah politik bapa beliau, Lim Kit Siang DAP lebih penting daripada masaalah rakyat Pulau Pinang yang menghadapi banjir kilat ?

Lim Guan Eng DAP dituntut untuk menjawab soalan rakyat Pulau Pinang?


9 comments:

Jijan Mali.... said...

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

kluangman said...

Esok mereka akan bersihkan kubur sendiri

Anonymous said...

Dia apa peduli rakyat dia kt sana, Pandai2 lah depa jaga diri sendiri, ini bencana alam bukan masalah ekonomi. Lagipon bukan kena kedai2, hypermarket atau banglo2 mewah2. Org2 miskin je yg byk terlibat mampuih korang lah ko org miskin.Pi cuci kubur nenek moyang sendiri lg baguih, sambil tu tolong bapak dia dpt gak tambah pahala walaupun pas dh gerenti. P/s Pc kt pejabat tu dh repair ke belom :)

Anonymous said...

many pest 0 bongkang janji :P

Berita dari gunung said...

Tapi Nik Aziz tetap sayang sama Lim dan Karpal, tetapi benci dan kafirkan bangsa Melayu Islam yang cenderung dgn UMNO

Anonymous said...

LGE a/l LKS "Bapak Borek Anak Rintik" pepatah BN.....Barisan Najib...kurang kurangnya najib n muhiddin hadir kat Lahad Datu masa Darurat....sanggup tinggalkan anak bini cucu kat rumah..untuk rakyat kerana nk hidup bersama rakyat.

Anonymous said...

Mungkin mursyidul Am Pas belum hafal surah alkafirun kot....

Anonymous said...

ALLAH cuma gunakan 1 perkataan untuk yang hidup dalam maya ni....yaitu...HAMBA Ku.....mengapa lak hamba ini yang nk memandai2...membeza satu sama lain....? Dierang ni.....Ulama ke Alamak!?

Anonymous said...

Dunia ni betul2 dh tua dah....heiiiiii ya alal solah......

ARTIKEL TERPANAS MINGGU INI.

.