Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Saturday, September 13, 2014

MALU ! PERMULAAN PRK PENGKALAN KUBOR DENGAN SATU PEMBOHONGAN? #PengkalanKubor



Di antara yang dilaporkan oleh HaprakDaily HarakahDaily tentang calon PAS itu:
Wan Rosdi merupakan anak tempatan Kampung Bendang Pak Yong. Pernah mengikuti kursus pentadbiran perniagaan di Tokyo, Jepun pada 1984. seterusnya


Tetapi menurut laporan blogger MyMassa, calon PAS itu :
Beliau mempunyai kod kad pengenalan bernombor '02' yang sah dan nyata adalah kod pengenalan bagi seorang yang dilahirkan di Kedah Darul Aman. 

Belum apa-apa lagi PAS dah kantoi berbohong. seterusnya
Apakah respons PAS dan calon mereka itu?

Apakah mereka akan menafikan laporan di atas atau mengaku mereka telah berbohong kepada rakyat?

Dan jika benar, tindakan PAS itu amat memalukan dan sungguh hina, satu permulaan kempen PAS di PRK Pengkalan Kubor dengan satu pembohongan!

Apakah akan ada pembohongan lagi selepas ini?


19 comments:

  1. Alahai....PAS menipu pulak!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jib gor sumpah x kenal Altantuya

      Delete
    2. memang betul pun dia tak kenal altantuya

      Delete
    3. Pas Sama spt di prk sg limau...
      tak tipu mcm mana nak menang...

      Delete
    4. Aljuburi sumpah tak pernah kenal saiful dan china doll.
      Sumpah jam omega jijah kipas lipas simpan dalam peti bawah katil.

      Delete
  2. isk isk..malunya aku..ni geng anwarnist punya hal laa

    ReplyDelete
  3. kalau pengundi pengkalan kubur ingin orang luar menjadi wakilnya terpulanglah.sebagaimana sesetengah tempat rakyat selangor memilih orang luar mewakilinya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sesetengah tmpt di selangor pengundinya adalah org luar. Bukan anak jati selangor. Kajian terbaru spr menunjukkan 40% pengundi berdaftar di selangor adlah org luar. Kalau anak jati selangor sahaja yg mengundi, jgn harap la PR nak menang. Dulu pernah zaman BN kuat di Selangor, calon BN s.alam adalah org luar. Kami boikot dan calon tu kalah. Peliknya 2 dun menang. Tp parlimen kalah. Kami anak jati selangor tak tunjuk sifat kenegerian kami seperti org kelantan. Tapi...cuba lah cabar seperti sekarang ni kadok naik junjung. Nak bt apa pun tak boleh si aljuburi tu.

      Delete
  4. Laaa. Setakat lahir je apa masalabnya. Lahir kat singapura, tapi tinggal dari kecik kat pulau pinang. Anak tempatan la tu.

    ReplyDelete
  5. Satu lagi kontraktor seperti Che Long di Kuala Besut dulu.... menjadi ahli Lembaga Pengarah Kompleks Perkayuan Kelantan. Belum jadi YB dah jadi ahli lembaga, kalau jadi YB, dia lah LEMBAGA yang tebang balak dlam negeri Kelantan..... cukup kaya macai Husam Musa Pantalon ni nanti...

    Dalam PAS dah tak perlu ustad-ustad ni dah, sekarang cari tauke-tauke yang banyak duit jadi calon lak.....

    Rasuah petrol tak mahu kasi lagi ke??? Dulu kat kuala Besut kasi 3 jam je... nak PRK ni kasi la satu hari lak.... SEDEKAH bukan rasuah, pok nick boleh kasi adjust.....

    KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg lebih terang lagi menteri2 kayakan anak bini dan kaum puak.....guna duit rakyat

      Delete
    2. Jadi betul la aku katakan tu kan.. mula-mula jadi kontraktor, lepas tu jadi YB, kemudian nampak balak... fuh, cukup kaya tu... rakyat bagi makan RM200 sebulan cukup la...

      Delete
    3. Ya betul..
      Kaya mcm pak nuar dan anak pinak laki bini cucu cicit pak nuar..
      skang tgh berusaha nak sebat 3bilion duit rakyat selangor..

      Delete
    4. Anon 10.57. Betul tu, tak caya tanya aljuburi berapa banyak duit rakyat dia dan kaum kerabat dia sapu sejak dia jadi menteri dulu sampai sekarang.

      Delete
    5. "Anwar Ibrahim has created enough trouble to the country"

      Delete
  6. Pembohong tetap salah jangan pulak u turn tuduh orang lain pulak

    ReplyDelete
  7. amno dah dah ketandusan idea, prk tetap milik pas

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah kah kah... macam ko terlalu yakin yang nenek jijah tu dilantik jadi MB dulu kan????

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

      Delete

FOLLOW BLOG MiM

ARTIKEL TOP MINGGU INI.