Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Thursday, September 25, 2014

BN MENANG DI #PRKPENGKALANKUBOR #PENGKALANKUBOR

KEPUTUSAN AWAL PRK
N.01 PENGKALAN KUBOR


PENGKALAN KUBOR :
BN: 1,033 (67.03%)
PAS: 476 (30.89%)
BEBAS : 5 (0.32%)
MAJ : 557

KG KETIL :
BN: 1,015 (49.25%)
PAS: 1,012 (49.10%)
BEBAS: 4 (0.19%)
MAJ : 3

KG TEBING :
BN: 502 (44.11%)
PAS: 609 (53.51%)
BEBAS: 2 (0.18%)
MAJ : -107

KG GETING :
BN: 1,019 (40.66%)
PAS: 1,327 (52.95%)
BEBAS : 3 (0.12%)
MAJ : -308

SIMPANGAN:
BN: 878 (76.48%)
PAS: 263 (22.91%)
BEBAS : 6 (0.52%)
MAJ : 615

TUJOH :
BN: 1,081 (51.57%)
PAS: 971 (46.33%)
BEBAS : 6 (0.29%)
MAJ : 110

KG TELAGA BATA:
BN: 722 (53.92%)
PAS: 607 (45.33%)
BEBAS: 0
MAJ : 115

KG BUNOHAN :
BN : 783 (70.35%)
PAS: 315 (28.30%)
BEBAS: 3 (0.27%)
MAJ : 468

JUBAKAR DARAT :
BN : 754 (89.87%)
PAS: 77 (9.18%)
BEBAS: 1 (0.12%)
MAJ : 677

BENDANG PAK YONG :
BN : 1,108 (54.93%)
PAS: 878 (43.49%)
BEBAS: 5 (0.25%)
MAJ : 231

TELUK JERING :
BN : 424 (79.55%)
PAS : 107 (20.26%)
BEBAS : 1 (0.19%)
MAJ : 316

KEDAI GETING :
BN : 532 (43.01%)
PAS: 671 (54.24%)
BEBAS: 2 (0.16%)
MAJ: -139

UNDI AWAL/POS
BN: 96 (91.43%)
PAS: 8 (7.62%)
BEBAS: 0
UNDI ROSAK: 1
MAJ: 88

Jumlah pengundi : 24,039
Turn out : 17,674 (73.52%)
Undi BN : 9,948 (56.28%)
Undi PAS: 7,322 (41.43%)
Undi BEBAS: 38 (0.21%)

MAJORITI : 2,626 (14.86%)

70 comments:

  1. Tahniah kepada Umno. Takziah dan Al Fatihah buat Pas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah. Kita doakan kebaikan.
      Buat,kerja ye yb mat razi jgn syiok sendiri bila dah menang nih. Buat kerja dgn cemerlang.

      Delete
  2. untung PAS yg brtnding.. kalau PKR.. mau majoriti BN lebih 5000.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau DAP bertanding di Pengkalan Kubor mungkin majorities yang Umno dapat kurang lagi.

      DAP hanya berani bertanding kawsan cina saja....kawsan melayu tobat DAP tak brrani.

      Delete
    2. PAS berani bertanding di kawassn Cina dan menang?

      Delete
    3. DAP diterima di kawasan bandar kerana di bandar ramai orang bijak pandai. PAS ta boleh kelentong orang bandar.macam di kampung2 pendalaman dan ulu Kelantan

      Delete
    4. 9:51PM...DAP menang di bandar BUKAN sebab orang bandar bijak pandai tetapi sebab orang CINA RASIS....

      Delete
    5. Kau ingat org cina je duduk bandar, ko yg ketinggalan lrt, kah4......

      Delete
    6. majoriti penduduk bandar adalah cina. Dan kebanyakan mereka adalah taik DAP tegar

      Delete
    7. DAP mana nak datang tempat melayu seperti Pengkalan Kubor tu... nampak sangat kerasisan cina dalam DAPig tu

      Delete
  3. takziah kepada anjing pr..... terlalu yakin kan??

    KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

    ReplyDelete
  4. Tahniah BN. Harap PAS ambil iktibar dgn keluar dari PR. PAS benar2 memalukan islam kerana sikap pas yg terlalu takut, setia tak bertempat, tunduk dgn dap & pkr. Pas adalah balaci mereka.Sanggup buang prinsip2 islam kerana taat dgn dap & PKR. Fikirlah dgn hati yg terbuka....

    ReplyDelete
  5. Tuhan tolak lagi doa n.ajis untuk kali yg tak terbilang....
    Ramai yg dah sedar.....
    Pecacai angguk yg lain bila lagi nak insaf?

    ReplyDelete
  6. Tuhan tolak lagi doa n.ajis untuk kali yg tak terbilang....
    Dah ramai yg dah terjaga.
    Bila pacacai angguk nak insaf?

    ReplyDelete
  7. Am fatihah kepada Pas. Doa Pork Nick dah tak mujarab kah ????? Haaaa .... nak tahaluf siasi dengan orang kafir sangat ...... padan muka Pork Nick dan Hard Die.

    ReplyDelete
  8. SYUKUR BN MENANG. TAPI TERKALBULKAH DOA NIK AZIZ MINTA BUTA MATA ORANG2 UMNO DAN BN. DIA TAK TAHU KE ALLAH ITU MAHA BESAR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gua cadangkan jika ada lagi PRK selepas ini kalau Pork Nick nak Pas menang tak payah lah buang masa doa kat Allah, minta doa kat Tokong LGE aja sebab yang mahu sangat Umno kalah ada lah Tokong LGE sedangkan Allah nampak beribu buah mesjid yang dibina oleh Umno dan beratus sekolah agama yang dibina oleh Umno.

      Lagi pun Tokong LGE sama Pork Nick dan Hard Die banyak rapat.

      Delete
    2. Memang sungguh rata2 orang Umno yang ditemui berniat nak undi Pas. Mereka dah meluat dengan Umno. Tapi kata mereka diatas kertas undi mereka hanya nampak lambang dacing saja dan mereka tercari2 lambang bulan penoh untuk diundi. Mungkin pada ketika itu Allah telah butakan mata mereka kerana doa Pork Nick.

      Delete
    3. Betulke dia doa begitu. Tak salahke minta doa begitu. Bila nak sedar. Kita ni sesama islam. Mana blh doa yg buruk utk org islam lain. Nauzubillahiminzalikk

      Delete
    4. bagi pemegang kunci syorga tu tak salah. Asalkan jangan orang lain doa pada dia begitu.... terus dicop jadi ahli neraka

      Delete
  9. ABU <<< ALLAH-BERKATI-UMNO >>> ALHAMDULILLAH

    ReplyDelete
    Replies

    1. ALHAMDULILLAH.
      ALLAH BERKATI UMNO.
      AMIN.

      Delete

  10. Doa nik aziz tu doa orang nyanyok. yg siuman ni ikut buat apa. Orang laen mungkin jahil. Rupanya nik aziz lagi jahil.

    ReplyDelete
  11. Kalau gitu pkr lagi terror dr pas majoriti 2626, dulu pkr 15++, apa2 pun umno tak boleh ubah apa kat kelantan, apapun tahniah buat amnogok kerana menyedar kan org kpg dr hayalan, seluruh jentera digunakan pihak umno dgn kuasa vito mokddin, pas tak di sokong pkr&dap, jika ini berlaku munkin umno hanya dpt majoriti sedikit atau kalah, apapun tahniah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas jgn salahkan dap dan pkr nanti, kerana mulut celupar tghh, pas kalah, sombong bodoh lahtu, tghh masih berjiwa style umno, pas perlu tolak tghh sebagai presiden dia melemahkan pas sepertimana berlaku diterengganu dulu.

      Delete
    2. kenapa pas tak di sokong pkr & dap??? Mesti salah umno jugak kan.....???

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH.... dah kalah buat cara kalah, tak payah nak menyalak je tiap-tiap hari... kira tu akibat kifarah ko gak la anjing pr....... muahahahahahaha

      Delete
  12. Replies
    1. Byk la komen bonggok dr general2 umno,
      Kah3........kik3......

      Delete
    2. kesian anjing... dulu kata TERLALU YAKIN nenek jijah akan dilantik jadi MB... akhirnya TAK JADI..

      Kemudian kata sekali lagi TERLALU YAKIN pas akan menang di Pengkalan Kubor... akhirnya terkubor bersama doa pork nick....

      Hari ni, kita tengok pula, apakah KEYAKINAN anjing pr ni bahawa nenek kipas yang TERLALU WIBAWA tu akan dilantik menduduki kerusi Exco di Selangor pulak......

      Aku rasa, nenek kipas tu layak buat ceramah gagap depan rakyat je..... muahahahahahahaha

      Delete
    3. pakai skrip pun masih gagap. Kah3........kik3......

      Delete
    4. bonggok tu binatang ape?

      Delete
    5. bonggok tuh sejenis binatang yang matanya sepet....pastu makan babi..

      Delete
  13. Anon 12:20 sbnrnya menangis dgn ketawa dibuat2..doa. nik aziz lagi bongok termasuk yg mengaminkannya

    ReplyDelete
  14. Itulah balasan Allah kpd Tok Guru iblis

    ReplyDelete
  15. Heran betul aku ada orang bukan pengundi tempat tu tapi masih beriya nak jadi calon bebas.
    Buat malu dan rugi duit je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sah umno hanya yakin menang dikpg, parti kpg, kalau dibandar lumat lah ko amno bn, nak tanya bandar mana dikuasai umno.
      Harap macai tu, org kpg dusun kan gitu macai
      Waa tak kisah dswa tu nak jd exco, tak soalnya yg penting pkr parentage selangor.

      Delete
    2. kah kah kah kah kah kah...... umno - 57%, pas/pr - 43%.... memalukan, boleh kalah di negeri sendiri...... muahahahahahahaha

      Delete
    3. Bukan yang TERLALU YAKIN tu ko ke anjing...... pas boleh menang di pengkalan kubor....!!!!!!!!!!!!

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

      Delete
  16. BN MENANG SEBAB FAKTOR PENGUNDI MASAKINI KEBANYAKANYA PRO PEMBANGKANG.(BN PEMBANGKANG DIKELANTAN)PAS SERING MENYALAHKAN KERAJAAN SAMPAI TERLUPA DIA SENDIRI KERAJAAN.

    ReplyDelete

  17. KALAU ANJINR PR TU ADA MARUAH LAMA DAH DIA MINUM RACUN. PASAL DIA ANAK HARAM DIA MENYALAK AR LAGI.

    ReplyDelete
  18. anjing pr mana ada maruah

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang takde maruah tu la DAP suka

      Delete
  19. KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH... tak merasa la Abe Dee nak jadi TAUKE BALAK lak lepas ni.... lesen dari rakyat tak lepas..... MUAHAHAHAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  20. KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH.... DSWA yang TERLALU BERWIBAWA langsung tak masuk senarai EXCO Selangor...... jadi speaker pun tak layak....!!!!!!!!!!!!!!

    MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    Hatrik 3 kali kekalahan buat anjing pr....... wakakakakakakakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu masa jamban blm jd apa2 nenek jijah sebelah mata xleh pndang dan meluat tahap gaban.dgn isteri dia pun nenek jijah buat seteru.jd lani jmbn nk bslas dendam la.kita tunhgu dlm 6 bulan ni apa akn brlaku dlm pkr seniri. apapun aku bhgia yg jijah x jadi apa2. tunggul kayu ja nenek ni sebenarnya.

      Delete
    2. bro, tolong la respek sikit....

      jamban.. jamban... takde hormat langsung... cuba panggil betul-betul...

      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      V

      Y.A.B. MB JAMBAN... haa tu baru la betullll... hahahahahaha

      Sori bro, gurau je....

      Delete
  21. Irihati lah tu dgn pkr kuasai selangor, yg jd jamban diselangor, nok lidah kontot and the geng, betui tak macai, kah, kah, kah....kesian.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jing, betul ke pkr kuasai Selangor?

      Hari tu beriya iya benor nak letak presiden pkr sebagai MB pun TAK JALAN....kuasa TAIK ANJING!

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

      Delete
    2. Umnog menang, macai dpt apa, nasi lemak ada jua, kah,kah,kah....
      Annuar, dswa, dah kaya kot 7keturunan tak snug,
      Macai dpt, tender jamban, kah,kah,kah.....cyan !!

      Delete
    3. Jing, UMNO menang, negara aman dan maju. Konsep tu, anjing2 pr macam kau tak bleh faham. Kamu hanya tahu kronisma dan nepotisma.

      Delete

  22. KAH KAH KAH. . .SELANGOR DAPAT DATO' MENTERI ... .BESAR JAMBAN. KAH KAH KAH. . .DATO' MENTERI , BESAR JAMBAN. KAH KAH KAH.

    ReplyDelete
  23. kah kah kah kah kah.... marah tul anjing pr bila sebut mb jamban... muahahahahaha

    Nenek kipas nak jadi MB tak layak, nak dilantik EXCO pun tak sesuaiiii..........

    KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. best student... berwibawa.... akhirnya nenek tu kata tak kisah dijadikan BONEKA..... muahahahahahaha

      Delete
  24. Pork nicky, kah4.....WAHAI PUKIMAK MALU MENGAKU MELAYU.
    ada ke.....dah bersara ikut cara bersara, apa pun ko tetap penipu bangsa, macai lu boleh percaya la...

    ReplyDelete
  25. Maha dewa amno ikut cara pencen, hanya diaje harapan macai2 amnog utk protests najis monggol
    Mahdeath kata hanya yg bodoh je menjilat parti keramat, kan gitu mCai berok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mahadeth tu macam kumpulan megadeth ke? protest najis monggol?? arrrgghhh ko cite pasal ape nihh?? pala aku x leh proses ayat anjing ko nih......

      Delete
    2. Anjing kurap tu kacukan pariah, cina bukuit dan Sulu sesat...sebab tu la bahasa dia lintang pukang sikit.

      Delete
    3. kah kah kah kah kah... itulah namanya anjing pr syok sendiri.. komen ditulisnya pun lintang pukang... tapi ada hati kata 'hujah'nya paling hebat.....

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

      Delete

  26. ANJING PR TU BILA NAK.MINUM RACUN ? KAH4 KAH4 KAH4.

    ReplyDelete
  27. Macai ko tak faham bahasa ke, ko student dr SJKC atau SJKT, ko dudukje kat kl, macai blum p kat sbh& swk, munkin gila dgr 100 bahasa, rupanya macai ni duduk mati kat kl je, kah,kah,kah......

    ReplyDelete
  28. Ada 1 lagi prk, jeng,jeng,jeng.....macai tahu ke,......kat mana ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya kah ? PRK melayu UMNO lwn melayu PAS dah selesai di Pengkalan Kuboq. Yang menang UMNO. Maknanya antara UMNO dengan PAS ..... UMNO lebih popular.

      Alhamdulillah. Terima kasih Allah. Thank you Allah. Namaste Allah. Kamsia Allah. Xiexie Allah.

      Delete
    2. Multimillionaires,, ih..., kuh,kuh,kuh,kuh, kuh, melayu Umno memang kaya serta popular, hanya satu dia kalah tak dpt tawan kelantan, mammalian, mammalian, mammalian, mammalian.

      Delete
    3. aku tau kat mana......Kat DUN Cempaka....!!!!!!!!!!!

      O, celako.. celako.. celako....

      Delete
  29. Tahniah umno kelantan. Yea yea mng...

    Ore kelate tok se undi parti hok ado barua denge broker...

    Abe kb

    ReplyDelete
  30. Dulu PR kta letak selipar buruk pn boleh menang.ni kimak apa letak nanusia yg brwibawa pun kalah.letak awek cun pun tolonji lg mau sembang deras ka.kuh kih kuh kih kuh kih ....puihhhh
    Baru aku tau pemimpin pr yg kalah adalah lebih teruk dri selipar buruk.mngkin tahi yg byk lalat kot.kah4 kah4 kah4

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo bro. Sekarang tak mahu cakap ma. PRU 14 lu tengok nanti Putrajaya siapa duduk disana. Lu jangan takejut tau. Bukan Najib tau tapi lain orang lah. Mesti lah orang PR.

      Delete
    2. nak tukar mb selangor pon terkial2.....ADE HATI NAK TAWAN PUTRAJAYA... lu nih mabok ka appaa??

      Delete
    3. ada sekor lain berangan tak sudah.....

      Sembang dari PRU-12, kononnya Al-Jubori akan jadi PM.... pirahhhh, PRU-13 pun bungkus, kalau kalah akan letak jawatan jadi lecturer.... PENIPU HARAM JADAH je....

      Nak jadi PM, tapi kuat kencing.... memang macai pukimak Al-Juburi suka la orang macam tu...

      Delete

ARTIKEL TOP MINGGU INI.