Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Thursday, August 07, 2014

MALU ! @CMLIMGUANENG DAP LABEL SURAU SEBAGAI TEMPAT PESTA BOGEL PULAU PINANG ?

Hari ini, Datuk Zainal Abidin Osman, Pengerusi UMNO Negeri Pulau Pinang telah mengeluarkan kenyataan mengutuk sekeras-kerasnya tindakan sekumpulan 18 individu yang menganjurkan acara sukan tak bermoral 'Malaysia Nude Sports Games 2014' di Teluk Bahang.



Beliau juga mendesak pihak berwajib agar menyegerakan siasatan dan mendakwa mereka yang terlibat dengan acara tersebut terutamanya individu yang dikatakan penganjur acara berkenaan secepat yang mungkin.

Dalam masa yang sama, perkembangan terbaru tentang isu ini ialah Lim Guan Eng DAP dikritik hebat di dalam twitter.



Anda baca : 
TELUK BAHANG - Tindakan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng memuat naik beberapa status perkembangan semasa Pesta Sukan Bogel Pulau Pinang 2014, di Twitternya kelmarin mengundang rasa tidak puas hati di kalangan masyarakat.

Antara statusnya ‘Inilah kawasan diwartakan Kerajaan Persekutuan yang chalet untuk pegawai awam sahaja. Macam mana boleh bagi sama orang luar guna?’

Satu lagi status berkaitan di Twitter ketua menteri itu turut memaparkan gambar sebuah rumah kayu. Guan Eng berkata, ‘Inilah chalet di Taman Negara Pulau Pinang yang mencetuskan berita sensasi! Kerajaan Negeri Pulau Pinang serahkan kepada pihak polis untuk siasat’.

Bagaimanapun gambar rumah yang dipaparkan berkenaan bukanlah chalet sebaliknya adalah sebuah surau.
Disebabkan itu, ia mendapat reaksi daripada pengikut laman Twitter beliau.
Salah seorang daripada mereka menjelaskan ia bukan chalet sebaliknya surau terbuka.

Sementara seorang lagi pengikut yang lain mendakwa fakta yang dibuat Guan Eng memalukan.

Adun Teluk Bahang, Datuk Shah Headan Ayoob Shah turut menyanggah dakwaan berkenaan dengan mengatakan ketua menteri itu tidak tahu apa-apa.

“Ini kerana Guan Eng tidak mendapat maklumat yang tepat, ia maklumat yang salah, Teluk Kampi adalah kawasan untuk orang ramai dan boleh digunakan oleh sesiapa sahaja.
“Malah di situ juga tidak mempunyai chalet, yang ada hanya kemudahan asas seperti surau, dewan terbuka, pejabat kakitangan dan tandas, bukannya tempat penginapan seperti yang dikatakan beliau,” katanya - SH
Kita tunggu jawapan Lim Guan Eng DAP. Janganlah pula beliau berdiam diri sahaja.

Jika benar, beliau patut meminta maaf secara terbuka kerana menghina tempat beribadat umat Islam.

Untuk rekod, Lim Guan Eng DAP juga dilihat sebagai pencetus isu kalimah Allah hingga menimbulkan rasa marah umat Islam di negara ini.




Anda baca juga kenyataan media di bawah :

Dato' Zainal Abidin Osman Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Pulau Pinang
Khamis 7 Ogos 2014
 
PESTA SUKAN BOGEL DI TELUK KAMPI TAMAN NEGARA PULAU PINANG

1. UMNO Negeri Pulau Pinang mengutuk sekeras-kerasnya tindakan sekumpulan 18 individu yang terdiri daripada warga Malaysia dan warga asing atas nama Penang Nude Sports yang menganjurkan acara sukan bogel 'Malaysia Nude Sports Games 2014', difahamkan berlaku pada penghujung Mei lalu, di Teluk Kampi Taman Negara Pulau Pinang berdekatan Teluk Bahang; sebagaimana yang mendapat liputan meluas pihak media dalam negara sejak kelmarin.


2. UMNO Pulau Pinang maklum bahawa pihak Polis sudah membuka kertas siasatan, mengenal pasti sebahagian daripada mereka yang terlibat dan mengambil keterangan beberapa individu berhubung dengan penganjuran sukan bogel tersebut untuk membantu siasatan. UMNO Pulau Pinang bagaimanapun ingin mendesak pihak berwajib agar menyegerakan siasatan dan mendakwa mereka yang terlibat dengan acara tersebut; terutamanya individu yang dikatakan penganjur acara berkenaan secepat yang mungkin.


3. UMNO Pulau Pinang turut mempersoalkan kenyataan Ketua Menteri Pulau Pinang yang menolak tanggung jawab sepenuhnya ke atas insiden berkenaan kepada Jabatan Perhilitan hanya kerana ia berlaku di Taman Negara yang di bawah kelolaan agensi Persekutuan berkenaan. Kenyataan pendirian Kerajaan Pulau Pinang terhadap penganjuran sukan bogel berkenaan adalah satu kenyataan yang tidak bertanggungjawab. Pada masa jumlah pengunjung atau pelancong ke Pulau Pinang meningkat, kerajaan Negeri tidak segan silu mengambil kredit di atas perkara berkenaan tetapi apabila pelancong yang datang ke Pulau Pinang melakukan perbuatan jijik dan memalukan di Pulau Pinang, kerajaan negeri dengan tangkas mengambil sikap melepaskan tanggung jawab kepada pihak lain.


4. Persoalannya, apakah penganjuran acara yang memalukan dan tidak bermaruah sebegini boleh berlaku di Pulau Pinang kerana individu-individu yang menyertainya berasa bebas dan tidak takut melakukannya di negeri ini kerana Pulau Pinang kini berada di bawah pemerintahan kerajaan yang diterajui DAP?


5. UMNO Pulau Pinang juga mendesak Jabatan Perhilitan yang menguruskan Taman Negara berkenaan dan pihak-pihak berkuasa kerajaan Persekutuan dan Negeri lainnya serta pihak Polis supaya memperketatkan pengawasan dan kawalan ke atas lokasi-lokasi yang berpotensi dijadikan tempat aktiviti-aktiviti tidak senonoh, songsang dan di luar norma-norma yang diterimapakai rakyat Malaysia, agar peristiwa seumpama ini tidak berulang lagi pada masa hadapan.


6. UMNO Pulau Pinang berpandangan penganjuran acara sukan bogel tersebut merupakan satu penghinaan tahap tinggi dan perbuatan menjijikkan serta mencemar nama baik rakyat Pulau Pinang khususnya dan Malaysia amnya. Kementerian Pelancongan dan agensi pelancongan negeri didesak, dalam usaha mereka mempergiatkan promosi industri pelancongan negara perlu turut juga memastikan pelancong-pelancong dari luar negara agar faham dan senantiasa menghormati adat resam, budaya dan agama rakyat Malaysia yang pelbagai. Penularan budaya songsang, tidak sihat dari luar negara yang bertentangan dengan adat, budaya, amalan dan agama rakyat Malaysia perlu disekat kemasukannya agar tidak mencemarkan nilai-nilai murni yang menjadi pegangan dan cara hidup rakyat Malaysia sejak sekian lama.


7. UMNO Pulau Pinang berharap negeri Pulau Pinang akan terus menjadi destinasi pelancongan ternama pilihan pelancong-pelancong dari dalam dalam dan luar negeri kerana syurga makanannya, keindahan alam semulajadinya dan keramahan serta keunikan budaya rakyatnya.

Terima kasih.

28 comments:

  1. Anjing-anjing PR percaya habis dengan kata-kata TOKONG ARROGANT tu.... hahahahaha.. bangunan istirihat milik kerajaan pusat dlm kawasan reserve taman negara la kononnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ANWAR AKAN SOKONG LGE SBB MEMANG AKTIVITI DI TELOK BAHANG TU EMANG KEGEMAEAN AL JUBURI. TAK CAYA TENGOKLAH TAK PTG NI ATAU ESOK AL JUBURI AKAN SOKONG LGE DAN SALAHKAN KERAJAAN PERSEKUTUAN

      Delete
  2. Punaisihat2 LGE semuanya bodoh & tak kompeten mcm LGE juga.. buat andaian tanpa siasatan. LGE akan menafikan semuanya mcm biasa. KM paling bangang dlm sejarah!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tau lagi ke....penasihat lge adalah terdiri dari YAHUDI. kita lihat banyak perkara bertentangan dengan budaya islam....

      Delete
  3. Bukan setakat bangang je... tambah lagi penipu, pembohong, bongkak dan komunis...

    ReplyDelete
    Replies
    1. SEMUA ORANG TAHU DAP TU MEMANG KOMUNIS

      Delete
  4. Kalau tak KUAT KELENTONG bukan Lim Guan Eng la namanya.

    http://mymassa.blogspot.com/2014/08/guan-eng-kantoi-bohong-bakal-saman.html

    ReplyDelete
  5. anjing fuckatan pasti kata twitter LGE tu kene hack oleh amno.

    ReplyDelete
  6. Penipu, arrogant, bongkak, BODOH, Pendengki, Musuh Melayu dan Musuh Islam....memang semua ciri2 ni tersangat ketara paga si guan eng....tetapi, jangan lupa, si jijah BODOH LAKNAT tu pun mempunyai ciri2 yang lebih kurang serupa. Sama macam laki pukimak dan anak betina dia yang sekor tu.

    Adakah ciri2 tersebut menjadi criteria yang dicari oleh pr untuk menjadi MB/KM???

    ReplyDelete
  7. Video kat Langkawi akan timbul tak lama lagi.

    MB Kedah mesti kantoi jugak.

    ReplyDelete
  8. Mana pegi baboon gerila kominis Melayu belaan KM Biawak Lidah Bercabang nama As-Saboon tu? Dah 'jalan' ke dia jumpa Chin Peng? Atau tengah sibuk menjilat 'bulu'?

    ReplyDelete
  9. video tu besi, besi tak boleh jadi saksi kerana besi adalah tuli dan bisu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong .... (fatwe Hadi Besi tu). Huhu ....

      Delete
  10. salah la, tu fatwa Hadi 2bini 2juta... jadi MB dapat bini anak dara lagi ooo... hehe

    ReplyDelete
  11. Nampak sangat la Ketua Menteri tak tau apa-apa pasal negeri Pulau Pinang, asal pun dari Melaka. Tapi bodoh sombongnya tetap tak kalah.

    ReplyDelete
  12. rupa- rupa nya tempat di bawah kementerian kerajaan Pusat, yg berlari pula bekas Ketua wanita parti Gerakan.... BN juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah3......kantoi, kantoi..sia2 macai amno perjuang nak salahkan lge,...rupa2nya yg belari kat pantai tu tetek melambung2, rupanya wanita bn...kah3.....malu berok ooi, yg jd kuda tu pak zainal abidin perut boroi....kantoi kantoi, mengata org dia yg lebih....malu macai....

      Delete
    2. Hahahahahaha. Betina tu BEKAS Wanita Gerakan. Tahun 80an. Aljuburi pun BEKAS UMNOBN. Tahun 90an. Sebab tu la kitorg buang. Sebab moral takde. Yang sekor peliwat, yg sekor lagi exhibitionist.

      Tapi korang plak gi kutip. Kutip sampah buangan BN dan lantik jadi KETUM. Sebab tu korang tu pun macam sampah. Eh, bukan sampah, tapi anjing. Hehehehehe. Tu pun tak sedar lagi. Nak menyalak biar ada isi.

      Delete
  13. kah kah kah kah... kesian anjing pr... bodoh tak boleh di ajar.

    Bila masa pulak wanita bn... bukan bekas wanita gerakan ke??

    Anwar tu pun bekas pemimpin bn juga, bila terjulur batang kote dia bersama chinadol, anjing-anjing pr macam ko tetap sanjung dan bela dia...

    Kah kah kah kah... anjing2 pr tetap BODOH, dah la BODOH nak memperBODOHkan orang lain pula...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kih3......gerakan tu dlm pr rupanya....manalah aku tahu, nasib baik ko cakap....kah3.............bodoh nya akuni....kah3....

      Delete
  14. tempat dibawah kemeterian pusat???

    Kah kah kah kah kah... memang sah ko ni anjing peliharaan LGE, sama BODOH, sama BAHALOL....

    Kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  15. woi anjing pr, gambar surau tu LGE kata dewan... tak ke BODOH punye dakwaan tuan BAHLOL ko tu...!!!!!!!!!

    Kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  16. Buat Lim Guan Eng aka Tokong:

    You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
    -Abraham Lincoln,

    ReplyDelete
  17. Cakap bohong tu dah jadi makanan ruji pemimpin pakatan. Dari keTum bawa ke pencacainya, sambung ke tokong sampai ke anjing2 nya kemudian menular ke parti ulama terompah serta ahli pencuci najis Al-Juburi, LGE, Karpal dan seterusnya.

    ReplyDelete
  18. kah kah kah... anjing pr cuba nk buat lawak bangang.. kalau dah bekas apa kene mengena lagi dengan parti asal pun??

    ReplyDelete
  19. akhirnya anjing DAPig mengaku dia bodoh. Hahahaha

    ReplyDelete
  20. LGE dan Anwar sama je. Dua-dua pembohong dan penipu rakyat.

    ReplyDelete
  21. Tunggu la lagi sehari dua, silap2 semua yang gila bogel depan umum tu penyokong PR. Baru anjing tu terdiam umpama tercekik tulang babi... kah kah kah kah kah

    ReplyDelete

FOLLOW BLOG MiM

ARTIKEL TOP MINGGU INI.