Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Sunday, October 19, 2014

INI FOTO ASLI ZAIRIL KHIR JOHARI & DYANA SOFYA

Sekarang hangat tentang dakwaan beberapa foto intim di antara Zairil Khir Johari dan calon DAP yang kalah di PRK Teluk Intan, Dyana Sofya

MiM tidak pasti siapakah yang memulakan pengedaran foto-foto intim tersebut tetapi foto di bawah adalah foto wajah Zairil Khir Johari dan Dyana Sofya yang asli semasa berkempen di Medan Selera, Teluk Intan, Perak.


Di bawah adalah beberapa foto yang disiarkan dalam portal dan media sosial yang didakwa adalah Zairil Khir Johari dan Dyana Sofya. 

Dan anda bandingkan dengan foto asli di atas. Anda boleh nilai sendiri. 


Zairil Khir Johari sudah menafikan dirinya dalam gambar intim tersebut. Begitu juga calon DAP Teluk Intan yang kalah itu.

Anda nilai sendiri.

Bagaimana pula dengan kebiadapan ahli politik ini? BACA SINI. 


57 comments:

  1. Dr,,kalau 1 pic jer..boleh dikatakan superimpose..sbb boleh dipilih angle mana utk disatukan dengan pic lain..tapi..kalau dah banyak..susah nak kata superimpose..sbb gambar dr pelbagai angle..jd nak kena cari badan yang bersesuaian untuk di match dengan kepala agak mustahil...

    ReplyDelete
    Replies
    1. JAGA2 HELAH DAPig untuk ALIH iSU ROBOH KAMPONG & HALAU MELAYU

      Delete
    2. pegang bukan muhrim tak haram, pegang anjing pun ok je.... kesinambungan dari ayat fofular mat sabu - rela makan babi sepinggan dengan guan eng

      Delete
  2. romantik la selfie nie,, hik hik hik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu soalan ye jgn salah faham.. Zairil ni dah sunat ke belum?

      Delete
  3. What is the issue ?

    ReplyDelete
    Replies

    1. WHAT IS THE ISUE ? MERAKA NI MENGAKU ISLAM ? KALAU BUKAN MEMANG NO ISUE.

      Delete
    2. Issue : Mamat DAP ni dah kahwin. Tapi dok skandal dgn perempuan lain.

      Delete
    3. TO NOT KNOWING WHAT IS THE ISSUE HERE, IS ALSO AN ISSUE!

      Delete
    4. It's not an issue ONLY if you consider them to be 2 chinese kids.

      Delete
    5. Issue nya Melayu ni tak bijak, Bangsa bodoh

      Delete
  4. Itu cara Dap 'masuk' yg Islam.
    Bini Zairil yg skrg ni agama apa? Kristian? Islam?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bini dia Islam.. sekian

      Delete
  5. Aku kuciwaa..


    -Mat Sabu

    ReplyDelete
  6. Tak apalah, mereka kan dah kahwin, u ouls tak tau ke.

    ReplyDelete
  7. Dia aibkan keluarganya sendiri.

    ReplyDelete
  8. Macai fuckatan xkan cayanyaaa...... Lgkan yg video gerakk pun leh dikatakan besi

    ReplyDelete

  9. AKU PUN TAK PERNAH JUMPA MANA2 AYAT AL QURAAN ATAU MANA2 UNDANG2 MALAYSIA MENGATAKAN BESI TAK BOLEH JADI BUKTI.
    MEMANG BESI TU MATI TAK BOLEH JADI SAKSI. TAPI JADI BUKTI BOLEH DI. ALANGKAN CAP JARI PUN ADALAH MENJADI BUKTI YG CONCLUSIF.
    ITULAH PERLUNYA UNDANG2.

    ReplyDelete
  10. 2 budak cina DAP sedang bercinta.....

    ReplyDelete
  11. agak agak dyana ada dara lagi ke???.kalau kawin pun dia akan dapat orang kaki zina...itu telah di janjikan....apa kita nak risau...besok kalau dia mati...tanam aje dalam kubor cina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak ko dara lagi ke, sibuk je,stupigg!!!

      Delete
    2. Maryam ibu nabi isa adalah DARA!

      Delete
  12. Wah, nanti bila pilihanraya parti atau PRU/PRK, kedua2 berok ni akan dapat sokongan melambung lambung dari masyarakat cina.

    Cinapek2 sukakan wakil yang kurang ajar, biadap, tak bersopan, tak bermaruah, etc etc.

    ReplyDelete
  13. 1 gambaq ka kat ats tuh...
    Hikhikhik

    ReplyDelete
  14. Bila byk wang ...abg sayang...

    ReplyDelete
  15. ..... and there is one more less lonely woman, and then a desperate man... they do what they best can... Conning their fellow men,..... again and again!!!!!

    ReplyDelete
  16. Di dalam dunia internet ni, macam macam boleh jadi.Terpulanglah kepada setiap individu sama ada nak percaya atau tidak.Mengaibkan seseorang adalah dosa besar.

    ReplyDelete
  17. Klu crita benar,anda telah buka aib org.. tp klu crita palsu,anda telah sebarkan fitnah.. klu anda cuba mengadu domba hal yg mereka telah nafikan, anda tak ubah seperti kaum yahudi zionis.. nauzubillah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klw nampak dorang tengah bersagma pon tutup mata ...
      biarkan...bodoh la ko ni...

      Delete
    2. kalu gitu kalu mak bapak kau berzina dengan orang lain depan mata kau...kau pejam aje mata tau.

      Delete
  18. Klu kna btg hidung ahli2 pembangkang byk sgt fitnah lah buka aib lah.mcm2....tp klu dgn pemimpin kerajaan semua bnda xelok yg fifitnah korang prcaya berlaku.aku ttp percaya yg zairil n dyana ni bersekedudukan.mna ibunya yg tlg kempen tu.bersuaralah sikit.

    ReplyDelete
  19. You orang malayu very cartoon. Apa pentingnya kisah Zaril bercinta dengan Diyana kepada negara. Boleh jejas keselamatan negara ? Boleh jejas ekonomi negara ? Boleh jejas peluang malayu hendak dapat BRIM kah ? Saya sudah lama observed malayu mentality. Issue to you all but nothing issue to us. Kecil punya hal you orang buat cerita besar serupa gunung. Biar malayu terjun Penang Bridge dengan labunya.

    DAP Member

    ReplyDelete
    Replies
    1. molon....kalau itu cina...wa talak helan ma....itu pelempuan mulayu & itu laki aa...wa talak tau lia punya bangsa. jadi ini ada hat sama islam punya agama.
      kalau ini cina punya olang pigi mampos la. wa talak helan ma...
      happy depavali....

      Delete
    2. Inilah hasilnya bila ada sekolah venakular. Dpt org bangang mcm 12:04 , tak tahu adap resmi kaum dan agama lain.

      Lu ni mmg sah ahli DAPig yg chauvinis & rasis!!

      Delete
    3. Kalau you cina, Fuck You!
      No wonder la orang Melayu tak suka sama orang cina DAPig mcm you. Sudah duduk Malaysia 50 tahun pun tak tau nak respect sensitivity orang Melayu. Ada juga yang tak tahu cakap Bahasa Malaysia. You punya mentality banyak suwei la lanciau! Pergi balik china sana la!!

      Delete
  20. Banding ape?, sama je.. Tapi, ada aku kisah?..

    ReplyDelete
  21. Besar gile kepala zairil dlm gambar2 tu..takutlah dgn Allah y impose gambar ni dan y menerima bulat2 sesuatu berita tanpa memeriksa benar atau tidak sesuatu berita, nampaknya bnyak keje y ustaz fathul bari kena buat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepala apa yg besar?kepala pundek lu....

      Delete
  22. PENCETUS KEMUNCULAN DAJAL¿¿¿¿¿¿??

    ReplyDelete
  23. Palsu kot.....sebab dulu orang cakap si Zairil ni BAPOK. Nak tutup kepondanan, buat2 lah gossip dia dengan dyana.

    ReplyDelete
  24. Saya expect yang tulis Kotor dan Menghina mangsa Zairil dan Dyana disini bukan orang melayu atau orang Islam. Yang saya tahu Islam agama bagus tidak ajar penganut macam itu. I am very certain you man are non Muslim.

    Mr Malasian

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am chinese but the I don't like the chinese boy Zairil and the chinese girl Dyana pretending to be Malays.

      Mr Racist Cinapek

      Delete
  25. apa yang kita tak pasti, jangan sebarkan.. apatah lagi aib orang lain.. kalau gambar tu betul, biarlah diorang jawab dengan Allah (sekiranya diorang belum berkahwin).. kalau tak betul, jadi fitnah nanti bro.. wallahu'alam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau depa ISlam boleh lah ada chance nak jawab dengan Allah...kalau kapiaq, go straight to HELL maaa....

      Delete
  26. Cina yang pakai nama Melayu Zairil ni sebenarnya nama dia tak de "BIN" pun pasal dia bukan anak dari persetubohan Khir Johari dgn bini gelap, bini kedua/ketiga nya nama Christine.Pempuan Cina ni dulu pernah kawin diSingapore dan beranakkan si budak Cina ni.Selepas bercerai dia menggoda Pak Khir. Masa tu orang pej pendaftaran takut dgn menteri konon jadi keluar kad pengenalan nama ZAIRIL tapi tak di "Bin" kan dgn nama penoh Khir Johari.
    siZairil ni menyamar sebagai Melayu, maklum lah "anak"Pak Khir menteri ..jadi banyaklah bisnes dia buat. Lepas Pak Khir meninggal dia dan emak dia hidup macam murtad lah..tapi berlagak Melayu..masuk DAP..memang sedaplah Cina cauvinis DAP dapat satu nama besar..keluarga Pak Khir konon masuk DAP
    itu lah cerita ringkasnya

    ReplyDelete
  27. Zairil is a CHINESE BOY BORN OUTSIDE MALAYSIA.

    Notice tak, puak2 pembangkang ni kebanyakkan dilahirkan di LUAR Malaysia.....sebab tu tak patriotic langsung.

    Dari Nenek sepat kering, ke azmin, ke zairil dll.

    ReplyDelete
  28. wei melayu....bangsa kamu akan 'sakit dan merana'dlm tempoh sekurang2 lebih 2 penggal/pilihanraya saja lagi....teruskan perpecahan & pertelingkahan serta kelekaan kalian...kami sudah sampai ke puncak kejayaan...kami bersatu demi perpecahan kamu...semua kami sudah dapat...cuma satu saja lagi maa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. wei bangsat...kamu ingat kami nak pandang mcm tu saje ke,,,cibai busuk tak pernah cebok.

      Delete
  29. Woi RBA DAPpigs....still having 'wet dream' aaaaaa???? Nanti ko tengok lah apa kita akan buat kat kaum pendatang. Kita akan lucutkan taraf warganegara ko orang and bagi tahap permenant resident saja. masa tu baru ko orang tahu langit tinggi atau rendah....

    ReplyDelete
  30. Klu pic ni org nak bikin, baik bikin yg xxx terus... aku sure 100% original pic ni... buat macai PR, terima je la... dok dolak dalik wat paa...? dpt paa..?

    ReplyDelete
  31. Lepas kit siang pas bagi zahril,zaril tendang masuk lonngkang gol,gol yammyseng haha,boleh pasing2 pulak,lepas ne pas kat singh pulak lunyai dyana,dah mcm ayam DAP pulak.

    ReplyDelete
  32. Lepas kit siang pas bagi zahril,zaril tendang masuk lonngkang gol,gol yammyseng haha,boleh pasing2 pulak,lepas ne pas kat singh pulak lunyai dyana,dah mcm ayam DAP pulak.

    ReplyDelete

ARTIKEL TOP MINGGU INI.