FACEBOOK DR MIM

Thursday, April 25, 2013

TERKINI! PEMBANGKANG KANTOI MENABUR FITNAH LAGI ! #PRU13 SPR

Media alternatif pembangkang sekali lagi kantoi kerana menyiarkan artikel pembohongan yang bertujuan untuk memburuk-burukkan Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia.

Untuk pengetahuan semua, MiM telah kantoikan blogger pembangkang itu tentang isu 'hantu baling tisu' dalam skandal video terlarang Anwar. Bukan sahaja kelentong blogger itu dibongkar tetapi malangnya, artikel  tidak bernilai itu turut disiarkan di dalam blog rasmi Anwar Ibrahim!


Untuk mengetahui cerita 'hantu baling tisu' : KLIK SINI

Dan di antara dosa besar pembohongan dan fitnah keji blogger tersebut ialah memfitnah anak perempuan DS Najib Razak kononnya membazirkan wang di Australia sebelum ini.


Untuk mengetahui jawapan kepada fitnah jijik blogger pro-pembangkang terhadap anak Najib Razak : KLIK SINI

Dan yang terbaru, blogger pemfitnah yang masih belum meminta maaf kerana memfitnah itu menyiarkan pula artikel memfitnah Suruhanjaya Pilihanraya pula.


Kononnya, anggota polis diarahkan untuk mengundi lebih awal daripada yang ditetapkan oleh SPR iaitu 30hb April 2013.

Lihat printscreen pembohongan di bawah :


Di bawah adalah penjelasan terhadap fitnah pembohongan jijik di dalam blog pro-pembangkang tersebut. Di antara laporan SPR :
Dan bagi pengundi yang rajin membaca dan menyaring informasi secara bijak, mereka tidak mudah terpedaya dengan penyebaran maklumat tersebut bahkan telah cuba membantu SPR untuk menjelaskan penghuni alam siber yang lain tentang situasi sebenar. 
SPR yang memandang serius sebarang perbuatan yang dibuat secara sengaja untuk menyebabkan kekecohan awam telah bertindak membuat laporan polis. 
Laporan tersebut telah dibuat oleh YBhg. Datuk Kamaruddin Mohamed Baria, Setiausaha SPR di IPD Putrajaya siang tadi. 

Berikutan perkara ini, SPR turut mengadakan sidang akhbar bagi menjelaskan situasi sebenar. 
Menurut YBhg. Datuk Kamaruddin, SPR menafikan bahawa pengundian awal telah dijalankan kerana Suruhanjaya telah menetapkan tarikh 30 April 2013 sebagai tarikh Hari Mengundi Awal. 
SPR juga menasihatkan agar orang ramai sentiasa mendapatkan maklumat yang sahih dan tidak terburu-buru membuat spekulasi berdasarkan berita yang mereka terima. Lebih-lebih lagi apabila kita tahu pembohongan dan fitnah yang dilakukan selama ini oleh media pembangkang termasuk media alternatif mereka.

Bagi membantu para pengundi, SPR telah menyediakan portal khas, iaitu Portal PRU Ke-13 di alamat www.pru13.gov.my yang mengandungi maklumat sahih tidak seperti pembohongan bloggers pro-pembangkang.  

19 comments:

Anonymous said...

Dengar kabar dr.mim kemalangan pagi tadi....
.....

Vecests said...

PKR TERENGGANU KATA HADI AWANG ORANG TUA JIJIK!! >>> http://bnbesut.blogspot.com/2013/04/pkr-terengganu-kata-hadi-awang-orang.html

Anonymous said...

Ingatkan dah mati rupanya idup lagi ngko lepas eksiden...

Anonymous said...

Bila ko nak mmpuih. Dgr cite accident

Anonymous said...

Ko mampuih lgi baik. Mentekedaqah duit fitnah.

Anonymous said...

http://mynewshubs.blogspot.com/

psikik melayus said...

http://mynewshubs.blogspot.com/

psikik melayus said...

http://mynewshubs.blogspot.com/

Anonymous said...

Dengar kate dr.mim ni eksiden?betol ke?ada yg update sttus kte tngan hancur ada yg kata patah.xtau mne satu..yg pastinya Allah nk tnjuk spy gunakn nikmat tangan yg Dia bg untuk jalan kebaikn.bukan fitnah, lucah dsb.semoga dapat muhasabah diri dan bertaubat sbl tlmbat..ssghnya Dia maha mnerima taubat

Suaradarikedah

Anonymous said...

http://mynewshubs.blogspot.com/

psikik melayus said...

http://mynewshubs.blogspot.com/

Kibaran Panji said...

apa kbr? sihat ke? tak buat fitnah ari ni? sudah2 la bbuat jahat... taubat la bro...
nanti mati susah nak jawab dlm kubur...

Anonymous said...

dah accident pun nak fitnah lg ke???bawa taubat la..udah udah la nk tabur fitnah...

Anonymous said...

tangan yang digunakan untuk mengfitnah pasti dibalas oleh Allah.

tokgaru said...

Blog Papagomo melaporkan semasa berceramah di Kampong Abdullah, di Segamat, Johor ..... Anwar Ibrahim minta doa supaya Tun Mahathir mati.

Ish ish ... tak baik doa macam tu. Orang islam yang pro Umno tak disuruh berdoa macam tu, dan tak pernah lagi ada orang islam pro Umno berdoa semacam itu. Doa macam tu selalunya dibuat oleh orang islam pro Pas/PKR.

Pas contohnya, pernah berdoa kat Allah minta Najib pecah perut, pernah doa kat Allah minta Umno KO. Ada Najib dah pecah perut ? Ada Umno dah KO ? Tidak, bukan ...

Itu maknanya Allah tak berkenan dengan doa2 pelik macam tu. Kalau Allah berkenan dah lama Najib pecah perut, dah lama Umno berkubur.

Meh pakat ramai2 ikut saya berdoa,

" Ya Allah tuhan sekalian alam. Kami mohon kau berikan hidayah kepada pemimpin islam kami dari Umno, Pas dan PKR supaya sama2 bermuafakat menjaga agama mu, menjaga kebajikan bangsa kami dan menjaga keselamatan negara kami. Ya Allah, kau jadikan negara kami sebuah negara yang aman dan sejahtera, kau jadikan kami seluruh rakyat negara ini hidup dalam keadaan harmoni diantara satu sama lain walau pun kami berbeza bangsa, berbeza bahasa, berbeza kebudayaan dan berlainan agama. Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim, kau jadikan tanggal malam 5hb Mei 2013 bersamaan 24hb Jamadilakhir 1434 dan hari2 selepas itu sama keadaan seperti hari2 yang pernah kami lalui sebelumnya. Ya Allah, jangan lah kau hukum kami seperti mana kau hukum saudara seagama kami di beberapa negara di timur tengah hanya kerana mereka engkar terhadap seruan perpaduan oleh mu. Ya Allah, dengar lah rayuan kami, terima lah rintihan kami, kami tak mungkin akan dapat melaksanakan perintah mu dengan sempurna, kami tak mungkin akan dapat menjaga agama mu dengan sebaik2nya, jika sekiranya negara kami ini dalam keadaan huru hara. Amin, Ya Rabbulalamin "

Setiap anda yang membaca posting saya ini, ertinya anda turut bersama saya berdoa. Mudah2an ramai yang membaca sambil berdoa. Jika 13 juta pengundi membaca doa ini, insyallah, Allah akan beri petunjuk untuk SELAMATKAN KITA dan NEGARA KITA.

Anonymous said...

dr mim...xcukup ke kemalangan tu sebagai petanda? msh xinsaf lg nk fitnah org?

alahaiiii...

Anonymous said...

oi novandri... apasal kau patah tangan jer.. apasal tak mampus terus.. semua orang berdoa agar kau mampuss.. aman dunia.. Padam muka accident.. tu la.. bawak bertobat dok tabur fitnah.. cermin diri dulu la babi oiii...

Anonymous said...

alhamdulliilah...akhirnya tuhan makbul jugak doa kita orang agar kau diberi bala.. cuma tangan jer yang patah sikit.. nak suruh kau bertobat.. kalau kau mampus terus... berjuta2 orang akan buat kenduri.. meraikan matinya sorang bahalul lagi bangang...

Anonymous said...

Hei Dr Fitnah hidup lagi? Ingat selepas bala kemalangan menimpa kerana kerja-kerja terkutuk itu, akan timbul kesedaran dan keinsafan. Jelas kamu dah makan duit haram dari UMNO, maka hati kamu telah tertutup rapat untuk menerima hidayah ALLAH supaya berhenti dari menfitnah.

Aku berdoa ALLAH susahkan urusan kamu kerana kerja jahat ini.

ARTIKEL TERPANAS MINGGU INI.

.