Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Wednesday, March 26, 2014

TERKINI ! SYAHID AKHIRAT KEPADA PENUMPANG & KREW #MH370 !

2 keputusan Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan tentang MH370 :



Kenyataan 1 
PUTRAJAYA 25 Mac - Muzakarah Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan berpendirian penumpang dan anak kapal pesawat MH370 beragama Islam bergelar syahid akhirat.
Pengerusi Jawatankuasa Fatwa, Prof. Emeritus Tan Sri Dr. Abd. Shukor Husin berkata keputusan itu dibuat selepas Muzakarah Khas yang diadakan di sini hari ini. - Utusan
Kenyataan 2
PUTRAJAYA 25 Mac - Muzakarah Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan memutuskan tidak memerlukan solat jenazah ghaib ke atas penumpang pesawat MH370 yang beragama Islam buat masa sekarang.
Pengerusi Jawatankuasa Fatwa, Prof. Emeritus Tan Sri Dr. Abd. Shukor Husin berkata, ini kerana pihak berkuasa yang mencari dan menyelamat masih belum menjumpai mayat atau cebisan mangsa pesawat MH370. - Utusan

57 comments:

  1. Jangan buat perkara ikut analisis kamu sesuka hati.biar para ilmuan islam yg diberi petunjuk utk apa yg patut lakukan, bersabar perbanyakkan doa kamu, kerana doa kamu langsung tk diterima disebabkan hati kamu pada ALLAH S.W.T  .sila rujuk AL-QURAN DAN SAMA2 MEMPERLIHATKAN MAKSUD YG HARUS KITA LAKUKAN..BUKAN CARA IKUT RASA MASING2. . TOLONG JANGAN ROSAKKAN AKIDAH ISLAM.

    ReplyDelete
  2. APA YG KO MEREPEK NI FROGGY ???

    ReplyDelete
  3. Froggy tu red bean dapster.

    ReplyDelete
  4. Froggy Al-Kazzab!!

    ReplyDelete
  5. UMNO Kangkung .. bikin malu Negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa UMNO shj yg dikaitkan dgn tragedi ini? Apa pembangkang buat? Oh takde ...yg dia tau buat kempen reformasi yg xde sambutan kikiki. #RIPPKR

      Delete
    2. Pkr main lubong jubor, bikin bangga Negara.

      Delete
    3. Dia orang kasi Inmarsat pun boleh cover up sperma dalam dubur 4 cm..

      Delete
  6. Anon 2:16am dh jd cam BABI MEROYAN...Kihkihkih...

    Pembangkang malaysia paling LOW CLASS..

    ReplyDelete
  7. Celaka betul UMNO ni. Mereka cuba nak heret dan paksa majlis fatwa jayakan drama mereka. Nasib baik majlis fatwa masih waras dan tak terima secara membabi buta untuk buat solat jenazah ghaib.

    ReplyDelete
  8. Apa yg ko merepek ni anony 7:08??

    UMNO la yg bersusah payah mencari pesawat MH370 & dipuji oleh negara2 asing. UMNO juga yg sentiasa rujuk kpd Fatwa.

    PKR & PAS mana ada hormat dgn Majlis Fatwa Kebangsaan....tak ada pun.

    Contohnya.... kalimah Allah.

    Tu la...... dpt pemimpin kaki kobgkek jubur jantan. Eeiii...

    ReplyDelete
  9. Presiden Bar Council sendiri mengaku Anwar terlibat dgn tibai lubang taik buntot jantan...

    Anwar pun tak nafikan...

    Geli...geli...

    ReplyDelete
  10. Presiden Bar Council sendiri mengaku Anwar terlibat dgn tibai lubang taik buntot jantan...

    Anwar pun tak nafikan...

    Geli...geli...

    ReplyDelete
  11. Najib tibai altantuya kemudian letupkan dengan C4 macai kata '...takpe.. altantuya pun dah takde...' yang sedaaaap najib jugak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada bukti?...jgn main tibai jer bahalol!!

      Delete
    2. Sekurang2nya najib p saluran yg betoidia cari pmpuan cnyik pulak tu..ni amik kote bengkok letak kat jubor.salah tu berdosa tau.jantan & jantan.klu kote dgn pundek bergabung dpt juga anak haram xpala juga.kehkehkeh

      Delete
  12. Allahhuakhbar..
    Janganlah saling bergaduh wahai saudara..segala yang berlaku adalah ketentuan Allah..janganlah kita asyik berbalah sebab yang rugi kita jua..Bersatulah jika kita mengaku Umat Islam..demi agama bangsa dan negara.

    ReplyDelete
  13. Anon 8:04 AM

    Such a stupid comment.

    ReplyDelete
  14. Anon 8:28 AM

    Such a stupid comment.

    ReplyDelete
  15. Bapak saiful sendiri mengaku bahawa saiful diupah oleh Najib utk berbohong diliwat. Selepas agen Najib dtg dan ugut bapa saiful, terpaksalah dia menutup mulut.

    Ini diakui sendiri oleh seorang bekas hakim yg telah insaf..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa bekas hakim tu? Tolong sebutkan nama dia.

      Delete
    2. Hakim tu namanya Yg Terjubur lagi Terliwat...

      Delete
  16. anom 9:31 ...tahulah kamu bukan islam dan orang yg sama membuat fitnah kat blog ni..kamu sungguh berani buat fitnah tanpa rasa takut..dan simpati pada orang yg kamu fitnah.Demi ALLAH Tuhan sekelian alam ,Yang Maha Mendengar...saya memohon Tuhan menhempap bala yang cukup azab kepada kamu kerana kamu manusia yang berhati syaitan.....aminnnn

    ReplyDelete
  17. Anak cina tuu.... jgn lyann....

    Redbin.... belaan lks......

    ReplyDelete
  18. BN cari Allah bila terperangkap dengan rancangan jahat sendiri...

    Tapi bila buat kejahatan sikit pun tak ingat Allah.

    Bila MH370 hilang, Rosmah terhegeh2 mohon tolong dari Allah, tapi bila Allah suruh pakai tudung Rosmah tak layan pun suruhan Allah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tp wan jijah n nurul izzah pakai tudung pn xguna.sorng bohong seumur hidup.sorng dh hisap butuh prof dia.mna lg keji????

      Delete
  19. sekurang2nya rosmah tak memfitnah macam kau.... oh ya, kau mana tau dosa pahala... ahli2 dap semuanya maksummm...

    ReplyDelete
  20. Dalam hukum syarak mana boleh jawab 'sekurang-kurangnya'. Hukum aurat itu qat'ei. Nas al-quran jelas. Kau ni kafir apa??? Ini otak umno, buat hukum macam bapak dia punya quran!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Qatei pala hotak ko.... mana ko belajo redbin...

      Delete
    2. Macai mcm hg pn buat hukum mcm bapa hg punya.

      Delete
  21. anon-anon 2:16am, 7.08am, 8.04am, 10.53am, 11.12am, nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANASBANGKAIBABI Red Bean yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis dan DAPBANGKAIBABI, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam & bahasa Islam (sebut ALLAH tanpa SWT cthnya), sedg. MENGAMOK!

    lu punya ekoq-ekoq aahhhh, manyak jijik mulut, memang mcm. BANGKAI penuh ulat - lu banyak lahap itu BABI punya KANGKANG aaahh?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?! Dan DAPBANGKAIBABI akan MAMPUSS di Tanah Melayu ini!

    ReplyDelete
  22. OI anon 9.31am, lu ni pun PENJILAT BUTUH DAPBANGKAIBABI aahh??

    ReplyDelete
  23. Bagi macai PR menyokong peliwat jadi ketua negara hukumnya WAJIB, memfitnah jadi SUNAT, meliwat satu kemestian dalam hidup, berpahala.

    "Anwar has done enough trouble to the country" - Karpal Singh. "Anwar Ibrahim harus bertaubat", or "teruskan meliwat?"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suruh dia masuk kandang saksi..angkat sumpah...sampai mampus pun tak berani....confirm.

      Delete
  24. Najib nk jawab apa depan Allah di padang mahsyar nanti bila amanah Allah iaitu abak dan bini langgar perintah Allah?

    Rakyat bertanggungjawab di atas sokongan kepada 'mukalaf yg bughah' spt Najib, Mahathir dan Dollah Badawi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagaimana dgn ulamak pas dan anwae..apa hukum org munafik

      Delete
    2. Tengok anuar anak-beranak, ulamngak pas apa dorang telah buat, perbuatan yang terang-terang bercanggah dengan aqidah......betul la kau ni munafik anon 11.53am.

      Delete
  25. OI anon11.53am, nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANASBANGKAIBABI Red Bean yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis dan DAPBANGKAIBABI, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam & bahasa Islam (sebut ALLAH tanpa SWT cthnya), sedg. MENGAMOK!

    lu punya ekoq aahhhh, manyak jijik mulut, memang mcm. BANGKAI BABI penuh ulat - lu manyak lahap itu BABI punya KANGKANG aaahh?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?! Dan DAPBANGKAIBABI akan MAMPUSS di Tanah Melayu ini!

    ReplyDelete
  26. hahah banyak betui babi-babi mulut hanyir nak komen pasai huku hakam

    ReplyDelete
  27. Nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANASBANGKAIBABI BN Bean yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis dan BNBANGKAIBABI, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam & bahasa Islam (sebut ALLAH tanpa SWT cthnya), sedg. MENGAMOK! 

    lu punya ekoq aahhhh, manyak jijik mulut, memang mcm. BANGKAI BABI penuh ulat - lu manyak lahap itu BABI punya KANGKANG aaahh?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?! Dan BNBANGKAIBABI akan MAMPUSS di Tanah Melayu ini!

    ReplyDelete
  28. Berhati-hati bila nak jawab komen2 yg guna perkataan Allah ( ), sbb itu tandanya Allah trinity 3-in-1 yg digunakan oleh 'red babi army' keturunan yowtai pelacur yg dihalau oleh bangsa mrk sendiri dari Tanah Besar Cina semasa Perang Candu.

    Menyamar seakan-akan Melayu, sehingga pemimpin dan penyokong PAS jadi sasau dajal dibuatnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa dah lama tau bro.... dah 15 taun kerja mereka ni di alam cyber... cina2 babi ni la yg tipu bdak2 pas masok swiss cash la...dan mcm2 cash lg.... dlm talian... beribu bdak2 pas kene tipu...

      Delete
  29. Cina babi juga la yg Umno sanjung, sembah, cium tangan dan letak sbg calon Kajang..

    Haram jadah punya melayu umno syirik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn jd buta perut sbb hg dh buta hati.haramjadah punya melayu pr syirik snggup mkn bsbi dgn kagir cina dari mkn ayam dgn melayu islam.

      Delete
    2. Itu hubungan bukan atas membodohkan dan diperbodohkan orang.....itu hubungan atas dasar toleransi dan rasional......bukannya seperti hubungan pkr dap pas semuanya atas dasar benci dendam kesumat iri hati keterpaksaan tidak ikhlas membela maksiat saling bodoh diperbodohkan dll tetapi cuba nak berselindung atas nama tahaluf-siyasi konon.....bangang.!

      Delete
  30. Cina makan babi tu jugaklah yang UMNO melayu makan ayam sembelih sanjung dan julang jadi calon Kajang.

    Sudahnya, Melayu Kajang terajang BN idup2 sampai jadi sate buat hidangan Melayu Haprak Umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak kira apapun kaumnya asal saja mereka sokong pakatan semuanya akan jadi haprakkkkk.!!!
      100% dijamin haprak.

      Delete
  31. Tak kira apapun kaumnya asal saja mereka sokong BN semuanya akan jadi haprakkkkk.!!!

    1000% dijamin haprak.

    ReplyDelete
  32. , nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANASBANGKAIBABI Red Bean yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis dan DAPBANGKAIBABI, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam & bahasa Islam (sebut ALLAH tanpa SWT cthnya), sedg. MENGAMOK!

    lu punya ekoq-ekoq aahhhh, manyak jijik mulut, memang mcm. BANGKAI BABI penuh ulat - lu manyak lahap itu BABI punya KANGKANG aaahh?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?! Dan DAPBANGKAIBABI akan MAMPUSS di Tanah Melayu ini!

    ReplyDelete
  33. OI anon-anon PENGUTUK UMNO/Melayu, nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANASBANGKAIBABI Red Bean yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis dan DAPBANGKAIBABI, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam & bahasa Islam (sebut ALLAH, tapi tanpa SWT cthnya), sedg. MENGAMOK!

    lu punya ekoq-ekoq aahhhh, manyak jijik mulut, memang mcm. BANGKAI BABI penuh ulat - lu manyak lahap itu BABI punya KANGKANG aaahh?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?! Dan DAPBANGKAIBABI akan MAMPUSS di Tanah Melayu ini!

    ReplyDelete
  34. OI anon-anon PENGUTUK UMNO/Melayu, nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANASBANGKAIBABI BN yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis dan MCABANGKAIBABI, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam & bahasa Islam (sebut ALLAH, tapi tanpa SWT cthnya), sedg. MENGAMOK!

    lu punya ekoq-ekoq aahhhh, manyak jijik mulut, memang mcm. BANGKAI BABI BN penuh ulat - lu manyak lahap itu BABI BN punya KANGKANG aaahh?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?! Dan MCABANGKAIBABI ak

    ReplyDelete
  35. Rata-rata rakyat malaysia telah hilang kewarasan fikiran dlm memberi komen tragedi MH370 ini...
    Lihat lah komen yg penoh dgn bahasa jijik yg menjelaskan tahap kewarasan mereka..

    ReplyDelete
  36. anak cina tak cukup makan nak menumpang komen kat blog ni?...betul2 pengemis dah ni..sanggup jadi RBA yer?elok la kau tu kan pendatang?....hahahaha

    ReplyDelete
  37. anak cina tak cukup makan nak menumpang komen kat blog ni?...betul2 pengemis dah ni..sanggup jadi RBA yer?elok la kau tu kan pendatang?....hahahaha

    ReplyDelete
  38. anon 11:52 PM ...mak kau kena ngurat ngan suami rumah sebelah kau...report kat lim kit siang terus lah...khahahahahahah

    ReplyDelete

ARTIKEL TOP MINGGU INI.