FACEBOOK DR MIM

Siapakah Yang Patut Jadi MB Selangor?

Wednesday, June 12, 2013

MELAMPAU! SEORANG LAGI FANATIK PEMBANGKANG HINA NABI MUHAMMAD SAW! #BlackOut505

Sesuatu yang perlu diambil ingatan, sikap sesetengah golongan di dalam pembangkang yang sering membuat kenyataan "BODOH" hingga tak masuk akal. Malah mereka ini sering menjadi agama sebagai dalil bagi menghalalkan kenyataan bagi meyakinkan pembaca waima rakyat sekaligus.



Penyakit ini umpama menjadi wabak yang tak dapat dibendung khusus di dalam PAS. Gelaran "ustaz anugerah " berasaskan pakaian serban dan berjubah beserta janggut sekelumit maka kenyataan dikeluarkan umpama fatwa; tak boleh ditegur hingga boleh dijatuh hukum "berdosa" dan boleh masuk neraka.

Wabak telah menjadi barah dalam PAS. Tambahan pula golongan syiah telah menyusup masuk ke dalam Parti PAS hingga tak terbendung lagi hingga mempengaruhi ahli-ahli PAS yang penganut Ahli Sunnah Wal Jamaah.


Khalid Ismath, penganut Syiah adalah contoh yang merosakkan hingga virus syiah dah merebak dalam diri, mempersendakan Rasulullah SAW menjadi perkara biasa. Khalid Ismath yang hilang harga diri berlawak dengan diri nabi dan peristiwa israk dan mikraj.

Sekiranya perkara yang sebegini tidak diambil tindakan penguatkuasa, ditakuti akan berjangkit kepada golongan Ahli Sunnah Wal Jamaah.

Namun, apa yang pasti, "amaran" adalah budaya  penguatkuasa Malaysia yang paling "popular" bahkan yang pernah ditangkap pun hanya diambil "kenyataan" dan dilepaskan dengan alasan biasa "tiada cukup bukti" sebagai mengaburi mata rakyat bahawa tindakan sudah diambil. seterusnya

Sila baca artikel ini juga : KLIK SINI

11 comments:

  1. Dah kenal pasti ke belum.

    ReplyDelete
  2. Bro,menghina nabi dn sunnah ny di pelopori oleh pemimpin UMNO.Jgn lh nk kait kn dgn PR.Semak balik,rekod2 lama.Dn lg satu apa beza ny macai2 UMNO dgn Syiah?Kedua dua ny tk berpegang dgn Rukun Iman yg 6!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro..sama jer semua... bg aku yg berpolitik nie semua ada kepentingan baik bn atau pun pr... semua sama ada kepentingan diri masing2.
      Pr ada salah.. bn pun ada salah... jd kita sebagai rakyat nie kena pandai memilih dan jangan jadi taksub atas satu parti je..

      Delete
  3. Semoga khalid ismet beruk gila ni ditimpa laknat..kalau engko ditangkap militan arab atau talibat nescaya kamu ditangkao dibunuh diseksa dan dipenggal kepalanya.

    ReplyDelete
  4. satu lagi agama yang bahaya BAHAI.sebab ugama ni percaya pada rasul dan nabi. salah satu ajarannye adalah nabi mohammad adalah rasul terakhir tetapi bukan nabi terakhir.saya adw 2 org kenalan yang menganuti agama BAHAI ni.saya rasakan BAHAI ni cukup bahaya bagi orang islam yang tidak mendalami agama islam swpenuhnye

    ReplyDelete
  5. mmg sial budak bangang ni!!!

    ReplyDelete
  6. mmg sial budak bangang ni!!!

    ReplyDelete
  7. mmg sial budak bangang ni!!!

    ReplyDelete
  8. Sapa yang tahu nak cari kat mana khalid nih.

    ReplyDelete
  9. Sapa tahu nak cari kat mana budak ni, bagitahu aku.

    ReplyDelete
  10. Ni dah teruk pada kapir ni. Anak sapa la jadi sampai gini sekali. Ke kemag mak ayah spesis ni jugak. Sampai macam dajal dah jadi ni. Yang pasti org mck ni mental sebenarnya, otak dah mereng...

    ReplyDelete

ARTIKEL TERPANAS MINGGU INI.

.