Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Wednesday, September 17, 2014

TERKINI ! ANWAR IBRAHIM KENA MAKI !

Rupa-rupanya, Anwar Ibrahim dikritik hebat oleh wakil PAS di Muktamar mereka.


Lihat video di bawah :




Tetapi, inikah sahaja yang mampu dilakukan oleh PAS? Borak kosong tiada value kerana mereka tidak akan berani melakukan lebih daripada borak sahaja?

PAS perlu mengambil jalan terakhir dengan keluar dari Pakatan. Inilah pendekatan yang dinanti-nanti oleh rakyat dan kebanyakan penyokong PAS setelah melihat Majlis Syura dan Presiden PAS diperkotak-katikkan secara terbuka.
Timbalan Mursyidul Am PAS Datuk Haron Din menyeru agar Dewan Ulama PAS meneliti sama ada kerjasama politik dalam Pakatan Rakyat perlu diteruskan demi mengelakkan fitnah ke atas pemimpin utama parti Islam itu.

Berucap dalam Muktamar Dewan Ulama hari ini, Haron berkata "setiap hari ada fitnah" yang dilemparkan kepada Majlis Syura Ulama, presiden PAS dan semua anggota PAS.

Beliau yang menyifatkan PAS menghadapi "suasana politik yang gawat" pada ketika ini berkata, PAS perlu mengambil jalan terakhir dengan keluar dari Pakatan sekiranya syarat kerjasama itu tidak dapat dipulihkan - seterusnya
Bagi MiM, cadangan hanya akan tampak real jika PAS benar-benar keluar daripada Pakatan, once and for all. Bercakap kosong sahaja tanpa tindakbalas yang sebenarnya akan menyebabkan rakyat bertambah mual dan marah kepada PAS dan Pakatan. 


32 comments:

  1. SATU LAGI WAYANG KULIT PASpispus !!

    ReplyDelete
  2. Bukankah muktamar PAS selama ni umpama medan NATO - No Action Talk Only...

    Dalam muktamar berdetum detam sembang macam-macam, tapi bila dah habis muktamar, kemajuan mereka macam tu la juga. Kritik, sindir, maki je KetUm, tapi bila di luar, batang tubuh itulah yang mereka sanjung.... HIPOKRIT..!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Betul…. hipokrit je depa tu!!

    ReplyDelete
  4. Bila mat syabu nk mngerjakn haji? Umur dh tua, jawatan ke 2 plg tinggi dlm parti Islam. Malu la...timbaln presiden umno pun dh haji tp timbalan presiden parti Islam Malaysia blum haji dan masih main pondok2 lg... duit bnyk dh dapigs bagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam bro, setahu aku mat sabu dah pernah pergi Mekah mengerjakan haji. Tahun bila, Wallahu a'lam....

      Tapi kalau Al-Juburi aku berani cakap, dia memang tak pernah kerjakan haji. duit banyak, terbang sana sini, tapi ke Mekah mengerjakan haji langsung tak pernah... mungkin bagi dia belum sampai seru kot....

      Delete
    2. Haji belum tentu selamat. Cuma kita doa Haji Hadi, Haji Najib, dan Haji Mat Sabu (kalau dia dah pergi buat haji di Mekah - bukam di Qom Iran) dan semua haji haji dan semua Muslimin dan Muslimat ampun Allah swt pada hari qiamat.

      Delete
  5. DEPA NI KUAT BORAK AJA…. BUKANNYA BOLEH PERCAYA !!

    ReplyDelete
  6. Sanggup mereka maki 'anugrah tuhan'?.Dulu kan main belanya si peliwat tu,dah teran-terang main cinadol dan ada sperma dalam anu Saiful pun mereka kata peliwat tu di fitnah.Sekarang bila Pas sendiri dah kena liwat baru mereka tahu,celakanya si peliwat tu.

    ReplyDelete
  7. Cakap berdegar degar mcm nak runtuh langit.apa yg puak ni blh buat...sekadar ckp sj lps tu sorak2 lps tu blk.tak ada hasil satu apa pun...

    Ni lah jadinya bila yg bodoh dipimpin oleh org yg bodoh jgk....yilekkkkkk...

    ReplyDelete
  8. Bila orang umno menerangkan siapa anwar tak nak percaya... Kata fitnah n zalim pada ketum.... Sekarang baru kenal siapa anwarkan.... Patutnya ulamak boleh dapat ilham atau makrifat setiap orang diddmpingi.... Tapi entahlah .... Ulamak ke tok guru2 tu? Atau sama naik aje nafsu dunia nya?

    ReplyDelete
  9. Betul ke PAS perjuangkan Islam? Nampak gaya nye, PAS dah nak jadi macam UMNO bila ramai golongan "profesional" dah kuasai jawatan dalam PAS. Maka elok lah kita terus sokong UMNO.....yang lebih berpengalaman.

    ReplyDelete
  10. Kenapa hari ni baru PAS bising..? Kenapa selama ini, atas dasar 'tahi-lu kat sisi', apa2 sahaja yang Anwar buat , puak2 PAS dok diam sahaja..? Bab kalimah ALLAH, bab ChinaDoll, bab Cincin Rosmah, bab Altantuya, dan segala apa yang PKR, khususnya yang di bawa oleh Anwar, puak2 PAS samaada menyokong atau diam membisu..??

    Jawabnya...; Hari ini baru PAS ada sedikit kecerdikan.. Selama ni Sentiasa menghalalkan cara.., asalkan dapat duduk di kerusi empuk..

    Nah.. Sekarang, ambil laa... Bergaduh laa 7 hari 7 malam pun... Geng ulamak PAS ternyata sudah tiada pengaruh lagi. Anwar sudahpun menguasai PAS..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selagi UMNO dibawah pimpinan Najib, jangan saudara konfiden sangat.
      Kalau dia bolih khianat bangsanya sendiri dgn membela musuh Islam dgn sikap tidak ambil tahu darihal isu isu besar yg melibatkan bangsa Melayu, bolih jadi tidak ada beza diantara kedua "pemimpin " itu?

      Delete
  11. Anuar tkkan pergi haji sampai mati,bukan tak sampai seru,tapi takut sebab saiful dh bersumpah depan kaabah.takut mengerekut disambar petir.

    ReplyDelete
  12. Anwar ni anak didik yahudi. Nmpakya taktik yahudi telah bjaya mmesongkn pas mgikut kehendak misi yahudi ie; nama jer parti Islam tp prinsip, pmikiran, tindak tanduk adalah yahudi. Sbb tu d bwh pengaruh anwar, pas mhalalkn kalimah Allah s.w.t dguna oleh kapir, bible bhs melayu dsokong, zina dan liwat serta mkn babi dpandang remeh, mbisu bila Islam dhina....dsb

    ReplyDelete
  13. Bagus PAS sudah BEROTAK dan tidak lagi seperti babi @ LEMBU suruhan Keluarga Anuar & Kit Siang..

    Sesungguhnya menCALONkan Bini Sendiri perkara yg BODOH dilakukan AnWAR selepas LIWAT ( jika benar beliau liwat)..

    Memang Bodoh..& Ridiculus kata Hannah Yoeh

    ReplyDelete
  14. PAS tak pasti akan keluar dari PAKATAN. PAS marah dengan sikap anwar. Betul aku pun mual dengan KETUM tu. Tapi masalah UMNO pun ada. Najib lembik dan dah banyak ikut cakap cina tu apa yang kita nak buat pulak dalam PAU nanti?

    ReplyDelete
  15. anytime je pas buleh U-turn....depa semua tu golongan munafik.

    ReplyDelete
  16. PAS suka buat pusing- U . Baik tukar nama jadi PASU !!!

    ReplyDelete
  17. Nampaknya 100% pengikut blog MIM mahu Pas tinggallkan PR. Kalau tak ada usual dari perwakilan MAP kenapa tidak TGHH atau TGHD sendiri buat usul, kemudian bahas, pastu buat undian. Saya yakin 70% perwakilan mahu Pas keluar PR. Says optimis 70% perwakilan berada dibelakang Majlis Syura Ulamak.

    Kami yang bukan ahli Pas rata2 mahu Pas keluar PR & kami menyokong Majlis Syura Ulamak meragui ketulusan DAP & PKR terhadap Pas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu cpat lupa....

      Lpas pru 12 dulu...hj hadi dah cadang UG....

      Tapi kene tempelak dgn pewakilan muktamar...

      Kalau kump ulamak kuat dah lama hj hadi dpt endorsement muktamar dulu.....

      tapi skrg kenapa tghh kene pre empt dulu???

      Sbb npk sgnt kump ulamak x kuat mana....

      Kalau buat undian 70% akan tolak UG...

      Delete
  18. bergaduh lah sesama sendiri daripada membela nasib rakyat...satu hari pasti melayu akan jatuh tersungkur. kata ungku aziz melayu suka bergaduh tak mungkin dapat bersama,tgk,FAM,BAM,persatuan hoki negara,sepak takraw,lumba basikal,management tak ada maufakat,prestasi jatuh..anak muda ramai tak ada kerja,kos sara hidup meningkat,hutang negara cecah 650 billion..bergaduh lah pecah belah sesama sendiri.5 tahun akan dtg tak tahu apa jadi..berkat Allah swt jauh sekali.islam di negara arab kuat bergaduh tak akan kita nak ikut sama..5 tahun lagi kita akan sama2 lihat.how far we can go.

    ReplyDelete
  19. Ramai yang bagi komen dalam ni macai UMNO (BN) @ UG, Pasal memaki tu memang hobi mereka, hobi PAS jugak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memaki ni hobi pembangkang.kamu celik mata n minda sikit.

      Delete
    2. Betul pembangkang kat selangor kan kuat memaki..

      Delete
    3. Pukimak lu la, macai haramjadah penjilat puki AL JUBURI.

      Macam tu ke?

      Delete
  20. Pas perlu kekal dlm pr supaya senang di tumbangkan pru14 nanti.

    ReplyDelete
  21. harap harap paa jgnlah keluar pr. jilatlah qnwar tu puas puas

    ReplyDelete
  22. muktamar adalah medan untuk menunjukkan suara siapakah yang paling lantang. lagi lantang, lagi bijak memainkan isu maka lagi cepatlah naik anak tangga pimpinan. jangan nak hairan selepas ini, sebaik muutamar selesai maka adegan comolot pas-pkr-dap akan berterusan. berani dalam dewan yang disewa je, bila keluar dewan, happahpun tarak...!!!

    ReplyDelete
  23. Masalah x akan selesai dgn pas keluar pakatan.....

    Masalah hanya dpt di reset semula kalau pas berani sebut anwar seorg peliwat....

    Besar implikasi pada pemikiran puak2 jumud pas kalau presiden sebut anwar seorg homoseks tegar....

    Berbanding skrg yg terkapai2 cari justifikasi utk x mau bekerjasama dgn anwar lg....

    Penyokong2 pas rata2 keliru.... yg x dak internet di kg2 masih terpinga2.....

    Yg ada internet dibandar2 masih malu2 nak tgk blog pro bn nak tau hal sebenar....rata2 cuma layari blog pembangkang kegemaran masing2...

    Yg jadi masalahnya.... blog yg di bayar anwar serang pas bertali arus dan beri gambaran mereka lah yg teraniaya....

    Bdak2 pas terpinga2 dan termakan dakyah redbin dan anwar yg doktrin mereka hari2....

    Pas x akan mampu bertahan dan akan roboh sekelip mata....

    Pemimpin pas mesti ada keberanian utk sebut anwar seorg peliwat tegar...



    ReplyDelete
  24. Dalam muktamar macam panglima gagah perkasa, tapi bila bersama parti PKR dan DAP, menikus dan menjadi kuda tunggangan, dahlah gitu, tak reti melawan, sampai Dr Hassan Ali yang tiada kesalahan pun sanggup disingkirkan

    ReplyDelete
  25. Kecewa dgn Hadi Awang. Dalam ucapan do muktamar nampak macam nk bg warning kat PKR dgn DAP agar jangan buli Pas. Tapi gaya bahasanya terlalu beerhemah macam tak yakin Pas boleh hidup tanpa bantuan PKR dan DAP. Apa ni, jantan lah sikit , jangan lah bapok sangat.

    ReplyDelete

ARTIKEL TOP MINGGU INI.