Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Wednesday, August 06, 2014

VIDEO & PESTA BOGEL DI PULAU PINANG SANGAT MEMALUKAN !!

MiM berkongsi dengan anda sekalian satu kenyataan akhbar tentang pesta tak bermoral di Pulau Pinang :


Kami Pergerakan Wanita UMNO Negeri Pulau Pinang merasa kesal atas kejadian Pesta Bogel yang berlaku di Taman Negara, Teluk Bahang baru-baru ini.Belum pernah kejadian seumpama ini berlaku di negara kita.

Perkara sebegini tidak sepatutnya dibiarkan menular kerana nilai-nilai barat patut ditakuti memberi impak negatif dalam kalangan anak muda.Memang kita menggalakkan pelancong-pelancong untuk datang melancong ke negara kita tetapi kita juga harus memberi kefahaman kepada pelancong bahawa negara kita adalah sebuah negara yang berbilang kaum,pelbagai budaya dan agama.Sebagai pelancong mereka harus peka kepada budaya dan agama rasmi yang mengharamkan kegiatan seumpama ini.

Sebagai mana yang disebutkan oleh Ketua Menteri Negeri Pulau Pinang bahawa kerajaan negeri menyerahkan kepada pihak polis untuk menyiasat sepenuhnya kejadian tersebut.Memanglah ianya menjadi tanggungjawab polis untuk membanteras kejadian seumpama ini,namun sebagai kerajaan yang prihatin,tanggungjawab moral sebegini perlu dipikul oleh kita sebagai wakil yang diberi amanah oleh rakyat.Maka ianya menjadi tanggungjawab kita semua untuk membanteras kejadian sebegini.

Selaku Pergerakan Wanita UMNO Negeri Pulau Pinang yang berperanan sebagai ibu,kami memandang serius isu ini kerana kita tidak mahu mengundang lebih banyak masalah sosial dan moral yang kemungkinan tinggi timbul dalam kalangan masyarakat muda di negara kita.

Kami berharap agar pihak-pihak berkenaan dapat menjalankan siasatan dan mengambil tindakan yang sewajarnya.Kementerian Pelancongan haruslah mencari kaedah agar pelancong-pelancong yang memasuki negara kita diberi pendedahan awak mengenai budaya dan agama yang dianuti dan diamalkan oleh masyarakat di negara ini supaya mereka(pelancong) lebih menghormati 'culture' di negara kita.






Kerana isu panas ini, Lim Guan Eng DAP didakwa telah menghina satu surau terbuka kononnya chalet tempat pesta bogel tersebut ! Baca Sini




Laporan tentang video aksi tidak bermoral di Pulau Pinang : KLIK SINI



25 comments:

  1. Yang pasti, pukimak2 kurang ajar dalam video tu guarantee tak berani berbogel macam tu kat Singapura.

    Kalau betina sundal dan apek pukimak dalam video tu berani, buat la kat Singapura!

    Pukimak!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu bangunan istirihat milik kerajaan pusat dlm kawasan reserve taman negara

      Delete
    2. n ak wat camna. dah jadi negeri dapig. memang kesukaan dapig lah cam tu tapi dapig boleh pusingW

      Delete
  2. Anjing mana reti pakai baju. Samala dengan depa nie.

    PAS pun dah mula belajaq dengan puak nie.

    ReplyDelete
  3. Very UGLY DOGS!

    ReplyDelete

  4. SAYA MELIHAT ISUE2 PANAS MCM INI SENGAJA DIADAKAN UNTUK MENGELAKKAN MASYARAKAT TEMPATAN BERCAKAP TENTANG KELEMAHAN DAN PENYELEWENGAN KERAJAAN NEGERI.
    TEKTIK DIAMALKAN OLEH BRITISH ZAMAN DULU DLM ESTATE2 YG KEBANYAKAN ADALAH ORANG INDIA. APABILA WAKTU PETANG BRITISH HANTAR LORI YG MEMBAWA TODI DGN HARGA TIGA PULOH SEN SATU KOLEY. APABILA SUDAH MABUK SEMUA LENTOK DAN TIDAK DPT BERFIKIR LG CUMA BANGUN PAGI ESOK TERUS PERGI KERJA. SEMATA2 UNTUK MENGELAKAN MEREKA BERKUMPUL BERBINCANG SETERUSNYA BERPECAH SUPAYA SENANG DIPERENTAH.

    ReplyDelete
    Replies

    1. SAMB. . .
      OBJEKTIFNYA ADALAH SAMA UNTUK MELALAIKAN ORANG.

      Delete
  5. takde tulis pun milik kerajaan pusat.. ada ke?? kat mana?? Kat lubang kunyit anwar ke??

    ReplyDelete
  6. sebarkan gambar ini kepada semua biar mak pak, anak cucu, tengok pepet kote anak dia orang, emakbapak dia orang. biar jadi satu bahan cerita kat opis, kat sekolah..Nampak kote kote jantan tu tak lah hebat mana macam kote budak darjah satu je, pepet mak cik mak cik pun tak lah menarik mana, macam pepet lembu je,..harap tetek bergoyang goyang dah seasoned..macam video orang asli berazil,orang asli Andaman, orang asli new guinea je...tak sangka penang pun masih ada orang asli...kaum mana tu..cina asli ke....khalifah guan eng buat apa..

    ReplyDelete
  7. guan eng DAP patut di tolak, Penang belum membangun sebab masih ada kaum tak berpakaian seperti di hutan brazil, Andaman, new guinea...ini mesti kaum cina/keling asli Penang..

    ReplyDelete
  8. Ah soh dan apek tak sedar diri. Orang nudist yang sebenarnya di negara Barat takde macam ni. Diorang tak bergambar dan bervideo bodoh macam ni.
    Apek dan ah soh kat Pulau Pinang ni cuma nak menunjuk2 yang mereka berani BERKURANG AJAR di TANAH MELAYU ni!!!
    Tolong HUKUM mereka seberat beratnya yang boleh diperuntukkan oleh undang2!!

    Kalau kejadian seperti ini berlaku di Singapura, dah lama mereka dihukum!! Terlalu ramai yang KURANG AJAR di Malaysia sebab undang2 tidak menghukum dengan sewajarnya!!

    ReplyDelete
  9. kah kah kah, tu la dulu pak dia duk kata melayu sakai pi masuk hutan, lani bangsa dia dah jadi sakai.


    wahai umat islam semua jangan boikot KFC sebab ia adalah milik kerajaan Negeri Johor: http://mymassa.blogspot.com/2014/08/boikot-kfc-malaysia-permainan-siapa.html

    ReplyDelete
  10. OK maa… Wa kan mau Penang cleaner & greener maa… So wa mau lakyat jadi nature bogil2 tu maa…

    - LGE -

    ReplyDelete
  11. WA SOKONG LGE PUNYA KOMEN.... IDUP TOKONG !!

    ReplyDelete
  12. Sebijik macam haiwan babi yang cina makan..
    Itu le anak didik LGE...

    ReplyDelete
  13. ini mamusia zaman bila..? Nampak macam babi dalam kandang je sama dengan warna kulit babi....

    ReplyDelete
  14. ini mamusia zaman bila..? Nampak macam babi dalam kandang je sama dengan warna kulit babi....

    ReplyDelete
  15. Yang melakukan bkn org islam di negeri yang diperintah oleh bkn islam yg menjadi sekutu parti islam... Renung2kan..

    ReplyDelete
  16. Kita tengok yg buruk kita pun serupa mulut tidak jaga seolah kita sempurna konon baik Dari orang Lain Dan bangsa lain tapi Cuba cermin diri sendiri ..........mm

    ReplyDelete
  17. mcm2 perangai dapat dilihat skrgni.. hmmm

    ReplyDelete
  18. Baru pegang Penang, dah ada yg berani bigel mcm pelacur, kalau DAP perintah negara, lesen pelacuran, pantai bogel, judi , semakin menjadi jadi. Ini memang bangsa sial, tak hormat negara . Lu ingat ini H kong, taiwan, pegi lah sana,

    ReplyDelete
  19. PAS tak berani kata apa pun. Mereka lah yang mengangkat Guan Eng setaraf dengan Khalifah.

    Pukimak PAS. Mat Sabu lagilah sokong dia pun sama naik dengan puak ni.

    PAS lah yang paling laknat. UMNO pejuang Islam sebenar. Pi mampus dengan Pas, Munafiqun. Mana pi Nik Aziz yang gelar orang Maha Firaun.

    Itulah tuhan pun mencarut. Khalifah lagilah londeh habis nampak burit dan butuh Pak hang.

    ReplyDelete
  20. Ini perangai org perasan dirinya Sgt maju dan open minded hingga tak sedar perangai bebudak umur 2,3 tahun berbogel sakan tak tahu malu ,perangainya mgalah haiwan dalam zoo kembali org zaman Batu...rosak cina haram jadah nie...

    ReplyDelete

FOLLOW BLOG MiM

ARTIKEL TOP MINGGU INI.