Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Sunday, May 19, 2013

CAUGHT IN ACTION! VIDEO KEBIADAPAN ADAM ADLI YANG MELAMPAU!

Inilah video bekas mahasiswa spesis Pakatan Pembangkang yang bongkak dan hilang pertimbangan fikiran kurniaan Allah SWT.



Lihat video di bawah :

Video keceluparan Adam Adli yang memalukan seluruh mahasiswa

Rakyat tentu menggeleng-gelengkan kepala tanda malu dengan keceluparan mulut lelaki muda yang diketahui pro-Anwar dan Pakatan Pembangkang. MiM yakin rakyat mengalu-alukan tindakan Polis yang menahan budak mentah ini.

Kenyataan media pihak polis : KLIK SINI


26 comments:

  1. bapok mmg ckp ikut nafsu...kesian la ikut tgk mamat ni mengaji pun x hbs lgi.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hingus pun meleleh tak kering lagi.kencing pon bercabang lagi,melancap pun keluar angin lagi.lagi mau gebang banyak.kah3.duduk dalam berak cangkung la.buang jer dari pengajian dia tu.memang biadap dan x ber adap.

      Delete
  2. sama giler mcm anwar ....cara cakap pun mcm anwar....taksub rupanye...dah kena tangkap pun..lol

    ReplyDelete
  3. Makbapak dia buat apa?

    ReplyDelete
  4. Makbapak dia buat apa?

    ReplyDelete
  5. mak bapak dia buat anak baru la jwbnya...yg ni dah kena tangkap n bakal ke penjara......hahahahaha

    ReplyDelete
  6. balik la budak mentah . ubun2 ko pun lembik lagi , ade hati nk merusuh konon . lancau lu lah penjilat jubo anwar !

    ReplyDelete
  7. laa ari tukn aji adi dh bgtau puak2 ni jenis mkn syahbu...

    ReplyDelete
  8. Salam, budka natang lagu ni ke pelajar pencacai PR?? Dgn rambut panjang, selekeh, gaya berucap mcm PONDAN Lembek.. xde talent langsung pimpinan mahasiswa.. hahahaa mau pelempang mase dia tgh kasi ni IC tu.

    Hari ni dia ajak gulingkan BN, nnt dia akan rasa digulangkan.. xkn aman lh ko!

    ReplyDelete
  9. sedih melihat seorang lagi model insan bangsa Malaysia dijadikan boneka permainan politik..

    mungkin lebih ramai boneka diwujudkan untuk mencapai satu tujuan yg tidak pasti

    ReplyDelete
  10. pengagung kuasa rakyat!!! bkn pengagung kuasa ALLAH!!! kuasa rakyat ni ideologi Barat yg sesat lg menyesatkan.. xde dlm sejarah Nabi & sahabat perjuangan kuasa rakyat

    ReplyDelete
  11. Tolonglah tangkap dan humban semua setan2 ni masuk jail sebelum terlambat. Tolonglah buat seberapa segera, nak tunggu apa lagi?

    ReplyDelete
  12. bapak dia pun sokong anak dia camtu...

    ReplyDelete
  13. Memang sombong dan biadab. Duduk dlm lokap makan roti kering je mau nak menangis dah mahasewel ni. Semua sembang je. Dah hidup senang.pagi petang lepak mamak.

    Yg ni pun nak jadi cikgu?patut upsi tendang terus je. Kalau dia jadi cikgu anak aku harus tiap hari aku bertekak kat PPD suruh tukar dia kat kawasan totok PR. Seputeh maybe, hampir seme sokong PR.

    ReplyDelete
  14. mahasiswa rambut panjang camni??kalo time aku blaja kat itm dulu..dh kene cukur ngan pak guard dh ni..

    ReplyDelete
  15. jangan bagi chance..kasi masuk penjara terus.

    ReplyDelete
  16. Itu la guna ISA..tp ISA da d Matikan..Da d Bunuh..skrang Semua lening..Skta hasutan x kaw, simoan 2 malam bebas..dia tahu, dan bicara entah bila , dia tahu, dia ada peguam di belakngnya dia tahu, mahkamah akan bebaskan di tanap sabit kesalahan dia tahu..so Kita Salahkan Siapa yg bijak sana tu..bunuh Akta ISA

    ReplyDelete
  17. Duduk dalam lokap pun mengabihkan boreh kito jo...hantarkan ke Syria biar dia rasa 'Aman" ke tidak, baru dia tahu makna 'kejam dan zalim'. Dudukkan dia di tengah2 medan pertempuran..Tengok macam mana dia tercirit dalam seluar.

    ReplyDelete
  18. gaya macam bapuk budak ni. hantar je dia masuk lokap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat lauk kat dlam tu...

      Delete
  19. Sy yakin adam adli mmg serahkan bontot pada anwar.

    ReplyDelete
  20. wat pe humban kt lokap.. elok humban kt dlm tong taik je bdk nie..

    ReplyDelete
  21. satu hasil yang berjaya bagi mereka yang ingin peralatkan anak bangsa untuk meruntuhkan negara

    ReplyDelete
  22. budak lupa daratan. jambu baru anwar

    ReplyDelete
  23. Kalau undi popular pun dimenangi oleh PR macam mana leh cakap ramai rakyat malaysia mengeleng2kan kepala?

    nampak sangat bias

    ReplyDelete
  24. Kalau keluar penjara cari duit kat co cina...

    Co cina tu sayang sgt kat u....pasti gaji besaq

    Kerajaan ni asyik menyusahkan u aje...

    SANTAImmmmmmmmmmmmm

    ReplyDelete

ARTIKEL TOP MINGGU INI.