Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Tuesday, September 16, 2014

BIADAP ! AHLI POLITIK DAP HINA LAGU KEBANGSAAN MALAYSIA .....

Sungguh memualkan dan memalukan!

Kenyataan Chong Chieng Jen, Pengerusi DAP Sarawak merangkap Naib Pengerusi DAP Malaysia merangkap Ahli Parlimen Kuching yang dengkel dan memperbodohkan diri sendiri.


Kenyataan biadap rakan politik Lim Guan Eng DAP itu :
Last Saturday, I went to MBO cinema at the Spring, Kuching to watch "The Maze Runner" with my family.
Before the start of the movie, everyone was asked to stand for the playing of the national anthem.
 
All the people around me look at each other with the look of puzzle n amusement n in their eyes, as if asking aloud "what the hell is going on?". 
Some actually did. Some even laugh out in disdain.The question is exactly "What's going on?" 
Since when has this playing if national anthem in cinema started? 
Is malaysia heading towards the communist Mao era where everywhere you go you must shout out loud and show that you are a patriot. 
This is absolute disgrace n ridiculous. I would not know how to tell my friends overseas that we Malaysians r so patriotic that we play our national anthem before watching a movie.  
Next would b before dinner, before bedtime, and maybe before S.... .

Seriously…kenyataan ahli politic DAP itu sangat memalukan dan menunjukkan sikap pemimpin DAP yang tidak prihatin dan sungguh memualkan.

Inikah sikap ahli politik DAP yang mahu disokong oleh rakyat Malaysia terutamanya di Sarawak?

Kepada ahli politik DAP itu, bukalah mata itu seluas-luasnya. 

Malah, negara Thailand juga memainkan lagu kebangsaannya di dalam panggung wayang dan rakyatnya taat dan hormat kepada lagu tersebut.


So, apanya yang 'Mao komunis' seperti yang dilabelkan oleh ahli politik DAP itu?

Malah, lagu kebangsaan dimainkan di dalam panggung wayang telah diwar-warkan di dalam media-media sebelum ini. 

DS Shabery Cheek, Menteri Komunikasi dan Multimedia sendiri telah mengumumkan perkara ini.


Itulah…. lain kali jangan baca RoketKini sahaja!
Dan jika kebiadapan ahli politik itu dikutuk keras oleh rakyat Malaysia, janganlah pula beliau buat cerita kononnya Facebook beliau dihack dan disebagainya.

Kerana di dalam Facebook itu, ahli politik DAP itu sendiri menyatakan bahawa FB beliau diupdate oleh beliau sendiri!

Lihat printscreen di bawah :

FB DAP biadap : KLIK SINI
 
Sungguh memalukan sekali dan ahli politik DAP itu mesti meminta maaf dengan segera. Tetapi maaf sahaja tidak cukup, beliau patut letak jawatan.

And you are the one who is a disgrace and ridiculous to us Malaysians!

Anda komen dalam FB DS Shabery Cheek di bawah :

28 comments:

  1. Woi, MP PUKIMAK, I have gone to the cinemas twice where I willingly stood up for the national anthem. What is your fucking problem? You will only stand up for the Singapore anthem?
    Woi, FUCKING BASTARD, this is to celebrate Malaysia Day and the Merdeka. It is not all year round. You make speeches and incite hatred and racism, yet you can't even explain to your racist friends why we stand up for the national anthem during national celebrations?? Are you that STUPID? Is your brain so corrupted with hatred and racism that you can't looks beyond your sewer mentality?

    You, MP PUKIMAK, is the very reason why DAP cinabengs are hated in this country. You preach hatred and you are fucking racists.

    PUKIMAK is the only suitable description for a chow chee bai such as yourself!

    If you hate this country so much, GET THE FUCK OUT!!! LEAVE THIS COUNTRY, YOU RACIST UNGRATEFUL PUKIMAK!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang patut dihalau keluar pun puak-puak pukimak haramjadah sial DAPiG ni.. mereka ni tak pernah bersyukur apatah lagi nak berterima kasih setelah semua kekayaan dlm negara ni mereka kikis !!.. Mereka jugalah kaum yg mengembangkan budaya rasuah serta merosakkan masyarakat di negara ini tapi menuduh kerajaan !! Babi sial punya kaum !!

      Delete
  2. CELAKA PUNYA DAPig !!! Lu mmg barua...

    ReplyDelete
  3. Bayangkan, perangai cinabeng DAP macamni yang kurang ajar dan biadap, boleh dilantik oleh puak2 cina DAP untuk menjadi ADUN DAN MP!
    Dah memang terbukti, lagi kurang ajar dan biadap terhadap Tanah air, lebih besar majoriti yang dimenang oleh wakil2 DAP tersebut.Tengok majoriti yang dimenangi oleh betina sundal teresa kok di Seputeh. Lagi celupar dan rasis, lagi mereka disanjungi oleh bangsa cina.

    Bangsa Melayu macam mana? Masih buta lagi ke?

    ReplyDelete
  4. Kalau bangun untuk lagu kebangsaan dikira komunis ke??

    Di Amerika, SATU STADIUM berdiri untuk lagi kebangsaan sebelum perlawanan Baseball mereka....SEPANJANG TAHUN!

    Jadi, wahai MP BODOH, Amerika tu kiranya negara komunis lah ye?

    BODOH macam ni pun masih disayangi oleh pengundi cina DAP.....kenapa? Sebab mereka RASIS dan akan melantik wakil mereka yang sama2 RASIS!!

    ReplyDelete
  5. BODOH PUNYA MP DAPig !!!

    ReplyDelete
  6. This DAP apek is too much !!!

    ReplyDelete
  7. Get the fuck out of this country. Bloody stupid MP.

    ReplyDelete
  8. Eeeiii…. melampau betul MP DAPig ni !!! Maaf aja tak cukup, mangkok ni mesti letak jawatan !!!

    ReplyDelete
  9. LETAK JAWATAN ! KAMI RAKYAT KUCHING MALU DGN KURANG AJAR MP DAP NI !!

    - RAKYAT KUCHING -

    ReplyDelete
  10. Balik China la naik tongkang lagi baik. Tak sedar diri tu pendatang . patutnya sebelum tgk wayang suruh je dapig ni cium lubang taik Mao

    ReplyDelete
  11. Minta si lahanat wakil DAP ni pi cari negeri yang tak perlu hormat lagu kebangsaan negara. Tak suka negara ini lu bole belah lah. Malaysia tak perlu rakyat semacam ini.

    ReplyDelete
  12. Yang Berhormat Chong Chieng Jen...oops sorry...you don't deserve to be called "Yang Berhormat" anymore...no respect to you at all dude! You are lucky i'm was not there or else you and your fucking family gonna get the best butt kicked from my shitty shoes dude! Pls leave my beloved country...all of you...your wife...your kids..go and suck chairman mao's dick instead...having you around is the ultimate disgrace to the nation!!!

    ReplyDelete
  13. No wonder... he is ADUN for Kota Sentosa. Kota Sentosa was known to locals as Batu Tujuh Setengah (7 1/2). It's well known for insanitarium. In Malay, Rumah Orang Gila... So apt for the MB.

    ReplyDelete
  14. No wonder... he is ADUN for Kota Sentosa. Kota Sentosa was known to locals as Batu Tujuh Setengah (7 1/2). It's well known for its insanitarium. In Malay, Rumah Orang Gila... So apt for the MB. Orang gila DAP.

    ReplyDelete
  15. Cuba kalau kat Barat buat mcm. ni - dah kena TENDANG dgn puak PATRIOT depa! Kat Malaysia/NEGARA ISLAM saja si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL RASIS PENAKUT ni tunjuk SAMSENG depa! Tapi yg. herannya si AG-LIBERAL, masih mcm. biasa - kembali senyap!

    Baik MAMPOS si PENDATANG SAMSENG RASIS DAPBANGKAI ni dari Tanah Melayu, PUSAKA nenek moyang kita dr. sebelum dijajah si PENGGANAS KAPIR LAKNAT British/ ZIONIS dan mana-mana puak PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL yg. asalnya dibawa si PENJAJAH buas tu!!

    Dan si AG-LIBERAL-PENGKHIANAT-yg. patut diPECAT-lama dulu lagi -
    kenapa si guan eng-SIAL DAPBANGKAI tak pula diTANGKAP kerana menubuhkan Pertubuhan Haram yg. disyaki GENG KONGSI GELAP? Dan apa jadi 10, 000 ahli PPS yg. kononnya mahu disiasat polis - dah SENYAP berita!

    Dan sekrg. si KANGKANG BABI guan eng ni tukar taktik pula – gantikan PPS dgn. JKKK yg. berlagak mcm. polis juga! Manalah KDN ni?! Lihat di - http://theflyingkick.blogspot.com/2014/09/lim-guan-eng-ubah-taktik-pps-dah-pakai.html , LIM GUAN ENG UBAH TAKTIK, PPS DAH PAKAI 'SERAGAM' JKKK PULAK!!!, Posted by CUCU TOK WAN, September 14, 2014!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  16. Parahnya sistem pendidikan negara kita di tahap paling kronik di tambah lagi ada vernacular school... Entah lah...

    ReplyDelete
  17. Parahnya sistem pendidikan negara kita di tahap paling kronik di tambah lagi ada vernacular school... Entah lah...

    ReplyDelete
  18. Dah Anwar,Lim kit siang,Lim guan eng jadi cikgunya...nak buat camana...

    ReplyDelete
  19. Rip him off hif YB. We should not "hormat" him anymore. Full of hatred and must be extremely unhappy with everything including himself !!!. Whatever he's doing in this beloved country??? Go fly kites dude!!! @@##**!!

    ReplyDelete
  20. MP DAP memang ramai yang pakar biaDAP..!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  21. SJKC tak ajar menghormati lagu kebangsaan ke??

    DAP memang PUKIMAK tahap Chow Chee Bai!

    ReplyDelete
  22. Virulkan isu ni di fb.... aku nak like....

    Kimak punya cina babi....

    ReplyDelete
  23. Inilah bukti betapa bahayanya Dap di negara ini. Wakil rakyat dahlah RACIST, bahkan BAHLOL DAN TIDAK PATIROTIK pulak tu. Kalau orang2 Melayu Bumiputera tak nampak2 lagi betapa bahayanya puak2 Dap..memang sama BAHLOL la jawabnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. YA...SETUJU!!!!
      Melayu Bumiputera mmg bahlol (namun bkn semua) hnya satu sja agenda mereka.Nk jahanamkn kerajaan skrg yg mna melayu masih dilindungi. mereka nk gantikan dgn kerajaan yg melayu akn dipinggir.xkah bahlol namanya.
      Aku buntu memikior....

      Delete
  24. Cuba siasat..dia ni lahir di Malaysia kah? Bagaimana dengan pendidikan dia?

    ReplyDelete
  25. X hormat Negara, pi blah negara lainla Apek, apa tunggu lagi? Kenapa suka sangat menyakitkan hati orang lain? Kalau orang sakitkan hati lu, lu suka ka?

    ReplyDelete
  26. Aku nak bagitau satu jer...dap ni memang celaka...tapi pihak yg tak ambil tindakan sedangkan ada undang undang.. lebih lagi celakanya... (sepertimana pencuri itu memang jahat..tetapi pihak yg tak ambik tindakan lebih lagi jahatnya..sebab pencuri akan bebas mencuri lagi)..so najib/kerajaan..masih mahu hapuskan akta hasutan ka???

    ReplyDelete

ARTIKEL TOP MINGGU INI.