Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Monday, September 22, 2014

KENYATAAN YANG MEMALUKAN ABDUL HADI, PRESIDEN PAS..

Kenyataan di bawah pasti akan memalukan Abdul Hadi, Presiden PAS.


Anda baca :
Tindakan dua Ahli Dewan Undangan (ADUN) PAS yang memberi sokongan kepada Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail sebagai Menteri Besar Selangor yang baharu bukanlah 'barua' parti, seperti yang dilabel Presiden PAS.

Naib Presiden PKR, Shamsul Iskandar berkata, serangan Datuk Seri Abdul Hadi Awang terhadap KEADILAN ketika menyampaikan ucapan penggulungan di Muktamar Tahunan PAS ke-60 itu disifatkan agak keterlaluan, melampau dan tidak mencerminkan akhlak seorang ulama. seterusnya
Teruk Presiden PAS dikutuk sebagai 'melampau dan tidak mencerminkan akhlak seorang ulama.'

Malah, kepimpinan tertinggi parti lawan pun tidak tergamak untuk melabelkan Abdul Hadi sehina itu.

Tetapi kita dapat menjangkakan bahawa PAS tidak akan melakukan apa-apa walau pun Presiden parti itu dihina sedemikian teruk.

PAS akan tetap melutut menagih simpati sokongan dan bersekongkol dengan PKR dan DAP.

Sungguh hina parti PAS ini. Memalukan!


20 comments:

  1. Replies
    1. Selagi hjhadi x berani sebut anwar peliwat selagi tu ckp dia x dak nilai syarak.

      Delete
    2. tunggu pas kena tendang terajang dari pakatan roboh baru ada suara-suara sebut anwar tu peliwat. Sekarang ni kawan lagi... tak boleh sebut depan-depan... nanti terkeluar cerita pasal mat sabu dan stopa spender lak...

      Delete
  2. Morib & ulu klang, bila nak saman. 1st hantar surat bagi 14 hari supaya mohon maaf dsemua media tempatan bersama 10 saat di waktu perdana d media electronic tempatan. Jika engkar saman 100 juta dgn segala kos guaman dbiaya oleh hadi awang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. NACA betul2 text ucapan..TGHA Kara
      a.2 Adun seberang..
      b.ada broker
      c.ada barua
      3 perkara berbeza..

      Delete
  3. kalau apa yang presiden pas tu kata tak betul, saman je la. Ni guna media untuk kutuk lak.... nampak sangat TAKDE PELIR 2 ekor ADUN tu....!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Ada maruah lg ke presiden pas ni selepas dihina mcm tu???

    ReplyDelete
  5. orang yang diiktiraf dan di gelar sebagai ulamak pun masih diselar ...dunia akhir zaman ...cuba fikirkan apa yang beliau cakap ade kebenarannya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isu utama adalah siapa yang lantik makhluk ni sebagai ulamak___ then ape ciri-ciri ulamak yang ade pada beliau... Takkan lah pulak bila seseorang berjubah dan berserban lepastu bercakap hal2 ugama terus dicopkan sebagai ulamak ....
      Seseorang Ulamak itu haruslah berintergriti dan tidak memandang hina saudara seagama yang lain...serta menjauhi golongan kafiir...

      R.I.P PAS

      Delete
  6. Yang dia kencing dalam seluar tu macam mana?

    ReplyDelete
  7. memang la, ulama memang la tak wajar kutuk orang sebagai 'barua' dan 'broker'. namun dalam kes ini, bukan pkr yang kena, tapi adun pas yang terlibat dan memihak kepada pkr sambil membelakangkan parti yang diwakili. mana la presiden tak marah. lagipun, bukankah orang yang sama pernah menggelar umno sebagai kafir? mana lebih teruk, kafir ke atau setakat barua dan broker.
    lu fikir la sendiri.....

    ReplyDelete
  8. Doa K.O Umno dah berbalik kepada PAS... tu la lain kali jangan doakan perkara buruk kepada orang lain...

    ReplyDelete
  9. Kah4...kah4...kah4
    Apa mau bikin....
    Umno juga kasi taik
    Umno juga tabur taik
    Pengundi2 Pas sudah tercium bau taik sama itu Tghh punya badan...

    Kah4...kah4..kah4
    So...lu mau kong hamiiiiii....!
    Wa kong lancau wooooo...
    Busat pu ya barua.....!

    Kah4...kah4...kah4

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah kah kah kah..... lge, al-juburi, karpal bau taik cepat2 penganut PAS tolong cucikan... tapi bila tghh bau tengik taik al-juburi, penganut PAS lagi kasi maki..... muahahahahahaha

      Hebat... penganut taik PAS....ma ....

      Delete
    2. kah kah kah kah kah..... busat punya barua kena maki sama anak Nik ajis pulak....

      Ahli Jawatankuasa PAS Pusat, Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz dalam satu kenyataan di media sosial memberi 'kata dua' kepada dua Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) PAS yang dikatakan telah derhaka apabila membuat tindakan yang tidak merujuk pimpinan parti terlebih dahulu untuk menyertai rancangan politik parti lain

      Nik Abduh melalui laman peribadi Facebooknya berkata, ADUN Hulu Klang, Saari Sungib dan ADUN Morib, Hasnul Baharuddin terlebih dahulu "menyakitkan" pimpinan parti maka sewajarnya mereka menerima kritikan Hadi.

      "Ada tindakan, adalah tindak balas. Tindak balas bukanlah satu hukuman rasmi. Hukuman berlaku selepas itu apabila sesuatu tindakan yang menghasilkan tindak balas tidak harmoni cuba diperbaiki atau diharmonikan kembali agar kerosakan itu tidak melarat.

      "Saari dan rakannya itu sayugia memahami ini. Anda perlu terima kesakitan kerana anda sakitkan orang lain terlebih dahulu. Janganlah berhujah itu demi membahagiakan orang lain kerana anda disakitkan pun dihujahkan dengan hal yang sama, iaitu demi membahagiakan orang lainlah juga," katanya yang dipetik dari portal The Malaysian Insider.

      Delete
  10. Dah biasa mengata org....

    Dah biasa menghina.....mcm dia pandai sorg...

    Ingat tak dulu hj hadi menghina calon pas kota tinggi yg tarik diri dlm PRU11.... kesian calon pas tu... malu dia sekeluarga....

    ingat lg ka hj hadi mengata cikgu non... cikgu sekolah rendah jaa.... padahal org tu berpuluh tahun berjuang dlm.pas....

    Ingat lg ke hj hadi mengata badwi di msia jaga babi...

    Dan byk lagi.... analysis the previous statements by him we will see the trends...

    Ada ke dengar hj hadi mintak.maaf...?? X pernah bebb....


    ReplyDelete
  11. Hadi marahkan anak buahnya dgn kata-kata barua dan broker.
    Itu hak dia dan itulah cara dia, terutamanya bila dia jadi marah atau geram.
    Lantak ler dia nak kata apa kpd anak buah atau ahli partinya. Dia Presiden parti bukannya calang-calang pemimpin.
    Yg pemimpin parti lain bertaraf 'katak/keredek' dok sibuk komen ape hal?
    Jagalah parti sendiri dan perbetulkan pelbagai kepincangan dalaman yg masih belum selesai sejak pemilihan parti tahun ni.
    Lain yg bengkak, lain pulak yg bernanah....

    ReplyDelete
  12. Mai kita pakat ingat balik. Sebelum ini sapa yang duk doa " Umno KO " dan " KO Umno ". Sampai berbuih mulut Tok Tukang Baca Doa Pas minta kat tuhan supaya Umno KO. KO kah Umno ? Tidak ada apa pun yang berlaku kepada Umno. Pada PRU13 .... Umno tetap menang, Umno tetap dihati majoriti orang melayu dan bumiptra. Pada PRU13 ... yang tolak Umno adalah cina-cina dan india ultra kiasu, melayu Pas dan PKR yang tak sedar diperalatkan oleh DAP.

    Nampaknya doa Pas ni hampas saja disisi tuhan. Nampaknya sembahyang hajat Pas ni tak mendapat berkat disisi tuhan. Dan ini PRK Pengkalan Kubor ... insyallah Umno lagi yang terpilih. Orang Kelantan dah celik dah sebab orang Kelantan sekarang tak pakai " semutar " lagi dah, tak pakai " kapak kecik " lagi dah.

    ReplyDelete
  13. ‘Royal King’ – Sedap Dapat, Duit Dapat , Kereta Pun dapat !!
    KLIK HERE !!

    ReplyDelete

ARTIKEL TOP MINGGU INI.