Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Sunday, September 28, 2014

30,000 HADIR CERAMAH ANWAR DI KUBU KUAT BELIAU ...

Anda baca artikel di bawah :


Ceramah Pelancaran Mahsuh Akta Hasutan di Tapak Pesta Seberang Jaya malam ini pastinya memalukan ANWAR IBRAHIM yang juga Ahli Parlimen Pmtg Pauh .

Apa tidaknya pelancaran sesuatu gerakan besar seperti Mahsuh Akta Hasutan sepatutnya dihadiri ribuan penyokong mereka dan lokasinya pulak kubu kuat PKR sendiri iaitu Permatang Pauh .

Di manakah silapnya ia tidak mendapat sambutan penyokong dan rakyat khusunya Permatang Pauh walaupun menampilkan ramai pemimpin terkenal dalam Pakatan seperti Mat Sabu , Tian Chua , Dr Afif Bahardin , Rayer serta Adam Adli.

Dianggarkan 300 orang sahaja menurut maklumat rakan GPB yang hadir di ceramah berkenaan dan ia memberi tamparan hebat kepada Anwar dan PKR.
Kenapa begitu sedikit yang hadir? Anda baca di sini : KLIK SINI 



68 comments:

  1. 300ribu yg hadir.. 300 orang.. yg selebihnya makhluk halus..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun ada di ceramah tu...
      rata2 yg hadir bercakap sesama sendiri "saja mai nak dendaq kelentong baru bang non"...
      Habih la bang non lepaih ni...hahaha

      Delete
    2. Nanti dekat nak habis, baru orang datang ramai.. sebab nak tepuk kuat2

      Delete
    3. Apa tu dia mahu menyampaikan? Wasiat sang peliwat kronik mahupun penzina mahupun budak bayaran zionis mahupun raja rusuhan! Cukuplah 30 tahun budaya orang Malaysia dikongkong oleh al-juburi pembawa agama pak arab saudi

      Delete
  2. KAHKAHKAH....SILAP TU DR MIM.... 3 JUTA YG HADIR LA....KAHKAHKAH

    ReplyDelete
  3. Heheheheh.... takpe, lain kali aku bawa 30,000 bangla utk dengar ceramah aku

    ReplyDelete
  4. masa jadi TPM, takde pulak usaha untuk mansuhkan Akta Hasutan. Bila bercakap ikut sedap mulut.... semua orang tak betul, semua rasis, semua zalim, dia seorang je yang baik, yang bagus..... baru nak terkial-kial nak mansuhkan Akta Hasutan. Pigi daa dengan ko Al-Juburi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian berok 2 amno ni annuar ikut suka dia pun macai meroyan, weei ko dah buat kerja utk amno ke, tak payah buat kelentong fitnah kat sini.

      Delete
    2. Kah kah kah kah .....anjing 1:08PM dah takde modal.

      Nyalak beb, jangan tak nyalak.

      Delete
    3. Ada video laa. 1.08..
      Tak pa la mmg ceramah ai pon. Biaq pi la dia. Tak habis2 dlm bacpack penoh dgn fitnah d usung kesana kemari.

      Delete
    4. Betul betul saya setuju bagus pi Mekah pi bertobat pada Allah . Sekarangni sesuai sangat kan sekarang ni musim haji. Alahai Anuar Ibrahim

      Delete
    5. CAKAP TAK SERUPA BIKIN. HANYA YG PANDAI SAJA MENOLAKNYA. YG SENGAL SAJA SETUJU. SEBAB YG SENGAL TAK PANDAI FIKIR GUNA OTAK

      Delete
  5. Ini kaki tipu punya olang, bunga saja lebih isi satupun takdak.

    ReplyDelete
  6. Appun..permatang pauh parlimen nya di pegang oleh anwar..org ttap memeilihnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu menang dgn menaburkn fitnah xberkat.itu pun dh byk majoriti kurang sbb rkyt ptg pauh wktu tu masih baghal.mngkin lpas ni dh sedar kot.tunggulah pru14 juboq bungkuih la perosok dlm.

      Delete
    2. Yg ko meroyan gila pahal....biarla annuar dgn cara nya tu tempat dia, tak habis2 fitnah kotu berok.

      Delete
    3. Apa apa pun, Putrajaya tetap milik UMNO/BN.......Si anwar laknat bodoh can keep Permatang Pauh.

      Delete
  7. Dah takda harappan dah, bagi orang lain jee,menyusah orang melayu negeri lain.saya orang permatang pauh minta maaf disebabkan kegilaan anwa. Kita tolak dia pru14 nanti.

    ReplyDelete
  8. 300 ORANG KIRA DAH RAMAI JUGA. KALAU IKUT KEADAAN SEMASA ITULAH NILAI DIRI ANWAR SEKARANG.

    ReplyDelete
  9. Cepatlah kasi sumbat ini orang dalam penjara. Mana pergipun ini orang bikin susah rakyat saja. Sudah gila kaya tapi masih tamak mau kuasa. Haiya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko sebut je nama pemimpin amno, mana satunya xkaya, tak pyh spin bodoh la bro, ryk dah tahu, ko je sakit hati, meroyann gila, kami org relex je tunggu pru14

      Delete
    2. Alhamdulillah pemimpin2 Melayu UMNO kaya raya.......Syukor!

      Semoga lebih2 kaya di masa hadapan. Balasan di dunia kerana berjasa kepada Bangsa dan Agama.

      Kalau jeles ke, anjing cina bukit?

      Delete
    3. anon 1:17 ko dah tanya anwar ke harta dia banyak mana...jgn ckp umno je kaya, check juga anwar, abg anwar, azmin, rahim ghouse, saifuddin n ramai lg pemimpin ko yg ko ingat miskin tu..jgn check harta pemimpin umno saja bandingkan juga harta pemimpin pakatan...kn baik ko si khor ming tu miskin sangat ke...ckkp tak serupa bikin, lg bodoh dr lembu..kami pun relax je k tp masalahnya ko asyik ckp umno kaya..kami org umno relax je klu pun pemimpin kami kaya..ko jeles ke?

      Delete
    4. BETUL TU ANON 4.13. CHECK MEREKA NI. DGR CERITA ADA YG LEBIH KAYA DARI ORG2 UMNO. MEREKA SAJA BURUK2KAN ORG UMNO WALHAL MEREKA LAGI KAYA RAYA.

      Delete
  10. Selagi boleh bercakap selagi ada daya nk berucap si penipu tetap teruskan kerja2 menipu dan membohong....langkah kajang masih segar pembohongan yg dibuat skg nk ajak penyokong guling2 diatas jlnraya lagi....ada lagi ke org sanggup guling2 atas jalanraya.....?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade ke yang nak berguling2 lagi? cuma ahlul bahalul pas jer sanggup berguling2. selepas penghinaan demi penghinaan pkr &dap...masihkah ada lagi ahlul bahalul pas datang dengar ceramah siketum ni. jangan citer banyaklah pkr oii...kalau takde orang pas kosonglah segala ceramah korang. lagi pun ceramah yang keluar dari mulut ketum berbau taik. tak sanggup orang nak dengar. kan...kan...kan...

      Delete
  11. orang yang dah takde kerja begini la perangainya...

    Tugas PM tidak,
    Jadi MB tidak,
    Jawatan Punaisihat ekonomi tidak,
    Yang ada, ahli Parlimen itupun sekali sekala balik tengok kawasan (setahun mungkin sekali je tunjuk muka)....

    ReplyDelete
  12. nape le org permatang pauh kelapaq buat pemimpin. ni tahap jamban jer. rumah kata pergi kubur kata mari, penjara kata nape tak masuk2 lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi...terbaek!!!!aku suka ayat kelapaq tu.

      Delete
  13. udara yg kluar dr mulut anwarr skrg bau kentut

    ReplyDelete
  14. Kalau nuar ada bajet angkut makcik2 seluruh kampung dgn mkn minum dan lawatan free,musti ramai orang dtg..kan kan kan...lepas tu ada pulak ketua bagian ambik kesempatan mai songlap sini sana sikit,musti ramai yg dtg kan kan kan..,sian si nuar ni...kehkehkeh

    ReplyDelete
  15. Yang pergi dengar tuh mereka yg bodoh shj..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menderhaka dgn sultan..tunggu je lah kena ketulahnya.

      Delete
    2. Woi sedap mulut hang cakap. Aku pun ada mlm tu, tapi tak bermakna aku sokong dia. Kawan2 aku yg ajak aku pergi pasal nak tengok mcm mana rupa dia selepas gagal kajang move.

      Delete
    3. Azlan dan anuar... sama saja
      Bangang mcm taik

      Delete
  16. ISZUREE IBRAHIM

    PULAU PINANG 27 Sept. - Kerajaan DAP negeri yang selama ini melaungkan prinsip cekap, telus dan akauntabiliti (CAT) sekali lagi dilihat bertindak membelakangkan prinsip berkenaan apabila menyingkirkan Bendahari Pas Pulau Pinang, Iszuree Ibrahim daripada semua jawatankuasa tetap Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) serta membekukan peruntukannya.

    Tindakan itu difahamkan dibuat selepas Iszuree menegur kepemimpinan kerajaan negeri dalam isu perumahan di negeri ini ketika berucap di Muktamar Tahunan Pas Kali Ke-60 di Batu Pahat, minggu lalu.

    Iszuree ketika dihubungi mengesahkan beliau menerima surat pemecatannya daripada MPPP semalam dan memberitahu beliau tidak langsung diberi peluang untuk menjelaskan keadaan sebenar.

    Surat pemecatan Iszuree yang menggunakan kepala surat MPPP dan ditandatangani oleh Setiausaha MPPP, Ang Aing Thye itu mula tersebar melalui aplikasi WhatsApp awal pagi ini.

    Surat itu memberitahu, Majlis Mesyuarat Kerajaan (MMK) yang diadakan pada Khamis lalu telah memutuskan untuk mengeluarkan Iszuree daripada semua jawatankuasa tetap MPPP dan membekukan peruntukannya.

    Namun, surat berkenaan tidak menyatakan alasan tindakan oleh MPPP itu biarpun Iszuree telah menjadi ahli majlis tersebut sejak 2010.

    Sementara itu, Dewan Pemuda Pas negeri mengecam tindakan Kerajaan DAP negeri yang disifatkan tidak demokratik, berat sebelah dan tergesa-gesa dalam menyingkirkan Bendahari Pas Pulau Pinang itu.

    Ketuanya, Mohd. Yusni Mat Piah berkata, kerajaan negeri seharusnya memahami bahawa pelantikan Iszuree dibuat bukan atas kapasiti individu tetapi mewakili Pas.

    Beliau berkata, sekiranya kerjasama dalam pakatan pembangkang masih dihormati, adalah wajar pandangan Pas diambil kira terlebih dahulu sebelum MMK membuat sebarang ketetapan untuk menyingkirkan Iszuree.

    "Tindakan yang diambil kerajaan negeri ini umpama merobek kembali luka yang baru hendak sembuh dan untuk itu, Dewan Pemuda Pas negeri menggesa kerajaan negeri menarik balik tindakan ke atas Iszuree bagi memelihara hubungan kerjasama dalam pakatan.

    "Sebelum sebarang persepsi awam timbul terhadap pemerintahan kerajaan negeri, perkara ini harus diselesaikan segera dan kami mengecam tindakan diambil kerajaan negeri kerana selama ini Iszuree menunjukkan rekod cemerlang sebagai ahli majlis MPPP," katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.

    Mohd. Yusni berkata, pihaknya percaya tindakan diambil terhadap pemimpin Pas itu adalah susulan daripada tindakan Iszuree yang menegur dan memberi pandangan supaya penambahbaikan terhadap polisi pembangunan rakyat negeri ini dilakukan ketika sesi perbahasan pada Muktamar Tahunan Pas Kali Ke-60 di Batu Pahat, minggu lalu.

    Katanya, hukuman gantung tugas yang diambil kerajaan negeri berdasarkan laporan media yang disalah petik itu adalah tidak sepatutnya dan Iszuree juga seharusnya diberi ruang untuk memberikan penjelasan.

    Malah kata beliau, sekiranya Pas masih dianggap sebagai rakan kerjasama dalam pakatan pembangkang, sebarang keputusan yang hendak diambil terhadap Iszuree perlu diputuskan secara kolektif dan bersama.

    "Mesyuarat pakatan pembangkang yang tertangguh sejak pilihan raya umum lalu perlu segera diadakan dan perkara ini perlu diselesaikan sebagai seorang rakan, bukan sebagai lawan.

    "Seperti Pas yang boleh bersabar dengan perbezaan pandangan dan terbuka menerima kritikan, kecaman dan cemuhan sehingga dituduh pengkhianat di Selangor daripada rakan-rakan pakatan, maka kami juga meminta supaya rakan sekutu yang berjiwa besar ini dapat berbuat sedemikian," tegasnya.
    .................


    ..pas jd parti apa?
    bukan nama bodoh lg
    dah jd cam parti bongok dah

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah lebih dari bongok...

      Delete
    2. Pas dari zaman dulu dulu lgi dah bangang.. Engkau baru tahu.

      Delete
    3. Bonggoktuu aku yg cipta, macai kata bonggok tu binatang apa??
      Namun pencacai2 umno gunakan ayat yg aku cipta, bodohnya macai, sah senang diperbodohkan umno, aku yg kerdil ni pun percaya pencacai2 bodoh umno ni senang diperbodoh, kah100...........

      Delete
  17. hantar je mereka ni kat Indonesia biar si adam adli tu hincur buntut nya sebat 200 kali!! sinuar tu biar lubang juburnya saja yang tingal...

    ReplyDelete
  18. Yang pi dengar ceramah Anwar kebanyakan adalah orang Pas. Puak malas kerja. Cina DAP tak senang nak pi buang masa. Cina pulun cari duit melayu pulun dengar tembereng dan fitnah. Moloh punya Malaiyu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn ckp mcm tu..
      X semua mcm yg hang sebut..

      Ada jugak yg p tu..
      Nak tgk muka bakal banduan..
      Juga baksl banduan skali lg

      Delete
  19. Entah2 sampai me mampos nuwar Akta hasutan tak juga mansuh2.

    ReplyDelete
  20. Yang pi dengar ceramah Anwar kebanyakan adalah orang Pas. Puak malas kerja. Cina DAP tak senang nak pi buang masa. Cina pulun cari duit melayu pulun dengar tembereng dan fitnah. Moloh punya Malaiyu.

    ReplyDelete
  21. Dato seri anwar bin ibrahim seorang ahli politik yang bijak. Matlamat akhir azmin sebagai mb selangor telah tercapai. Semua andaian dan spekulasi oleh pelbagai pihak yang tidak nampak permainan ini tergamam dan terpana setelah segala galanya selesai. Anwar dan azizah pun tahu tiada siapa yang akan setuju jika dicalunkan sebagai mb. Azmin pun tidak akan berani menghadiri raptai angkat sumpah jika tiada perkenan daripada anwar. Cuma pas tidak sebijak pkr dan dap membaca lakonan pkr dan dap ni. Sekiranya mereka cerdik sudah tentu mereka mengambil peluang ini untuk menjadi mb dgn kerajaan perpaduan dgn umno. Disebab kebencian dendam kesumat terhadap sesama melayu dan islam Allah tidak mengizinkan pimpinan pas untuk menyedari peluang ini dan terlepas peluang untuk menjadi mb disamping berlaku perpecahan yang serius dikalangan ahli. Mengapalah bodoh sangat wahai pas.
    Report

    ReplyDelete
  22. Apa nak hairankan kalau parti yang Timbalan Presidennya dan AJK Pusat orang macam Mat Sabu dan Mahfuz......Hancus jadi keldai PKR dan kuda DAP. golongan Lalat Hijau ni....kesian.Nak salahkan sapa,UMNO juga ke?.

    ReplyDelete
  23. Al juburi sudah tidak relevan. Ignore aljuburi dan al buriti........

    ReplyDelete
  24. Tgk saja komen org melayu bila UMNO komen pasal kerusi exco pas. At last UMNO yg kena kutuk tak cukup tanah. Yg punca masalah silahanat sekor tu. Yg tak masuk2 penjara tu

    ReplyDelete
  25. anwar telah berjaya meletakan maruah WAWI ketahap paling rendah sekali.
    bayangkan je bagaimana perasaan presiden bila diarahkan membuat kerja oleh t/presiden.
    t/presiden arahkan presiden segera masuk kebiliknya kerana urusan resmi.
    t,presiden arahkan presiden siasat segera komplin dari orang ramai kawasanya,
    agak luar biasa bila presiden diminta mewakili t/presidan dalam sesuatu majlis rasmi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah tahap seseorng dlm parti longkang pkr.xtahu mna tuan mna bos n mna kuli.semua sama jer....bangsat.

      Delete
    2. ini semua disebabkan langkah kajang.kalau wan azizah x menjadi adun kajang maruahnya xlah seburuk sekarang.

      Delete
  26. hadi awang telah meletakan pkr harubiru,walaupun ada pakar strategi yg handalditambah dengan KETUM yg bijak dengan madah berhelahnya serta presidenya yg merupakan orang paling amanah sekali kerana menjaga jam omega dengan rapi sehingga sekarang tapi bila kena dengan hadi awang semuanya keparit.

    ReplyDelete
  27. Hj hadi dah meloyaa dgn nuaq brahim. Nak lawan x bleh sbb duit nuaq dia ketedarah dah byk sgnt. Nak x nak lwn dlm kelambu jaa laa. Opocott...

    ReplyDelete
  28. Mat liwat dah hilang taring ka atau org ramai da tau mat liwat kaki liwat tegar.?????

    ReplyDelete
  29. Biaq pi la , dia pun tak berapa hari lagi dapat nak jumpa orang ramai , pastu dah tak leh lg dah , dia nak pi bercuti di penjara sungai buluh selama 5 tahun , silap haribulan dia " jalan terus " masa duk dalam penjara.

    ReplyDelete
  30. He,he,he, Gambar di atas tidak tepat!
    Kenapa hanya ambil gambar fokuskan pentas sahaja?
    Kenapa tidak lihat difokuskan berhadapan pentas tempat duduk penonton?
    Memang 30,000 penonton yang hadir!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab di belakang tak ramai orang , malu lah Anuar , kita sama Islam mau jaga maruah sedara seagama beb , jiko tak badoso bosa , den ngan si Anuar tu samo agama nyo , tuhan kami pun samo jo.

      Delete

  31. DIA NI MEMANG KERJA DIA MEMBODOHKAN ORANG MELAYU. NAK HAPUS AKTA HASUTAN BUAT APA MENYALAK TEPI JLN. DIA TU AHLI PERLIMEN. AWAT BODOH SANGAT. DARI SEGI MEMBUAT AKTA DAN MEMANSUHKAN AKTA ADALAH KUASA PARLIMEN. PAKATAN HARAM ADA LAPAN PULOH LAPAN AHLI DLM PARLIMEN TU. BODOH LAGI MEMBODOHKAN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. YA MMG BODOH TP DIA NI TAU YG NK MAI DENGAR LG BODOH.DGN ITU DIA PN MENYALAKLAH.AKU TAU BKN SEMUA YG P DENGAR TU ORG DIA.ADA YG NK TEMPELAK JA.JD AKU TUJU PADA MACAI SJA.

      Delete
  32. 5 tahun penjara tak dak nak hairan. Keluar masuk, keluar masuk. Habis lah.

    ReplyDelete
    Replies

    1. SETUJU. KELUAR MASUK KELUAR MASUK HABISLAH NYAWANYA.

      Delete

  33. SI AL JUBURI YG HIDUP DLM MASYARAKAT MELATU HARI INI CUMA LAH IBARAT SEBIJI BUAH YG DAH BERULAT BUSUK DAN TIDAK BOLEH DIMAKAN. BINATANG PUN TIDAK MAU MAKAN BUAH YG DAH BUSUK. MAKA TEMPAT YG LAYAK BUAH YG DAH BUSUK NI ADALAH TONG SAMPAH SAJA.

    ReplyDelete
  34. Wahai melayu Pas & PKR. Jika DAP dapat perintah negara ini ISA akan dihidupkan semula & Akta Hasutan akan diperkemaskan. Betul kah ? Anda boleh tanya kepada LGE.

    Kompom & wajib untuk mengharmonikan negara.

    Otai Umno

    ReplyDelete
  35. 300???? kalau ikut undi popular dari jadi ketua umum boleh jadi ke ketua darjah jer nii

    ReplyDelete
  36. Yang penuhkan lazimnya ahli pas.....
    Sekarang ahli pas tidak pergi ceramah dap dan pkr
    Malah ceramah anwaris dan pasmas pun tidak dilayan.

    ReplyDelete
  37. Anwar and the gang memaparkan kelemahan pihak UMNO/BN dalam menangani puak2 haram jadah ni.....Anwar, Azmin , Mat Sabu, Mustafa Ali etc...dikaitkan dgn skandal2 tidak bermoral

    1)Semua kes2 Anwar contohnya dibicarakan di bawah kerangka undang2 sivil kerana tiada laporan/aduan dibuat kepada bahagian Syariah

    2)Anwar and the gang banyak menunjukkan kelemahan SOP pelaksanaan undang2 dan perjalanan perbicaraan mahkamah....banyak prosedur2 perlu diperhalusi kerana terdapat lompang2 yg boleh dimanipulasi sesuka hati oleh puak2 haramjadah ni dan juga penjenayah/OKT...contohnya apabila peguam OKT sakit...kes2 ditangguh dan tangguhan pula kadang2 berlaku berbulan2 malahan ada yg bertahun2 !!!

    3)Kerajaan BN nampak begitu melayani dan 'cuba' tidak mengecilkan hati dan perasaan Anwar and the gang dlm bnyak kes yang melibatkan keharmonian dan kesejahteraan rakyat tetapi apabila si marhaen membuat kesalahan akan di highlight secara besar2an seolah2 kesalahan tersebut melangkaui seluruh alam semesta....lihat kes KIKI dan bandingkan dgn bnyak kes2 onar puak haramjadah....dari demonstrasi2 hinggalah caci maki terhadap agama Islam, ketuanan Melayu dan sultan !!!!

    Kadangkala ada betulnya pabila tagline 'semuanya salah UMNO' kerana sebagai tonggak pemerintahan UMNO biasanya ribut tatkala Perhimpunan Agungnya dan jangan terkejut dalam Perhimpunan Agung UMNO tahun ini Akta Hasutan 1948 akan dimansuhkan !!!...KENAPA.... Kerana Najib telah berjanji dan terpaksa mengotakan janji sepertimana yg berlaku ke atas ISA dan bantuan BR1M....kerana kerajaan BN amat telus dan bertanggungjawab serta akan mengikuti arus globalisasi !!!!!

    ReplyDelete

FOLLOW BLOG MiM

ARTIKEL TOP MINGGU INI.