Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Sunday, September 21, 2014

BOLEH PERCAYAKAH PENDEDAHAN ABDUL HADI PRESIDEN PAS NI?

Hebatnya Abdul Hadi Awang, Presiden PAS mendedahkan pekung jijik 2 ADUN PAS yang menandatangani surah sumpah menyokong Wan Azizah sebagai calon tunggal untuk MB baru Selangor.



Lihat video di bawah : 


Jika 2 ADUN itu seburuk 'dicuri dan dibeli' dan sebagainya, kenapa mereka masih lagi ahli parti PAS?

Atau pun, Presiden PAS ini hanya sekadar berceloteh kosong memanaskan Muktamar PAS sahaja? 


40 comments:

  1. hahaha..... ini semua salah umno.... muahahahaha

    (alasan biasa puak pembangang terutama anjing2 pr)

    ReplyDelete
  2. Dengar boleh.. percaya jangan.. esok lusa bakal U-TURN...

    KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

    ReplyDelete
  3. Kah!...kah!...kah!...samalah semua dah kena jual baru nak sedar.Nasi sudah menjadi bubur,tunggulah sokong dimakan anai-anai maka tersungkurlah mereka dikaki syaitan.

    ReplyDelete
  4. Hadi dan puak Pas-pis-pus dah mula ikut perangai perwakilan umno dlm PAU...bercakap bergegar tapi habuk pun tarak!

    ReplyDelete
  5. Ah Meng orang utan belaan PAP Singapura

    Mat Sabu pula lebih kurang macam orang utan belaan DAP keluarga Lim.

    Kalau tak percaya, cuba google "Ah Meng Orang Utan"...boleh tengok iras2 Mat Sabu.

    ReplyDelete
  6. MAT SABU DATANG KE RHUSILA SEBAB TAHU PRESIDEN nak kalah wakkakakaa .. lawak betul abg mat sabu. kalau mat sabu datang mesti seluruh terengganu UMNO tumbang. kah kah kah .. 3 dun satu parlimen marang UMNO kiok macamana mat sabu dengar hanya DUN RHU RENDANG yang akan tumbang dan kalah. MAT SABU NI AMBIK FAKTA MANA. apakah mat sabu datang ia boleh menukar dari kekalahan dan kemenangan. KALAU MAT SABU BOLEH DATANG KEMPEN BEGITU BAGAIMANA MAT SABU KALAH DITANGAN NENEK APAKAH MAT SABU TIDAK DAPAT maklumat bahawa dia akan kalah diparlimen kuala terengganu. JANGAN MENDABIK DADA WAHAI MAT SABU. mat sabu sepatutnya memohon maaf DAN MELETAKKAN JAWATAN SEBAGAI TIMBALAN PRESIDEN LAGI BAIK DAN MENERUSKAN KARIER SEBAGAI AHLI PKR ATAU DAP YG sedia menerima kemasukkan bang mat sabu.

    ReplyDelete
  7. Ada macam ikut sekerip.

    ReplyDelete
  8. Didahulukan...
    Melangkah kaki KELUAR DEWAN..

    Diteruskan dengan...
    BOoo.. BOoo.. BOoo...

    Diakhiri dengan
    BARUA.. BROKER...

    SEKIAN
    Laporan MUKTAMAR....

    ReplyDelete
  9. Habislah Hadi nanti kena saman lagi.


    Rasa dia lepas geram je tapi bukti takde langsung.

    ReplyDelete
  10. Cepat2 la PR berkubur...dah mmg sah xleh pakai

    ReplyDelete
  11. Takkan la Naib Ketua Kesatuan Ulama Sedunia nak berbohong lak kut

    ReplyDelete
  12. "Jangan jadikan PAS ni hotel, tempat bersinggah. Jangan jadikan PAS ni jambatan pendek melintas sungai kemudian masuk hutan. Kita bertahaluf dengan PKR, DAP melalui titik persamaan.

    "Ahli PAS mesti faham ada perbezaan. PKR berdasarkan sekular pragmatik, DAP sekular sosialis. Kita bukan satu parti,"

    - Hadi Boroi

    ReplyDelete
  13. Jangan percaya la haji hadi munafiq ni. Dia ni memang kuat tipu n temberang. Aku ada pergi ceramah ugama dia cakap entah apa2. Dia tak mahir bab2 agama. Setakat tahu apa yang orang lain bagi tahu dia je

    ReplyDelete
  14. Kah4...kah4...kah4
    Yaser Arafat Pas tertelan pil kuda
    Kah4...kah4...kah4
    Tuduh 2 org yg sokong Datuk Seri Wan Azizah sbb dibeli...
    Mmg sah tertelan pil kuda
    Dulu masa pru juga tuduh calun pakatan ambil pil kuda masa
    Kah4...kah4...kah4
    Lunyai PAS kalua masih berketuakan si Yaser Arafat ni yg dah pro Umno.
    Patut tendang aja keluar gang2 Ug ni...
    Merekalah parasit...
    Mereka merosakkan parti
    Mereka merosakkan kepercayaan pengundi

    You fired TGHH
    Kah4...kah4...kah4

    ReplyDelete
    Replies
    1. You fired TGHH tu kau tau ka apa mknanya anjing oi.
      Tlg p belajar english bru mai komen .klu tidak komen ja dlm bahasa melayu atau pn bahasa ibunda ko iaitu cina.

      Delete
    2. anjing pr ni cakap je omputih, tapi tak tau maksud pun... buat kene gelak je...

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

      Delete
    3. Kalau macai bangang tu buat macam mana pun tetap bangang.
      You fired TGHH konon.
      Kahkahkahlah

      Delete
    4. Waaah...Jing, kat sini, orang panggil betina tu NENEK KIPAS SEPAT KERING atau NENEK atau BETINA BODOH. Kadang2 orang panggil dia BINI BODOH RAJA PELIWAT.
      Esok Betina BODOH tu bawak kau pergi ke Istana Shah Alam untuk ditabalkan MB Selangor ke? Kah kah kah kah kah kah kah kah

      Delete
  15. Kah4...kah4...kah4
    You fired Tghh tu maknanya jangan jadi barua UMNO

    Kah4...kah4...kah4
    You fired TGHJ tu juga maksusnya ialah Jangan jadi SHIT Umno...sbb Umno tu busuk


    Kah4...kah4...kah4
    Keling botoi pun faham

    Kah4...kah4...kah4
    Apa punya biul bin siul la macai2 umbo ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah kah kah...... presiden pas pulak jadi barua.... kah kah kah kah kah kah...

      siapa la nak dengar cakap anjing pr ni ye..??? Muahahahahaha

      Delete
    2. Apalah bangang sangat anjing pr ni.

      Delete
    3. KAH KAH KAH KAH KAH .....Anjing tengah meroyan sebab BETINA BODOH tu sampai MAMPUS pun tak kan jadi MB!!

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH

      Delete
  16. Kah4...kah4...kah4
    Barua ialah pemimpin yg mahu bersekedudukan haram dgn umno
    Broker yg jadi pelacurnya iala umno

    Kah4...kah4...kah4
    Manyak musuk wooooooooo.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah kah kah kah.... 2 ekor ADUN PAS di beli umno ke??? Baru aku tau....

      umno beli untuk sain SD sokongan kepada nenek jijah...????

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH... brokernya mesti Stopa Ali kan??? Main dengan pelacur dalam bilik hotel sambil tebar spenda..... muahahahahahaha

      Manyak busat wooooo..... XXXXL...

      Delete
    2. Bertambah bangang la anjing pr ni

      Delete
    3. Anjing, boss kau, si bapok fizi dah lama senyap...apahal? Kau sekor je yang menyalak macam anjing kurap. Boss kau senyap je.

      Delete
    4. anjing pr ni bos dia lim guan eng, jangan sentuh langsung pasal lge, nanti dia akan terus menyalak dan menggigit

      Delete
  17. LAST SEKALI TETAP U TURN..

    ReplyDelete
  18. Entah, percaya tidak, tak percayapun tidak. Dia geng lain, malas nk campur.

    ReplyDelete
  19. PKR berjaya beli dua nila – satu Cap Hulu Kelang dan satu Cap Morib, mereka nila yang sangat beracun

    ReplyDelete
  20. Salam pembaca semua ahli PAS,

    Nampaknya, Mat Sabu tiada ketakutan untuk menyanggah Presiden PAS. Walaupun Haji Hadi dah khabar tak mahu Azizah, Mat Sabu tak reti taat dan bai'ahnya kepada Presiden.

    Mat Sabu tiada peduli, barangkali dalam hatinya berkata PAS bukan ada beri apa-apa elaun besar. Barangkali Mat Sabu sokong DAP kerana Lim Guan Eng beri kepadanya elaun ahli lembaga pengarah di Pulau Pinang khabarnya semua orang tahu tidak kurang RM15,000 sebulan. Sebulan itu tidak termasuk kemudahan hospital dan lain-lainnya. Itu belum lagi aktiviti melancongnya yang diketahui umum suka sangat ke Medan.

    Sebab itulah agaknya perut Mat Sabu bagaikan nak pecah, bagai nak terburai dah kerana kenyang sangat dengan elaun-elaun yang diberi oleh DAP. Mata pun semakin sepet kerana terlalu gemok, leher pun dah semakin gemok.

    Apabila perwakilan PAS mendoakan betapa kebodohan Mat Sabu kerana mengikut ekor DAP dan Anwar, bukannya taat kepada Presiden PAS, Mat Sabu menyindir kita pula katanya "lepas ini buatlah talkin pulak".

    Untunglah engkau wahai Mat Sabu, nasib baik Tok Guru Nik Aziz menyelamatkan mu tahun 1995 dulu, kalau tidak, tiadalah mu seuntung hari ini.

    Pemerhati PAS Terengganu,
    Muktamar PAS di Batu Pahat.

    ReplyDelete
  21. Apa bende yg hebatnya ucapan hj hadi tu....

    2 org adun tu belom keluar parti pas.lg.... yg nak ungkit pasal baiah tu pasal apa....

    2 adun tu cuma sokong wanjijah jaa... tu ijtihad politik mereka berdua...

    sbb nya masa time tu hj hadi kata kesepakatan pr adalah lebih utama.... jd x salah la diaorg sokong wanjijah...

    masa tu hj hadi pon x ckp apa lg... x dak apa2 ketetapan lg.dari pas ..... dewan ulamak pon blom sidang...

    pasal apa hj hadi nak ungkit soal baiah ....soal wallahi... kunun ada nilai syarak...

    macamana plak dgn wallahi saiful ...??? macamana plak dgn wallahi dato eskay..???

    Kalau bukan hj hadi yg beri pelindungan pada peliwat tersohor.... pas x akan jadi keliru mcm hari ni...

    cukup2 laaa hj hadi ...kunun x mau bawak ahli ke neraka..... jgn la nak kelentong lg...

    dgn menipu umat islam dan sembunyikan anwar peliwat dah cukup besar dosa kamu dan pas kerana menyembunyikan kebenaran...

    cukup2 laa tuu.....

    dulu saudara mara sekampung aku habis bergaduh pasal amanat hj hadi di paradong....

    sekarang .... habis kawan2 wassap aku bergaduh sbb kamu menyokong peliwat... sembunyikan kebenaran....

    sampai bila rakyat msia nak kene tipu lg dgn kamu...?? Wahai hj hadi....

    ReplyDelete
    Replies

    1. Terbaek ar bro. Kenyataan !

      Delete
    2. hehe... kalau dulu mat sabu adalah ayam tambatan PAS dan kini adalah ayam daging buat DAP dan PKR.

      Hadi ni pulak, masa muda garang bak singa... masa tua asyik kena goreng dan kencing dengan DAP dan PKR je.

      Delete
    3. Terima kasih. Analisis simple dan benar.

      Delete
  22. Walau pun aku sokong Hadi Awang tentang krisis Selangor tapi aku tak lupa dosa dia dengan Nik Aziz bersetuju kalimah Allah digunakan dalam bible bahasa melayu. Mereka berdua matian2 mempertahankan permintaan LGE mahu kerajaan pusat benar Kristian guna kalimah Allah. Kemarin heboh dalam paper orang bust tatoo kalimah Allah dibadan. Mungkin dipunggung dan mungkin dibuah dada. Adakah perbuatan itu menghina Allah dan islam ?? Tolong jawab wahai Hadi. Awang dan Nik Aziz.

    ReplyDelete
  23. Hadi kan pemimpin parti, dan parti PAS mempercayai sumpah dengan buktinya mereka memaksa ahli mengisytiharkan baiah, dan menyatakan baiah lebih besar daripada SD, kenapa dia tak menggunakan acara muktamar untuk memaksa 2 ADUN PAS tersebut bersumpah di khalayak PAS bahawa mereka tidak dibeli oleh Anwar dan PKR?

    ReplyDelete
  24. 2 pas ada bayang2 masuk.pkr...hadi takut pas tu lompat pkr..xberani pecat..

    hassan ali xpe..pkr xkan amik dia

    ReplyDelete
  25. Pas ni melukut tepi gantang jer. Pas perentah kat Kelantan sebab orang tua tu pengikutnya ramai. Orang tua tu dah macam dewa. Orang kelantan takut masuk neraka kalau undi BN. Carik makan kat Johor, Melaka Selangor pastu bila time undi berduyun2 balik kelantan undi Pas. Sebab takut nanti kalau tak balik ngundi Pas mati masuk neraka.
    Yang anjing2 pr dalam ni sibuk meroyang sebab dah lama tak kena sondol. Dah dasar anjing.. tak kira peant ke tak, lapar ke kenyang ker..lidah tetap terjelir air liur meleleh. Apatah lagi anjingnya tuannnya dap lahanat.

    ReplyDelete

ARTIKEL TOP MINGGU INI.