Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Monday, September 08, 2014

TERKINI ! SULTAN SELANGOR DUKACITA KERANA PKR & DAP BIADAP & DERHAKA !

Laporan terkini tentang krisis perebutan jawatan MB Selangor.

Sila baca : 



Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah dukacita dengan tindakan Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP yang ingkar terhadap titah baginda apabila hanya menyenaraikan satu nama untuk calon menteri besar yang baharu.

Tindakan kedua-dua parti itu menggambarkan mereka biadab kepada institusi raja dan merupakan satu perbuatan derhaka kepada baginda - UM
Sultan Selangor sudah menyatakan dukacita dek kebiadapan dan perbuatan derhaka PKR dan DAP kepada baginda. Sepatutnya, seluruh rakyat Selangor mesti bangkit menyokong baginda Sultan dan sama-sama mengutuk keras tindakan biadap DAP dan PKR.


Perkara ini bukan remeh temeh tetapi satu kemestian untuk disuarakan oleh seluruh rakyat Selangor.

Malah, Anwar Ibrahim, Lim Kit Siang, Lim Guan Eng dan seluruh kepimpinan PKR dan DAP patut meminta maaf kepada baginda.

Tetapi bukan itu sahaja. DAP dan PKR patut diajar dengan menolak calon-calon mereka jika berlaku Pilihanraya negeri dan pada PRK 14 yang akan datang.

Dan jika rakyat Selangor sayangkan Sultannya, PKR dan DAP patut ditolak habis-habisan sebagai pengajaran supaya hormat dengan Sultan Selangor.
  

81 comments:

  1. korang memang tau kan, china mana hormat kat raja melayu. Anwar pulak korang jangan layan sangat, kesian dia, dia kan gila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ISA-Islam Style America, terima kasih peem.

      Delete
    2. bukan ISA- ikut suka Anwar ke???

      Nenek jijah dah jadi MB ke anjing??

      Delete
    3. Anwar n PR telah mewujudkan satu masyarakat celaru dlm msia ini.. Mrk mengajar rakyat tidak hormat dgn undang2.. Tidak hormat pd raja, sapa yg tdk sekepala dgn mrk maka org itu layak di carutkan.. Mrk carutkan pemimpin, mrk carutkan hakim, mrk carutkan penjawat awam, mrk carutkan raja melayu, mrk carutkan ulama, mrk carutkan undang2..semua mrk carutkan..
      Rakyat diajar menjadi outlaws, undang2 tdk perlu di ikuti mrk beraja dimata bersultan dihati.. Rakyat msia menjadi barbarians.. Peliwat, penzina, penderhaka diangkat sbg pemimpin sbg imam.. Kalau dah pemimpin sebegitu rupa bagaimana pula penyokong mrk?
      Najib walaupun tdk sempurna ttpi punya akhlak sbg pemimpin tdk tau mencarut membabi buta, menyumpah seranah jauh sekali berbanding pemimpin PR yg pandikutty menjadi zikir mrk..

      Delete
    4. HATI KEJAM MCM ISRAEL NAK BUAT MCM MANA. CAKAPLAH APA PUN SETAN DAH BERTAHTA DI HATI. PEDULI APA DGN ORG ISLAM. JANJI DPT APA YG DIHAJATI WALAUPUN MENGADAI MARUAH AGAMA DAN BANGSA

      Delete
  2. Kedaulatan raja-raja,hak istimewa orang Melayu dan kedaulatan Islam hanya boleh di pertahankan jika Melayu Islam bersatu.Tapi keadaan sekarang menunjukan ianya sesuatu yg sukar di capai,Penokong Umno0 dan Penyokong Pas masih seronok berbalah,mereka sering mengetawakan dan mempermainkan pihak mana yg di timpa masalah dan musibah,tiada simpati dan tidak ada persaan salim memahmi antara satu sama lain.Sebab tiu walau pun Pakatan berpecah,ianya tidak memberi apa-apa menfaat untuk orang Melayu,selain hanya seronok melihat musuh agak lemah buat seketika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Islam America dan Islam Arab mana boleh bergabung kat msia kini, cina dap pun tertawa kan kita.

      Delete
    2. Khalid gereja kata boleh, sebab dia belajar dulu pun kat Amerika. Tu sebab kalimah Allah pun Yang Biadap Khalid Gereja kata orang bukan Islam boleh guna, ikut suka hati dia je la.....

      Delete
  3. Kita kena hati hati. Kalau dun bubar yang akan menang besar dap. Silap silap dia orang yang tubuh kerajaan. Umno nak harap siapa? Mca dah bungkus. Hanya kerjasama dengan pas saje ada harapan sikit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak boleh tu aliran, kerana pemimpin pas dgn cara dan dakwah maka, lain2 lah pemikiran melayu, sekarang ada melayu setia dgn raja2 dan ada juga melayu ala america.pening kepalaㅁ

      Delete
    2. ko merepek ape tu anjing pr 7:00????

      Delete
  4. MANA ANJING2 AL-JUBURI & DAPigs ???? TAK MENYALAK KA HARI NI???

    ReplyDelete
  5. mcm ni perangai rasis cauvinis DAPig yg kita semua tahu… Cina2 DAPig ni mana ada hormat sama Sultan Melayu… kurang ajaq ada la.

    Mana RBA DAPig ???

    ReplyDelete
  6. hanya satu cara sahaja mengajar pkr dan dap selangor erti hormat kepada institusi raja dengan menasihatkan dun dibubarkan. aku nampak gelombang penolakan rakyat terhadap pkr dan dap sudah semakin kuat di selangor. walaupun ada dun yang menjadi kerusi tetap dap, kemungkinan pkr akan hilang semua kerusi sangat besar. biar mereka belajar memahami dan menghormati undang-undang tubuh kerajaan negeri selangor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang penting sekali..PDRM harus sumbat Nuar Aljuburi dlm penjara..keputusan mahkamah dah buat...masa tunggu rayuan tu sumbat la dulu...kalau penyokong LEMBU nak perang lawan PDRM...kita lawan la..jgn bagi muka lagi.

      Delete
    2. Sokong...kami bekas PDRM dan ATM sentiasa bersiapsiaga untuk dipanggil jika kecemasan untuk lawan dgn LEMBU LEMBU pembangkang

      Delete
  7. Kah4..kah4..kah4
    Ini semua kerja2 taik UMNO
    Sampai TGHH tertelan "pil kuda"

    Kah4...kah4...kah4
    Mau PKR jadi MB tapi pi hantaq juga nama adun PAS apa kejadah

    Kah4..kah4..kah4
    Kan namanya tertelan "pul kuda " tu

    Patutpun sepenggal ja kat Terenggabu dan Kedah PAS jadi MB... rupanya tuan presidennya mangkok hayun ...khayal...tertelan pil kuda yg diberi UMNO

    kah4...kah4...kah4

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah kah kah kah.... tokan pil kuda banyak dalam PKR la.... adik sikit dari komunis pun dah bergabung dengan PKR...

      Hehe... nenek jijah bila nak jadi MB ni???? Kan dah kene panggil derhaka dengan Sultan sebab BODOH tak reti mengira... lebih dari dua tu bukan tiga, empat, lima, enam, sepuluh la.. tapi SATU !!!!!!!!!!... muahahahahahahaha

      Delete
    2. Ko tu pun trtelan pil kuda yg diberi UMNO...kesian
      Kira relevan lg lah UMNO ni ye.... berhasil rupanya cara UMNO bertindak trhadap pmbangkang hingga mereka merapu n merepek serta meroyan.
      kah4 kah4 kah4 kah4

      Delete
    3. kah kah kah kah kah kah... pil kuda tu camner rupenye?? Aku tak pernah tengok pun.... kan ke tghh dah kata, tokan besar pil kuda tu PKR yang bekalkan... jangan lupa lak.... muahahahahaha

      Pembangkang memang suka merapu, merepek, meroyan macam orang gila. Tapi aku rasa bukan pasal pil kuda kot.... tapi sebab terlebih hidup kencing KetUm... tu yang mabuk tak tentu hala..... muahahahahahaha

      Lebih dari dua, jawapan macai KetUm = SATU???!!!!!!!!!!!

      Kah kah kah kah kah kah kah kah.... jalan pun ada senget nampaknya.... wakakakakakaka

      Delete

    4. KAWAN2. .
      ANJING HARAM JADAH TU DAH MENYALAK TADI KAWAN KITA PANGGIL.
      BARU LAH MERIAH.
      MEH DENGAR DIA MENYALAK kah4 kah4 kah4.
      APA YG EMPAT TU!
      EMPAT TU CINA KATA "SI".
      NAK MATI AR LU.

      Delete
    5. Kah kah kah.... Ayat ni si Hishammuddin Rais gay tua ja yang guna. Dia pun minat kat Dr Mim kita.... Kah kah kah. Tak payah menyamar la

      Delete
    6. BALACI SITONI DAH BERBUNYI. JUAL BANGSA DEMI WANG

      Delete
  8. Lani bru aku tahu rupa2nya manusia yg bodoh2 bahlol2 bengap2 n bangang2 semuanya ada dlm PR.Nasib baik la aku yg cerdik ni undi BN.

    ReplyDelete
  9. APSAL AKU TAK NAMPAK NAMA DSWA SEBAGAI MB NI??? DAH KENE TENDANG TERAJANG KE??? MUAHAHAHAHAHA

    Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri (exco) Selangor daripada PAS dipanggil mengadap Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah mulai hari ini, esok dan lusa secara bergilir-gilir, bermula dengan Pesuruhjaya PAS Selangor Iskandar Abdul Samad hari ini, kata sumber.

    Sumber memberitahu The Malaysian Insider, esok Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Sabak Sallehen Mukhyi pula akan mengadap Sultan Selangor manakala Adun Sijangkang Dr Ahmad Yunus Hairi dijangka mengadap baginda pada Rabu.

    Difahamkan, Sultan Selangor mahu bertemu ketiga-tiga Adun PAS ini berhubung kekecohan berhubung pelantikan menteri besar baharu untuk menggantikan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

    Ketiga-tiga exco dari PAS itu dinamakan Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebagai calon menteri besar Selangor dalam surat pertamanya kepada istana yang dihantar pada 2 September lalu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anjing pr tak berani nak komen berita terbaru ni.... muahahahahaha

      Delete
  10. Kah4...kah4...kah4
    Itu Tghh sudah mabuk la
    Umno sudah kasi pil kuda...
    Sbb Tghh hari2 zikir pil kuda

    Kah4...kah4...kah4
    Itu Tghh sudah rindu mau masuk tong taik Umno
    Sbb Umno sudah kasi mkn pil kuda

    Kah4...kah4...kah4
    Itu Tghh sudah lama mau jilat itu taik Umno
    Sbb Umno sudah kasi pil kuda

    Kah4...kah4...kah4
    Mmg biul ini Tghh mau peluk sama Umno
    Dulu cakap itu taik banyak busuk...sekarang mau kasi masuk itu taik dlm muluk ka ...woi Tghh
    Tghh sudah kena pil kuda Umno

    Ini Tghh sudah biul
    Kah4...kah4...kah4..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko bila na gelak sampai mampus??

      kitorg tgh tunggu bila la ko na mampus

      Delete
    2. kah kah kah kah kah kah kah kah... pil kuda tarak kuat macam mabok hancing KetUm oo...

      Kalau sudah mabuk hancing KetUm, orang soal lebih daripada dua berapa jawabnya..... nanti macai mabok KetUm kata dengan terlalu yakin... jawabnya SATU....!!!!!!!!!!!!

      Kah kah kah kah kah kah kah kah kah

      Lepas tu, rakyat tanya lagi... bila nenek jijah jadi MB??? Si mabok KetUm jawab dengan penuh bersemangat.... jawabnya: 50 Januari.....!!!!!!!!!!

      Kah kah kah kah kah kah kah kah

      Delete
    3. Anon 5:08 pm, takpe.. biarkan anjing tu menyalak dan gelak kah4 kali....

      Makin lama, kita boleh lihat bagaimana anjing pr sekor tu mabok KetUm menyalak macam anjing gila... kekadang tengok seronok gak..... hehe

      Delete
    4. Cayalah anon 50 januari. Perghhg selamat jadi Mb pd 50januari. Special org pkr ni kan

      Delete
    5. Tapi jangan lupa, 16 September ni Anwar Ibrahim akan menyambut ulangtahun ke-6 sebagai Peliwat Malang... jangan lupa wish sekali tau...

      Delete

  11. NAK TANYA kah4 kah4 kah4. NENEK JIJAH DAH JD AM KE TAK LAGI NI ?
    KAH KAH KAH KAH ganda 99.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah kah kah.... nenek jijah dah jadi MB kat negeri setan, dekat-dekat ngan negeri goheadgostan... muahahahaha

      Delete
    2. 53% tetap jd pembakang tahap longkang...selamanye pembangkang

      47% jd pmerintah... Dh puluh tahun memerintah...

      Tu yg anjing tu meroyan... Anjing bodo...

      Delete
    3. Baru aku tersedar betapa bodohnya pembangkang kat Malaysia ni....

      Ratib 53% hari-hari, tapi Malaysia tak pakai undi popular untuk bentuk kerajaan pusat...

      Bila Sultan minta nama lebih dari dua, mereka hanya hantar SATU sahaja...

      Ni mesti semua salah Excel...

      Delete
    4. ye ke salah excel???

      ntah2 diorg buat calculation pakai ms paint je.........

      kah1000x

      Delete
  12. Kesian juga kat parti bangsat ni ye terutama yg mngundi....
    Dlm parti ni pula ada anjing ada babi ada setan dan sbgnya yg seumpama.
    Dlm BN xada pula hingga bergaduh berebut pngkat.jgn kta MB.. ketua caw pun brjln lncr. puihhhhhh parti musibat mnyusahkn rakyat saja.
    langkah kajang konon.......biul juga juburi ni ye trlalu prcaya pada rapussy bangang.

    ReplyDelete
  13. Anjing, cuba kau teka, dalam dunia ni lebih ramai orang pandai atau lebih orang bodoh?
    53% Tak berakal 47% Berakal

    Sebab lebih ramai orang tak berakal lah nenek sepat kering bodoh macam si jijah tu boleh dicalonkan oleh laki bodoh dia untuk dijadikan MB!

    Sebab itu lah sistem demokrasi Malaysia boleh mengelakkan daripada 53% manusia tolol memerintah 47% manusia yang berakal.

    Alhamdulillah.

    Aku tidur nyenyak malam ni, jing. What about you?

    ReplyDelete
    Replies
    1. anjing mana boleh tidur nyenyak

      diorg kena berjaga waktu malam, takut2 tuan diorg kena terkam ngan perompak

      Delete
    2. berjaga malam, takut tuan dia kene bakar dengan minyak tanah lagi....

      Delete
  14. Aiiiiik, baru sekor anjing menjalak, macai2 dah meroyan gila, aku cakap jgn pamggil ko panggi, hah...kan dah kena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaa.... macam mana anjing tu menjalak?? Jalak lenteng ke jalak jalang???

      kah kah kah kah kah kah kah kah

      Delete
    2. Hei anjing PR,jalak jgn tak jalak....haha.mampoih jgk...

      Delete
    3. Tulah pasal. BM pun tak lepas ada hati nak jadi MB. Buta huruf rupanya!! Kah 1x je

      Delete
  15. Hairan, perkara mcmni tak boleh bwa kat msia nanti macai2 cepat tiru,juga islam ala america ya, solat pun tak ambil air sbyang, mcmana ya, org arab jd keliru

    ReplyDelete
    Replies
    1. islam ala amerika tu macam khalid gereja, belajar pun kat sana. Bila balik malaysia terpaksa belajar semula di gereja... sebab di masjid tak layak terima Yang Biadap Khalid Gereja tu...

      Delete
  16. Kat negara ni kita tegok lah siapa yg bawa, anak2 org kaya belajar kat america, balik terbawa2 la, mabuk pil kuda pun dibwa dr luar negara, anak2 siapa yg bawa tu
    Tak payah ceritala macai2 kat atastu lagi tahu....kah4,kah4, kah4 kah4.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ikut kata tghh, yang bawa masuk pil kuda ni orang-orang pkr.... tokan kuda la katakan...

      Delete
    2. Budaya BIADAP mengingkari titah Sultan ni budaya dari mana eh??

      Delete
    3. PKR ni mcm "budak kecik" yg manje...cm siot jer..
      Bdak kcik yg x SUNAT lg..HEHEHE kencing mrata hala kuaaaaaa

      Delete
    4. budak kecik yang manja, tapi dah jadi tokan pil kuda. Tu la, sape la bawak ajar anak ke amerika tu eh?? Termasuk la jadi pensyarah lapok di amerika sekali.... berkawan pulak dengan George Soros...

      Delete
  17. Mana fizi lembu bongok yg start langkah kajang tu? Dah kulup masuk sarung celah kangkang ka...

    Nek jijah tgh kipas kepanasan skrg ni.kerusi MB makin lama makin jauh....pak nuar plk dah tak lama dah...tungguuuuuuuu.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fizi aaawww tengah duduk diam2 sebab abang non dia tengah sebok pening kepala. Tak lama lagi fizi aaaww kena pindah dok dekat Sungai Buloh. Senang tiap2 hari boleh melawat abang tersayang. Aaawwww.

      Delete
    2. melawat ke atau kasi merawat?? Hanya jambu je boleh legakan keperitan abg non tau...

      Delete
  18. PAS 1951..63tahun DAP 1966..48tahun
    PKR 1998..16tahun ptut lah NAKAL cm budak laki br AKHIL BALIGH n br cube2 curi nk hsap rokok..kurg ajo plk ng TOKI 63tahun mmg kene sekeh KEPALA...pak tiri 48taun sengeh je tgk bile kene SEKEH ng toki HAHAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang kata budak NAKAL tu cube2 curi hisap rokok je?? La ni dah jadi tokan pil kuda hang tau tak?? Tu la, sape suruh ajaq anak NAKAL tu dengan Islam ala amerika.... kan ke dah jadi tokan pil kuda. Berkawan dengan adik komunis lak.... kasi tampaq anak NAKAL tu..

      Delete
    2. Hisap rokok je ke hisap anu.....gerah tuhan. Ni memang anak derhaka yang belum masuk neraka ni

      Delete
  19. Berok berok, ko asik nak cari salah org je, ko tu baik sangat ke, gila pun semacam madhir, dah pencen ikut cara pencen, lihat cara paklah, mahadir meroyan, org, najib kerja sentiasa tak betui, mcm tu mamakdir camtula macai2 berok kat sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. isu di sini bukan cerita pasal tu anjing. Isu disini sekarang adalah pasal PKR dan DAP tu parti BIADAP dan DERHAKA. Kalau ko rasa tak boleh nak komen, boleh la berambus ke blog lain ye anjing...

      kah kah kah kah kah kah kah kah....

      Delete
    2. Jing, tak payah nak tercari cari kesalahan si peliwat tu. Lubang taik bersepah dia dah kerjakan. Tak payah nak tercari cari kebodohan nenek sepat kering tu. Bila dia bukak je mulut dia, hah tu dia, terserlah KEBODOHAN dia.
      Cuma kau je tak nampak sebab kau dah termakan tulang babi dibalut degan daun ketum.

      Delete
  20. Cakapla apa pun. Nenek jijah tak pun jadi mb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dan takkan jadi mb... hanya anjing pr je yang termimpi-mimpi nenek kipas tu jadi MB....

      kah kah kah kah kah kah kah kah

      Delete
  21. ISA--Islam Style America, byk dipulopuri ngok,dap dan pkr biadap pun kerna amnongok yg mula dulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. dipupoluri tu binatang ape??? Tok janggoat samad said pun tak jumpa dalam kamus katanya..... muahahahahaha

      Delete
    2. dipulopuri? fail BM haram jadah tu

      Delete
  22. Sultan tak ada pilihan, demi menjaga nama institusi diraja sultan terpaksa pilih Dato Seri Dr Wan Azizah menjadi MB,jgn meroyan ya macai2 berok ternakan amnog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ingat ketum ngan sepat kering tu sapa?ko fikir raja nak tunduk ngan peliwat lubang taik tu ke.....bubar dun baru ko ada akai.....jgn2 ko ni pun kaki balun lubang taik gak kot....huahuahuahua

      Delete
    2. Sultan banyak pilihan dari PAS, nenek jijah boleh balik kampung jaga cucu... hahahaha

      Delete
  23. Ketum ngan sepat kering ni pi balik p.pinang la....x payah la sibuk nak jd mb kat negeri Selangor lak...nanti dapig buka ladang babi kat pinang ketum ngan sepat kering leh la jadi penternak babi yg berjaya dimalaysia ni....dapat gak nama penternak babi yg paling berjaya di Malaysia.

    ReplyDelete
  24. Aku sokong wan azizah menjadi mb 100%, kah4 kah4 kah4 lah4.
    cai2 jangan marah.
    sidang dun
    adun bn bertanya mb, macam mana nk selesaikan masalah air di selangor.
    jawab mb. err err err saya kena pergi ke bamboo river resort utk berjumpa penasihat ekonomi yg diiktiraf kerajaan qatar dulu.
    Persidangan dun terkini
    adun bn. mb bagaimana cara nk menyelesaikan masalah air di selangor.
    jawab mb . mengikut punaisihat ekonomi, kerajaan negeri akanengepam air longkang dan air sungai klang ke dlm loji air yg akan di bina sepanjang sungai klang mengunakan dana 3,5b.
    adun bn bertanya lagi.jam omega ada simpan lagi ke, boleh kami tengok.
    jawab mb( wan azizah) err err err punaisihat cakap you ulang punaisihat saman.kah4 kah4 kah4 kah4. bila nk habis ni anjing.kah4 kah4 kah4 kah4.

    ReplyDelete
    Replies

    1. BRO. . .TUMPANG KETAWA. MERIAH SIDANG DUN SELANGOR. KALAU TAK SILAP PERSIDANG YG BERLANGSUNG PD LIMA PULOH JANUARI TU. kah.4. . kah4. . .kah4. .ganda 99x.

      Delete
    2. kah kah kah kah kah kah.... memang cukup meriah la. Belum lagi nenek jijah jadi MB, aku ingat sidang dun hanya buat setengah hari, semua tak tahan tengok MB buat lawak gila babi..... muahahahahahaha

      Delete
    3. Jaga lawak bodoh, sepatut nya ternakkan amnog yg bijak, sebab 57 thn umur nenek, namun termasuk macai yg diternak pun mcm gelandangan chow kit, memalu kan, patut la dpt markah cuma 47% kalau ujian 47% tu gagal, kah3....muahahahaha........

      Delete
    4. kah kah kah kah kah kah.... 53% tu markah hanya layak untuk jadi pembangkang je???? Muahahahahaha

      Delete
  25. Amno ular sawa, bila dah kenyang jd bodoh, muahahahahahahahaha.............

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih dari DUA tu berapa jawapannya anjing pr???

      Apa??? SATUUUU?????

      Kah kah kah kah kah kah kah kah kah.... ooo terlebih mabuk KetUm rupenye.... muahahahahaha

      Delete
  26. kah kah kah kah kah kah... nenek jijah dah dilantik jadi MB????

    kah kah kah kah kah kah... umur 61 tahun, memang dah tua bangka pun... cakap pun tergagap-gagap dalam DUN, lebih gagap dari Khalid gagap.... muahahahahahaha

    ReplyDelete
  27. Tahun depan pada 50 Januari, nenek jijah boleh cuba hantar nama pada sultan lagi ye... mana la tau, sultan tengok nenek hati terguris tu berkenan la pulak di sunting jadi MB....

    kah kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  28. Nak BUAT MACAM MANA RAKYAT SELANGOR SENDIRI YANG PILIH PR.

    ReplyDelete
    Replies

    1. MASALAHNYA PAKATAN RAKYAT DAH JADI PAKATAN ROBOH. KAH KAH KAH4X. .

      Delete

ARTIKEL TOP MINGGU INI.