Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Thursday, February 09, 2017

2 VIDEO TENTANG TUN M & KIT SIANG YANG VIRAL DALAM MEDIA SOSIAL

Dalam masa seminggu ini, 2 video di bawah telah viral di dalam media sosial dan mendapat pelbagai reaksi daripada pihak netizen.


1. Video pihak pembangkang yang mengutuk Tun Mahathir dan keluarganya. Ini merupakan satu tuduhan yang berat tetapi perlukan jawapan daripada Tun M sendiri dan keluarganya. Malah, mereka mungkin perlu menyaman kerana persepsinya ialah tuduhan itu dianggap benar jika mereka berdiam diri.



2. Video veteran tua DAP, Lim Kit Siang yang 'mengamuk' apabila pihak wartawan menanyakan soalan mudah kepada beliau tentang skandal BMF dan Forex yang menyebabkan negara kerugian berbilion-bilion ringgit semasa pemerintahan Tun Dr Mahathir.



Kita tunggu dan lihat kesudahan 2 isu ini terutamanya isu Lim Kit Siang 'mengamuk'. Pihak wartawan patut menanyakan sekali lagi soalan tentang skandal BMF dan Forex tanpa rasa takut kepada Lim Kit Siang.

Kita sebagai rakyat juga mahu menilai betapa teruknya paras hipokrit puak pembangkang ini.



SHARE ARTICLE :


15 comments:

  1. Crazy !!! Depa pembangkang ni mmg hipokrit melampau dah! Bohong kat rakyat terang2an !!

    ReplyDelete
  2. Kah kah kah...Mahadey anak beranak ni betul lah..bawa bala kat pembangkang.. Pembangkang yang memang bangang dan bodoh ni..kononnya bila Mahadey sokong mereka maka berduyun duyun orang Umno dan Melayu akan ikut turut Mahadey.. Sokong pembangkang.. Mereka silap langkah..orang Melayu Umno tak bodoh..mcm orang Melayu PKR PAn.dan Cap bunga...sbb Melayu Umno selalu baca fatihah dalm solat...apa bacaan Fatihah dlm solat..tentu fahamkan..Hanya kepada Mu kami sembah dan hanya Pada Mu kami.meminta tolong.Tunjukkan kami jalan yang lurus...

    ReplyDelete
  3. elok juga mengamuk kat wartawan tv 3 tu...kalau boleh penampaq terus..beribu medialuar cerita bab 1mdb...tv 3 ada cerita ka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Caya la. ada gak penjilat DAPig yg mau cover buntot apek DAPig ni !! 2:32 - ko ni mmg jing RBA DAPig yg tulin.

      Delete
  4. Dr mim kajilah penyakit 1mdb. Penyakit ini bahaya. Sedang merebak. Tolong le dr mim cari ubatnya. Rakyat cemas ni.

    ReplyDelete
  5. tahniah..manja ismail..letak jawatan media prima..tak mau berdosa dgn penyonglap duit rakyat..biaq genetik paria yg ganti...suku sakat sikitol dan raja mendalier..tak tau halal haram....

    ReplyDelete
  6. Tahniah kit siang dinosur tua kerana seni akrobatik yg hebat.
    Hebat kerana dapat melenturkan tubuh dgn memasukkan kepala di celah kelangkangnya sendiri sambil jilat jubor sendiri.

    Rafizi dan hulubalangnya tak kurang hebatnya seni akrobatik ini. Masukkan kepala celah kelangkang dan jilat jubor sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah rafizi..telanjangkan penyonglap duit rakyat..melalui 1mdb..nfc..thaji...lepas pru 14..depa semua merangkak dlm penjara...

      Delete
  7. sokong juga misi flotilla ....tapi bila tenguk paria sekoq muncul tiap kali dlm berita..nak termuntah...mercy dah lama dlm misi kemanusiaan serata dunia...tak angkat bakul pun..

    ReplyDelete
  8. Nak muntah lah konon.setidak tidaknya dia ada bbuat sesuatu utk bantu mereka yang memerlukan..kau..buat apa..stakat..kutuk fitnah..kutuk fitnah..itu lah krja kau..so..jgn hina orang..sesukanya..mungkin hari ni kau gembira hina orang dlm blog.ni..esok tulat..ingat hari ni kau hina orang...esok2. ALLAH hina kau.. Lagi teruk...contoh nya..MIDIN.dan Anina..Dan Asmin Jamban The new Tanggang.. Midin skandal dgn asoh nika gee..anina..skandal.kat hotel dan biarkan ayahnya uzur.kat rumah..sorang2. Asmin..tak payah cakp.adik dia Umi..sendiri..dah cerita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah....diri sendiri miskin papa kedana. nak isi minyak dalam beg duit tinggal rm5..ada hati sembang lebat. contoh ratu naga. bil letrik tak bolih bayar. mintak tolong menteri. last sekali lompat masuk pkr.
      sedor diri la wei....ko kutuk orang. najib la. jho lo la. bla bla bla....sikit pun tak jadi kudis. najib rosmah dapat pahala free hari hari. ko dapat ape? dosa menimbun setiap hari.

      Delete
  9. 7:13 kau dah tutup ke belum akaun Tabung Haji kau. Bodoh sgtlah kalau kau masih simpan di t haji sbb azeez akan songlap duit kau.

    ReplyDelete
  10. Komen dari dedak hanya seorang bikin ramai je tak baca laporan pac yg di osa kan.

    ReplyDelete

FOLLOW BLOG MiM

ARTIKEL TOP MINGGU INI.