Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Thursday, September 18, 2014

HAIRAN! KENYATAAN YANG MEMALUKAN ANWAR IBRAHIM TIDAK DIJAWAB !

Sungguh menghairankan, satu kenyataan akhbar Christopher Leong, Presiden Bar Council yang memalukan Anwar Ibrahim masih tidak dijawab oleh beliau dan Wan Azizah sehingga ke saat ini! 

Di antara kenyataan Presiden Bar Council : 

The Malaysian Bar is deeply troubled by the conviction and sentence to five years’ imprisonment of Dato’ Seri Anwar Ibrahim by the Court of Appeal, for that was essentially consensual sex between two adults.
Dato' Seri Anwar Ibrahim was convicted and sentenced under section 377B, read with section 377A, of the Penal Code. 
Section 377A of the Penal Code criminalises sodomy and oral sex (fellatio). Section 377B provides that whosoever voluntarily commits the acts described in section 377A shall be punished with imprisonment for a term which may extend to twenty years, and shall also be liable to whipping. These provisions make no distinction between heterosexual and homosexual consensual sexual acts, and are thus applicable to both. 
A law is only good and just if it is consistently and equally applied and enforced. It is extraordinary that Dato’ Seri Anwar Ibrahim has been prosecuted and convicted twice, in a country that has rarely seen a prosecution and/or conviction for an offence of consensual sexual acts between adults under section 377A, read with section 377B, of the Penal Code. more
'Essentially consensual sex between two adults' diterjemahkan bermaksud 'secara asasnya seks atas kerelaan antara dua orang dewasa'.

Kata mudah, Presiden Bar Council itu mengaku Anwar Ibrahim terlibat dalam aktiviti liwat?

Anda lihat pula video di bawah :



Kita berasa hairan kerana Wan Azizah dan Anwar Ibrahim tidak pula menafikan kenyataan Bar Council atau tidak menyaman Bar Council seperti yang sering dilakukan?

Kemanakah hilangnya suara kepimpinan Pakatan pembangkang dan pencacai-pencacainya yang tidak menafikan kenyataan Presiden Council itu?

Mereka setuju?




10 comments:

  1. SETUJU...SUKA SAMA SUKA MA....WAN JIJAH PUN TAK MARAH MA....
    MACAI PUN TAK MARAH....LAGI KUAT SOKONG BAKAL PIEM KAKI LIWAT. MANA ADA FITNAH MA....SEMUA MUTUT MA....

    ReplyDelete
  2. ITULAH "ELEGANT SILENCE"

    ReplyDelete
  3. Betoi jugak....apsal Al-juburi tak jawab2 lagi sampai sekarang.

    Apsal pencacai2 aljuburi & PR tak melenting???

    ReplyDelete
  4. Itu pasal pork nik & hadi awang dh rasa bersalah.nk mengakui kesalahan malu,ego tinggi.sepatutnya mengaku tersilap mempertahankan anuar.akui video itu bukan besi.perbetulkan tangapan ahli tentang anuar.keluar dari pakatan.bertahlul syiasi lah bersama umno.biarkan kaum cina bersama pakatan.insyaallah islam dan melayu selamat.berserban dan berjubah tak bermakna kita orang arab.umno tk berserban dan tk berjubah tk bermakna tk islam.fikir2kan lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Depa dua orang ulamak besaq Pas ini dah tersilap bela dan menyebelahi Anuaq Brahim. Mahkamah dah tunjuk bukti tapi depa dua ekoq ni tetap tak pecaya duk kata Anuaq Brahim tak bust macam tu, depa tak pecaya makamah.

      Hujah aku adalah , kalau depa dua ekoq ni terima keputusan makamah tentulah depa akan menjauhkan diri daripada Anuaq. Makna kata Hadi dgn Nik Aziz HINA MAKAMAH LA TU.

      Betoi tak ????.

      Delete
    2. sebab dua ekor manusia ini tak faham bahasa inggeris. Keputusan dan pengakuan dari majlis peguam juga dalam bahasa inggeris.... Nik ajis tiap kali ceramah dalam loghat kelantan dia saja..jadi sebab tu lah kedua spesis ini tak nak mengaku yang Nuar dah liwat saiful....jenis ini lah yang dikatakan manusia tak reti bahasa.
      .

      Delete
    3. mana boleh mengaku, nanti undi banyak lari la...

      Delete
    4. tak boleh pakai ini parti...lebih baik buat parti top wear laji cun

      Delete
  5. Mana anjing2 aljuburi & PR??? Apsal tak menyalak???

    Mmg setuju ka???

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah mampus tengah jalan kot

      Delete

FOLLOW BLOG MiM

ARTIKEL TOP MINGGU INI.