Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Tuesday, September 16, 2014

TERKINI! KECOH & PROTES KELUAR DEWAN DI MUKTAMAR PEMUDA PAS !

Menggemparkan! Protes berlaku di Muktamar Pemuda PAS.



Anda baca :
Kira-kira 50 perwakilan Pemuda PAS keluar dewan muktamar dewan tersebut ketika Timbalan Presiden parti itu, Mohamad Sabu menyampaikan ucapannya.

Mereka memakai jaket bertulis 'kami bersama Presiden dan Majlis Syura.'

Mohamad Sabu, yang lebih dikenali sebagai Mat Sabu, tidak sehaluan dengan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan ulama PAS berhubung isu menteri besar Selangor - MK
Sungguh memalukan!

35 comments:

  1. Orang PAS baru sedar apa yang UMNO cakap tentang Mat Sabu sejak dari sebelum PRU-12 adalah benar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SEPANJANG UMUR PAS MEREKA ASYIK MENYALAHKAN UMNO SAJA. SEKARANG MUSUH DEPAN MATA MEREKA TAK NAMPAK. NAMPAK GAYANYA ANWAR DAH BERJAYA MEROSAKAN PAS.

      Delete
    2. selagi mnusia mat sabu ini ada dalam pas selagi itulah pas tak akan berjaya,kerana mat sabu punya hati sangat busuk...semua kerja tidak iklas hanya mementingkan perut dia saja...jahanam sabu

      Delete
  2. lanjutannya, pas akan terpecah dua. satu pas asal bersama ulama dan satu lagi pasma bersama pemimpin plural dan liberal dikepalai mat sabu. peristiwa hebat perpecahan ini akan berlaku tidak lama lagi. pasma dan meluap2 marah dan tak sehaluan dengan kumpulan ulama yang tidak menyokong wan azizah sebagai mb selangor. pasma juga akan memaksa pas keluar dari pakatan rakyat, dan peranan pas akan diambil alih oleh pasma. tunggulah sehingga pasma berdaftar sebagai sebuah parti politik...

    ReplyDelete
  3. Patut pemuda pas yg celik membaca boikot presiden pas ....

    Sbb presiden pas la yg beri pelindungan pd peliwat tersohor...

    Dah di beri peringatan berkali2 dlm al quran tentang kaum sodom yg dikirim hujan batu dan diterbalikkan....

    Sebagai peringatan pd umat manusia zaman berzaman...

    Tp presiden pas rasa dia lg ceredik dari Allah swt telah beri pelindungan pd peliwat....

    Kunun tahaluf siyasi dgn lindungi perilaku peliwat utk meraih undi....

    Allah swt x kesian pon pd peliwat tp presiden pas boleh kesian dan beri pelindungan....

    yg rosakkan pas ialah presiden pas dan peliwat.... yg dah liwat seme pemikiran rakyat msia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bang..tolong tarik break sikit

      presiden PAS TGHH orang yg terakhir dalam PAS yang menyokong al juburit, peringkat awal reformasi, dia tidak bersama2.. tetapi parasit yg diternak oleh al juburitlah yg menyebabkan muktamar mengambil ketetapan untuk menyokong al juburit, di cadang oleh parasit dan disokong oleh parasit dan mereka yg telah dijangkiti virus DNA al juburit !!! Berapa kalai orang tua kelantan itu 'langgar' presiden semata mata untuk menjayakan rancangan parasit al juburit dan masa itu telor orang tua kelantan itu dalam gengaman hussam, si bapak parasit Kelantan !!

      Kita harap sekrg president ada kekuatan dgbn bantuan Allah untuk menhancurkan kekuatan parasit yang memiliki virus DNA KETUM al juburit celaka itu !!

      Delete
    2. SENANG BUAL!!

      PAS MUNAFIK BOLEH GI MAMPOS!!!

      Delete
    3. YG MENGHANCURKAN PAS ADALAH NIK AZIZ DAN HJ. HADI. KEDUA2 ORANG NI YG ASYIK MENYERANG UMNO SEPANJANG KEPINPINAN MEREKA. SEKARANG AHLI2 MESTI CAMPAKAN KEDUA2 ORANG INI TERMASUK YG MENYOKONG ANWAR.

      Delete
  4. Tghh nak uturn dah terlambat. Pas dah dikuasai anwar completely. Kump ulamak dah tak kuat mana. Perancangan anwar nak kuasai pas bukan sari dua. Dah berpuluh tahun strategi ni. Husam musa tu memang org anwar yg diserap dlm pas masa zaman fadhil noor lg. Ulamak pas saja yg buta kunun perasan kuat padahal pelembagaan pas yg kurangkan kuasa presiden ke ajk pas pusat.dulu.atas perancangan anwar. Skrg 80% ajk pas pusat dah dikuasai oleh anwar. Pas hanya menunggu saat rebah saja.

    ReplyDelete
  5. ahli pas cuma baca kitab harakah, kiblatnya cuma presiden kayu dan mursidul sampah khalifahnya anuar dan guan eng, tu ler jadinya otak beku serupa kuda kayu, dunia makin hebat dan maju takuk ahli pas dok takuk kolop, padalah dunggu tak habis-habis. bermuktamar, berseminar apa yg dia bincang??? tak lain nak tumbangkan UMNO jer yg dia nampak. lain hal pekung dalam jubah pemimpin dia tak ambil peduli, usahkan nak fikir memajukan islam, bangsa dan ekonomi negara, masing2 tunjuk ego dengan bulan hijau tak sudah.

    ReplyDelete
  6. Nanti Ko kirakan pulak berapa banyak kerusi kosong semasa TGHH berucap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baling Kerusi macam PiGayR lagi bagos!!

      PAS/PKR Parti Melayu Sial Anak Haram!!

      Delete
  7. Betul tu. Dlm hati ada api sebab tu tak blh fikir panjang. Dendam dan dengki dgn Umno berpanjangan walaupun dah mcm2 kebaikkan Umno tunjukkan tapi mereka tetap tidak puas hati. Tapi peliknya pemberian Umno mereka rebut dgn gelojoh. Malu kadang2 tgk bila pgi ambil brim. Mereka yg dulu beratur dan disekolah2 yg ramai penyokong pembangkang kalau ada pemberian dari kementerian mereka juga berebut2. Cakap tak serupa bikin.

    ReplyDelete
  8. Akibat peliwat, kini PAS berantakan....

    Ini juga kifarah kepada PAS kerana mereka lupa apa yang mereka sendiri katakan dulu.....

    "MENGUNDI ANWAR IBARAT MENEMPAH BILIK NERAKA"

    Kini, rasakan sendiri....

    ReplyDelete
  9. Mat Sabu telah melihat penentangan daripada ahli-ahli PAS sendiri. Malah sewaktu dia sedang berucap, perwakilan-perwakilan turut menge'boo' Mat Sabu.

    ReplyDelete
  10. President yg hangpa angkat naik xmau nak respect!!!!!
    Ketum yg cipta jawatan Dan lantik diri sendiri hangpa junjung sampai takmmau.
    Bila nak insaf & taubat?

    ReplyDelete
  11. Dulu kalut tuduh umno tolak ulama.. Pas paa.. HamPas

    ReplyDelete
  12. Dewan tu boleh muat seribu lebih stakat 50 org bangun dan blah tak perasan pon. Pas dah dikuasai oleh remote control anwaranis dan guan eng. Percaya lah. Duit mereka lagi kebal lagi ucapan presiden pas dan kump ulamak.

    ReplyDelete
  13. Inilah akibatnya apabila Nik Aziz dan Hadi Awang terlebih kuat tepuk air di dulang bukan lagi terpercik ke muka malah terpancut terus.

    Terlalu sangat ikut rasukan Husam dan Mat Sabu menghina UMNO. Pada hal tujuan sebenar mereka adalah untuk menghimpun seberapa banyak pengikut untuk mencapai matlamat mereka.

    Ilmuan yang hebat2 seperti Ustaz Nasaruddin, Hasan Ali dan ramai lagi telah di fitnah hingga terbuang begitu sahaja. Orang yang cetak dan dangkal ilmu agama seperti malaun2 2 orang itu dijunjung hingga tahap dewa. Mampuslah PAS macam ini.

    ReplyDelete
  14. Meloyakini yang laporkan.... karang ada anjing pr menyalak tulis tu semua fitnah dari utusan atau tv3... kita tengok nanti

    ReplyDelete
  15. nama Mat Sabu memang sesuai dengan mengeBOO! ... dan lembu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. MAT SA"BOOOOO"

      MAT SABAUBURIT

      Delete
  16. Kah4..kah4...kah4
    Pemuda PAS pun dah tertelan pil kuda juga kot
    Ikut la perangai Presiden Yaser Arafat Pas tu
    Ikut lah perangai Umno tu

    Dah tahu umno tu Shit....ikut jugak
    Biul betoi

    Letak jawatan aja lah wahai yaser arafat presiden pas...
    Dah muak dah kita org dgn perangai tu
    Terus terang ajalah UG tu mmg tujuan kamu

    Mcm siul ja kita org tengok kau wahai yaser arafat pas

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah kah kah kah... mat sabutoh kene sabotaj???

      O, tidak.... pencacai taik PR kata yang keluar tu pergi solat Asar. berbaik sangka sikit la anjing pr..... muahahahahaha

      Delete
    2. Ucapan bermula jam 4.40 ptg.

      Asar di Batu Pahat jam 4.06 ptg.

      Apejadahnya lewat pergi solat, dah tahu mat syabun nak bagi ucapan. Sekadar alasan nak tutup bau tahi pas.......

      Delete
    3. Maaf, Asar di Kota Tinggi jam 4:03 ptg

      Delete
    4. Kan dah menyalak anjing pr mintak tulang babi.

      Delete
    5. Confirm, anjing pr to mesti dari perwakilan pondan PKR. Bila dia komen, macam boleh nampak style sama macam fizi aaawww. Satu geng LGBT kot!

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH

      Delete
  17. Aku terbaca kat meloyainsider tadi, muktamar pas kali ni bersidang di Kota tinggi, Johor???

    Kah kah kah kah kah kah kah.... BODOH betul MOHD FARHAN DARWIS (wartawan MI), buta tempat...!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lokasi muktamar kali ini berlangsung di hadapan Bandar Universiti dan berdekatan dengan Universiti Tun Hussien Onn Malaysia (UTHM).

      Namun, untuk muktamar dewan-dewan masih tidak berubah iaitu Dewan Ulamak kekal di Kulai, Dewan Pemuda di Dewan Chun Moi, Kota Tinggi dan Dewan Muslimat di Pulai Spring Resort.

      Delete
    2. baru aku tau.... hahahahahaha. Venue persidangan paling pelik dalam dunia....

      Delete
  18. Cukuplah menghentam ,biarkan mereka bertenang dan mencari halatuju yg betul.Biarpun ianya tidak bersesuain dgn Umno ,asalakan matlamat mereka ugama,bangsa dan negara.Pupuklah sedikit rasa ingin bersatu diantara kita sesama Melayu dan Islam.Ini tidak akan berhasil jika kita terus menghentam,baik Umno menghentam Pas atau Pas menghentam Umno ,keud-duanya tidak sesui dgn kehendak Islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inikah dikatakan matlamat mereka untuk ugama, bangsa dan negara?????

      Walaupun menyedari Pas dilayan bagaikan 'melukut di tepi gantang' dalam pakatan pembangkang yang turut dianggotai oleh Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP, Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu hari ini secara terbuka mempertahankan kerjasama tersebut.

      Beliau menegaskan sungguhpun terdapat perbezaan pendapat dalam kalangan parti-parti pakatan pembangkang tetapi kerjasama tersebut akan dipertahankan kerana matlamat untuk menjatuhkan UMNO kekal sebagai keutamaan.

      "Perbezaan pendapat dalam sesuatu pakatan adalah perkara biasa namun untuk menghadapi UMNO kita tidak akan sesekali merosakkan hubungan yang telah terjalin sejak beberapa tahun ini.

      "Jangan cuba kenyit mata, kalau mereka (UMNO) hulurkan tangan untuk bersalam kita akan menampar tangan itu," katanya ketika berucap merasmikan Muktamar Dewan Pemuda Pas Pusat, di sini hari ini.

      Menurut Mohamad yang lebih dikenali sebagai Mat Sabu, Pas boleh berbincang dengan UMNO berhubung isu-isu tertentu tetapi bukan untuk menjalinkan kerjasama politik kerana buat masa ini mereka kekal bersama pakatan pembangkang.

      "Kita (Pas) mungkin berbeza pendapat dengan ahli keluarga dalam pakatan (PKR dan DAP) tetapi jangan sampai hilang kawan kerana perkara itu akan memberikan kekuatan kepada musuh," katanya.

      Mohamad sebelum ini dilihat antara pemimpin Pas daripada golongan bukan ulama yang paling lantang mempertahankan kerjasama dengan PKR dan DAP, walaupun ada desakan oleh ahli-ahli Pas di peringkat akar umbi supaya tahaluf siyasi tersebut dikaji semula kerana ia dikatakan tidak menguntungkan parti itu dari segi perjuangan Islamnya.

      Delete
  19. Patut pun umno hentam pas.dulu2 umno kata jangan berkawan dgn dajal tk mau dengar.itu yg di julang.sekarang kalu betul matlamat dia ugama,bangsa dan negara,perbetulkan apa yg di fitnah sebelum ini.jelaskam video itu bukan besi, anuar itu kaki depan dan belakang.tk salah dedahkan keburukan seseorang demi ugama,bangsa dan negara supaya ahlul ahlul tolol pas tidak lagi menyokong peliwat tegar.

    ReplyDelete
  20. Kesian PAS, parti yang ramai penyokong setia pukal tetapi mempunyai pemimpin yang lemah dalam berpolitik sehingga parti dilacurkan oleh ahli PAS penyokong PKR. Termakan hasutan parasit dalaman PAS sehingga dimomokkan musuh sebenar adalah UMNO, yang sebenarnya ada dalam selimut dan dah sampai peringkat Timbalan dan Naib Presiden. Sampai sembahyang hajat pun mohon hancurkan UMNO, apa punya Islam PAS. Kesian Dr Hassan pejuang sejati Islam disingkirkan, Ahli-ahli PAS yang bahalul. Lihat sahaja cara Ketua Pemuda PAS berpolotik, akhirnya dimainkan sahaja budak hingusan PKR. Bertaubatlahdan kembalilah kepangkal jalan. Jemput semula Dr Hassan Ali dan mantapkan Ustaz Nasha..

    ReplyDelete

ARTIKEL TOP MINGGU INI.