Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Sunday, September 21, 2014

KRISIS MB SELANGOR : PKR MAHU DERHAKA LAGI....

Nampaknya, parti PKR mahu menderhaka kepada Sultan Selangor sekali lagi!


PETALING JAYA 21 September : KEADILAN menegaskan bahawa Presidennya Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail kekal sebagai calon tunggal jawatan Menteri Besar Selangor.

Dalam satu kenyataan media Setiausaha Agungnya, Datuk Saifuddin Nasution Ismail menegaskan KEADILAN berpegang teguh kepada keputusan parti sebelum ini termasuk mesyuarat Biro Politik minggu lalu. seterusnya

27 comments:

  1. Si pukimak nasution ni dah kena tibai kaw kaw dengan batang bengkok puaka abang non. Cuba tanya dia, siapakah cinta dia nombor satu. Bini dia atau abang non?

    ReplyDelete
  2. Ketua Pemuda PAS, Suhaizan Kaiat berkata, krisis jawatan itu jika tidak diselesaikan segera diakui akan mengurangkan sokongan dan kepercayaan rakyat terhadap mereka.

    "Kita (pemuda pakatan) mintalah kepada pucuk pimpinan setiap parti supaya selesaikan segera isu ini bagi mengelakkan ia berpanjangan.

    "Setiap hari, setiap bulan...kelewatan itu akan mengurangkan sokongan (rakyat kepada pakatan), keyakinan rakyat juga semakin berkurangan,"

    ReplyDelete
  3. Dia cakap banyak pun tak guna.
    Jelas Wan Azizah dah ditolak berdasarkan pihak istana cuma bertemu dengan ketiga-tiga calon yang diajukan PAS.

    ReplyDelete
  4. Salam kawan2...perhatikan rentetan apa yg berlaku...ini semua lakonan pihak atasan politik yg kita sendiri jika tidak mendalami betul2 akan terperangkap...simple je jenis DSAI suka pada kekuasaan mutlak...adakah beliau terlalu bangang utk tidak meletakkan calon2 lain sebagai pengganti wan azizah jika istana reject?? Adakah ini utk mengenakan DAP yg terlalu obses utk menjalankan agenda mereka menjahanamkan Selangor dengan pengaruh MPBT selangor? Cuba kawan2 fikir sejenak mengapa DSAI membuat langkah kajang selepas MH370 berlaku? Adakah ada agenda nasional utk menarik keluar Khalid ibrahim dari jawatan MB ke CEO MAS nanti??

    Jika benar apa yg dinyatakan salah seorang rakan SB saya...ada perjumpaan sulit antara TG Hadi- DSAI- Datuk Seri Najib di London sebelum langkah kajang bermula...maka benarlah apa yg dinyatakan...dan tidak pelik jika PAS bakal memnerintah Selangor kerana tindak tanduk DAP yg sudah naik junjung... Jangan dikutuk DSAI kerana dia juga antara perencana politik negara...nampak sahaja bergaduh dan sebagainya tetapi di belakang tabir tak semua antara kita yg tahu...

    Berpolitik biar bijak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bang, langkah kajang dibuat sebelum MH370 berlaku

      Delete
    2. Satu Malaysia tau Kajang Move untuk jadikan Anwar MB Selangor.Lepas x boleh jadi calon,nak suruh isteri Anwar jd MB.Kajang Move jd insurans Anwar lepas keluar penjara n lagi bagus kalau PR still bleh perintah Selangor lepas PRU-14.

      Delete
    3. Wei anon 9:51...pungkoq hang la....
      Politik bijak konon...masalahnya hang tu yg tak bijak...teori hang tu tahap lubang taik sj...

      Delete
    4. Langkah kajang dibuat kerana juburi taik teringin nk jd MB Selangor.lpas jd MB dia akn pengaruh semua adun n sogok supaya berpaling tadah.apabila dia dpt majoriti 2/3 dia boleh la jd PM pula.ini adalah strateji dia.akn tetapi Allah x izin n skrg dia melopong.xada bnda Najib nk jumpa dsai paria ni.xguna suku det.
      Apa yg kau merepek ni labu????

      Delete
    5. teori paling bangang dr manusia yg paling bangang maka terhasillah langkah bangang..

      Delete
  5. Tiada penyelesaianñnnnnnnnnnnnnn
    .. perbuatan membabi buta dan gila babi...

    Rakyat selangor ... LU PIKIR LAH SENDIRI

    ReplyDelete
  6. aku rakyat sgor...bukan rakyat sgor yang pelahab jawatan mb,tapi...lu pikir la sendiri...

    ReplyDelete
  7. Kah4...kah4...kah4
    Barua dah pandai berkata2 melayu-islam

    Kah4...kah4...kah4
    Sebijik bunyinya macam Hassan Kayu Jati

    Kah4...kah4...kah4
    Bapak UG mau main sorok2 sama rakyat dan penyokong ya....

    You fire.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah kah kah..... ko nak api ape anjing???

      PAS pun bukan dah pandai sebut melayu-islam ke??

      Dulu nak mengaku melayu pun benci..... muahahahahahahaha

      Delete
    2. oh ye anjing, nenek kipas tak jadi MB lagi ke????

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

      Delete
    3. "Kita (pemuda pakatan) mintalah kepada pucuk pimpinan setiap parti supaya selesaikan segera isu ini bagi mengelakkan ia berpanjangan.

      "Setiap hari, setiap bulan...kelewatan itu akan mengurangkan sokongan (rakyat kepada pakatan), keyakinan rakyat juga semakin berkurangan,"

      - suhaizan karut

      Delete
  8. Kah4...kah4...kah4
    Bapak UG dan pandai "bersetubuh" senyap2 dgn "pelacur" dari umno
    Cuba "main" senyap2 dari pengetahuan pengundi

    Kah4...kah4...kah4
    Dah tahu umno tu "pelacur" shit yg busuk hanyir...masih teringin lagi ye!
    Mmg "barua" besar la tu...

    Kah4...kah4...kah4

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah kah kah kah.... anjing, ko buat lawak ape tu??? Kitaorang tak faham.....

      Apa kena mengena dengan artikel kali ni??? Muahahahahaha

      Delete
  9. Kah4 kah 4 kah4.saya sokong wan azizah jadi mb 100%.
    kah4 kah4 kah4.
    kah4 kah4 kah4.
    kah4 kah4 kah4.
    ada akai fikir le,nama ada di senarai pendek ke.kah4 kah4 kah4 berangan je le.kesian mem boneka.

    ReplyDelete
  10. Tak apa itu terpulang kepada anda untuk menilai benar atau tidak...tapi satu masa nnti anda akan tahu juga...tunggu dan lihat ya...

    Politik anda masih tahap sekolah rendah dan tak mampu mencapai sesuatu yg diluar kebiasaan..

    Maaf sekali lagi..

    Fikir sejenak...tak semua persepsi anda benar dan tak semua persepsi org lain itu silap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg silaplah...

      Delete
    2. fakta sendiri pun kelam kabut, nak suruh orang terima teori mengarut dia pulak

      Delete
  11. Kah4..kah4...kah4
    Shaari dan Hasnul menyokong DSWA utk kuatkan pakatan dikatakan barua oleh TGHH
    TGHH yg cuba "bersetubuh" dgn umno dibuat diam2 dari pengetahuan penyokong dan pakatan yg lain yg boleh mengjancurkam pakatan...mau panggil apa pulak???

    Kah4...kah4...kah4
    Wa kong cibai laaaa....
    Besar punya barua laaaaa...

    Kah4...kah4...kah4

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah kah kah kah... nenek kipas tak jadi-jadi MB lagi??? Bukan minggu lepas nenek kipas tu dah jadi ke??? Terlalu yakin la konon...
      muahahahahahahaha

      Delete
    2. Wa kong lu cibaiiii....
      Klu TGHH puji juburi n setuju dgn apa sja peliwat tu buat lu ckp TGHH bagus tp klu dia tegakkn kebenaran ttg peliwat paria musibat tua lu vkp dia UMN sudah beli.lu betoi2 xdak itu pnjng dlm seluar pnya.itu dua biji pun sudah hilang.akai ada ka??? Kah kuh kih.

      Delete
  12. PAKATAN n TAHALLUF n S/B sama je....dpan partner mngguk smue ok tp DALAM HATI ,,, pukima? sugguh ler dorg ni buat KEPUTUSAN tnpa bgtau aku...sape ktua dlm pktan??tahaluf trbaik adlh BN..ktua adlm UMNO islam n ktuanan MLAYU..

    ReplyDelete
  13. Ekekekkeke...... hari esok pakatan jubo suspen tungu sapa leh jadi mb....

    Seme x dpt tido mlm ngenangkan witt 3 billion yg bakal disapu....

    padan la muka kau rakyat slgor...

    Rakyat zalim berhak dpt pemimpun zalim...

    ReplyDelete
  14. ‘Royal King’ – Sedap Dapat, Duit Dapat , Kereta Pun dapat !!
    KLIK HERE !!

    ReplyDelete

FOLLOW BLOG MiM

ARTIKEL TOP MINGGU INI.