Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Monday, September 15, 2014

#PRKPengkalanKubor : PAS KESAL ORANG KANAN ANWAR DEDAHKAN RAHSIA PERTEMUAAN TERTUTUP !! #PengkalanKubor

Sebelum ini berlaku tuduhan dan penafian di antara Ketua AMK dan Presiden PAS tentang hasil pertemuan mereka berdua tentang isu MB Selangor.



Rupa-rupanya, perselisihan faham tersebut menular dan menimbulkan masaalah di antara parti di dalam Pakatan di PRK Pengkalan Kubor. 
Pemuda Pas Kelantan menyifatkan tindakan Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Nik Nazmi Nik Ahmad mendedahkan hasul pertemuan antara AMK dan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebagai cubaan mengeruhkan kembali keadaan.

Ketuanya, Ahmad Fadhli Shaari berkata, pertemuan antara ketua sayap Pemuda dalam Pakatan Rakyat (PR) yang bertujuan untuk mendamaikan keadaan dan suasana tidak seharusnya dihangatkan dengan pendedahan tidak sepatutnya.

"Saya terkejut apabila membaca kenyataan dikeluarkan Ketua AMK semalam, yang mendakwa Presiden Pas menyuarakan hasrat untuk mengekalkan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar Selangor dalam pertemuan dengan Ketua Pemuda PKR minggu lalu.

“Apa yang diketahui, ia pertemuan tertutup dan tidak sepatutnya didedahkan kepada umum, lebih-lebih lagi di saat isu Menteri Besar Selangor ini memasuki fasa terakhir,” katanya di sini, semalam.

Menurutnya, Pemuda Pas Kelantan kesal dengan pendedahan yang dibuat walaupun yakin dan menghormati komitmen rakan di dalam AMK yang begitu komited menjaga keutuhan PR.

"Kehadiran Nik Nazmi bersama kepimpinan AMK di Pengkalan Kubor tiga hari lalu cukup memberikan semangat kepada Pemuda meneruskan agenda perjuangan PR, khususnya Pas yang diberikan laluan pada PRK ini.

"Bagaimanapun kenyataan terbaharu Nik Nazmi ini saya sifatkan akan mengeruhkan kembali keadaan kerana tidak semua pandangan yang dikongsi dalam pertemuan tertutup seperti itu didedahkan kepada umum, lebih-lebih jika ia tidak mendatangkan faedah," katanya. seterusnya
Kenyataan di atas sepatutnya menyedarkan kita dan rakyat Pengkalan Kubor, betapa longgar dan hancurnya Pakatan pembangkang yang tidak lagi sepakat.

Bukan itu sahaja, Pakatan pembangkang juga telah dibenci oleh rakyat Malaysia kerana obsesi mereka yang gilakan kuasa tanpa memikirkan rakyat.

Dan PRK Pengkalan Kubor adalah tempat untuk memberi isyarat bahawa rakyat sudah mual dan tidak mahu menyokong Pakatan pembangkang lagi.









20 comments:

  1. Depa tu wayang kulit aja tu…. tapi dorang ingat rakyat bodoh sgt ka??

    Anjing2 PKR Al-juburi mmg bodoh tahap siol...

    ReplyDelete
  2. SETUJU…. KITA DAH MUAL MUNTAH DGN PR (Penipu Rakyat) NI !!!

    P enipu
    R akyat

    P enderhaka
    K epada
    R aja

    ReplyDelete
  3. Anwar Ibrahim yg terbaik !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. KAHKAHKAHKAH…. ADA JUGAK ANJING AL-JUBURI YG MENYALAK !!!

      Delete
    2. Ya memang terbaik.. dia juara kelentong & juara liwat seMalaysia.. kah kah kah..!

      Delete
    3. SEBENARNYA SEMUA ORG SUDAH TAHU YG PKR SGT GOYAH. TAK TAU KENAPA MEREKA MASIH BERSAMA HANYA UTK MEMGHANCURKAN BN. TAPI IANYA SEMACAM CUBA MEMPERTAHANKAN RUMAH TANGGA YG BAKAL RUNTUH KERANA BANYAKNYA KEPINCANGAN. KEPINCANGAN YG TELAH DIKETAHUI OLIH ANAK2 KELUARGA DAN MASYARAKAT. MUNGKIN SEKARANG SELAMAT TAPI BESOK LUSA MCMANA. HANYA BN YG BOLIH MENGAWAL KEADAAN RUMAHTANGGA DGN BAIK.

      Delete
    4. Semua rakyat dah tahu umno dah tak releven buat pengundi di i msia lebih lagi di pangkalan kubor, harap2 PAS dpt kembali kan pgkln kubor menjadi pekan yg bersih dan berpendidikan agama, hidup PAS...

      Delete
    5. patut la selama ini pkr asyik kalah je... penduduk pengkalan kubor nampak pkr ni lagi kotor dan tak berpendidikan agama langsung.....

      Yang pelik, calon PAS adalah kontraktor.. bukan ustad pun... kalau bab duit dia laju la... dah jadi YB nanti, jadi tauke balak pulak... fuh, kayo..rakyat pi mampus la...

      Delete
    6. Adalah tidak wajar utk mengutuk peribadi calun, sedangkan beliau baru shj menjadi calun dan tidak pernah menjalankan tugas sebagai adun lagi. Kita boleh mengutuk parti yg diwakili berdasarkan rekod buruk parti tersebut.

      Delete
    7. kalau ikut amanat haji hadi tak begitu, kita boleh kutuk dan londehkan calon sebelum orang itu jadi pemimpin kita nanti. Sebelum nasi menjadi bubur katanya

      Delete
  4. MENTALITY KINDERGARTEN, MANA PANDAI SIMPAN RAHSIA.
    A BIG DISGRACE....

    ReplyDelete
  5. nuar taik.....

    esok pakat ramai2 celebrate 16/9.....jom........sapa yg nak tikam nombor ekor tu.....bole la tanya ketum.......dia ada nombor.....

    ReplyDelete
  6. 16 tarikh sabah & sarawak keluar
    Tinggal la a ngok dan macai jd pembangkang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian pada kamu ni sih.klu nk keluar bkn skrg.dh lama dh diaorng buat. kenapa nk tunggu juburi masuk pnjara bru nk keluar.xkah melopong si juburi nk jd PM.puihhhhhh.

      Delete
    2. tarikh tu sejarah sabah dan sarawak keluar mengundi masuk malaysia kan....

      ya, ya.. kami setuju... yang tinggal hanya macai ngan ngok pembangang macam PKR, PAS dan DApig...

      Delete
  7. Pls look out for this FB Account of Chen Hi. Dia kutuk rabak Dr M..

    ReplyDelete
  8. Dr M patut dikutuk pun, bwa sial

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat sabu lagi sial... bawak bala untuk PAS di Selangor...

      Delete
    2. Tun M bawa sial untuk PAS, DAPig. 22 tahun mereka tak pernah menang PRU peringkat pusat.....

      Delete
  9. Inilah bayaran yg perlu dibayar apabila membolehkan berkawan dgn setan..akhirnya setan lah yg memperdayakan ... Nampaknya ... tiada pelajaran dapat dimenafaatkan... kerana masih mengharap setan dapat memberi.. kemenangan... sungguh memualkan... atau mungkin sudah tertutup pintu hidayah...rapat..rapat. Kita doakan moga mereka masih diberi ihsanNya dan dibuka pintu hidayah..

    ReplyDelete

ARTIKEL TOP MINGGU INI.