Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Thursday, September 11, 2014

2 VIDEO PANAS TENTANG LANGKAH KEJANG REBUT KERUSI MB SELANGOR !

2 video parodi tentang sarkas Pakatan berebut jawatan MB Selangor :





Video 1



Video 2


17 comments:

  1. KAHKAHKAHKAH…..

    P enderhaka
    K epada
    R aja

    ReplyDelete
    Replies
    1. kengkawan yg dulu jd anjing PR bila tgk video ni diorg pun ketawa.. hahaha mmg terbaik...

      Delete
  2. Patut la dari tadi tengok mamat ni ketawa lain macam je, rupanya ada parodi pasal DSWA

    https://www.youtube.com/watch?v=-JH2WgjCXho

    ReplyDelete
  3. huh, semenjak khalifah Lim Guan Eng pegang Pulau Pinang ni, syiar Islam makin bertambah-tambah..

    http://3.bp.blogspot.com/-m6YjtCjkVDY/VBEW_UVfO9I/AAAAAAAAi2A/ywrcHoogs_g/s1600/received_m_mid_1410375889037_54b6ee49c4fec98e67_0.jpeg

    ReplyDelete
  4. 48 hari lagi kepenjara sg buluh

    ReplyDelete
  5. Mat Sabu tu kalu tak setuju dengan President elok lah tinggalkan Pas. Itu baru kita boleh kata dia bermaruah. Tapi kalu duk tebal muka duk jugs dalam Pas makna nya JENIS MUKA TAK MALU. Lagi pun TGHH dah kata kalau duk jadi nyamuk ganggu tidur orang ELOK KELUAR DARI DALAM KELAMBU. Tak malu kah dihalau macam tu sekali oleh TGHH President Pas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takkan nak keluar, tinggal satu tangga je lagi nak jadi presiden. Rugi la...

      Soal maruah bagi mat sabu bukan penting sangat pun, yang penting boleh jadi tukang ALAS KAKI dan tukang CUCI TAIK pemimpin DAP dan PKR. Boleh dapat elaun belas-belas ribu ooo...

      Delete
  6. Bodoh nya, mcmla rykt senang dispin kalau puteri,wanita,pemuda dan yg tua bangka dlm umnongok tu,boleh la kan mereka2 tu banggai, atas pokok
    Bukan semakin meluat tgk video tu,atau annuar, rykt semakin melari kan diri, tgk kebodohan melampau, jgn kata nak sokong amno, hak muntahpun ada tengok bangai bahlol lagi bonggok reka video kerja membodoh2 kan rakyat.
    Jgn marah pencacai....keh4........hu4......berokn gila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah kah kah kah.... nenek jijah lagi tua bangka.. tapi ada hati nak jadi MB.... muahahahahaha

      Cuba tanya umur Al-Juburi pulak.... tak lebih tua bangka dari najib ke???

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH..... video tu kan ke besi, rileks la nape meroyan sakan lak anjing pr ni..... muahahahahahahaha

      Delete
    2. P Parti
      K Keranda
      R Rakyat

      Delete
    3. Ayat mcm org mabok karipap cicah air ketum je

      Delete
    4. mmg kelakar parodi ttp bg anjing2 PR sorilah ye kalau terasa.. kalau aku share ngan kekawan ni mesti diorg gelak besar ni..hahaha

      Delete
  7. Annuar semakin nak ke penjara, semakin byk yg gila, contohnya macai2 amno hari2 tunjuk gila babi kutuk mengutuk Annuar yg belum pasti nak dimasukkan ke penjara, entah2 pemimpin macai yg digantikan masuk penjara, tuhan ni adil, kan,kan,kan berok....

    ReplyDelete
  8. kah kah kah kah kah kah.... kalau tak bersalah cepat-cepat la pergi ke mahkamah... ni asyik tunda je... kejap peguam sakit nak mampus la, kejap kata pendakwaraya patut kene tukar la, kejap kepala tengkuk anwar sakit la...

    Berani kerana benar.. taku macam anuar... kah kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  9. Waa sokong anon 4:06 buat selalu macai bonggok dah nak gila meroya n dgr znon klik la sikit jgn bagi muka dgn berok ataspokok, kah4, hi2.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah kah kah kah... "anon 4:06" celah mana tu anjing pr???

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

      Delete

    2. WAH.... .INI MCM PUNYA ANJING PUN ADA. SENDIRI TERCEKIK TULANG SENDIRI MENYALAK. LANCAU LU PUNYA NENEK MOYANG.

      Delete

ARTIKEL TOP MINGGU INI.