FACEBOOK DR MIM

Friday, April 12, 2013

TERKINI! PENGAKUAN MUSTAFA ALI TENTANG VIDEO TERLARANG PEMIMPIN TERTINGGI PAS!! #PRU13

UPDATED : MiM dedahkan satu klip video Mustafa Ali yang pernah mencabar KPN  bersumpah tetapi bila kena batang hidung sendiri ? Klik Sini


Setelah foto-foto printscreen dan video berdurasi 11 minit 25 saat yang didakwa melibatkan pemimpin tertinggi PAS dikeluarkan semalam dan menghangatkan politik negara, rakyat tentu mengharapkan pihak pembangkang menjawab dakwaan isu keburukan moral pemimpin ini


Yang menariknya ialah di antara pihak yang pertama cuba mempertahankan imej parti PAS dan pembangkang ialah portal YahudiKini MalaysiaKini ! Dan artikel penafian itu ditulis sendiri oleh editor kanan portal tersebut.

Manakala tajuk artikelnya 'Video lucah pemimpin PAS pula tersebar' sudah pasti akan menimbulkan polemik dalaman. Tiada lagi kiasan atau ayat 'mirip pemimpin PAS' sebagai tajuk pilihan portal tersebut.

'Video xxx pemimpin PAS pula tersebar' dengan 'Video xxx mirip pemimpin PAS pula tersebar' adalah 2 tajuk yang jauh berbeza dan tidak sama langsung.

Kenapa portal YahudiKini MalaysiaKini seolah-olah mengiakan dan sanggup berbuat demikian padahal pemimpin yang cuba dipertahankan mereka ialah dari Pakatan pembangkang?


Seperti kita semua tahu, portal MalaysiaKini menerima dana daripada Yahudi dan telah didedahkan sebelum ini.
Wartawan veteran Y.L. Chong meletak jawatan sebagai editor berita Malaysiakini lebih dari sedekad yang lalu apabila pengurusan portal berita itu enggan mengaku mereka menerima dana daripada penyangak mata wang, George Soros. 
"Saya memberitahu Malaysiakini 11 tahun lalu untuk menjernihkan keadaan dan tidak menyembunyikan maklumat daripada pelanggan dan pembaca. 
"Saya memutuskan untuk meletak jawatan kerana enggan terlibat merahsiakan hubungan dengan Soros," katanya dalam satu temu bual. seterusnya
Berbalik kepada isu video kontroversi ini, di antara laporannya :
Sementara Malaysiakini difahamkan tentang kewujudan imej ini sekitar 8 malam tetapi mengambil keputusan tidak melaporkan sehingga mendapat ulasan tuan punya badan. seterusnya 10:04 am Apr 12 2013
Husam Musa telah menjawab bagi pihak 'badan' dan ianya menimbulkan lagi pelbagai persoalan yang negatif.  Tanpa mengetahui perkara yang sebenarnya, Husam begitu cepat menafikan isu besar ini. Di antara kenyataannya :
Naib Presiden PAS Datuk Husam Musa percaya, video seks baru yang didakwa melibatkan pemimpin kanan parti Islam itu "palsu" dan parti tidak perlu menyiasatnya. 
"Jika mereka boleh buat video Datuk Seri Anwar Ibrahim, mereka boleh buat video melibatkan sesiapa sahaja," kata Husam (kiri) ketika ditemui pagi ini. seterusnya (11:17am Apr 12 2013)
Di bawah adalah jawapan 'tuan punya badan'.
KENYATAAN MEDIA 
Saya tidak akan menjawab sebarang petanyaan mengenai isu yang diperkatakan. Semuanya saya telah serahkan kepada peguam saya melalui Awi & Co untuk uruskan. 
Datuk Mustafa Ali
Setiausaha Agung PAS.
Kita tentu hairan dengan jawapan Mustafa Ali kerana beliau diharapkan menafikan isu ini dan bersumpah muhabalah untuk memberikan nama beliau. Tetapi ianya tidak terjadi. Bagaimana pun, kita menghormati undang-undang dan Mustafa Ali mempunyai hak untuk membela diri.

Yang jelas ialah ketidakmampuan portal pro-pembangkang untuk menafikan identiti individu di dalam video tersebut

Sebaliknya, MalaysiaKini menulis persoalan strategi pendedahan yang sudah tentu berbeza dengan pendedahan yang lain seperti 'kenapa perlu video lucah itu diedar di Besut' , 'kenapa tidak diedarkan di Marang' atau pun 'kenapa tidak disebarkan dalam internet'.

Dan MalaysiaKini menggunakan entri-entri bloggers pro-UMNO untuk cuba mengelirukan perkara utama di dalam video ini iaitu isu moral. 

Selain daripada itu, MalaysiaKini juga melaporkan :
Walaupun ia tidak mustahil, dan sekalipun video itu benar, bagaimana mungkin PKR merancang menggoda tokoh PAS itu dan kemudiannya merakam pula aksi ranjangnya? 
Jika ia benar, tentulah ia diusahakan oleh unit perang saraf terbaik PKR sehingga tidak terbocor kepada sesiapa -- daripada mengupah wanita itu, kemudian menggoda tokoh politik berkenaan dan kemudian lagi memasang kamera di bilik tidur.
MiM difahamkan bahawa perbualan di antara wanita dan lelaki mirip pemimpin tertinggi PAS begitu mesra menunjukkan pertemuan itu bukan kali pertama dan terdapat aksi mengurut lelaki tersebut.

Tiada 'goda menggoda' dan ianya lebih kepada aksi seorang lelaki diurut dan melakukan aksi terlarang.

Yang paling kelakarnya ialah finale kepada artikel YahudiKini MalaysiaKini itu :
Pendek kata, skrip video lucah pemimpin Pakatan -- sekalipun benar-benar wujud -- tunggang-langgang dan boleh menjadikan orang ramai cukup meluat dan menentang BN habis-habisan pada Ahad, 5 Mei nanti.
Yang tunggang langgangnya ialah aksi akrobatik di dalam video tersebut. Dan sungguh hairan jika orang ramai 'cukup meluat dan menentang BN habis-habisan' jika video yang didedahkan itu benar.

Realitinya, orang ramai akan menentang atau menolak parti politik yang menyimpan pemimpin-pemimpin yang rosak moral dan tidak mahu mengaku perbuatannya.

1. Anda baca pembohongan tentang klon Mustafa Ali! KLIK SINI

2. Anda baca juga kenyataan Hadi Awang tentang video terlarang ini yang mengecewakan puak dalam parti pembangkang : KLIK SINI


68 comments:

  1. Video Stopa Ali, Nuar Brahi, gambar Zemin Jamban ada sebab dah tentu depa buat kerja akrobatik tu. Tapi Video atau Pic akrobatik Hj Hadi, TG Nik Aziz, Dato Harun Din, Ustaz Nasha dan yang sewaktu dgn mereka tak ada sebab mereka tu tak tergamak nak buat aksi akrobatik macam Stopa Ali And The Gang.

    ReplyDelete
  2. Perkara ni memang amat mengejutkan saya. Sekiranya Mustapa Ali seorang yg mengaku ulama, mengaku memperjuangkan agama dan amat yakin dia difitnah, dia seharus perlu disuruh untuk bersumpah laknat. Seperti yang dianjurkan oleh agama Islam. Biar Allah yang tunjuk akan segala kebenarannya tetapi adakah beranikah dia? Berani kerana benar. Sedangkan Saiful berani bersumpah laknat, sedangkan seorang ulama masih tidak yakin dengan agamanya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mustapa tu ulamak...kah...kah...kah

      Delete
  3. Ok la tu MiM... sekurang2nya ko fair bagi can kat Mustafa Ali...

    "Bagaimana pun, kita menghormati undang-undang dan Mustafa Ali mempunyai hak untuk membela diri."

    ReplyDelete
  4. Yelah Pak Mustape.. kat donia kau bolehlah suruh lawyer buruk kau cover, kalau org x buat, x payah lawyer2 lah, ngabiskan boreh... Wei Pak Mus.. Allah tak heran hambaNya tu banyak dosa...kerana lautan keampunannya sangatlah luas. tapi Allah heran kenapa hambaNya mcm kau ni tak nak bertaubat. Org yg akui kesalahan dan kesilapan lalu menyesali sungguh2, dia jadi mahluk yg paling mulia. Bertaubat lah dgn taubatan nasuha. Dah gilah bertaubat, pintu taubat masih terbuka sangat luas. Bg semua rakan bloggers, kita bagi peluang pada Pak Mus ni, keaiban yg dilakukan kita jadikan iktibar coz kita pun x tau apa pulak salah kita. Kamu kata kamu pejuang Islam so insiden ini cukup memalukan parti yg kamu dokong, percayalah org kamu dah x percaya kamu lagi, terimalah hakikat sebenarnya...cuba tanya diri Pak Mus dah brapa banyak kita buat salah, so Allah just bg reminder, jgn burukkan org lain, bersatu Melayu Islam. Itu je hrpn saya

    Bukan Jati Tapi JATA

    ReplyDelete
  5. Kongkek mmg siok, tapi jgn slhkan org lain. Bertaubatlah Allah akan ampunkan. Pengikut jgn lurus bendul.........

    ReplyDelete
  6. Sapa nak percaya pas lagi kalau setiausaha agungnya sendiri kuat berzina? Pas jgn cakap pasal agama lg atau rakyat akan muntah. Penyokong tegar pun boleh u turn bila bukti ni tersebar. Selama ni tkde bukti kukuh. Allah maha kuasa! Semua fitnah dtg dari pembangkang bukan kerajaan.

    ReplyDelete
  7. Kalau betul pun aku tetap menyeru dan mengundi pakatan. ...bukan kerana nak menafikan video ini. .tetapi kerana umno dan barisan nasional wajib di jatuhkan.. Untuk mendapat kuasa rakyat...dan kalau mustafa benar benar melakukan kemungkaran seperti di dallam video ini dia mesti di hukum..
    Rakyak yg berkuasa bukannya bn atau pr...kalau salah di hukum dan matlamat kuasa rakyat perlu di di perjuangkan. ..takkan kerana seorang semua nak di tuduh begitu...
    Ubah lah...

    ReplyDelete
  8. Kalau betul pun aku tetap menyeru dan mengundi pakatan. ...bukan kerana nak menafikan video ini. .tetapi kerana umno dan barisan nasional wajib di jatuhkan.. Untuk mendapat kuasa rakyat...dan kalau mustafa benar benar melakukan kemungkaran seperti di dallam video ini dia mesti di hukum..
    Rakyak yg berkuasa bukannya bn atau pr...kalau salah di hukum dan matlamat kuasa rakyat perlu di di perjuangkan. ..takkan kerana seorang semua nak di tuduh begitu...
    Ubah lah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini contoh bebal yg tegar..

      Delete
    2. Zamri Sempit pemikiran kau tak faham maksud demokrasi ke? BN rakyat majoriti yg cerdik2 yang pilih tu sebab dia memerintah.. humban kan PR jejauh sbb dia bakal menggadai bangsa, agama dan negara

      Delete
  9. http://din.huluselangor.net/wp-content/uploads/2011/05/WAJIB-dedah-aib.jpg

    ReplyDelete
  10. http://din.huluselangor.net/wp-content/uploads/2011/05/WAJIB-dedah-aib.jpg

    ReplyDelete
  11. bertaubat lah!!CukuP CUKUPLAH ..BUKAN INI CARANYA UNTUK CARI SOKONGAN ..!!FOKUS KEPADA ISU YG LEBIH PENTING. TOLONGGG HENTIKAN!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete

  12. kat dunia ni pon dah didedahkan perangai buruk pemimpin yg mengaku ulamak (kat serban dan jubah jer), sepandai-pandai tupai tebuk lubang sampai masa giginya kan patah juga. ini bukan bala lagi malah musibat yg allah bagi tunai kat stopa tu.

    kepada geng stopa munkin sehari dua ni ada lagi kes kongkek akan keluar.

    presiden hadi tafsir video cuma besi pekak yg tak guna,
    maka galaklah lebai hampas kongkek sana sini dengan izin wali trompah yg dah tak berapa nak betul lagi.

    ReplyDelete
  13. Aji Adi jgn berlagak macam Tuhan lah. Aku tau kau dah x boleh nak spin lg kan? Alang2 mcm ni, lebih baik kamu tinggalkan pakatan haramjadah tu adi... pas ni entah2 apa2 lg sekutu babi kau tu keluarkan.Buat malu jelah, Kalimah Allah dijual, calon PAS org Hindu, Buddha, Islam pe bendanya kau ni. La ni sex sex sex. Selinsing, Ladang, terbaru siap urut lagi, sedara kau Pak Stopa....dah lama dia x stop lah Adi..dia balun je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko yg tak faham agama, ko maki ulsmak.. dah dah dia ngaji quran dan hadis... Ko baca quran tak.. baca surah nur ayat 11hingga 16. Fahamkan maksudnya.. lepas tu baru hujah..

      Delete
    2. Tu bkn ulamak la bodo! Tu pukimak!

      Delete
    3. Bodoh gler ulamak ngan pukimak x leh beza.. ngaji hafal adis x tentu ulamak lg.. aku pon da ngaji n hafal adis.. so aku ulamak la??? bodoh nyer pencacai..

      Delete
    4. Ulamak penibai ada la...bini tua ..kote tegang pulak...punoh..punoh..

      Mau tak mau rodok yg touch and go...pandai juga si stopa ini chari jalan keluar...

      Nikah lg baguih la stopa oi...

      Delete
  14. beg plastik yg cikaro tu pegang mcm logo.....kihkihkih...tanya jerk..

    ReplyDelete
  15. isu ini tidak menambah undi umno dari puak hijau kelat ... tetapi isu ini menjawap fatwa father nicky nabi pas yang memberi fatwa undi pas masuk surga ... masuk surgakah seseorang itu dengan hanya undi pas ... menyokong penzina (manusia fasik) menjadi pemimpin ianya ... membuktikan juga bahawa pimpinan pas pun belum tentu bersih dan selamat untuk dengan senangnya masuk surga ... kecuali dengan rahmat dan rahim Allah ... sama dengan manusia lain yang tidak mengundi pas ... so janganlah leka dan terpesona mendengar fatwa dari ulamak yang mengejar dunia melalui undi ... kerana dosa mereka pun bertimbun ... pandai sahaja menghukum orang umno dengan katanya sembahyang orang umno Allah tak terima ... Allah panggil kat orang umno "menate nih ..." dari mana ustaz pas ni belajar ... dari ulamak yang sesat dan menyesatkan ... dan sekadar peringatan untuk orang pas dan semua orang termasuk saya ... anda akan dihisab sama dengan orang lain ... disoal sama seperti orang lain ... dan bukannya menjadi tiket surga sekiranya anda undi pas dan melakukan dosa besar yang lain ... anda percaya kepada father nicky ... orang yang mengampunkan dosa adun selising dan dosa penzina-penzina lain ... terpulanglah ... cuma aku nasihatkan jika anda benar-benar percaya pada fatwanya ... pergilah berjumpa dengan dia pada setiap kali anda lakukan dosa ... dan minta ampun padanya ... moga dia ampunkan dosa anda dan diakhirat nanti dia akan berdiri di depan Allah dan membela diri anda ... jangan harap undi anda sahaja mampu membawa ke surga ... kerana di akhirat nanti dia akan berdalih dengan berkata dia tidak kenal anda dan tidak tahu samada anda pangkah pas atau umno ... jadi dia dapat mengelak dari memikul dosa anda dan dari membela anda di hadapan Allah kerana perlakuan dan dosa anda di dunia ini ... cuma yang pasti ... derma kepada tabung pas ... pemimpin kutip dan buat bayaran untuk masuk surga dunia ... itu yang sohih ...

    ReplyDelete
  16. isu ini tidak menambah undi umno dari puak hijau kelat ... tetapi isu ini menjawap fatwa father nicky nabi pas yang memberi fatwa undi pas masuk surga ... masuk surgakah seseorang itu dengan hanya undi pas ... menyokong penzina (manusia fasik) menjadi pemimpin ianya ... membuktikan juga bahawa pimpinan pas pun belum tentu bersih dan selamat untuk dengan senangnya masuk surga ... kecuali dengan rahmat dan rahim Allah ... sama dengan manusia lain yang tidak mengundi pas ... so janganlah leka dan terpesona mendengar fatwa dari ulamak yang mengejar dunia melalui undi ... kerana dosa mereka pun bertimbun ... pandai sahaja menghukum orang umno dengan katanya sembahyang orang umno Allah tak terima ... Allah panggil kat orang umno "menate nih ..." dari mana ustaz pas ni belajar ... dari ulamak yang sesat dan menyesatkan ... dan sekadar peringatan untuk orang pas dan semua orang termasuk saya ... anda akan dihisab sama dengan orang lain ... disoal sama seperti orang lain ... dan bukannya menjadi tiket surga sekiranya anda undi pas dan melakukan dosa besar yang lain ... anda percaya kepada father nicky ... orang yang mengampunkan dosa adun selising dan dosa penzina-penzina lain ... terpulanglah ... cuma aku nasihatkan jika anda benar-benar percaya pada fatwanya ... pergilah berjumpa dengan dia pada setiap kali anda lakukan dosa ... dan minta ampun padanya ... moga dia ampunkan dosa anda dan diakhirat nanti dia akan berdiri di depan Allah dan membela diri anda ... jangan harap undi anda sahaja mampu membawa ke surga ... kerana di akhirat nanti dia akan berdalih dengan berkata dia tidak kenal anda dan tidak tahu samada anda pangkah pas atau umno ... jadi dia dapat mengelak dari memikul dosa anda dan dari membela anda di hadapan Allah kerana perlakuan dan dosa anda di dunia ini ... cuma yang pasti ... derma kepada tabung pas ... pemimpin kutip dan buat bayaran untuk masuk surga dunia ... itu yang sohih ...

    ReplyDelete
  17. Dia sedap kongkek, kau sokong parti dia samalah kau dgn dia.ape nak jadi..

    ReplyDelete
  18. Stopa....kalau kau berani keluar dan nafikan. Tak payah guna lawyer. Hj hadi...aku nmpk jelas kekecewaan di muka mu.

    ReplyDelete
  19. Kenapa yer :
    1. Bila kena tang hidung sendiri..mulalah kembali ke Alquran, Mencari cari potongan ayat yang boleh digunapakai untuk kepentingan sendiri.
    2, Semasa mereka merasakan tidak ada telinga dan tidak ada mata yang mendengar...(terlupa agaknya akan zat Yang Maha Mulia milik Allah meliputi sesuatu) terlolong ke hulu ke hilir mendendangkan fitnah kepada Najib walaupun sampai saat ini tidak ada bukti, waima secebis yang boleh di bahaskan. Mereka tidak pernah pun mengingat atau hendak menggunakan AYAT YANG SAMA untuk digunakan untuk melindungi hidung belang mereka!! Tidak kah ini melambangkan sifat MUNAFIQON??
    3 Stopa mempermain dan memfitnah teman perjuangan parti nya Nasharudin dan Hassan Ali tanpa belas kasihan. Allah masih sayang padanya dengan membalasnya di dunia bukan di akhirat, Jadi baertaubat dan jauhilah diri daripada bercakap tentang perubahan kepada orang lain. Stopa dan pengikut WAJIB beranjak daripada kemunafikan.

    ReplyDelete
  20. Yang pasti masuk neraka adalah orang yang buat dan post video ni dan orang2 yang berbuat fitnah. Itu yang pasti, yang lain wallah hu alam. Orang2 jahil yang buat komen2 bodoh sah lah dapat dosa fitnah dan mengaibkan orang. Tak takut kena laknat ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abis orang yg dpt puki tu msuk syurga firdaus? Haha.

      Delete
    2. Ni lg sekor pencacai x phm bahasa.. buta mata hati.. pukimak2.. opps silap.. "ulamak2" korang ni dh mengongkek.. jelas. terang.. terime la hakikat. jgn jd bodoh.. PAS= Pelir Ang Sangap.. tu makne sbnr.. ha3

      Delete
    3. Dapat sorga tertinggi sama dgn nabi saw kot?

      Delete
  21. Yang tak pernah nak memahami alquran akan hujah ikut akal fikiran... Cuba baca surah nur ayat 11-16.. lepastu baru hujah.. Org yang memahami alquran takkan mudah menghukum...

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://din.huluselangor.net/wp-content/uploads/2011/05/WAJIB-dedah-aib.jpg

      Delete
    2. Bagaimana pula yg menghukum irg Umno Kafir , solat irg umno tidak dapat pahala...bijak bijak.. Allah lebih mengetahui.. semoga kita semua dijauhkan dari orang orang yang munafik

      Delete
  22. Anonymous April 13, 2013 at 12:46 AM

    telah berlagak sebagai tuhan. Sama perangan macam Nik Ajiz. Tau jer orang masuk syurga ke neraka.dapat dose ker pahala..hahahaha..tipikal penyokong hamPAS. Bila kena batang hidung sendiri keluarlah segala macam fatwa. Yang paling biasa, menerakakan orang lain.

    ReplyDelete
  23. Pak pung pak mutape

    ReplyDelete
  24. Em macam ni lah, aku setuju bila kata kita nak jatuhkan umno bukan pasal isu ni tapi semua yang terjadi selama umno memerintah bermula dari umno baru mahathir yang makan duit negara.

    Pasal isu ni lah aku anggap ini ketentuanlah, kalau betul dia pun dia harus taubat, kalau bukan dia nasiblah yang buat aniaya tu.

    Tapi bukan dalam islam melarang membuka aib ke jangan kata aib orang aib diri pun tak boleh. Ini berlaku dari zaman nabi lagi orang datang mengaku zina nabi suruh pergi aja. Carilah kisah nya ok korang kan pandai google.

    Korang dari cara korang cakap ni macam orang kafir kalau dia pertahankan azan dia tak layak sebab dia kafir. Kalau orang tu dia pertahankan agama baguslah korang bukan tahu pun entah diabdah taubat ke apa ke korang main nak cakap aja andai kata benarlah. Andaikata tak ia jatuh fitnah.
    Masalah paling besar puak umno ni ialah tak nak terima pendapat orang selain pemimpin umno aduh depa dah lama kaya hangpa dapat 500 dah rasa besar hati, bila orang cakap benda tu bahayakan negara tak nak dgr.

    Aku belajar akaun, marketing, ekonomi, apa yang umno buat ni sementara aja lepas ni untuk cover semua perbelanjaan ni semua ko tgk lah apa akan jadi.

    Bila cakap tak nak percaya ketirisan duit yang berlaku korang tak nampak korang tak percaya. Sebab tu cina tak sokong umno sebab depa bayar cukai banyak puak umno ni pulak yang amik untuk peribadi.

    Baca cerita kedua pihak lah brother bab kalimah Allah apa semua tu zaman nabi lagi dah berlaku adakah nabi jual agama. Dengarlah ceramah dari ustaz jugak, susah lah kalau belajar nas and berpegang pada menteri umno aja.

    Bacalah dari sumber berbeza2 baru luas fikiran. Jangan jadi and rasa umno yang bagi makan hahahahaha nampak sangat pemikiran sempit tak nak belajar tak nak faham pun cara sebuah negara berfungsi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tak ikut Umno. Aku ikut kata hati ku....Amatlah sukar bg umno nak pujok stapa kearah itu...

      Bila stopa tak sangkal dan tidak akui itu menunjokkan stopa terperangkap....nak ngaku mustahil. Nak nafi pulak diri sendiri yg laku kan...

      Nak chakap lebih tak boleh...maka terpaksa lah kata serah kat lawyer...

      Chiss....bg lawyer buat apa! Nak saman siapa pon tak tahu...


      Letak jawatan la...

      Delete
  25. Anon yang tulis pada pukul 1:53am. Surah An-Nur ayat 4-9, tak nak refer ke? Kerana ianya boleh diguna pakai.

    ReplyDelete
  26. Mungkin doa PAS termakbul tapi bukan kena pada UMNO sebaliknya pada PAS. Renung-renungkanlah.....Kita ni orang Islam tapi perangai lebih hina daripada haiwan..gunakan ayat-ayat al-quran demi kepentingan politik. Lain dicakap lain dibuat. Kepada yang taksub sangat tu cuba-cubalah sembahyang istiqarah minta petunjuk dari Allah yang SATU bukan yang TIGA(yang hendak dibenar pakai pada Kristian) moga-moga mendapat petunjuk.

    ReplyDelete
  27. sudah sudahlah wahai blogger umno....tak cukup anuar ibrahim, nurul izzah sekarang serang mustafa ali pula.......nampak sangat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak sgt ape? kote pukimak2 ni mencanak balun puki? mmg nmpak sgt pon.. ha3

      Delete
    2. Yg aku nampak Stopa naik sheh ada la...

      Itu lah masaalahnya masyarakat melayu...bila bini tua..tak bagi nikah lain itu la jadinya...

      Nasib baik balon perempuan...kalau stopa ditangkao tengah nutoh lembu ka kambing ka ...tak kan lagi haru PAS !

      Delete
  28. jangan jadi bodoh.. makin dekat nak mengundi.. makin banyak video lucah dikeluarkan.. nampak sangat benda rekaan dan di ada adakan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reka kejadahnye video? US pon x mampu reka video.. ni lak Malaysia.. bangang la ko ni..

      Delete
    2. Aku perchaya juga ttg rekaan...

      Tapi kalau muka clear sebiji macham mustapa nak buat chamna...

      Lidah boleh putar...namon hakikatnya Sontot msh berlaku juga...

      Delete
  29. Saudara semua ... maklumat sampah jangan jadikan hujah apatah lagi menambah2. Saya ngeri baca perkataan2 jijik terhadap ulama. Saya sedih masih ada org2 yang mengambil maklumat sampah sebegini dan jadikan cerita dan lawak jenaka. Admin adalah pencetus segalanya. Saya dapat maklumat wanita tersebut adalah isteri kedua beliau. sebagai suami isteri ... bersetubuh tak boleh ke?... yang paling menjijikan ialah yang mencuri2 rakam dan mengedarkan video ini... dan memfitnah Dato' Mustapa Ali ... org yang tidak berdosa sebagai penzina... main dengan pelacur. Dahsyat kesalahan tuan-tuan disisi Islam. Dosa fitnah tidak terampun hanya dengan memohon keampunan kepada tuhan kecuali pemfitnah atau pembawa berita jijik meminta maaf kepada tuan punya diri. Dosa menuduh org suci berzina berdosa besar. Boleh pergi minta maaf kepada Dato Mustapa dan isterinya?... berani?... dipersilakan melawak lagi dengan perkara2 sebegini... saya berlepas diri daripada kalian semua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anta lagi bodoh dari keldai wahai sahabatku..

      Delete
  30. ANON APRIL 13 1:18PM

    Daripada syarahan kamu yang panjang dan berbelit belit (macam Al Juburi) sinopsis daripada nya :

    1. Kamu dengki orang lain kaya!
    2. Duit 500 tu aku akui hasil daripada lolongan kalian yang inginkan sesuatu yang direct kedalam poket kalian. Kami cuma mendapat tempias daripada Najib yang risau akan keadaan parti nya...maka terpaksa memberikannya. Begitu juga dengan tuntutan berbagai oleh mesyarakat pendatang yang jelas bercanggah dengan social contract.
    3, Bab Kalimah Allah...kalau tak faham jangan lah jadi burung. SEBURUK BURUK UMNO belum TERGAMAK MENYAMAKAN ALLAH SECARA SENGAJA DAN RELA DENGAN SESUATU YANG BERSIFAT BARU (NEW/CREATED)...kalau itu yakin kamu, kamu kena begitu juga di Padang masyar nanti !

    ReplyDelete
  31. kita bukan siapa2 nak menilai baik buruk seseorang. Tgk diam da la! Tu dosa dia. Dosa sndri pn tah blambak nak ngate org. Xpasal2 kang msok neraka. Jgn la kta mengaib kan org. Pas ke bn ke, asl smua bsatu da la. Xyah nak pker2 lg hal dosa org. Jga je dri sndri. Xyah nak sebar2 sbb kta xtau sapa benar sapa dusta! N 1 MORE THING, JGN HINA ULAMA! Ingat sendiri tu bukan baik sgt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulama2.. x abes2.. ni pukimak la..

      Delete
    2. Ulamak ada 2 kata allah swt.

      Ulama yg siddiq dan ulama taghut...

      Bukan semua ulamak betoi....

      Ada ulamak yg masok neraka 500 tahun lebih awal dari orang biasa....

      Sedih la aku jadi orang islam kalau ulamak taghut yg Allah keji pon dipuji dan disanjong oleh orang Pas.

      Ulamak yg buat pelik2 tak ikot syarak tu taghut la....

      Stopa bukan ulamak...dia chuma admin dlm Pas shj.

      Delete
  32. Kita akan sebarkan selagi di izin Allah akan keburukan ularmak PAS (PArti Ada Spender) ini selagi mereka tak berhenti menjadi berpura pura baik (Hypocrite/Munafiq). ITU SUMPAH KAMI.

    Bukan apa...untuk memberitahu orang ramai agar menjauhi mereka yang munafiq kerana kemunafikannya menjurus perpecahan, merosak nama baik Islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju....

      Bila si pengongkek ni jadi ulama ?

      Seburok2 Izhar Idrus main gitar dlm rumah ibadah sekurang2nya dia tak main adegan ranjang macham stopa ali..

      Delete
  33. sana kutuk sini.. sini kutuk sni.. suka la bangsa lain tgk org melayu x hbs2 gaduh sesama sndiri. mana2 yg fanatik gile vavu kt parti masing2.. cuma dalami ilmu agama dulu.. biar iman tebal didada dulu. then bru kaji betul2 apa parti ni buat.. apa parti tu buat. jgn ingat bila korang sokong parti islam.. korg confirm masuk syurga.. igt.. dosa sesama manusia.. kna minta maaf sesama manusia. kalo korg kata org umno x masuk syurga la.. itu la.. ini la.. skali ape yg korg ckp tu x betol.. nk mnta maaf cemane? mcmtu berani claim msuk sgurga? mana nilai2 islam org yg msuk syurga?? sbb tu kaji dulu psl ilmu agama.. bru berdebat.. berhujah. bukan ckp gn akal.. :just saying:

    ReplyDelete
  34. stopa ali bukan ustaz@tok guru@ulamak la machai... dia kewangan je.. org umno lagi banyak video camni kalau betul nak trap...

    ReplyDelete
  35. Ramai yang cakap ni kerja pihak UMNO, rakyat terlalu menghukum, cakap tak ikut akal fikiran, tak ikut al-Quran, ikut "nas" menteri umno jela, tapi di mana ayat Quran masing - masing saat Najib difitnah dan dikaitkan dengan isu Altantunya? Di mana ayat an-Nur itu saat fitnah demi fitnah dilemparkan kepada isterinya? Tak adil kan? Sedangkan Najib pernah bersumpah laknat di masjid dalam satu majlis tertutup bahawa beliau tidak pernah kenal pun siapa Altantunya tu. Ayah saya hadir dalam majlis tersebut.

    Pada akhirnya, kita hanya akan percaya pada benda - benda yang kita NAK percaya. Pada akhirnya, manusia tu terlalu pentingkan diri sendiri, guna hukum hakam Allah untuk kepentingan diri sendiri je.

    Pas, tinggalkan pakatan. Bersatulah dengan UMNO, bersatulah melayu Islam atas nama Islam, Lillahita'ala, melebihi sempadan ideologi politik. Macam yang dah lama Najib dan Nasharudin Isa buat.

    Pabila kebenaran itu timbul, yang batil akan gugur dengan sendirinya.

    ReplyDelete
  36. Kalau benar diam aje dan bertaubat. Jgn menafi dan salahkan umno‪. Lagi menafi lagi menipu. Keluar dari Parti Anak Syaitan. Di hari kebangkitan mulut dikunci kalau tidak depan Allah nak menafi lagi. Hanya anggota badan akan menjadi saksi. Laksana hukum hudud atas diri dulu .

    ReplyDelete
  37. huhu tapi tang spenda memang xleh nak watpa dah xdk saiz org lain.mmg sah!! Us pn ngaku.haha

    ReplyDelete
  38. Mim Novandri.. Adakan tuan ini beragama Islam dan mengamalkan ajaran Islam seperti tuntutan Al Quran dan Rasulullah? Itu sahaja.... Tq.

    ReplyDelete
  39. Salam akulah69,

    Janganlah jadi muslim yg buta mata dan hatinya utk mencari kebenaran dlm dunia ini.

    Jika anda sendiri mengamalkan Islam seperti tuntutan Al-Quran dan Rasulullah, anda sepatutnya bersyukur kerana ada org yg menerangkan kebenaran.

    Tetapi masaalahnya ialah anda memperalatkan persoalan 'beragama Islam dan ajarannya' sewenang2nya...

    Anda jadilah umat Islam yg tidak dayus, munafik dan tidak memperbodoh2kan diri sendiri.

    Semoga Allah SWT melapangkan dada dan memberi anda hidayah supaya menjadi umat Islam yg sebenarnya. Insyaallah.

    ReplyDelete
  40. kahkahkah...si akulah69 ni dah kena liwat dgn Anuwar Al-Juburi kot...kahkahkah. Patut la tak tau org beragama Islam ke tak??

    Daripada ko tanya MiM soalan2 tu, baik ko tanya si Anwar tu yg menyokong pluralisme, LGBT, murtad, kalimah Allah utk bukan Islam.

    Baik ko tanya Al-Juburi tu kenapa dia susah sgt nak jawab soalan 'Are u homosexual or bisexual', jam Omega dia, kenapa dia kelentong kononnya dia dgn famili dia semasa aksi seks dgn pelacur China Doll.

    Baik ko tanya Al-Juburi dari mana dia & famili dia dpt kekayaan yg melampau.

    Jgn jadi hipokrit kat sini dan berlagak mcm ko ni baik sgt.

    Oh ya,,,,ko ni orang Islam ka mengamalkan ajaran Islaseperti tuntutan Al-Quran dan Rasulullah?

    ReplyDelete
  41. fuyoo ni port BN ek.. ok..

    ReplyDelete
  42. bernafsu jugak pasangan gusti Stopa tengok Stopa ye... kalau aku perempuan x de le...geli.Spenda besar punai kecik boleh jenguk sebelah sama ada 'line clear' ke x

    ReplyDelete
  43. Pengikut pas yg TOTOK dah dibutakan mata hati akibat kufur kerana menzalimi org Islam lain. Ini baru di dunia

    ReplyDelete
  44. JIka dilaksanakan hudud nampaknya yg kena hukum dulu ramai dari puak pas n pkr.. ramai yg dah songsang dari agama n sifat semula jadi. dah semakin hanyut puas pas ni.. org yng rabun pun blh npk pelaku dlm tu sah2 mustapa ali. lg satu kalau berani minta dia bersumpah lah...igt didunia selamat. akhirat? mmg anak2 ali ni suka buat hal.

    ReplyDelete
  45. Ini baru sedikit je CCTV yang di rakamkan untuk Stopa nih. Ini baru contoh yang tuhan nak tunjukkan kepada kita semua. Allah punya CCTV lagi canggih. Tak mis walau satu saat sekali pun. Siap boleh tayang sejak dari lahir sampai ke liang lahad. Ape macam..... abis lah PAS kali nih.

    ReplyDelete
  46. Bukan BN wajib dijatuhkan,malah Pakatan wajib dilenyapkan..Pakatan bahaya kepada ugama/Bangsa/Negara.Aku dok himpun perkara dan isu kritikal negatif yang pakatan sudah buat
    i)isu ugama;kalimah alah dan gejala murtad

    ii) keselamatan negara:Anuar terlalu baik dengan barat yang cenderong untuk melihat negara islam tak berkembang.Isu Lahad Datu diperlecehkan oleh PKR dan penyokong PAS.Dan Mat Sabu pernah mengatakan Penyerang kominis di Johor sebagai wira.

    iii) isu social: kumpulan homo dan sex bebeas dialukan oleh pakatan

    iv) sikap tak apa PAS pada DAP dalam hal penguatkasa ugama. Si Selangor portfolio ini di ambilah oleh PKR dari PAS selepas ISu arak dan isu gereja semasa Hassan Ali mengambil tindakan.Adakah kita nak mengharap kan PAS menjaga kesalamatan akidah anak cucu kita...kekadang aku sukar tidur malam memikir perkara-ini

    ReplyDelete
  47. Novandri, semoga kau insaf selepas ini dan tak lagi menaip cerita2 penipu dan fitnah setiap hari dalam kehidupan engkau. Pintu taubat masih terbuka, Allah masih izinkan engkau hidup atas mukabumiNya ini utk engkau renungkan segala amalan hidup kau sebelum ini.

    ReplyDelete

ARTIKEL TERPANAS MINGGU INI.

.