Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Saturday, September 06, 2014

AKHIRNYA ...... ABDUL HADI PRESIDEN PAS BUKA PEKUNG BUSUK PKR & DAP !

Abdul Hadi Awang buka pekung PKR dan DAP!


Anda baca :

Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata PKR dan DAP terlebih dulu memujuk Ahli Parlimen Gua Musang Tan Sri Tengku Razaleigh Hamzah menyertai parti mereka, namun ditolak ahli Parlimen Umno itu.
“Yang mula-mula berjumpa Tengku Razaleigh, PKR. Bukan kita. PKR jumpa dulu, ajak Tengku Razaleigh masuk PKR. 
Lepas itu, DAP berjumpa Tengku Razaleigh, ajak Tengku Razaleigh masuk DAP. 
Tengku Razaleigh 'dok terliur' (tidak berminat) belaka nak masuk dua-dua parti ini," kata Hadi dalam sesi dialog beliau dengan pemimpin dan ahli PAS di Terengganu pada Khamis.

Beliau berkata demikian menjawab soalan orang ramai tentang dakwaan Naib Presiden PKR Rafizi Ramli yang mengatakan PAS menawarkan jawatan perdana menteri kepada Tengku Razaleigh sekiranya Pakatan Rakyat (PR) menang dalam pilihan raya umum ke-13 lalu.

Ia adalah kali pertama Hadi menjawab dakwaan pemimpin PKR itu.
Klip video dialog yang dikhaskannya untuk ahli dan pemimpin PAS di Terengganu tersebut kini disebarluaskan melalui laman sosial termasuk Facebook.

Hadi berkata, selepas rakan dalam PR bertemu dengan Tengku Razaleigh, yang lebih dikenali sebagai Ku Li, dan mereka gagal, mereka meminta pemimpin PAS pula memujuk Ku Li supaya masuk PAS.

"Kita pun pujuklah dia masuk PAS. Dia tak nak masuk PAS juga, dia nak duduk dalam Barisan Nasional. Itulah ceritanya, yang berlakunya. Jadi, yang bising-bising tu, kita kena fahamlah. Itu hakikat yang sebenarnya," cerita Hadi dalam taklimat di dalam dewan terbuka bersebelahan Masjid Rusila.

Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali sebelum ini memberitahu The Malaysian Insider Rafizi membuat kenyataan bodoh apabila mendedahkan cadangan PAS mahu Ku Li dilantik sebagai perdana menteri itu.

Rafizi mendedahkan perkara itu pada forum berkenaan krisis menteri besar Selangor di Kuala Lumpur awal Jun lalu. – 6 September, 2014 TMI

36 comments:

  1. ..cubaan bapok pakatan haramjadah nak menipu kontoi lagi.. hehe.. taqbir!..

    ReplyDelete
    Replies
    1. MAMAT TU TAKDA PENGETAHUAN AGAMA KE. TAK TAU DOSA PAHALA. MAIN TIBAI ORG JE BILA DIA NAK. BURUK BETUL. KALAU ADA SDRA MARA DIA YG BACA BLOG NI CUBA TANYA DIA TAK TAKUT MATI KE. NANTI KENA SOAL SUSAH.

      Delete
  2. ka4..kah4..kah4
    TGHH sama mcm Yaser arafat
    Masa muda cukup kuat tentang UMNO
    \tapi masa tua mau berpeluk dan bercium dgn umno
    You fired TGHH
    You dare to joint and joint tong taik
    \\shit man....this umno
    kah4...kah4...kah4


    ReplyDelete
    Replies
    1. Shit man! What 'joint'? Tahu apa itu "joint"> nak cakap ompituh pun tak betul ini nal caco orang!

      Delete
    2. ..shit man with a shit brain.. hehe.. taqbir!..

      Delete
  3. Kesian PAS...apa lagi sewalah stadium doa beramai-ramai pohon turunkan hidayat kepada PKR dan DAP

    ReplyDelete
    Replies
    1. toleh camtu. stadium hanya di gunakan untuk mendoakan kehancuran umno dan bn aje.kekadang kesian juga macam tak tahu agama. mmendoakan sesama muslim tu ajaran isle ko. keaiannjugalah oada pencacai. hanya ikut dan patuh sahaja kepada oemimoi pas yang lintang pukang tu.
      takde oemimoin oas yg boleh memertabatkan agama dan bbngsa nampaknya. pas boleh bersekongkol dengan kafir bagi menjatuhkan umno yg mendukong agama dan raja berpelembagaan

      Delete

  4. TEMAN TEMAN. . . .
    LAMA ANJING PAKATAN HARAM TU MENYOROK DLM LONGKANG KERANA BONTOT PANAS.
    HARI NI DIA KEKUAR MENYALAK HAJI HADI.
    KITA TUNGGU. TAK SYOK ANJING SARKAS TAK ADA.

    ReplyDelete

  5. Sedihnya nasib snjing sekor tu ye.

    ReplyDelete
  6. Parti penipu, putar belit dan perancang propaganda....

    ReplyDelete
  7. MANA INI AJING TARAK MARI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anjing tarak lagi hitung duit bagi tghh,
      Berok2 lu buat zikir dulu kat atastu, kah3....hanya berok yg bodoh je suka merapu kosong.

      Delete
  8. ADA MARI TAPI DIA PUNYA kah kah4 SUDAH HILANG.

    ReplyDelete
  9. Kalo TGHH dan TGNA joint BN pasti Islam kuat dan kapiak akan hormat Melayu. Berkorban ego tuan guru demi agama dan bangsa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BETULM SAMA2 KITA DOAKAM TGNA M TGHH TERBUKA HATI UTK BERSATU DGN UMNO DEMI ORANG MELAYU DAN AGAMA ISLAM. AMINN

      Delete
    2. Kamu ingt brsatu dgn umno .. umno akn mnjadi baik dan brtobat ? Akan mngubah dasar negara mngikut kepentingn dan kebajikan rakyt .. akan mnghapuskan rasuah di kalangn sendiri ? Akan mngurus tadbir negara dgn jujur ? Tolong sket .. ko tgk lh sendiri kehidupan sang menteri2 melayu ko ari ni bgaimana kayanya mereka anak beranak tp ko melarat terkial2 dgn kos sara idup sendiri. Nak harap lg pd mereka ? Menteri2 yg mntaliti 3rd degree punya level bila mngeluarkn hujah dan statement.

      Delete
    3. Woii anon 7.22.
      Ko tengok dulu mangkok2 yang ko jadikan pemimpin ko tu.
      Lagi teruk!!
      Bijak sangat la tu konon.

      Delete
    4. Woi berok pukimaklu, memang betul apa yg di kata oleh anon 7:22.ko je tak terima hakikat, ko keturunan melayu bahlol, ko buka biji mata ko tgk di tempat high class 5*berpoya2 dgn serba mewah, namun hakikatnya penganggur, tanya rakyat betulkah tidak.jgn jd bodoh selamanya

      Delete
    5. pas tokleh join umno. sbb umno kafir kata tgna tghh. dap tu ok sbb dap fahe isle

      Delete
  10. Dulu tknak peluk umno pun nuar yg suruh.sekarang cakap dia dh tk laku.orang ni klu asyik kena buli je lama2 dia akan memberontak juga.terkontan kantin le nuar.penasihat lama semua dah lari.tinggal budak mentah je, ubun2 masih lembik.

    ReplyDelete
  11. solat hajat dan doa yg tlh banyak kali dilakukan oleh Pas akhirnya dimakbulkan oleh Allah SWT.....alhamdulillah....Takbir....

    ReplyDelete
  12. Watpe nak join umno bro .. parti korup brsebati brgelumng dgn najis rasuah .. umat islam bukan hnya kpd melayu shj tetapi utk semua makhluk bngsa yg tunduk taat selaku diciptakan oleh Yang Maha Esa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju lu cakap bro...maka hasilnya insan2 yg kepala otaknya bergelumang dgn benda2 najis ...macam lu bro tzmr...tahniah krn melengkapkan pusingan kehidupan bernajis..lu drp hujung kaki smpai ke hujung rambut bernajis....najis mughalazah...

      Delete
    2. aku setuju bro , sbb tu undh pas masuk syurga, mana mana umat islei y tak undi pas atau mana mana cerok dunia y tak ada parti pas tak merasa le nak cium syurga

      Delete
  13. Ponggong sendiri cuci tak bersih nak ngata umno...baik kamu check semula dari pak ajis hgga ke lim kit sial betapa byk rasuah yg mereka sudah lakukan. Tak sedar kah pekong sendiri yg selak bukan dari umno. Demi masa. Melayu lupa diri hang piee cuci ponggong hang dan mereka yg sekutu dgn hang_tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beza rumah tgna dgn menteri2 cap ayam, sudah cukup membezakan, ko jgn nak tegakkan benang basah, ko tanya ketua wanita lembu dah cukup utk dia menjwb.

      Delete
    2. ko tanye tgna bape banyak umah die ader......bodoh....tgna tunjuk umah buruk jer......umah die yg len die x tunjuk....tgha pon same gak....bila melayu kaya jek rasuah.....yang len kaya ko x komplen plak....dasar dengki tengok melayu senang.....

      Delete

  14. SEJAK UMNOBN PERENTAH MALAYSIA DAH 57 THN TAK PERNAH LAH DENGAR NEGARA BERMASAALAH SEPERTI YG BERLAKU DI SELANGOR YG PAKATAN HARAM PERENTAH TAJK SAMPAI DUA PENGGAL.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada masaalah....tapi di tutup rapat.

      Delete

    2. MASAALAH PALING BANGGANG LAKI NK BINI JADI MENTERI BESAR. PASAL NK PULUN RAPAT.

      Delete
  15. Bermulalah lagi cerekarama dari PAS lagi. Kalau dah tau PKR DAP tu perangai buruk, buat apa awal awal lagi join pakatan haram jadah tu. Tamakkan kuasa dunia, akhirat dah tak nampak. Perjuangkan Islam lah sangat. hmmmmmmm

    ReplyDelete
  16. Ko xperlu berdolak dalih, tentang kepandaian menteri cap ayam tu, semua rakyat dah tahu selama 57 thn, sebab tu pengundi tegar bn hanya tinggal 47%...ini kenyataan lah berok umno, jgn nak fikir rykt syg kat umno, hanya melayu bodoh mcm ko je tergila2 inginkan amnog berkuasa 1000thn...kah,kah,kah..Muahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO TINGGAL 47%, MASIH KUAT, PKR DAN PAS BERAPA PERATUS BILA TOLAK KPD DAP. ITULAH UMNO DULU, KINI DAN SELAMANYA.

      Delete
    2. 1:36pm...main tembak je. Nampa sangat BODOH. Sokongan kepada UMNO sebenarnya bertambah. Cuma sokongan kaum cina yang telah bersatu menyokong DAP dan meninggalkan MCA dan Gerakan.
      Sokongan kepada pkr sebenarnya sudah MENJUNAM jauh.

      Bye Bye fuckatan rakyat.

      Delete

    3. BRO. . .BIARKAN MACAI PAKATAN HARAM ITU DIULIT MIMPI INDAH 53% WALAUPUN SEDANG TIDUR DLM KELAMBU YG SEDANG TERBAKAR. BIARKAN SI LUNCAI MODERN TERJUN DGN KASUT2NYA.

      Delete
  17. org pakatan tak makan rasuah, org yg tibai bontot jantan tak makan rasuah. siap mampus bunuh diri bukan pasal makan rasuah ke. gajikan org tak entah ape kejadah kerjanye tu bukan membazir duit ke. kalid brahim kena pecat sebab tak ikut kehendak parti, kehendak ape, kehendak supaya beli syarikat 10x mahal dari harga pasaran, duit yg dapat dikumpul oleh selangor adalah atas jasa org umno membangunkan negeri tu. ape jasa pkr. apa yg dah dibuat oleh anuar selain tibai bontot jantan. memang ada segelintir org umno yg rasuah, ada bukti dakwa, tapi masih ramai yg mampu membina negara malaysia yg kecik ni ke mercu yg dunia sendiri iktiraf sebagai salah 1 yg terbaik. apa yg pkr dah buat sampai dapat pengiktirafan dunia. apa yg dah dibuat kat selangor sampai bank dunia akui kepandaian mereka. ape. gabnor bank dunia mengakui tun dr mahathir melakukan sesuatu yg baik semasa krisis 1997. ape yg mampu org yg tibai bontot jantan mampu buat. pilih bini yg diakui oleh ramai sebagai betina yg tak tau ape pun selain mengipas dan menangis, betina yg menipu utk menolong laki penipu yg tibai bontot jantan dan pelacur. betina tu yg korang nak jadikan mb. bodoh mampus lagi bagus.

    ReplyDelete

ARTIKEL TOP MINGGU INI.