Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Wednesday, November 23, 2016

SOKONG DAP - SIAPA TIPU MAHATHIR ?

Tun Dr Mahathir terlupa lagi?


Inilah persoalan besar apabila Pengerusi PPBM  ini mendakwa kononnya parti cauvinis DAP itu telah 'menyatakan pendirian untuk mematuhi Perlembagaan Persekutuan'.
"Adakah DAP ini jahat sungguh? Sedangkan DAP, Amanah, PKR ketiga-tiga parti ini telah menyatakan pendirian mereka iaitu DAP dan rakan-rakan mereka akan patuh kepada Perlembagaan Persekutuan.
"Mereka menerima kedudukan Raja-Raja. Menerima Islam sebagai agama rasmi negara. Mereka menerima kedudukan istimewa orang Melayu dan Bumiputera serta menerima Bahasa Melayu sebagai Bahasa Kebangsaan,” katanya.
MiM tidak pasti pihak manakah yang memberi input yang salah tentang parti cauvinis DAP kepada Dr Mahathir atau beliau sendiri tahu perkara yang diperkatakan oleh beliau itu adalah jauh daripada kebenarannya. Tetapi apakah kenyataan itu di atas sebab mahukan sokongan daripada parti cauvinis DAP maka Mahathir sanggup mencuci kekotoran parti rasis itu?

Rasanya, satu dunia tahu kepincangan dan kesongsangan parti rasis DAP dan pemimpin-pemimpinnya. Mahathir tahu begitu juga Muhyiddin Yassin. Bukti-buktinya masih tersimpan rapi untuk tatapan rakyat :


Dr Mahathir : Lim Kit Siang rasis


Muhyiddin Yassin : DAP totok cauvinis


Mat Sabu : Kit Siang Rasis

Takkanlah kerana mahukan sokongan maka Dr Mahathir dan Muhyiddin Yassin terlupa dengan prinsip masing-masing. Muhyiddin telah berkata bahaawa orang Melayu yang bersekongkol dengan DAP adalah PENGKHIANAT BANGSA dan DAP hanya mahukan si Melayu menjadi kuda tunggangan yang kerjanya menjaga kepentingan cauvinis DAP sahaja.

Muhyiddin juga mengaku bahawa:
1. Kemenangan DAP di Pulau Pinang serta mendominasi kerajaan pembangkang di Selangor seolah-olah memberikan lesen paling besar kepada PARTI PALING RASIS ini untuk menyerlahkan sikap cauvinis melampau.
2. DAP dengan tanpa segan silu membuat kenyataan demi kenyataan menghina Islam dan orang Melayu. Daripada soal kedudukan Raja-raja Melayu, hak istimewa orang Melayu, kedudukan Islam sebagai Agama Persekutuan, segala-galanya cuba dipertikai dan dirobek satu demi satu oleh parti DAP.
3. DAP langsung tidak menghormati institusi Raja-raja Melayu, menghina pegawai-pegawai kerajaan yang majoritinya berbangsa Melayu, mencerca pasukan keselamatan dengan penghinaan yang keterlaluan, mempertikai institusi penguatkuasaan, menjatuhkan wibawa institusi kehakiman dan memperkuda sekalangan orang Melayu dengan tujuan mendapatkan kuasa bagi diri mereka sendiri.
4. DAP tidak pernah melihat apa-apa kebaikan yang ada pada orang Melayu dan Islam. Bagi DAP, walau pun  ia mendakwa ia parti demokratik pelbagai kaum, dari dahulu hingga sekarang DAP hanya dipimpin dari keluarga tertentu dalam kelompok tertentu dari kaum tertentu sahaja.
Jika merujuk kepada kenyataan Muhyiddin Yassin ini, parti DAP memang jahat dan tidak patuh kepada Perlembagaan Persekutuan.

Malah, dasar-dasar parti chauvinis DAP juga telah dipersolkan. Realitinya, dasar parti DAP terang- terangan telah menggariskan:

Penghapusan pembahagian antara "bumiputera" dan "bukan bumiputera" dan perlaksanaan kesaksamaan etnik. 
dan

Penggantian sistem kuota etnik dengan dasar 'merit dan keperluan'
Turut dipersoalkan ialah Fasal II (Matlamat-matlamat) Perlembagaan parti DAP perenggan 4 iaitu :
4. Mengiktiraf kebebasan beragama sebagai hak asasi yang merangkumi kebebasan pelbagai agama daripada diancam oleh undang-undang yang bersifat menindas dan akta-akta yang berunsur diskriminasi;
Perenggan 4 Fasal II ini tidak menyatakan yang parti DAP mengiktiraf agama Islam sebagai agama Persekutuan.

Perenggan 4 itu ternyata melanggar Perkara 11 (Kebebasan beragama) dalam Perlembagaan Malaysia yang jelas menyatakan :
(1) Tiap-tiap orang berhak menganuti dan mengamalkan agamanya dan, tertakluk kepada Fasal (4), mengembangkannya.
(4) Undang-undang Negeri dan berkenaan dengan Wilayah-Wilayah Persekutuan KualaLumpur, Labuan dan Putrajaya, undang-undang persekutuan boleh menngawal dan menyekat pengembangan apa-apa doktrin atau kepercayaan agama di kalangan orang yang menganuti agama Islam.
Terdapat kawalan dan sekatan untuk mengembangkan agama lain di kalangan orang Islam seperti termaktub dalam Perlembagaan negara TETAPI perlembangaan parti DAP TIDAK mahukan undang-undang yang berbentuk sekatan dan diskrimasi!

Apakah Dr Mahathir dan penyokong-penyokongnya tidak nampak kesongsangan parti rasis DAP ini?

Malah, Dr Mahathir mendakwa kesediaan parti PPBM untuk bekerjasama dengan DAP telah menjadi antara sebab utama presiden Perkasa, Datuk Ibrahim Ali enggan menyertai PPBM.

Dakwaan Mahathir itu ternyata tidak benar apabila Ibrahim Ali menjelaskan bahawa pokok utama beliau tidak dapat bersama dengan Dr Mahathir bukan kerana berkawan dengan DAP tetapi kerana Mahathir berkawan semula dengan Anwar Ibrahim yang mahu menggulingkannya dahulu

Cukup-cukuplah ......


SHARE ARTICLE :

50 comments:

  1. MADEY SUDAH NYANYUK !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. #MahathirMudahLupa

      Delete
    2. Madey dah jadi cmtu pun muhyidin snggup ikut lg... mmg xda perinsip hidup muhyidin... ape yg dia nak xtahu la... harta, kuasa, pangkat itu 3 benda yg manusia nak... tlg la prinsip ckit....

      Delete
    3. Muhidin dah jadi TPM, hanya selangkan lagi akan jadi PM, halangannya ialah kesabaran yang diperlukan. Sikap x sabar tulah yang membinasakan diri beliau. Nak kaya memang dah kaya, nak kuasa memang dah ada kuasa, apa lagi yang x cukup agaknye.

      Delete
    4. Najib liwat rosmah

      Delete
    5. berahim ali pun dah sedar betapa dah nyanyuknya atok madey... lepas ni macai pacai mamak pasti kutuk berahim habis-habis. Dahsyat betul dedak yang atok kerala tabur... bikin pengikutnya meroyan macam orang kena sawan...

      Delete
    6. KEPALA BUTOH lu si 722 si HOMO JIJIK PENYAMAQ PEROGOL/PEMBUNUH/PEROMPAK/PERASUAH DAPJUBOQ BABI, PI MAMPOS lu ANAK HARAM dr. PUKI Mak HANYIR-penuh NANAH lu yg. diRLIWAT BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI lu! SHIT ke atas MAK/BAPA/KELUARGA HARAM JUBOQ BABI lu si BANGKAI BABI JUBOQ BABI HARAM JADAH!

      Delete
    7. Pegi beri bntuan pada rapiji nun... nak kena liwat sama abg nuar... masuk sg.buluh mmg peluag la... tp muka rapiji ada byk senyum... mahu masuk tu sg.buluh... nak bncang katanya... @ nak kena liwat

      Delete
    8. Rba 722 tu gila babi ke?

      Delete
  2. Mahathir sudah terdesak butuhkan simpati & sokongan DAP. Dia tahu parti dia tidak akan dapat sokongan padu drp kaum Melayu. Mahathir ni dah jadi org yg tak ada prinsip & sanggup gadaikan prinsipnya.

    Hanya dgn jilat puak DAP ini sahaja politik parti Mahathir akan nampak boleh hidup sikit.

    ReplyDelete
  3. Madey xkecian kat pnyokong dia yg telah meninggal... dulu kata lain skrg kata lain... klu manusia normal bila saat sisa2 khidupan akn abdikn pd illahi... maha firaun yg pas kata dulu ada betulnya... duk gila pd harta dunia smpai semua jadi bertukar terbalik.. maria chin pun dia snggup tggu... klu dia pejuang bangsa melayu... pi la tlg ank2 melayu betul2 mmerlukn...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pi mampos la lu 5.07 !!

      Delete
    2. Anon 5:23..pasal lu puja India Tua tu melangit? India Tua tak lama lagi akan mampos

      Delete
    3. yg dh mampos penyu macai madey.. mampos dpn laptop!

      Delete
    4. Madey guna la kekayaan yg mlmpau tu utk tlg2 @ buat kbajikkn.... logik madey bjuang utk ank dia jadi PM... klu dia nak jatuhkn najib pi la bkmpung d pekan... guna apa cara skali pun... madey hnya bjuang utk boboi... muhyidin adlh manusia cukup xda maruah... d perkudakn oleh madey

      Delete
  4. Taubatla novandri bin hassan...belum terlewat lagi....atau ko memang dah pilih neraka jahanam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko pulak neraka jahanam mana nak masuk...hahaha

      Delete
    2. Novandri, kau anggap kemalangan kau dulu sebagai takdir atau pembalasan tuhan kerana dosa-dosa kau memfitnah? Kau tak ambik ikhtibar kenapa hanya tangan kau yang hancur? Bukan kepala atau anggota badan yang lain?

      Delete
    3. Kemalangan ko 720 plk yg kepala otak dah kena liwat biol perlu sangat2 di ambik iktibar oleh org melayu yg tak bongok

      Delete
    4. Anon 5:16. Nuraka jahannam tu Bapak ngko punya ke?

      Delete
    5. KEPALA BUTOH lu si 516/720 si HOMO2 JIJIK PENYAMAQ PEROGOL/PEMBUNUH/PEROMPAK/PERASUAH DAPJUBOQ BABI, PI MAMPOS lu ANAK HARAM dr. PUKI Mak HANYIR-penuh NANAH lu yg. diROGOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI lu! SHIT ke atas MAK/BAPA/KELUARGA HARAM JUBOQ BABI lu si BANGKAI2 BABI JUBOQ2 BABI HARAM JADAH!

      PUNYAlah KEJInya puak TERORIS PENJAJAH PARASIT ZIONIS DAPJUBOQ BABI ni; suka benar nak GERTAK/HINA bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu yg. menerima nasib MALANG; PI MAMPOS lu si JUBOQ BABI OI! Disyaki si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI ni yg. MERANCANG Kemalangan ke atas Dr. kita ni; sbb. tu galak betul depa berSUKA RIA!

      Delete
  5. Betulkah semua ini bukan tentang 1MDB tetapi berkenaan Mahathir cuba menewaskan Najib dengan menggunakan isu 1MDB sebagai pemangkin?

    Betulkah Mahathir akan menjadikan Muhyiddin untuk mengambil alih sebagai Perdana Menteri apabila dia digulingkan, tetapi hanya sebagai Perdana Menteri sementara dengan Mukhriz sebagai nombor dua, selepas itu beliau akan bersara dan Mukhriz akan mengambil alih?

    Betulkah Mahathir akan cuba mendapatkan semula kekayaan Umno yang dipegang oleh proksi, penama dan pemegang amanah beliau. Jumlah itu dikatakan lebih kurang RM100 bilion ?

    Ternyata Najib sedar dan tahu perkara ini. Nyata Najib masih utuh sebagai Perdana Menteri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni bodoh betul la..makan taik byk sgt. 100 billion tu rekaan raja petra. Kaki fitnah no 1. Sampai skrg x blk malaysia. Takut. Tulis pun sebab duit. Suruh najib tangkap kalau betul apa RPK dakwa. Bodoh taik punya org

      Delete
    2. Kandang kuda India Tua dan rumah2 agam India Tua di London tu beli dgn duit pencen ke,

      Delete
    3. Ko maksud pada novandri ka makan taik...dia makan dan basuh pungkok guna tangan kanan....pembalasan Allah pada dia...

      Delete
    4. yg tuduh MAdeykutty lesapkan 100billion tu bkn RPK tp WSJ.. kitab pojaaan macai mamak.. kenapa Madeykutty tak saman? kn Madeykutty ckp kalo xsaman org tu mmg bersalah lah.. so knapa xde satu pn dia saman balik tuduhan? ko bodoh kn sbb percaya madey!

      Delete
    5. KEPALA BUTOH lu si 711/929 si HOMO2 JIJIK PENYAMAQ PEROGOL/PEMBUNUH/PEROMPAK/PERASUAH DAPJUBOQ BABI, PI MAMPOS lu ANAK HARAM dr. PUKI Mak HANYIR-penuh NANAH lu yg. diROGOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI lu! SHIT ke atas MAK/BAPA/KELUARGA HARAM JUBOQ BABI lu si BANGKAI2 BABI JUBOQ2 BABI HARAM JADAH!

      PUNYAlah KEJInya puak TERORIS PENJAJAH PARASIT ZIONIS DAPJUBOQ BABI ni; suka benar nak GERTAK/HINA bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu yg. menerima nasib MALANG; PI MAMPOS lu si JUBOQ2 BABI OI! Disyaki si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI ni yg. MERANCANG Kemalangan ke atas Dr. kita ni; sbb. tu galak betul depa berSUKA RIA!

      Delete
  6. padan muka barua ni,tak mampuih lagi,inilah balasan pd org yang suka hina org alim,kalu tak mau insaf lai aku tak tau la,tu baru sikit Allah tujuk, lepai ni hang dok hina lai org alim aku doa semoga allah bagi ujian lagi dasyat semoga hang isaf dan bertaubat,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Konon mempertahankan orang alim tapi kau panggil orang barua. Kau ni kutu politik tak berbayar, tak dapat hasil. Orang lain macam novandri dapat upah, kau cuma harap brim drpd najib. Belacan

      Delete
    2. pertahankan org Alim tp tak boleh pertahankan syaitan tua.
      barua tu apa maksudanya yg ko sentap sgt? apa mslhnya pertahankan org alim dn ckp ko barua? dh mmg dasar barua..barua ni sama mcm pengkhianat.

      Delete
  7. Realitinya.... bila dah tua memang senang ditipu, lagi tua lagi senang ditipu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rosmah lebih tua dari najib. Najib tipu rosmah atau rosmah tipu najib?

      Delete
    2. Bapak hang lebih tua dari mak hang. Berapa peratus (%) kemungkinan bapak hang tipu mak hang?

      Delete
    3. Hehehe teori cai745 bongok tak sudah2...hahaha kokkokkok

      Delete
    4. Oppp sori...cai803 bongok tak sudah2...kokkokkok

      Delete
  8. TANGAN HANCUR : BLOGGER MINDA INTELEK MELAYU (MIM) TELAH TERIMA BALASAN TUHAN...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tk habis2 ko seranah org lain dgn musibah.. jauh dr sifat org Beriman. kot2 esok lusa bkn stkt tgn ko tp kaki lutut peha ko hancur plak kena gilis mcm mana? ko rse doa ko mcm tu Allah Redho ke?

      Delete
    2. Nasihat untuk puak abu jahal..yg dah tua macam novandri bin hassan...lain kaedahnya..itu kaedah yg paling sesuai....

      Delete
    3. KEPALA BUTOH lu si 936/515 si HOMO" JIJIK PENYAMAQ PEROGOL/PEMBUNUH/PEROMPAK/PERASUAH DAPJUBOQ BABI, PI MAMPOS lu ANAK HARAM dr. PUKI Mak HANYIR-penuh NANAH lu yg. diROGOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI lu! SHIT ke atas MAK/BAPA/KELUARGA HARAM JUBOQ BABI lu si BANGKAI2 BABI JUBOQ2 BABI HARAM JADAH!

      PUNYAlah KEJInya puak TERORIS PENJAJAH PARASIT ZIONIS DAPJUBOQ BABI ni; suka benar nak GERTAK/HINA bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu yg. menerima nasib MALANG; PI MAMPOS lu si JUBOQ BABI OI! Disyaki si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI ni yg. MERANCANG Kemalangan ke atas Dr. kita ni; sbb. tu galak betul depa berSUKA RIA!

      Delete
  9. Ular Kerala putar alam......last2 anak betina jadi pejuang gereja dan LGBT.
    Pttttuuuiiiihhh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ular kerala banyak kat penang. Reezal merican naina merican, musa sheikh fadzir, rafizal, shiekh hussein...semua india perasan melayu. Pukimak anak haram punya mamak..umno penang penuh ular telan hak melayu. Babi

      Delete
    2. Termasuk azeez rahim bontot kuali

      Delete
    3. KEPALA BUTOH lu si HOMO2 JIJIK 721/722 si PENYAMAQ2 PEROGOL/PEMBUNUH/PEROMPAK PENJAJAH PARASIT ZioNazi DAPJUBOQ BABI, PI MAMPOS lu ANAK2 HARAM HANYIR-penuh NANAH yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI lu!

      Delete
    4. Kerajaan melayu melaka juga musnah kerana dna hindu paria...ngaji begong..ngaku ada masters..puak ni tak kenai halal dan haram...

      Delete
  10. KURANG AJAQ betul! Boleh pula si PENJAJAH JANTAN HOMO omputih JUBOQ BABI ni berMEGAH menyertai DEMO HARAM puak PENJAJAH PARASIT PERASUAH ZioNazi BerSHIT DAPJUBOQ BABI?! Mana KDN/PDRM - warga ASING diBIAQKan sewenangnya MELANGGAR undg2 NEGARA ISLam kita ini serta mengHINA YAB PM kita?!! TANGKAP dan HALAU si HOMO omputih ni dr. NEGARA ISLAM kita ni - apa yg. TAKUT sgt. si KD* BANGSAT ni dgn. puak TERORIS ni termasuk TERORIS warga asing ni semua OI?!!! HARAM JADAH betul! Lihat di mediaCELAKA DAPJUBOQ BABI - yg. MEMUJA pula omputih HOMO SIAL tu!

    Di - http://www.sinarharian.com.my/semasa/mat-salleh-pun-sertai-bersih-5-1.588268:

    Mat Salleh pun sertai Bersih 5

    ATIRAH HASLI

    19 November 2016

    Mat Salleh pun sertai Bersih 5
    Dellmark bersama rakannya pada himpunan Bersih, hari ini.

    KUALA LUMPUR - Himpunan Bersih 5 kali ini menyaksikan rakyat daripada pelbagai latar agama dan bangsa turun ke jalanan untuk melahirkan protes masing-masing.

    Tidak terkecuali dalam himpunan kali ini termasuk Philip Dellmark, dari England.

    Tidak seperti pelancong asing lain yang hanya menjadi pemerhati, Dellmark hadir ke tapak himpunan hari ini dengan lengkap berpakaian baju-T peserta Bersih.

    Dellmark ketika ditemui Sinar Online dikatakan hadir bersama rakannya dalam himpunan itu hari ini.

    Akui Dellmark, dia sudah menetap di negara ini sejak lima tahun lalu dan sudah mengenali demografi politik negara dengan baik.

    "Saya sudah menetap di sini lima tahun lalu dan boleh cakap (bertutur) Bahasa Melayu.

    "Saya di sini kerana kasihankan rakyat Malaysia dan mahu turut sama berjuang untuk kebebasan rakyat negara ini," katanya kepada Sinar Online.

    Gelombang kuning Bersih hari ini melangsungkan himpunan di beberapa lokasi di ibu kota.

    Himpunan itu bersama dengan Himpunan Baju Merah yang berlangsung hari ini telah mengakibatkan kesesakan teruk sekitar ibu kota.

    (Nek Tempoyak)


    ReplyDelete
  11. Dan aku heran betul; kenapa selalunya kalau mangsa kemalangan atau PEMBUNUHAN jlanraya; kalaunya mangsa Melayu/Islam; TAK diberikan nama pemandu2 lori tersebut?! Cthnya kemalangan yg. disyaki PEMBUNUHAN KEJAM ke atas pegawai JPJ, Allahyarham Mohd Ridzuan ini - sungguh menCURIGAKan; kenapa LORI pemandu yg. diRAHSIAkan nama dia ni; TAK diSITA dan pemandu ni diREMAN?! Takkkanlah TAK nampak pegawai JPJ tu depan lori; sedgkan dia dah sebelum tu TURUN dr. LORI utk MENELEFON (kenapa waktu lorinya mahu diPERIKSA, tiba2 dia turun MENELEFON?) - jadi aku syak; si pemandu lori JUBOQ BABI ni adalah PEMBUNUH yg. sengaja nak MELANGGAR/MEMBUNUH dgn. mat KEJAM pegawai JPJ yg. sungguh MALANG itu tu; mungkin ada MUATAN HARAM dlm. LORI tu! Patutnya PDRM - juga JANGAN hanya PERCAYA cakap PEMANDU LORI tu!Dan waris MANGSA patut saman berJUTA JPJ serta PEMANDU/SYARIKAT lori tersebut! TAKkan TAK DAK peguam2 Islam/Melayu BAIK HATI buat pro-BONO utk. mewakili ISTERI arwah yg. sedg. HAMIL serta seorg. lagi anaknya dan IBU BAPA arwah??!!

    Ya, kita umat iIslam diAJAQ menerima TAKDIR tetapi adakah kita harus memBIAQkan kematian akibat KEKEJAMAN dan KETIDAKADILAN?!!

    Lihat di - http://www.hmetro.com.my/node/184106:

    Ajal anggota JPJ

    Siraj Mohd Zaini
    siraj@hmetro.com.my

    Rabu, 23 November 2016

    Shah Alam: Seorang anggota penguat kuasa Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Selangor yang dalam operasi, maut selepas dilanggar treler di hadapan Plaza Tol Setia Alam, di sini, petang tadi.

    Dalam kejadian jam 1 tengah hari itu, Mohd Ridzuan Yusoff, 32, meninggal dunia di lokasi akibat kecederaan parah di kepala selepas digilis kenderaan berat berkenaan.

    Ketua Polis Daerah Shah Alam Asisten Komisisoner Shafien Mamat berkata, siasatan polis mendapati mangsa baru selesai memeriksa pemandu sebuah lori kontena yang berada di hadapan treler berkenaan.

    "Mengikut maklumat, pemandu treler berkenaan berhenti seketika di bahu jalan kerana hendak menelefon seseorang.

    "Pemandu treler berusia 68 tahun itu kemudiannya meneruskan perjalanan dan dipercayai tidak menyedari mangsa berada di hadapan kenderaannya sebelum melanggar dan menggilisnya.

    "Mayat dihantar ke Hospital Shah Alam untuk bedah siasat dan kes disiasat mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987," katanya.

    (Nek Tempoyak)

    Nota: tengok juga KEMALANGAN jlnraya yg. MENGORBANKan TIGA anak beranak Islam/Melayu kita - disyaki PEMANDU2 CUAI tu org.2 MUDA KAFIR HARBI yg. MABUK ataupun SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI-si KULI MOSSAD-Soros/IS-rael yg. sengaja menSASARkan umat Islam/Melayu dlm MO Zionis yg. paling MUDAH; utk. mengHAPUSkan SERAMAI umat Islam/Melayu di NEGARA Islam kita ni dlm. disyaki GENOSID (umat Islam senang diKENALI dr. Tudung/kopiah/songkok- pakain Islam/melayu serta perhiasan ISLAM di kereta! Lihat di - http://www.thestar.com.my/news/nation/2016/11/23/businessman-and-his-two-kids-killed-in-crash/!

    ReplyDelete
  12. Gangster umno terang2 serang institusi parlimen...lebih besar kesalahannya dari perhimpunan bersih 5. Patut dilabel sebagai pengganas. Tahan ikut sosma.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KEPALA BUTOH lu si HOMO2 JIJIK 632 si PENYAMAQ PEROGOL/PEMBUNUH/PEROMPAK PENJAJAH PARASIT ZioNazi BerSHIT-DAPJUBOQ BABI, PI MAMPOS lu ANAK HARAM HANYIR-penuh NANAH yg. diLIWAT BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI lu!

      Delete
  13. Inilah akibatnya si ZAH*D KITOL-KULI AnwaqHOMO/DAPJUBOQ BABI/madey JUBOQ BABI- si KULI2 Soros/ISrael-MOSSAD/CIA - asyik dok bagi muka pd. TERORIS PENDATANG2 PARASIT Cina RASIS JUBOQ BABI BerSHIT DAPJUBOQ BABI!Sampaikan pegawai2 JPA/Penguatkuasaan ISLAM/MELAYU wanita kita cuba diCABUL/diGERTAK/diKASARI; dahlah pegawai JPJ Islam/Melayu kita baru diGILIS dgn. amat KEJAM oleh TRELER yg. diRAHSIAKan nama PEMANDUnya (apa KEJADAHnya ni?!) -CELAKA betul ni! ya, sampai begini sekali bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu kita asyik diHINA/diGERTAK/diPROVOKASI/diKASARI-diCEDERAKAN/diBUNUH/di ROGOL sampai mcm. ni di NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita sendiri? - oleh PENJAJAH2 PARASIT ZIONIS berSHIT DAPJUBOQ BABI! Bahkan PEMJAJAH omputih JUBOQ BABI pun ´boleh berDEMO HARAM sewenangnya dlm. BerSHIT - BANGSAT lu ZAH*D!

    Yg. org, awam kat situ, awatlah PENAKUT sgt?! Kalau aku kat situ; dah kasi TERA*ANG si SAMSENG PEROGOL berSHIT DAPJUBOQ BABOI ni! Takkan nak BIAQKan wanita BUMIPUTERA Islam/Melayu kita sewenangnya cuba diCABUL/diGERTAK/diKASARI/diPROVOKASI mcm. tu?! Itulah; makin ramai JANTAN2 PONDAN Islam/Melayu PENAKUT! Tapi kalau yg. BERANI mcm. dr. GM pula, si ZAH*D CELAKA ni dan GENG2 MAFIA SIAL dia akan GERTAK memanjang; PI BERAMBOS lu si KITOL2 OI!

    Lihat di - http://theflyingkick.blogspot.com/2016/11/pegawai-wanita-penguatkuasa-melayu-cuba.html:

    PEGAWAI WANITA PENGUATKUASA MELAYU CUBA DICABUL CINABENG DI TEMPAT AWAM!!!

    November 25, 2016

    Barangkali teruja kerana Teresa Kok mendapat pembelaan paling hebat daripada Khalid Samad sehinggakan berlaku kekecohan di lobi Dewan Rakyat, atau barangkali juga BESAR KEPALA kerana mereka dilihat sangat kuat dan DAP pula sangat garang sehingga menakutkan sekalian rakyat Malaysia, sepasang lelaki perempuan bukan sahaja menghalang seorang petugas awam melaksanakan tugasnya, tetapi juga mencabul dan cubaan menyerang dan mengugut.

    Klip video tersebut telah dimuatnaikkan oleh Netizen dan menjadi viral dalam tempoh yang singkat. Rata-rata menyatakan kemarahan dengan sikap biadap yang ditunjukkan oleh kedua-dua orang awam tersebut.

    Berlagak seolah-olah samseng, wanita Cina menarik baju pegawai penguatkuasa tersebut dan mengadu tangannya sakit setiap kali pegawai penguatkuasa tersebut cuba melepaskan diri, sekaligus mahu mewujudkan tanggapan kononnya dia telah diserang oleh pegawai berkenaan.

    Manakala lelaki Cina yang berbadan besar pula melakukan provokasi yang lebih dahsyat bertujuan menimbulkan trauma.

    Pasangan tersebut bukan sahaja melakukan kesalahan di bawah Seksyen 186 Kanun Keseksaan tetapi juga melakukan kesalahan mencabul dan menyerang.... teruskan membaca

    (Nek Tempoyak)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengok bagaimana KD* MAFIA/YAKUZA ni asyik biaqkan puak PENJAJAH PARASIT ZoNAZI BerSHIT DAPJUBOQ BABI berDEMO HARAM sampai kat PARLI*EN tetapi asyik nak mengGERTAK GM! Dasar si KD* JUBOQ BABI!

      Lihat di - http://www.utusan.com.my/berita/parlimen/tidak-dikena-tindakan-1.411559:

      24 November 2016

      KUALA LUMPUR 23 Nov. – Peserta Gerakan Wanita Untuk Maria yang mengadakan perhimpunan di luar pekarangan Parlimen hari ini, tidak akan dikenakan tindakan.

      Timbalan Menteri Dalam Negeri, Datuk Nur Jazlan Mohamed berkata, kerajaan memutuskan untuk berbuat demikian kerana perhimpunan itu telah diadakan dalam keadaan aman.

      “Walaupun perhimpunan yang diadakan itu dilakukan tanpa mengemukakan permohonan mengikut Akta Perhimpunan 2012, namun ia telah diadakan secara aman. Maka, kerajaan tidak akan ambil tindakan terhadap peserta terbabit,” katanya ketika ditemui di lobi Parlimen di sini hari ini.

      --------------------------------

      Terdahulu, Gerakan Wanita Untuk Maria yang disertai kira-kira 200 peserta menyerahkan memorandum di Parlimen, antaranya menuntut Pengerusi Bersih, Maria Chin Abdullah yang kini ditahan di bawah Akta Kesalahan Keselamatan (Langkah-Langkah Khas) 2012 (SOSMA) dibebaskan secepat mungkin.

      Memorandum itu kemudian diterima oleh Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Shahidan Kassim.

      Dalam pada itu, Nur Jazlan turut menasihati Ketua Gerakan Baju Merah, Datuk Seri Jamal Md. Yunos untuk tidak mengeruhkan lagi situasi pada ketika ini berikutan laporan bahawa beliau bakal menggerakkan Bersih 7 untuk menyelamatkan Selangor daripada kerajaan di bawah pimpinan PKR.

      “Beliau (Jamal) baru sahaja dibebaskan daripada tahanan reman semalam tidak belajar kesilapannya. Saya nasihatkan Jamal agar jangan keruhkan lagi suasana. Jangan buat perancangan untuk demonstrasi akan datang,” katanya.

      (Nek Tempoyak)

      Delete

FOLLOW BLOG MiM

ARTIKEL TOP MINGGU INI.