Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Saturday, January 07, 2017

Dedak , Sultan Murka & DAP Boss PKR !

Sebelum ini MiM menulis artikel bertajuk Bila PKR Makan Dedak DAP! Isunya ialah tentang perlantikan Saifuddin Nasution bekerja di bawah Lim Guan Eng DAP. Ada beberapa perkara menarik yang perlu diketahui.


Ketika ini kita lihat beberapa orang termasuk Mohd Rashid TKM 1 dan Saifuddin yang berhempas-pulas cuba menjawab persoalan besar tentang perlantikan tersebut seperti yang MiM jangkakan sebelum ini. Lim Guan Eng DAP tidak lagi bersuara tentang isu ini.
Kita juga tidak terkejut jika Guan Eng tidak mengeluarkan sepatah perkataan pun tentang isu ini. Sebaliknya, proksi beliau yang akan bertungkus-lumus cuba menafikan segala tuduhan tersebut.
Baca : http://novandri.blogspot.com/2017/01/bila-pkr-makan-dedak-dap.html
TKM I Pulau Pinang, Rashid Hasnon pula yang menjawab dan mendakwa pelantikan itu adalah untuk 'mengukuhkan sokongan orang Melayu terhadap kerajaan negeri'.

Katanya, tujuan pasukan ini adalah untuk merampas kembali kerusi Melayu yang pembangkang gagal menang pada 2 PRU lalu, memperkukuhkan kerusi yang mereka menang tipis, akan memberi tumpuan kepada 10 kerusi yang dimenangi oleh Umno negeri pada pilihan raya umum lalu dan untuk mengukuhkan majoriti undi di kerusi PKR di Pulau Pinang.

Perancangan di atas mesti diambil serius oleh UMNO negeri.

Jika merujuk kepada kenyataan itu juga timbul soalan sama ada wujud salahguna wang rakyat kerana Saifuddin di lantik atas tiket kerajaan negeri tetapi fungsi beliau lebih kepada kepentingan politik DAP dan sekutunya?


https://www.malaysiakini.com/news/368365

Lim Guan Eng DAP mesti jawab sendiri soalan ini jika beliau benar-benar transparen, itu pun jika beliau berani!

Apa pun, MiM jangka isu ini akan tenggelam begitu sahaja seperti isu-isu lain di Pulau Pinang dan Saifuddin akan tetap memegang jawatan tersebut. Timbul soalan, 
1. Apakah 'ilmu' dan 'pengalaman' beliau di Kelantan itu akan mampu menyebabkan pengundi terutamanya kaum Melayu menyokong kerajaan DAP yang kuku besi, mesra-pemaju dan penidas rakyat Pulau Pinang ini?

2. Apakah imej rasuah dalam DAP yang cukup teruk serta fitnah tersangat kuat di dalam parti itu seperti yang didedahkan Tunku Aziz akan berubah?
3. Apakah kampung-kampung Melayu yang dirobohkan oleh regim DAP ini akan dibina semula?
Dengan senario harian dan komposisi kaum yang berbeza di antara Kelantan dan Pulau Pinang, apakah 'ilmu' dan pengalaman Saifuddin di Kelantan boleh digunapakai di Pulau Pinang?

TKM I Mohd Rashid Hasnon berkata Pakatan mempunyai rancangan besar melalui jawatankuasa “pemerkasaan Melayu". Beliau juga berkata bahawa mereka ada badan pemikir kajian Melayu dari seluruh negara membantu mereka. Perkara ini juga mesti diambil serius oleh UMNO negeri.

Dan apabila kita bercakap tentang Saifuddin dan Kelantan, nama Husam Musa, bekas Naib Presiden PAS akan timbul.


MiM berkata demikian kerana Husam dan Saifuddin yang telah mengadakan program takaful warga emas Kifalah di Kelantan. Saifuddin mendakwa program ini telah mampu membantu Pakatan menang besar di Kelantan pada PRU12. Ketika itu, Pakatan Pembangkang kalah teruk di saluran 1 maka wujudlah program bernama Tabung Amanah Tok Kenali (TATK).

Pasukan TATK ini akan bergerak di setiap DUN di Kelantan dan mereka ini didakwa mampu mendaftar lebih 100 ribu warga emas seluruh Kelantan.

Manakala, setiap warga emas yang didaftar itu akan daftarkan pula 3 wasi (keluarga terdekat yang akan menerima manfaat takaful apakala warga emas meninggal).

TATK juga mendakwa pengkalan data mereka bertambah dan keputusan PRU12 pada tahun 2008 menyaksikan pengundi saluran 1 beralih sokongan di Kelantan.

Apakah program kerajaan DAP gagal?

Kita perlu tahu bahawa program ini dijalankan di negeri Kelantan yang diterajui oleh parti PAS dan majoriti penggerak TATK dan program-program lain diusahakan oleh parti PAS. Tetapi lain pula di Pulau Pinang.

Kepimpinan PAS di Pulau Pinang begitu teruk dihina oleh kerajaan DAP. Mereka telah dibuang seperti sampah sarap oleh DAP dan tidak lagi memegang jawatan dalam agensi-agensi kerajaan negeri.

Adalah tidak cerdik jika masih ada kepimpinan PAS negeri dan ahli-ahli PAS akar umbi tertipu sekali lagi dengan politik kotor parti DAP.
Baca : http://novandri.blogspot.com/2015/11/jkkk-dipecat-guan-eng-dap-kelentong.html
Tidak mungkin mereka akan terpedaya dengan lakonan 'buat-buat prihatin' kerajaan DAP negeri terutamanya menjelang PRU14 nanti. 

So, apakah konsep program ini yang akan dicuba untuk mengaburi mata kaum Melayu di Pulau Pinang?

Atau perlantikan Saifuddin ini lebih kepada game plan DAP untuk mengawal parti PKR?

Timbul persoalan sama ada Saifuddin akan diterima oleh PKR Pulau Pinang yang didakwa 'rata-rata dikuasai oleh puak kartel Timbalan Presiden PKR'?

Puak kartel itu juga didakwa sudah mula mendendangkan propaganda Saifuddin bakal dilantik sebagai Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang yang dikawal DAP?

Wan Azizah juga diketahui umum tidak mempunyai hubungan yang mesra dengan Azmin dan pelantikan Saifuddin sebagai Setiausaha Agung PKR baru-baru ini juga dipercayai dibuat bagi mengekang pengaruh Azmin Ali, timbalannya.
 
Kita juga jangan lupa bahawa Saifuddin telah mengaku bersalah menabur fitnah sebelum ini.

Fitnah jijik itu adalah satu laporan pelbagai tuduhan fitnah terhadap Khalid Ibrahim sehinggakan beliau dipaksa meletakkan jawatan Menteri Besar. Saifuddin Nasution sendiri membacakan permohonan maaf menabur fitnah jijik itu bagi pihak dirinya dan PKR.

Isu Langkah Kajang ini juga menyebabkan Sultan Selangor sangat murka dan menyerlahkan kediabapan parti PKR dan DAP yang tidak mahu patuh kepada titah tuanku Selangor. Baginda bertitah 3 nama untuk calon Menteri Besar tetapi menurut Saifuddin Nasution Ismail, calon PKR bagi jawatan Menteri Besar Selangor yang baharu hanya Wan Azizah seorang sahaja.


Tindakan parti DAP dan PKR ini jelas menggambarkan kebiadapan mereka kepada Institusi Raja dan merupakan satu perbuatan derhaka kepada titah Sultan Selangor.

Dan Saifuddin ini yang dilantik bekerja di bawah Lim Guan Eng DAP.



SHARE ARTICLE :

45 comments:

  1. Reformasi Taik AnjingJanuary 7, 2017 at 6:12 PM

    Hidup rosmah! Mati umno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidup UMNO! MATI PAKATAN HARAPRAK!

      Delete
    2. PH = Pakatan Hancur

      Delete
    3. pakatan BABI. sbb tu mereka cintakan RUU BABI. xpyh debat terus sokong.. gila, apa kh Aqidah sbbr mp2 melayoo pkr pan ni. pelik benar jiwa mreka anti pd Islam tp sng2 sokong agenda kafir!

      Delete
    4. IBU HARUNG DI SABAH <<<<<
      Aslamu alaikum wr wb..
      Bismillahirrahamaninrahim,,senang sekali saya bisa menulis
      dan berbagi kepada teman2 melalui room ini,
      sebelumnya dulu saya adalah seorang pengusaha dibidang property rumah tangga
      dan mencapai kesuksesan yang luar biasa, mobil rumah dan fasilitas lain sudah saya miliki,
      namun namanya cobaan saya sangat percaya kepada semua orang,
      hingga suaatu saat saya ditipu dengan teman saya sendiri dan membawa semua yang saya punya,
      akhirnya saya menanggung hutang ke pelanggan-pelanggan saya totalnya 470 juta dan di bank totalnya 600 juta ,
      saya sudah stress dan hampir bunuh diri anak saya 3 orang masih sekolah di SMP / SMA dan juga anak sememtarah kuliah,tapi SUAMI saya pergi entah kemana dan meninggalkan saya dan anaka-naknya ditengah tagihan hutang yang menumpuk,
      demi makan sehari hari saya terpaksa jual nasi bungkus keliling dan kue,
      ditengah himpitan ekonomi seperti ini saya bertemu dengan seorang teman
      dan bercerita kepadanya, Alhamdulilah beliau memberikan saran kepada saya.
      dulu katanya dia juga seperti saya setelah bergabung dengan AKI DARMO hidupnya kembali sukses,
      awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama satu minggu saya berpikir
      dan melihat langsung hasilnya, `
      saya akhirnya bergabung dan menghubungi AKI DARMO di No 082-310-142-255
      Semua petunjuk AKI DARMO saya ikuti dan hanya 3 hari Astagfirullahallazim,
      Kirim Foto anda
      Alhamdulilah Demi AllAH dan anak saya,
      akhirnya 5M yang saya minta benar benar ada di tangan saya,
      semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha,
      kini saya kembali sukses terimaksih AKI DARMO saya tidak akan melupakan jasa AKI.
      JIKA TEMAN TEMAN BERMINAT, YAKIN DAN PERCAYA INSYA ALLAH,
      SAYA SUDAH BUKTIKAN DEMI ALLAH SILAHKAN HUB AKI DARMO
      DI NO < 082-310-142-255 > ATAU KTIK HTTP BLOG AKI - http://sporttoto4d.blogspot.co.id

      Delete
  2. Tokong DAPig pun dulu ada kasi busuk nama Johor maa ...

    ReplyDelete
  3. Mana jing RBA DAPigs ????

    Nak harapkan cacai PKR mmg tak guna pun sebab PKR dah hancoq nak runtuh dah!

    Nak harap cacai Madey pun tak guna jugak. Semua gaji buta ja!

    ReplyDelete
  4. Itu je lah kerja Dapigs...balik2 guna Melayu 'untuk SKREW Melayu'.

    Bukan org UMNO yg cakap tu.....org kuat Anjing Dan Babi yg cakap tuh!

    ReplyDelete
  5. Ini baru dedak. Muka tak malu dalam UMNO saja yang makan dedak. Istilah dedak hanya layak untuk puak UMNO bodoh saja. Kat orang lain susah nak dikaitkan. Masuk TV3 dok kutuk orang lain untuk membela Najib, terus dapat habuan. Dulu dah dapat berjuta, dia sendiri mengaku. Mungkin tersedar terlepas cakap, diam berbulan. Sekarang tak mau duit dah bagi jawatan pula. Atas dasar apakah dia boleh jadi pengerusi Felda? Tak relevan langsung. Tapi itulah cara UMNO, bagi makan dedak. Jarang jumpa orang lain sanggup buat terang-terang kerja bodoh macam ni. Sebenarnya tujuan utama nak pastikan deal Felda dan PT Eagle dapat direalisasikan. Hasilnya Felda derma kat Sondak, Sondakh boleh derma balik kat penyamun tersohor yang dipuja oleh puak UMNO.

    Shahrir: Restructuring to bring back old Felda
    http://www.thestar.com.my/news/nation/2017/01/07/shahrir-samad-major-reshuffle-restructuring-at-felda/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biarlah dia usaha dahulu. Apa salahnya. Sepatutnya doakan kejayaan.

      Delete
    2. Tali barut Dog And Pig

      Delete
    3. anony 11:16...ko masih mampu besangka baik kat anony 11:00... dia tu babi yg sial... kalu dapat ape kejayaan pun... dia tak kan puas hati... hanya satu aje dalam fikiran dia... agar umno dan gomen ni gagal... bukan nak doa.... lagi boleh nak disabotaj .. cuma dia hanya babi... tak de ape pun kemampuan... takat guling2 kat jalan aje le taraf dia tu... babi tu apa yg mampu dia buat... cuma mengotorkan aje le ... bangsat camni mampus aje le lebih bagus... idup pun tak beguna...

      Delete
    4. dedak utk umno? istilah tu dikeluarkan org ketua macai yg kecewa sgt2 bila silent plan dia gagal.

      jd kcewa dia pn maki lh umno sambik kutuk org yg sokong tu mkn dedak.

      kita pn hairan justifikasi dedak ini sma ada lyk dipkai utk hina UMNO ataupun itu reverse pschology nk beritahu mmg amalan Mamak Penyamun dlu gunakan kaedah dedak selama 22 tahun utk bertahan kuasa.

      jg satu gmbaran pd parti2 kuat rasuah sbnr iaitu dapig, yg mna dedak adalah asas politik mreka utk wujudkan jaringan cina cauvanis.

      tv3 atau tv apa pn jk krn memerintah akn guna sbg medium propaganda. apakah buletin Penang dn Slangor cerita baik2 psl umno bn?

      bodoh satu hal.. tmbh dgn bebal... ko simpan samalah Bebal bin Bodoh ko tu ANON 11.00PM utk anak cucu ko.

      posting mcm hrm jdh kutuk umno mcm parti pakatan haraprak tu bgus sgt.. penipu rkyt je!

      Delete
    5. Siaaan jebon..boleh jadi anjing jh low....kapiaq dap peneng..

      Delete
    6. Istilah dedak oleh Tuan Guru
      https://www.youtube.com/watch?v=XFpvPJtxbBE

      Delete
    7. anon 11.00 otak dah di skrew oleh dapigs..maka jadilah ia jurucakap dapigs sial..bodohnya sudah terserlah..spt kata pengerusi felda baru "nak komen pun tak payah masuk U..yang komen masuk u tak guna otak inikan pula lembu2 yang dicucuk hidung ikut saja buta tuli cakap puak2 bodoh mereka yang tak betul..

      Delete
    8. 8.47, mabok lh ko dgn jhlow.

      yg ptut ksian dgn diri sndri.. jauh dr hidayah, blh jd pnentg krjn UMNO yg buat jasa pd rkyt mcm2 tp dgn kafir harbi yg bncikn prkmbgn umt Islam ko support Ampu-jilat jd pncacai. kt mna warasnya?

      Delete
    9. org umno xserang maki pmimpin macai ph. tp pemimpin ph dn macai-ulat2 ni xhnti attack figure2 umno yg istiqamah buat kerja yg pasif x suka main politik2 bodoh ni.

      akhirnya nreka brjya naik di mata rakyat. populariti ds Najib naik mndadak dgn brpa isu buruk mlnda pkatan..trmasuk kes banglo rasuah tokong lim.

      Delete
  6. Cilakak DAPig !!!

    ReplyDelete
  7. dap Laknatullah skrew melayu dgn guna barua melayu. Saifuddin blurr tu xubah spt lembu yg diselendangkan KULIT BABI!

    ReplyDelete
  8. Blogger bodoh ulas isu sampah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagi bodoh lagi tinggi nilainya pada presiden depa. Parti terbodoh ni tunggu masa saja untuk tumbang. Perjuangan mereka hanya untuk habuan.

      Delete
    2. yg tumbang parti yang suka kencing rakyat..2 prk dah tumbang teruk..nak bubar dun penang pun pkr tak setuju takut kecundang..jadi tunggu lah hari penentuan pru14 siapa yang tumbang antara yang ikhlas membela rakyat atau yang membela babi2 yang berkeliaran yang kerjanya hanya memfitnah tanpa henti..

      Delete
    3. 5 dekad dh parti2 lalat ni duk gebang umno tumbng. satu stadium nuu dulu tok guru depa solat hajat doa umno bn tumbng dn pecah perut najib.

      akhirnya kuasa Allah Taala yg pecah perut kena pasang urine bag blik kpd si pendoa, dn yg hancur truk dilnda bnjir dhsyat ialah Kelantan sehingga dilaporkan krjn PAS kltn boleh MUFLIS jk najib krjn bn pusat xbntu.

      jd cerita nk tumbg2 umno ni biarlh brpatah blik pd parti2 lalat yg berhimpun skrg ni... amiin

      Delete
    4. UMNO ni dah jadi parti syok sendiri saja. Apa yang nak dibanggakan dgn UMNO lagi? BR1M saja yang tinggal sikit positif, tapi bila kena GST semua yang positif sudah habis. Katakan dapat BR1M RM1000 setahun bagi berpendapatan RM3000 kebawah. Berapa pulak GST utk perbelanjaan RM3000 sebulan? RM3,000 x 12 = RM36,000 x 6% = RM 2160 setahun. Tu belum kira, semua subsidi dimansuhkan. Harga rumah purata dah RM300K, sebulan kena bayar RM1,500. Belum kira penyelewengan dari peringkat ketua bahagian sampai ke presiden parti. Belum kira jawatan yang hanya dipegang oleh penyangak-penyangak. Belum kira orang yang disanjung dalam UMNO pula penyangak bodoh macam Salleh Keruak, Tunku Aziz, Nazri Aziz, Ahmad Maselan, Aziz Raheem, Shahrir Samad, Jamal Pak Tongkol, Annuar Musa. Apa lagi yang UMNO ada ni????

      Delete
    5. equation matematik yahudi laknat yg ko pkai mmglh ko xnmpk rahmat dn nikmat sesen bntuan krjn sbb hati ko dh BUTA KAYU dgn air kencing kafir harbi.

      nama2 orh yg ko sebut tu lh puak2 ko gerun sbb tu xde cra lain mlainkn matikan karektor nreka dgn fitnah cacian non stop. mcm Dato Azeez Raheem kena fitnh kering2. xtau dosa apa dia buat. jasa byk lg ada.

      jd parti umno buat kerja siang mlm. prti2 lalat ni yg xdk kerja PERASAN angkuh mcm bgus. takkabur maki umno siang mlm.. skali tumbng ranap PRN Sarawak.. ok divert lg .pstu PRK K.kangsar dn Sg Besar.

      last2 sakit hati xblh nk cover bodoh sombong kalah ditolak ryt secara msjority pakatan haprak hina pengundi dgn label makan dedak umno.. hbih klu mkn dedak soros yahudi tkpa ke?

      itulh warna2 hitam puak pakatan BANGANG.. mrekalah yg bodoh dn angkuh.. syok sndiri takkabur xpyh ckplh.. bergegar bumi klu dgr cramahvsemua krjn buat xbtul bla2.

      semoga Allah hancurkan pakatan harapan dn doktrin jht mereka. smoga UMNOBN menang besar pru14 dn sterusnya dn diberkati kemenangn itu.. AMINN YA ROBB

      Delete
    6. macai moron gst 12.01. lg ko kutuk maki org2 umno lg naik simpati dn sokongn rkyt pd umno bn ini..

      tktik utk caci n peeking DS Rosmah buat apa dh jd backfire pd pakatan haprak ni.. rkyt dh trlalu muakbdgn game kotor parti penipu rakyat PH nih

      Delete
    7. 12.01..itukah anjing2 jibon..semua ada sejarah pemakan rasuah..tipu masters dll..penjilat pongkok perempuan puaka n9..

      Delete
    8. anjing2 yg kelaparan dedak penyamun tua.. stock fh nk hbis.. meroyan lh boboi gagal segagal2nya..

      terjun lombong mines la.. los ni.. kah kah kah

      Delete
    9. Yang tak percaya dengan equation 12:01, tolonglah bagitau equation yang betul. Itu baru equation yang dapat BR1M, yang tak dapat BR1M tapi kena GST, kat mana duit tu menghilang. Sedangkan selama ni, tak pernah kena GST. GST bukanlah sesuatu yang dijana kerajaan tapi diambil dari rakyat secara terang-terangan. Wang boleh pakai rakyat dicuri dari rakyat untuk dibazirkan oleh kerajaan. Cuba bayangkan, adakah rakyat bodoh yang tak dapat BR1M atau tak dapat apa-apa habuan terus dari kerajaan tapi tak pasal-pasal kena GST akan terus menyokong BN. Sebab tu, kesian kat blogger UMNO, kena hidup dengan memaki-hamun parti pembangkang saja, tak ada apa yang boleh dibanggakan dengan kerajaan BN sekarang. Matawang pun berada di paras terendah dalam sejarah.

      Delete
    10. BN tengah melatihkan diri bagaimana untuk menjadi pembangkang terbaik.

      Delete
    11. kalau mcm tu 121 lbg negara lain satu dunia pkai gst kira merompak rakyat jg?
      thailand dn sgpork pn lksanakn gst.

      ooo sbb sgpork dn thailand ngara kbggaan macai.. lupa2.

      gst masuk akaun perbendaharasn negara dan duit tu disalurkan vkn utk brim shj utk sgala2 projek rakyat.

      zmn atok penyamun cukai kutip tp rakyat shj yg kena company2 penyamun boleh lps tax. zmn tu lbgsung xde Brim dn merompak duit rakyat dr serata ceruk. tol mesti naik stiap 2thn, mnyk murah sikit je tp kd hbuan penyamun. lngsung xbanteras.

      equation bodoh mcm ko pkai so kena pecat hbislah pegawai2 jbtn perbendaharaan, gabenor bank negara zetty dulu. sbb equation bhlol ko t blh slesai mslh.. reportlh sprm kot2 lekat lg kes

      kah..kah..kah.. bodoh bhlol main kira mcm tu gst. ko blnja apa rm3000 kena gst brlmbk bnda xkena gst. gst pecahan cukai yg ditolak dr mansuhny sst 10% dulu. antara 10 dn 6 mna kecil lg bhlol?

      Delete
  9. yg pling pdn.muka dn xpyh nk kesian2 lg ialah Rafizi Ramli laknatullah aka lapiji LEMBU.

    dgn 3 kes saman dia kalah bg thn lps shj, dn bbrp kes sdg brjln.. dia jatuh populariti dgn penuh hina.

    mukanya pn orgvtk hingin lg nk tgk jk jd tjuk berita.. jhtnya style politik damage yg dia aturkan. org mcm inikh nk jd idola rkyt..? hati perut lbh busuk dr Yahudi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah rafizi..banyak berjasa...dedahkan kes nfc..kes 1mdb..TH..dll..puak pemakan rasuah ni dah tak dak tempat dimata rakyat..kecuali pemakan rasuah yg akan jadi kayu api di neraka nanti..

      Delete
    2. Betapa hinanya umno dibawah najib..penyokong umno sekarang dah mengaku umno..ditempat2 kenduri pun tak berani cakap bab umno..dicop puak pemakan rasuah...siaaan

      Delete
    3. umno dibwh najib tk hina bro..makin bersih dn mntap sbb penyamun2 spt mamak lanun tua tu dh berambus.

      itu lah parasit plg dhsyt dlm umno...22 thn dia kudakan umno utk sedut kekayaan dn musnahkn org lain.

      Pak Lah dn Najib org baik2. mreka ini brlwn dgn syaitan dikenali..

      Delete
    4. ko yg mabok ko chaii. ok je aku pi knduri bln 12 bru ni citer psl rasuah dln pktn dn dapig. skrg ni byk mlbtkn pmbngkng..

      tp.. kita cuba elak ckp hal2 tu.. pi knduri kita nk santai2 berknl2, jg adab.. xmo jd kurang ajor biadab mcm macai pembngkng.. xsembng2 kutuk maki org psl politik. tp jk yg sibuk crita politik dn maki hamun time mkn kbduri tu sahlah itu barua pakatan haprak. org umno tau jd adab. dlm msjid hormati masjid xckp merapu politik sbb rumah Allah.

      rumah knduri jg silaturrahim. nk vertekak dgnvsi bodoh macai lapiji buatvspa bertekak dgn org sewel. jnis xnmpk buruk sndri duk nmpk buruk org. lma2 xde sapa nk brkwn. elok la macai pktn klu buat kbduri pilih2 parti sbb taksub..

      Delete
    5. Kena belajar dari UMNO, macamana menukar rasuah menjadi derma tok arab yang halal lagi suci.

      Delete
    6. OI si TERORIS2 GILA BABI si HOMO2 JIJIK PENJILAT JUBOQ BABI KURAP si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD, lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si JUBOQ2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng JUBOQ BABI/kok-chin GILA BABI BETINA SUNDAL-PELACUR/gobing-jagdippyANJING KURAP-rayerHANYIR CILAKA/TODI puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/ BABIga SUNDAL KURAP!!

      Si ANJING2 CASH-is-KING DAPJUBOQ BABI-KULI2 si rejim PENGGANAS KANIBAL ISrael/ZIONIS HARAM JADAH ni - TAK pula TERLOLONG mcm. PUAKA psl. dpt. RASUAH HARAM JADAH yg. berBILLION selepas dok lahap TAIK rejim TERORIS KANIBAL IS-rael/ZIONIS aaahhh??!! Dan TAK juga si PENJAJAH TERORIS DAPJUBOQ BABI nak SAMAN Razali kalau berita ni TAK benaq?! Dasar si PENAKUT HARAM JADAH! Di - http://www.pisau.net/terima-dana-1-2billion-dari-israel-dap-perlu-segera-kemuka-saman/ , Terima Dana 1.2Billion Dari Israel, DAP Perlu Segera Kemuka Saman, Published on 17/08/2016 in DAP by pisau!

      Itulah, bilalah juga si SPRM tu nak MENYIASAT si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD ni yg. boleh dapat DERMA USD 300 JUTA (RM 1.2 BILLION) dari rejim TERORIS KANIBAL IS(IS)rael tu - begitu juga PDRM untuk siasat bawah AKTA TERORISMA kerana 17 pakar strategi DAPJUBOQ ANJING yg. diKETUAI si TODI-puaKA, di LATIH oleh TERORIS MOSSAD dan si KM spt. TONGGENG eng BANGKAI BABI boleh pula asyik jumpa DUTA IS(IS)rael, serta IS(IS)rael nak tubuhkan MARKAS TENTERA PENGGANAS dia di Port Dickson – utk. MENAKLUK Selat Melaka; sbg. laluan UTAMA Submarin2 NUKLEAR HARAM JADAH IS(IS)rael/NA*O (yg. berPUSAT di Diego Garcia), serta sbg. laluan UTAMA perkapalan MINYAK/GAS (“oil/gas CHOKEPOINT”) yg. MENYAMBUNGkan Lautan PASIFIK-HINDI hingga ke Laut MERAH/MEDITERRANEAN (utk. ke ISrael/Barat)!! Kami RAKYAT tengah TUNGGU ni! SPRM/PDRM bah. TERORISMA – hang buatlah KERJA betul-betul oi!

      Lihat di - http://semuthitam80.blogspot.my/2016/03/12-billion-dana-israel-masuk-akaun.html , 1.2 BILLION DANA ISRAEL MASUK AKAUN PROKSI??? , Posted by Semut Hitam ; dan di - http://wakeupmalaya.com/2016/01/dap-terima-latihan-dari-mossad/ :

      DAP Terima Latihan Dari Mossad?

      January 4, 2016 By WakeUp Malaya

      Bekas Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam DAP, Mohamad Razali Abdul Rahman menegaskan beberapa kali bahawa DAP mempunyai hubungan istimewa dengan Israel.

      Pada 2012, Razali telah mendedahkan hubungan DAP-Israel ketika berceramah di Putrajaya:
      —–
      Tapi apakah hubungan istimewa Israel dengan DAP? Kalau tak istimewa, tidak kami dilatih hampir 3 tahun oleh Israel. Dilatih oleh pihak Mossad. Saya terima latihan daripada Mossad.

      Untuk pengetahuan Tuan-tuan dan Puan-puan, tiap bulan Lim Guan Eng akan pergi ke Singapura. Saya biasa mengikuti banyak kali rombongan beliau ke Singapura. Dia akan pergi hari Sabtu petang dan akan balik hari Ahad petang.

      Di Singapura, kita akan jumpa dua orang saja. Satu bekas pemimpin atau bekas Perdana Menteri Singapura, Lee Kuan Yew dan lagi satu wakil Duta Israel di sana. Dua ni yang akan kita jumpa.

      Sewaktu kita jumpa dengan Duta Israel atau wakil Israel, Tuan-tuan tahu tak, pihak Israel telah bersetuju memberi dana sebanyak 300 juta USD untuk PRU yang ke 13 ni. USD ya bukan RM ya. Duit tu sekarang berada di Singapura ya. .......

      Delete
  10. ya laa barua yahudi laknatullah.. lapiji lembu tu.. spa yg kagum dn puji barua laknat tu mng sahla pnyokong agenda yahudi mcm ko macaii

    ReplyDelete
  11. CELAKA betul si PENGKHIANAT2 KITOL Islam/Melayu si PENJILAT2 HOMO JUBOQ2 rejim2 TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD - rejim2 ni patut diMAMPOSkan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dan BARUA2 KITOL ni - patut di.........!!!!

    Patut diTERAJANG BERAMBOS keluaq dari NEGARA ISLAM kami, si KEPALA2 BUTOH PENJAJAH HOMO PENJILAT2 JUBOQ BABI yg. diLAHIRkan dr. MAK2 SUNDAL PELACUR PUKI berNANAH depa yg. diSONDOL berGILIR2 oleh SOROS/SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI ni!

    Lu JANGAN ingat lu akan DAPAT lagi menJAJAH NEGARA ISLAM kami ni si TERORIS2 JUBOQ2 BABI KETURUNAN TERORIS PENJAJAH KAFIR HARBI ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL-Cash is KING BerSHIT-DAPJUBOQ BABI/PKRHOMO KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/SOROS-IS(IS)rael-MOSSAD!

    DARAH kami bangsa BUMIPUTERA Islam/Melayu sedia MENGALIR si TERORIS2 JUBOQ BABI OI! PERANG KEMERDEKAAN sudah BERMULA sekali lagi habis2an!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah meroyanla oittt...tak dak sapa nak baca....

      Delete
  12. umno najib kna bljr dr atok penyangak mxm mna nk kayakan anak bini menantu cucu2. mcm mna nk bg habuan kpd 400 company yg lntik ank2 jd proksi tu...hahahah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penyangak yang boleh dapat derma peribadi RM2.6B, apahal mau belajar lagi. Anak Bini joli sakan. Siap buat filem lucah lagi.

      Delete

FOLLOW BLOG MiM

ARTIKEL TOP MINGGU INI.