Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Tuesday, May 10, 2016

KIT SIANG MENGAKU RAKANNYA CELUPAR. & RASIS MELAMPAU DAP : MELAYU SKREW MELAYU !!

Apa lagi yang boleh diperkatakan tentang kediadapan ahli politik parti chauvinis DAP yang terserlah lagi hari ini. Kali ini ahli politik DAP itu bernama Hew Kuan Yew. 
Satu video ceramah mamat DAP ini semasa Pilihanraya Sarawak telah viral dalam media sosial. Video itu turut menyiarkan sarikata bahasa Melayu. Lihat video di bawah:
  


Rupa-rupanya, mamat DAP mulut celupar ini masih tidak mahu mengaku keceluparannya. Di antara laporan portal pro-pembangkang SorosKini MalaysiaKini :
Bagaimanapun, Hew mendakwa terjemahan yang tepat ialah : "Ayuh kita hantarkan Aziz masuk dalam Dewan Undangan Negeri demi skru bangsa Melayunya, yakni politikus besar yang korup, screw "pokai" di PBB. Inilah babak yang paling menarik. Yang setuju, berikan tepukan".
Dan dalam masa yang sama, portal pro-pembangkang ini sendiri telah membuktikan pembohongan Hew DAP mulut celupar itu! Di antara laporan portal itu:  
Beliau berkata, jika terpilih, Abdul Aziz akan “skru Melayu” sendiri, “skru pegawai Melayu yang rasuah” dan "skru Parti Bersatu Bumiputera yang pok kai”.  
Ini pertunjukkan yang baik untuk kita tonton, setuju tidak?” tanya beliau dalam ucapan berbahasa Cina - sumber
Kita akan nampak perbezaan di antara dakwaan mamat DAP mulut celupar itu dengan laporan portal pro-pembangkang itu. 

Dan  jika merujuk kepada laporan di atas, DAP mahu melaga-lagakan sesama Melayu dan menghina Melayu! Dan mereka mahu tonton Melayu 'lawan' dengan Melayu! 

Sikap kurang ajarnya mamat DAP ini juga telah diakui oleh Lim Kit Siang sendiri, Tetapi veteran tua DAP itu masih tidak mengaku bahawa kenyataan Hew DAP itu amat rasis!

Baca laporan di bawah:  
Lim Kit Siang menempelak pemimpin bermulut celupar dari DAP, Hew Kuan Yew susulan pemilihan kata-katanya semasa berceramah dalam kempen parti itu semasa pilihan raya negeri Sarawak, baru-baru ini. 
Bagaimanapun, pemimpin veteran DAP itu tidak menganggap kenyataan Hew sebagai bersifat perkauman seperti yang didakwa oleh pengkritiknya. 
Bercakap kepada Malaysiakini, Lim mempersoalkan bahawa kenyataan perkauman adalah bertentangan dengan prinsip yang didokong oleh DAP, dan Hew menggunakan analogi yang sama tidak mengira kaum. (MiM : hahahaha) 
"Namun bahasanya, yang beliau gunakan menentang rasuah tidak mengira kaum adalah terlalu kesat dan tidak sensitif yang sama sekali saya tidak boleh bersetuju. 
"Hew sepatutnya lantang tanpa menggunakan bahasa kasar dan menghentikan menggunakan perkataan kesat,” katanya..
DAP & RASUAH tidak dapat dipisahkan !
Kita tunggu dan lihat tindakan parti DAP seterusnya, sama ada Hew DAP mulut celupar kurang ajar ini akan dikenakan tindakan. 

Jika tiada tindakan, keculaparan mulut Hew DAP mengesahkan lagi bahawa parti DAP adalah parti rasis yang amat melampau dan rakyat terutamanya bangsa Melayu wajib menolak parti ini jauh-jauh.

Dalam masa yang sama, apakah bangsa Melayu hanya mahu duduk diam dan membiarkan individu kurang ajar menghina bangsa sebegini rupa? Laporan polis?

Kita juga berharap agar pihak berkuasa menyiasat keceluparan ahli politik DAP ini!

  

36 comments:

  1. Anak kau Lim Guan Eng tak rasuah ke?

    ReplyDelete
  2. Dah nama pun kuan yew....mak bapak dia sudah tentu memuja Lee kuan yew...pemimpin singapork yang ANTI MELAYU DAN ANTI ISLAM.

    Anyway, bagi kita yang sudah nampak perangai sebenar kapir2 laknat dapigs ni, tidak sama sekali terkejut dengan pendedahan satu persatu seperti ini.

    Cuma baruah2 yang 'kurang' daya pemikiran shj yang masih tak sedar perangai SEBENAR ahli2 dan pemimpin2 dapigs.

    Apa pendapat Jing?

    ReplyDelete
  3. MANA JING RBA DAPigs ????

    ReplyDelete
  4. MARI KITA SCREW KEPALA BANGSAT DAP NI YANG DAH LONGGAR....

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul betul screw kepala yg dah longgar.

      Delete
    2. cina semenanjung mmg angkuh sombong dan sepatutnya kita kena ajar dan hukum sikit termasuk talibarut2 mereka dr melayu2 lupa diri.

      Kekayaan yg mereka dapat cukup banyak.. kuasa politik yg seimbang tp mereka TAMAK dan mereka mahu SEMUA.

      jd mereka nampak UMNO ialah HALANGAN utama. Sebab itu kalau nak lawan buat BAIK dengan UMNO mereka pasti KALAH

      jadi mau takl mau mereka mesti buat DAMAGE.. iaitu matikan imej UMNO dengan apa cara..

      mau ingatlah rakyat Sarawak jauh lebih tenang dan CERDIK dr puak2 sakit mental seperti Ted Manoff yg merepek2 bila posting.. mcm org khayal dadah..

      baliklah kita semua pada pangkal jalan.. UMNO BN dr nenek moyang kita sampai skrg tak pernah khianati kita... cuma kekurangan dan gangguan parasit tetap ada.

      Ayuh mri kita pastikan PRU14 seterusnya memberikan kekuatan pada UMNO BN. Yg kurang diperbaiki. bukan dihapuskan.

      Hidup UMNO

      Allahu Akbar

      Delete
    3. INSYAALLAH, terajang dapigs pd PRU14 NNT. pasti kn keluarga kita yg layak mengundi mendaftar sebagai pemilih dan kita ramai2 keluar mengundi pd PRU14 nnt. Bersama2 kita TERAJANG dapigs, baru lh aman Malaysia, INSYAALLAH.

      Delete
    4. IN SYA ALLAH...SEMOGA ALLAH PERMUDAHKAN. AMIN...

      Delete
  5. https://www.malaysiakini.com/news/340954

    sampai bila nak sedar dari di helah oleh cina. mungkin siok kena gan cina tong sam dari cina bukit dapigs.
    contoh kes video terasa cock - yang dia sebut mly hebat,
    tapi cina tong sam sebut macam malai psy

    skrw kasi ketat kata yew
    tapi Tai Lan Ker kata skru "kotor" pulak

    ReplyDelete
  6. Walaupun politik negeri Sarawak amat berbeza dari dengan semenanjung dari sudut sosiopolitiknya, tetapi ia tidak banyak berbeza dari sudut sosioekonomi seterusnya eko-politik.

    Justeru, melalui persamaan yang ada, sedikit sebanyak ia boleh menjadi petunjuk tentang beberapa perkembangan nasional yang berlaku dalam negara kita hari ini.

    Secara ringkasnya, saya mengira bahawa kemenangan PRN kali ini bukan milik BN, jauh sekali bukan milik pembangkang, tetapi ia adalah kemenangan buat kaum cina. Sememangnya mereka adalah kaum yang handal dalam berpolitik.

    Kaum cina merupakan antara kaum terbesar di Sarawak. Selain itu, mereka menguasai kawasan bandar yang menjadi pusat kepada kegiatan ekonomi dan pentadbiran masyarakat seluruhnya. Jika dibandingkan dengan semenanjung, taburan sosioekonomi ini boleh dikira sekata dengan kebanyakan negeri di Semenanjung. Mana-mana negeripun, cina yang menguasai bandar.

    PRN kali ini menunjukkan angin perubahan telah melanda kemahuan masyarakat cina. Mereka yang kebelakangan ini menyokong penuh DAP telah mula berbalik kepada kerajaan. Kerusi-kerusi yang dimenangi DAP sebelum ini berjaya dirampas oleh BN.

    Sebenarnya ia bukan sekadar faktor isu penyelewengan yang digembar-gembur melibatkan pimpinan atasan DAP semata-mata. Kalau dikira penyelewengan, mustahil mereka kembali menyokong BN yang dua kali lima sahaja. Sebaliknya, ia boleh difahami melalui faktor-faktor berikut:

    1. Kebimbangan terhadap kestabilan ekonomi negara.

    Rata-rata kaum cina adalah tauke-tauke besar. Pergolakan politik dan serangan tidak sihat yang dibuat parti pembangkang terutama Dap menyebabkan kelembapan ekonomi akibat kepercayaan pelabur terhadap masadepan negara. Ini menjejaskan perolehan tauke-tauke besar cina. Sekiranya berlarutan, tidak mustahil mereka akan gulung tikar.

    Lim Kit Siang, strategis DAP sebenarnya memahami hakikat ini. Kerana itulah dia mengambil sikap agresif dalam mendekati Mahathir. Sebelum ini juga cuba berbaik dengan Najib atas nama Save Malaysia. Tujuan sebenarnya adalah supaya sokongan cina tauke-tauke besar yang tidak mahukan kegawatan, tidak berbalik ke arah kerajaan semula.

    2. Demand orang-orang cina.

    Sejarah menunjukkan orang-orang cina tidak pernah setia dengan mana-mana parti sebelum ini. Sokongan mereka terhadap mana-mana parti bukan sokongan kosong. Agenda dan perancangan mereka sangat rapi. Kerana itulah, sehingga hari ini mereka mendapat keistimewaan tersendiri walaupun negara diperintah oleh parti yang kuat fahaman nasionalisme kemelayuannya.

    ReplyDelete
  7. Sekiranya diamati, awal abad ke 20 sebenarnya bukan kali pertama DAP berjaya meraih sokongan Cina. Cina telah menyokong DAP beberapa kali sebelum ini. BN menerusi MCA dan Gerakan juga turut sama mengalami pasang surut sokongan.

    Politik orang-orang cina tidak berteraskan agenda parti, sebaliknya di kawal oleh persatuan-persatuan dan NGO di antara mereka. NGO-NGO mereka seperti persatuan peniaga, persatuan pendidikan, kebajikan dan sebagainya sangat kuat mempengaruhi sokongan orang-orang Cina. NGO-NGO ini memiliki matlamat tersendiri walaupun kebanyakannya bukan untuk kuasa politik dan jawatan.

    Jika dilihat trend di Sarawak, kemungkinan besar PRU14 nanti sokongan cina terutama tauke-tauke besar akan beralih kepada kerajaan semula. Jika ditambah dengan faktor ketidakstabilan politik dalaman pembangkang, mungkin cina-cina pertengahan juga akan berbalik ke arah sana.

    3. Ketidakstabilan pembangkang.

    Salah satu faktor kemerosotan sokongan cina kepada pembangkang secara umum dalam PRN Sarawak lepas adalah kerana kekacauan dalaman PH sendiri. Orang-orang cina buka mudah-mudah boleh dicucuk hidung. Mereka menilai penuh teliti siapa yang akan diundi.

    Walaupun kerajaan yang ada tidak memuaskan hati, tetapi mereka tidak nampak DAP boleh menggantikan kerajaan sedia ada dengan lebih baik. Justeru adalah terlebih baik mereka kekalkan sahaja yang sedia ada kerana cina pertengahan tidak terkesan secara langsung dengan masalah cara pentadbiran kerajaan.

    4. Sentimen agama

    Sentimen keagamaan masih menebal di kalangan orang cina Malaysia. Malah tidak keterlaluan jika dikatakan cina Malaysia majoritinya masih berpegang kuat dengan ajaran budhha melebihi orang cina dari tanah besar sendiri. Antara faktor cina lebih berani bersama Umno sejak dahulu kerana melihat lemahnya Umno membawa agenda Islam berbanding PAS.

    Dap pula, hampir kesemua penguasanya adalah penganut Kristian sedangkan majoriti cina adalah penganut Budhha. Dap dilihat memiliki agenda tersendiri dalam membawa pengaruh Kristianisasi terhadap negara. Beberapa pimpinan utamanya memiliki hubungan yang amat rapat dengan gereja dan gerakan kristian antarabangsa.

    Walaupun faktor ini tidaklah terlalu besar, tetapi ia tetap membawa kebimbangan sebahagian orang cina terutama golongan veteran dan anak-anak muda yang berpegang pada agama.

    Konklusinya, kejayaan kaum cina ini adalah kerana perpaduan yang mereka miliki sangat kuat. Ia adalah perkara biasa bagi sesebuah kaum minoriti di mana-mana negara. Kaum melayu pula walaupun majoriti, tetapi berpecah kepada berbagai fahaman dan agenda. Masing-masing bermusuh dan cuba menjatuhkan antara satu sama lain.

    Pesanan kepada orang melayu, belajarlah berpolitik dari kaum cina!

    ReplyDelete
  8. ngok ngok setelah sedar di helah oleh cina tong sam dari mca, gelakan, supp, lib, sapp serta tony tan, ramesh rao dah senyap sipu.kesian

    ReplyDelete
  9. ambilah iktibar dan rasa malu kepada rakyat Sarawak, mereka jauh lebih tenang dan bersopan dalam memilih pemimpin.

    Mereka juga terdedah dengan segala berita dan fitnah bermacam-macam tapi budaya hidup mereka di bumi Borneo jauh lebih BERTAMADDUN dari melayu2 lupa darat di KL, Selangor, Penang.. lagak angkuh tapi otak bodoh dan sombong.. nikmat bermacam dapt tapi tetap kufur dan menolak kebaikan.

    Rakyat Sarawak tenang dan mereka tidak seperti org Semenanjung yang emosi dan cepat kutuk maki, cepat makan fitnah. Rakyat Sarawak juga tahu pasal IMDB pasal Derma pasla Najib pasal cerita2 Altantunya etc.. tapi mereka berakal dan bersopan dan mengasimilasi semua berita2 dan khabar.

    Malulah padan org2 di sana yang kunon kita hina 'duduk dalam' hutan dan 'rumah panjang'.. Tuhan tak pandang rumah mana kamu duduk.. tapi Tuhan lihat HATI kamu.. perbuatan kamu.. perkataan kamu.

    Parti pemerintah UMNO BN dan PM yang baik di takdirkan Allah tapi kita bohong nafikan, kutuk caci maki.. kita tolak 100% kebaikannya dan ditimbus dengan cerita2 fitnah..

    ini samalah dengan kaum2 sesat Bani Israel.

    Semoga iktibar Sarawak menjadi contoh buat kita yang masih tinggal saki baki yang berakal dan cerdik. PRK Sungai Besar dan Kuala Kangsar kita doa dan pastikan mandat buat UMNO BN. Insya Allah.



    Semoga iktibar Sarawak akan memperkukuhkan mandat kita pada UMNO BN. kerana buat masa ini tiada satu alternatif gantian yang terbaik melainakn penipu2 dan perosak2 negara dan bangsa yg berpura2 dgn topeng 'rakyat'.

    Syabas dan Tahniah rakyat Sarawak. Anda Bijak. Anda Mulia Hati.

    #RespectMyPM
    #VoteUMNO BN

    ReplyDelete
  10. sebelum dia hantar balaci dia skrew kita , kita HAMMER dulu kepala calon2 DAP pada PRU14 nanti. jangan cabar melayu. sekali melayu sudah naik angin , celaka badan .

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita mesti konsisten..tekad utk SKREW puak2 ini.. tak perlu riuh2 tp silent kasi ajaq ini dapig cina2 tak guna ni mcm mana org Sarawak ajar mereka.. bagi solid pd UMNO BN. bernanah boleh gila lari ke taiwan puak2 ni..

      Delete
    2. Terajang dapigs pd PRU14 nnt, INSYAALLAH

      Delete
    3. saya mula swing cina dap ni... dengan membeli produk orang islam.

      Delete
  11. Swing Cina Sarawak?

    bangsa Cina (non Muslim) ni tk boleh percaya lebih2 sgt. mereka bahaya. Mungkin di Sarawak mereka dh 'hidu' sokongan kuat peribumi Sarawak pada BN. So nk tak nak kena swing sikit utk buktikan mereka 'sokong' BN. So mereka boleh tuntut mcm2 dr kerajaan.

    Sorry to say Chinese same as Israeli. bahaya! dr mereka masuk Tanah melayu smpai dh hampir 60 tahun sifat khianat mereka tetap sama.. hati2 shj. jgn ikut dakyah mreka mcm PAS bodoh jadi balaci dulu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hairan, pas pd pandangan awam sngt Islamik, berkopiah, berjubah tpi sayang sanggup dia peluk dapigs dulu. Harap pas x U-TURN peluk dapigs lgi

      Delete
    2. nk hairan apa itulah ciri2 MUNAFIk org PAS..

      serban kopiah tu hiasan dn alat pancing sj utk penuhkan tabung MILO dan utk rebut kuasa. lain zero. ceramah maki hamun umno mcm xingt Tuhan.

      nostalgia BA-PR tetap jd ingatan bhwa PAS raja MUNAFIK. skrg pun belum sedor diri lg..maish was2 nk tolak dgn kuat DAPig. keje nk lanyak UMNO je siang mlm!!

      Delete
    3. Swing no dap 2.22am

      Saya sokong 100% komen saudara dan bersependapat dengan saudara.
      Harap2 ramai lagi yang dapat membaca permainan kaum CINABUKIT yang sememangnya digelar 'jews of the east' oleh pakar2.
      Sememangnya puak yang sangat racist,pengkhianat,penipu dan tamak dan tiada istilah berbaik dan jujur dalam berinteraksi dengan bangsa lain. Malah, sesama mereka pun memang mereka kurang ajar dan biadap. Dah dalam DNA mereka.
      Harap bangsa2 lain, Melayu, Bumiputera Semenanjung, Sabah dan Sarawak, Orang Asli, India, Indonesia, Thai....sentiasa mengawasi puak pengkhianat seperti cinabukit!

      Saya tak suruh berperang...cuma MENGAWASI.

      Delete
  12. Bangsa ni menjadi kurang ajar & rasis kerana orang MELAYU sendiri
    sanggup jadi barua terus dipekuda hanya segengam dedak terus jadi
    Pak sanggup.MELAYU LIBERAL TAK SEDAR DIRI.

    ReplyDelete
  13. Dari DULU lagi gua mmng da SCREW dapig13may niiiii...

    Tanya keuntungan mniaga xpernah berthu untung, sntiase RUGI mmnjang...
    30 tahun mniage bnde yg same sntiase rugi..

    Mmng HAMJDAH..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cinababie SCREWED dgn GST.. sbb tu mrk benci DSN sgt2.
      lubuk menipu dn lari cukai berbillion slma ni. sdgkn xde gst pn mmg keje mreka peras ugut kita dgn naik hrga brg!

      tp Alhamdulillah sejak DSN lancarkan FGV, saingan sengit produk harian kpd cina2babi ni. FGV-FELDA, FAMA (AgroMAS), Sime Darby jd penyelamat.

      Delete
    2. Gst is six percent tetapi depa campor dgn ten percent tu sbb jadi tggi. Jadi kita sebagai consumer ambil initiative check bills yg kita nak byr.

      Delete
  14. Sorry to say Chinese same as Israeli. bahaya! dr mereka masuk Tanah melayu smpai dh hampir 60 tahun sifat khianat mereka tetap sama.. hati2 shj. jgn ikut dakyah mreka mcm PAS bodoh jadi balaci dulu!

    60 tahun??? bila cina tong san hang li po naik tongkang ke sini???
    PAS TGNA gam sama DAP kit sial sebab DAP gan Annuar tolong sponsor dana kempen PRU PAS. ingat lagi 1998????
    kalau UMNO sponsor PAS pu boleh "jilat" bttt jibby cam penmankan dedak. laju sikit, dedak tinggal ciput aje. us$50 million bunga dah kali ke dua lompak bayar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 'skrewed' Ah jing... talak buleh jawab lagi ma... mabok punya ayat tk boleh jwb posting simple atas.. mmg ah jing bangsa CILAKA.. SKREWED.. more bitter word... LANCH8AU punye olang!

      Delete
    2. Pemakan dedak dah mula tercekik...kah kah kah!

      Delete
  15. Komen SWING NO DAP pada 2.22am memang pedas. TERBAIK!!!!

    Seronok tengok Jing LGBT DAPIGS 0841am lompat2.

    ReplyDelete
  16. Dah habis PRN baru viral. Betullah ketinggalan zaman be end.

    Memang patut screw pemimpin be end yg letak tempurung atas kepala rakyat miskin yang telah lama ketinggalan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. OI si anon KETURUNAN JUBOQ BABI PORNO/HOMO/RASIS-EJEN ZIONIS HARAM JADAH, lu jgn. nak MENYAMAQlah si PENAKUT GILA BABI oi! lu manyak sedap itu JILAT JUBOQ BABI JIJIK kit SIAL JUBOQ BABI/TONGGENG eng/kok-chin SUNDAL/Gobind CILAKA/TODI puaKA/KENCING NGAnga ming/BABIga aaahhhh?!!

      Lu manyak sedap aahh itu JILAT sama LENDIR kit SIAL JUBOQ BABI/TONGGENG eng; sampai muka lu yg. mcm. BANGKAI BABI pun penuh berLENDIAQ aaahhhh?! Yg. lu nak HINA Bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu tak habis-habis apasal si BANGKAI-BANGKAI BABI?! Dasar lu si puak JIJIK-nak-MAMPOS-si-PENJILAT JUBOQ BANGKAI BABI!

      Tau pula TAKUT bila kita minta SPRM/PDRM siasat PKRHOMO/DAPBANGKAI BABI-PERASUAH-no 1! Sebab tu depa dok buat demo TERORIS HARAM JADAH BerSHIT RASIS-PORNO-HOMO ni - utk- MENIPU Dunia terutamanya!

      Yg. akan diKUBURkan dan diTERAJANG adalah TERORIS DAPBANGKAI BABI-amat-SIAL-si EJEN/KULI YAHUDI ZIONIS-no-1!

      Awat juga lu si PENJILAT JUBOQ BABI, TAK juga TERLOLONG mcm. PUAKA kat yg. PALING kuat MAKAN RASUAH dari puaka-puaka PENGGANAS ANTI-ISLAM/Melayu dari puak LANUN DAPBANGKAI BABI! Dasar lu si PENIPU ZIONIS JUBOQ BABI!

      Lihat di http://novandri.blogspot.my/2016/01/rahsia-parti-3-orang-ini-sangat.html : - setakat ni kita masih tunggu repot POLIS ke atas Tunku Abdul Aziz dari PENGGANAS DAPBANGKAI BABI ni kalau dakwaan dia TAK betul! SPRM - kami RAKYAT juga MENUNGGU ni!

      RAHSIA PARTI - 3 ORANG INI SANGAT DITAKUTI OLEH DAP !!

      Thursday, January 14, 2016

      1. Jika kita perhatikan, parti DAP sebenarnya tidak berani untuk menyentuh atau takut kepada 3 individu ini.

      2. Anda baca dahulu laporan di bawah :

      Bekas naib pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim pernah mendedahkan bahawa punca beliau keluar DAP pada Mei 2012 salah satunya disebabkan rasuah dalam parti itu yang cukup teruk.

      Tunku Abdul Aziz, bekas Naib pengerusi Transparency International hanya mampu bertahan selama empat tahun dalam parti itu selepas dijemput oleh Penasihat DAP, Lim Kit Siang menyertai parti itu pada Ogos 2008.

      “Punca saya ambil keputusan untuk keluar dari DAP adalah kerana amalan rasuh yang amat teruk di dalam parti itu. Ini antara sebab utama selain saya tidak bersetuju dengan perhimpunan BERSIH yang dianjurkan Pakatan Rakyat(PR). ........ Tunku Abdul Aziz berkata, rasuah bermaharajalela di dalam parti itu sedangkan di khalayak umum pemimpin DAP mmelaungkan slogan anti rasuah.

      “Saya sertai DAP kerana dijemput oleh Lim Kit Siang. Masa itu,beliau selalu mengatakan DAP tidak ada rasuah namun setelah dua bulan berada di dalam parti itu, saya sedar, ia hanya omong kosong sahaja…… (terus membaca)

      Jadi baik PI MAMPOS lu punya JUBOQ BANGKAI BABI RASIS kat JAMBAN TERORIS-TERORIS PENDATANG RASIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNO/HOMO/RASIS- EJEN/KULI- "New World Order" SETAN ZIONIS-CIA-MI6-NATO/ SOROS-ISrael-MOSSAD/FREEMASON/ILLUMINATI-PENYANGAK/PENIPU/PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH/LANUN-no 1!

      Delete
  17. KITA SWING PRODUK MEREKA DULU....

    ReplyDelete
  18. LKS....pretending... these people are blended by him.. his style..his way..and his rasists... Tak mau mengaku tak bermakna cuci tangan.. Many worst elemen yet to highlight... LkS the demon!

    ReplyDelete
  19. Mulai sekarang, TOLONGlah KDN/ATM - sediakan helikopter TENTERA yg. diKAWAL amat KETAT oleh "SPECIAL FORCES" ATM kita, untuk mana-mana PEMIMPIN BN terutamanya pemimpin BUMIPUTERA kita! Aku sampai sekarang begitu SEBAK dgn. NAHAS HELIKOPTER tempoh hari - ini KEMALANGAN kali KEDUA, boleh gunakan helikopter SWASTA yg. GANJILNya diPANDU rakyat ASING, utk. bawa PEMIMPIN2 TERCINTA amat PENTING kita! Nasib baik, YAB Menteri Pertanian kita TAK jadi naik helikopter tersebut!

    Dahlah si MAFIA ZIONIS DAPBANGKAI berIJAZAH tu diTAJA USD300 JUTA (RM1.2 BILLION) oleh rejim PENGGANAS KANIBAL ISrael - maka bila PDRM untuk siasat bawah AKTA TERORISMA kerana 17 pakar strategi DAPBANGKAI yg. diKETUAI si Todi-PUAKA, di LATIH oleh MOSSAD dan si KM spt. TONGGENG eng DAPBANGKAI BABI boleh pula asyik jumpa DUTA ISRAEL, serta ISrael nak tubuhkan MARKAS TENTERA PENGGANAS dia di Port Dickson!! Kami RAKYAT tengah TUNGGU ni! SPRM/PDRM bah. TERORISMA – hang buatlah KERJA betul-betul oi!

    Dan OI si PENGGANAS DAPBANGKAI, awat lu TAK juga buat REPOT POLIS serta SAMAN Razali ni kalau TAK betul aaahhh?! Lihat di - http://semuthitam80.blogspot.my/2016/03/12-billion-dana-israel-masuk-akaun.html , 1.2 BILLION DANA ISRAEL MASUK AKAUN PROKSI??? , Posted by Semut Hitam ; dan di - http://wakeupmalaya.com/2016/01/dap-terima-latihan-dari-mossad/ , DAP Terima Latihan Dari Mossad?, January 4, 2016 By WakeUp Malaya !!

    Sebab itu puak PENGGANAS ZIONIS/ISrael melalui pelbagai EJEN2nya termasuk PENGGANAS DAPBANGKAI, juga disyaki sedang mensasarkan pemimpin Islam/Melayu termasuk Kesultanan Melayu, serta keluarga mereka (terutamanya anak-anak muda mereka yg. telah kebaratan melampau ) utk. diperangkap dgn. PENYAMAQ2 Islam utk. berkahwin, utk. di'Blackmail' dan untuk diracun dgn. suntikan kimia yg. boleh sebabkan sakit jantung/kanser; mahupun melalui pelbagai jenis KEMALANGAN! Apalagi si puak DAPBANGKAI ni mahu MEMISAHkan Sabah-S'wak dan gabungkan bersama SingaPORK-pusat MOSSAD-ISrael/CIA-MI6-NAT*!

    Tengok juga ulama-ulama TULEN PAS, yg. asyik meninggal dlm. usia muda - kita bukan nak mempersoalkan TAKDIR dari ALLAH SWT, tetapi JANGAN. kita BUTA pd. angkara JAHAT si ZIONIS-MUSUH ISLAM-no 1, yg. tidak boleh dibiaqkan! Apalagi Kelantan/Terengganu/Kedah/Perlis, negeri-negeri ISLAM yg. kuat, juga mahu diJAJAH oleh si MUSUH-MUSUH Islam/Melayu ni!

    Besar kemungkinan juga, BAPA-BAPA KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN tercinta bumi pusaka nenek moyang BUMIPUTERA kita ini, Almarhum-Almarhum PM Tun Abdul Razak Hussein dan TPM Tun Dr. Ismail Abdul Rahman, diracuni CIA-MI6-Mossad (keduanya meninggal di tahun 1973 dan 1976 di usia muda 50an, dari kanser termasuk Leukimia, yang juga sejenis kanser dalam darah atau tulang, dengan seorang doktor British yang SAMA) dgn. bantuan PENGKHIANAT tempatan. ZIONIS-Israel juga adalah sekutu kuat PAP-DAPBANGKAI – lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009!

    Kanser/sakit jantung serta KEMALANGAN dsbnya, juga telah dibuktikan sebagai MO utama PENJAJAH Barat-Zionis diketuai CIA-MI6-Mossad/ISrael (sebenaqnya Barat telah dikUASAI puak ZIONIS termasuk para PENYAMAQ) - untuk menghapuskan pejuang Islam/Bumiputera yang NATIONALIS di “ Dunia Ketiga“ (dan sekarang terutamanya pemimpin BUMIPUTERA Islam yang nasionalis) - sila lihat di - http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864, The CIA has Attempted to Assassinate 50 Foreign Leaders Including Chavez, Global Research, March 15, 2013; dan di - http://imeu.net/news/article0024562.shtml, Israel's History of Assassinating Palestinian Leaders, The IMEU, Nov 6, 2013!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
  20. #TANGKAP PENJAJAH/PENYAMUN/PERASUAH/PENYANGAK/PENYELEWENG DUIT RAKYAT/LANUN kit SIAL JUBOQ BABI/TONGGENG eng BANGKAI BABI-CASH is KING!!#

    #Yg. akan diKUBURkan dan diTERAJANG adalah PENJAJAH TERORIS PENDATANG RASIS/HOMO/PORNO/KANIBAL DAPJUBOQ BABI-amat-SIAL-si EJEN/KULI YAHUDI ZIONIS HARAM JADAH-no-1!!#

    #Selamatkan P.Pinang, Selangor & Melaka (pantai Klebang yg. begitu indah/Bandar Hilir dah jadi mcm. Pulau Pinang - mana kedai2/restoran2/hotel2/supermarket2 CANGGIH serta PERUMAHAN RAKAT MISKIN/SEDERHANA yg. diMILIKI oleh BUMIPUTERA - tolong jawab KM Melaka), tanah pusaka nenek moyang BUMIPUTERA/PRIBUMI kami dari PENGGANAS PENDATANG KANIBAL DAPBANGKAI BABI-EJEN/KULI ZIONIS/ISrael HARAM JADAH!!# (muka kit SIAL JUBOQ BABI tu sebiji mcm. puak KANIBAL ZIONIS – tengok GIGI KANIBAL dia!)

    # ATM - tolong SIASAT habis2an tragedi HEIKOPTER yyg. sungguh MENYEDIHkan itu - Lagipun, NGO BMF, yg. disyaki NGO MOSSAD-NAT*, disyaki masih aktif beroperasi secara rahsia berpengkalan di Miri, Sarawak, dan disyaki mempunyai sy. HELIKOPTER sendiri di S'wak yg. MENYAMAQ - dan berpengkalan di Basel, Switzerland [seolah koloni Jerman di Switzerland - Jerman adalah disyaki pusat rejim PENGGANAS KANIBAL ISrael-no-1 di EU, di mana 6 SUBMARINE-boleh bawa-senjata NUKLEAR Jerman telah diEKSPOT ke ISrael, disyaki berpengkalan di Diego Garcia di Lautan Hindi dan Laut Mediterranean di Gaza; termasuk disyaki menyebabkan letupan NUKLEAR kecil bawah laut dan tanah (yg. boleh menyebabkan cuaca amat bahang-ala-El-Nino serta empangan/air sungai surut ke bawah tanah), banjir, Tsunami dan gempabumi]#!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete

FOLLOW BLOG MiM

ARTIKEL TOP MINGGU INI.