Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Thursday, September 18, 2014

TERKINI ! PIHAK ISTANA SELANGOR BIDAS ANWAR IBRAHIM !



Hari ini, pihak istana Selangor telah mengeluarkan kenyataan akhbar yang menafikan kenyataan Anwar Ibrahim kononnya 'amalan menghantar satu nama calon Menteri Besar kepada Sultan Selangor merupakan satu amalan sejak negara mencapai kemerdekaan pada 1957'

Anda baca kenyataan akhbar 4 muka surat istana Selangor :




Pihak istana juga menyarankan agar Anwar Ibrahim tidak mengeluarkan kenyataan yang mengelirukan masyarakat dan menjejaskan imej DYMM Sultan Selangor jika tidak mempunyai fakta yang tepat.




17 comments:

  1. Anwar memang ejen yahudi laknatullah! GET THE FUCK OUT OF SELANGOR AND BRING THE 2 CUNTS WITH YOU!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No....take one old cun't but leave one ok cunt. ..

      Delete
    2. Zaman anwar berkuasa sultan terpaksa menjelaskan kpd rakyat yg tak pernah berlaku sblm ini.. Sultan telah diheret kedlm politik..

      Delete
  2. ADOIII......MALUNYA !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau malu ke dia. Bukan dia saja tapi satu keluarga sama.

      Delete
    2. Anak beranak kaki penipu apa bak kesah...
      nurul izah kalah di mahkamah sebab menipu...
      bapak borek anak rintik le..

      Delete
    3. peliwat, penzina, pembohong, penipu, pengencing tu mana ada perasaan malu. Kemaluan bengkok dia pun satu dunia dah tonton...... cukup haram jadah....

      Delete
  3. Lepas ni boleh dengar macam mana Anwar spin isu ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anwar mungkin tak spin secara langsung, tapi macai-macainya akan kata Sultan ikut telunjuk UMNO.... penyakit GILA B.A.B.I yang tak boleh diubati lagi....

      Delete
  4. SEBAB SETITIK NILA ROSAK SANTAN SEBELANGA. SEBAB SEEKOR SETAN HABIS KUCA LANA SEBUAH NEGERI.

    HAPUSKAN HANTU SETAN TU....INSYAALLAH AMANLAH NEGERI DAN RAKYAT.

    ReplyDelete
  5. Awatlah si mamat-SODOM-KELAWAR ni jahat sgt?! KURANG AJAQ betul - asyik MRNGHINA/MENGGERTAK DYMM Kesultanan Islam/Melayu kita! Apalah si AG-LIBERAL-PENGKHIANAT-yg. patut diPECAT-lama dulu lagi tu buat?!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  6. Mana dia tahu malu. Bukankah malu itu sebahaguan drpd iman. Kalau dia beriman takkan dia sontot si Saiful.
    Lihat saja sekarang ni. Majoriti rakyat negara ini dah tahu dia punya tembelang sebagai peliwat. Tapi kerana dia tak punya malu, sadin jer dia tunjuk muka pada umum. Kalau orang yg tahu malu, dah lama tak keluar rumah atau tinggalkan negara ini.
    Adakah dia buat macam tu?
    Itulah bukti seorang yg tak tahu malu. Kulit muka tebal.

    ReplyDelete
  7. Kenapa laaa akta hasutan boleh tak terpakai pada si bagidol sorang nih! Sampai sekarang masih bebas mengahsut!

    ReplyDelete
  8. Madey kuty pun ckp bagi satu nama tak nak tegur ka?? Pondan la!!

    ReplyDelete
    Replies

    1. MADAYKUTY SIAPA ? KO PUNYA NENEK KE ?

      Delete
    2. Tun M bagi satu nama dari parti BN.

      Sultan tak pernah mintak banyak nama, jadi betul la tindakan Tun M tu....

      Yang Al-Juburi ni pulak, sultan dah mintak lebih dari dua nama..... tapi sebab dia tu BODOH dalam matematik.... orang mintak lebih dari dua, dia pergi bagi SATU...

      Budak tadika lagi bijak dari Al-Juburi ni....

      Delete
  9. Itu majoriti sokong.ini pas pis pus nk kan khalid,bukan nenek jijah.

    ReplyDelete

ARTIKEL TOP MINGGU INI.